ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Ένα Άλογο Κούρσας!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
10/04/2009 - Updated on 12/12/2013
in Marketing & Sales
A A
Share on Facebook

Του Στέφανου Γεωργιάδη

Διαβάστε Επίσης

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

May 8, 2025
ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος»: Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς

ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος»: Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς

May 8, 2025

«Ένα άλογο κούρσας που μπορεί να τρέξει ένα μίλι “Λίγα Δευτερόλεπτα” πιο γρήγορα από τα άλλα αξίζει τα “Διπλάσια Χρήματα”! Αυτό το “Λίγο Περισσότερο” αποδεικνύει ότι έχει και τη Μεγαλύτερη Αξία»!

Αναδημοσιεύουμε την Ομιλία του Επιθεωρητή Πωλήσεων της HBA Στέφανου Γεωργιάδη, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Ετήσιου Συνεδρίου Βραβεύσεων της Εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Είναι μία από τις λίγες Ομιλίες που αξίζει τον κόπο να τις αντιγράψει ένας Ασφαλιστής και να τις φυλάξει στο «Ντοσιέ της Καριέρας» του! Απολαύστε το!


Όταν διάβασα για πρώτη φορά αυτόν τον τίτλο ήρθαν στο μυαλό μου αμέτρητες σκέψεις και εικόνες – άλογα κούρσας σε σχέση με τα απλά άλογα, που η Αξία του ενός μπορεί να είναι μέχρι και 1.000 φορές μεγαλύτερη! Το ίδιο ισχύει και με τις  Ασφαλιστικές Εταιρείες, που συμμετέχουν σε Αγώνες Δρόμου και αυτές με τις Καλύψεις που προσφέρουν στους Πελάτες τους, τα Προγράμματά τους και την Ταχύτητα με την οποία τους Αποζημιώνουν. Κάποια κάνει τη διαφορά και ξεχωρίζει μεταξύ των Ασφαλιστών που την αντιπροσωπεύουν. Το ίδιο ισχύει και στο χώρο μας, δηλαδή των μάχιμων Ασφαλιστών. Τρέχουμε όλοι σε έναν καθημερινό αγώνα με τις ίδιες ανησυχίες, τους ίδιους προβληματισμούς, τις ίδιες ελπίδες.  Όμως, κι εδώ κάποιοι κάνουν τη διαφορά και ξεχωρίζουν!

Εκατομμύρια Αθλητές σε όλο τον κόσμο, με χιλιάδες ώρες προπόνησης ο καθένας, αλλά ελάχιστοι φτάνουν στους Ολυμπιακούς και από αυτούς ακόμα πιο λίγοι αποκτούν το πολυπόθητο μετάλλιο. Μερικοί άλλοι κάνουν τη μεγάλη διαφορά κερδίζοντας μετάλλια συνεχόμενα σε τέσσερις Ολυμπιάδες καταφέρνοντας το αδύνατο: Να μένουν στην κορυφή για 16 συναπτά έτη, κερδίζοντας μια θέση στην Ιστορία και στις καρδιές μας. Ένας από αυτούς, ο δικός μας Πύρρος Δήμας. Υπάρχει όμως και κάποιος που έκανε κάτι παραπάνω, πετυχαίνοντας το απίστευτο: ολυμπιονίκης για 5 συνεχόμενες Ολυμπιάδες, και τις 5 φορές ΧΡΥΣΟ!

Ο Στίβεν Κρέκορ!

Οι Επιλογές μας, στη Ζωή, στη Δουλειά, στον Τρόπο Σκέψης μας, είναι αυτό που  κάνει τη διαφορά.

Μικρά καθημερινά επαναλαμβανόμενα βήματα κάνουν τη μεγάλη διαφορά.

Λίγη προσπάθεια παραπάνω , ένα «κλικ», ένα τηλέφωνο παραπάνω, ένα ραντεβού έξτρα θα κάνει τη διαφορά.

Ένα ραντεβού την εβδομάδα παραπάνω σημαίνει 52 το χρόνο. Τόσο απλό.

Σκεφτείτε διαφορετικά, σκεφτείτε θετικά.  Αυτό το λίγο είναι που κάνει τη διαφορά. Αλήθεια, θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά; Πραγματικά τη θέλουμε;

Ακούγονται ωραία όλα αυτά, το