H Παγίδα του «Ανταγωνισμού Τιμών» οδηγεί σχεδόν πάντα στην Καταστροφή…

Share Button

Είναι λυπηρό να ζούμε τη συρρίκνωση των Ελλήνων Ασφαλιστικών Πρακτόρων που Πρακτορεύουν μόνον τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων, οι οποίοι να έχουν εμπλακεί στην Παγίδα του Ανταγωνισμού στις Τιμές, που στους Ακαδημαϊκούς χώρους του Μάρκετινγκ, είναι γνωστή ως «Η Σφαγή του Ανταγωνισμου». Είναι ένα από τα πρώτα Μαθήματα που μαθαίνουν οι νέοι Μαρκετίερ, μιας και η Τιμή είναι πάντα ένας καθοριστικός Παράγοντας του Ανταγωνισμού. Ο Ανταγωνισμός στις Τιμές έχει πάντα ένα «Τέλος»! Δεν μπορεί να συνεχιστεί η μείωση των Τιμών γιατί ο ένας μειώνει χαμηλότερα από τον άλλον, γιατί σε κάποιο σημείο η Επιχείρηση θα κλείσει! Πρέπει ο Ελεύθερος Επαγγελματίας να δημιουργήσει τη δική του «Πρόσθετη Αξία» στον Πελάτη του για να τον Κρατήσει. Ούτε και αυτή η μακροχρόνια φιλία δεν αρκεί, γιατί αργά ή γρήγορα ο Πελάτης θα καταλάβει ότι η φιλία υπάρχει λόγω του συμφέροντος και φυσικά η σχέση κρυώνει… Διαβάστε το υπόλοιπο κείμενο. Είναι απλό αλλά διαχρονικό! Τοιχοκολλήστε το να το βλέπετε κάθε μέρα γιατί θα σας φανεί χρήσιμο και στο «Cross Selling».

Η Τιμή, είναι και παραμένει ένας καθοριστικός Παράγοντας όταν οι τιμές ενός ίδιου σχεδόν προϊόντος, πράγματι παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις, όμως οι Εμπειρίες της Αγοράς, έχουν αποδείξει σε πολλές Έρευνες ότι η διαφορά της «Τιμής» στην απόφαση του Αγοραστή να προτιμήσει το ένα ή το άλλο Προϊόν δεν είναι πάντα το ζητούμενο Κίνητρο. Τα χρήματα, έχουν αξιολογηθεί ως το… τρίτο κατά σειρά σημαντικό Κίνητρο Αγοράς που επηρεάζει έναν Αγοραστή και τον ωθεί να Αγοράσει ένα προϊόν αντί ενός άλλου. Η βαθμολόγηση των Κινήτρων Αγοράς και της επιρροής τους στη ληψη της απόφασης από τον Αγοραστή, είναι: Πρώτον «Η Ανάγκη», δεύτερον η «Εμπιστοσύνη» και τρίτον η Διαθεσιμότητα των «Χρημάτων». Οι ψυχολόγοι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, που το έχουμε καλύψει αρκετές φορές σε άλλα κείμενα του «ID» και του «ΑΜ», δηλώνουν ότι το πρώτο πράγμα που παρακινεί τον Αγοραστή να Αγοράσει είναι ο βαθμός της Κάλυψης της «Ανάγκης» του, δεύτερον ο βαθμός της «Εμπιστοσύνης» που έχει στη φίρμα ή στον Πωλητή ή και στους δύο, και μετά το ύψος των «Χρημάτων» που απαιτούνται για να το Αγοράσει. Οι Πράκτορες που θέτουν το θέμα του ύψους των Ασφαλίστρων, είναι γιατί το μοναδικό Κίνητρό τους είναι το ύψος των Προμηθειών τους! Νομίζουν ότι όσο χαμηλό είναι το Ασφάλιστρο, τόσο περισσότερα Αυτοκίνητα θα Ασφαλίζουν! Αρκετοί Ασφαλιστές, ευτυχώς γιατί υπάρχουν περισσότεροι Επαγγελματίες που πραγματικά «Πουλάνε την Ουσία και την Αξία της Ασφάλισης, βαριούνται να πουν και αυτή ακόμα την απλή Φράση που τα λέει όλα:

«Ασφαλίζεις το Αυτοκίνητό σου για να μην καταστραφείς οικονομικά και όχι για να γλιτώσεις €50 ή €100 ασφάλιστρα το χρόνο! Αν θες φτηνότερα, λυπάμαι δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω…»

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.   ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 6% Ο ΑΣΦΑΛΕΙΟΜΕΣΙΤΗΣ ΕΩΣ 15% Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ  ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ,  Π.Χ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΜΙΚΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 200,00 ΕΥΡΩ  Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ  30,00 ΕΥΡΩ , ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΟΡΟ 25%   ΜΕΝΟΥΝ  22,50 ΕΥΡΩ  ( ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ; )
     ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΜΑΣ , ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ   , ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ,
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟΥ  ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ , ΕΡΓΑΣΙΕΣ
    ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ , ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ
    ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΝΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ
    ΛΟΓΩ ΣΟΒΑΡΗΣ ΖΗΜΙΑΣ , ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Ή ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
    ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ , ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ
    ΠΡΑΞΕΩΝ , ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΡΤΩΝ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ , ΠΟΛΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 
    ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΔΙΟΤΙ ΔΑΠΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ,
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ , ΡRIDER , ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΙΔΗ ΧΑΡΤΙ , ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ , ΜΕΛΑΝΙ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ , ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ , ΕΞΟΔΑ INTERNET , ΕΝΟΙΚΙΑ , KOINOXΡΗΣΤΑ , ΕΞΟΔΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ο.Α.Ε.Ε. , ΑΜΟΙΒΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.
    ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ
     
     
    ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ
    ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ , ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΩΣ 12-14  ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.

  2. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΑΣ , ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ,
     ΤΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΞΟΔΑΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ,
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ  ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΗ.
    ΚΑΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΕΤΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΦΟΡΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ , ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ,ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤHN ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ  ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ,  ΚΟΣΤΟΣ  Ο.Α.Ε.Ε. ( που από φέτος  εκπίπτει το 10%  ), ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, ΤΙ ΚΕΡΔΟΣ ΜΕΝΕΙ ;;;
     
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ , Π.Χ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ 900,00 ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ , ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΑ
    ΕΝΩ Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ 980,00 ΓΙΑ ΑΤΤΙΚΗ , ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ , ΔΙΟΤΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ , ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΓΡΙΑ
    ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ  ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ,ΣΤΟ INTERNET  ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΔΟΕ
     
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ Anytime , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ …ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ !!!  ΔΙΟΤΙ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ   ……ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 3% ΕΠΙ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ                               …ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ !!!
     
     
    ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ         ΟΛΟΙ ΜΑΣ  !!!

  3. ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΑΠΑΝΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 400- 600 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ , ΔΑΠΑΝΗ ΠΟΥ ΕΣΩΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ,            
    ΕΝΩ ΔΑΠΑΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΟΥ
    2.000 ΜΕ 3.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ , ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ  ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ  ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ   XΙΛΙΑΔΩN…. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ , ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 10 ΛΕΠΤΑ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ !!!!!!!!!
     
     ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ , ΠΟΣΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ; 
    ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο ΜΕΤΡΗΤΗΣ OYTE 10 ΛΕΠΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. 
     
    ΔΑΠΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 1.500  ΜΕ 3.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ;                                          ΟΣΟ ΛΕΕΙ Ο  ΜΕΤΡΗΤΗΣ OYTE 10 ΛΕΠΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.  
     
    ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ Ο.Α.Ε.Ε. 4.000 ΜΕ 5.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 3% ΤΟΝ ΜΗΝΑ
     
    ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ SUPERMARKET ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΣΑ
    ΓΡΑΦΕΙ Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΜΗΧΑΝΗ OYTE 10 ΛΕΠΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
     
    ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΠΑΡ, ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ, ΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ,  ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΜΗΧΑΝΗ OYTE 10 ΛΕΠΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

  4. Το κειμενο ειναι πραγματι ενδιαφερον για τους νεους μαρκετιερ αλλα οι παλιοι γνωριζουμε οτι η αγορα εχει την περιοδικοτητα της, εχει τα πανω της και τα κατω της και αυτο δεν εξαρταται απο την στενη ασφαλιστικη αγορα αλλα απο την γενικοτερη εικονα της οικονομιας μιας χωρας.
    Αν θελεις να εχεις πελατες πηγαινεις παντα με το ρευμα της οικονομιας, κοντρα στο ρευμα ειναι μονο για ηρωες και ….πεστροφες. 

Σχολιάστε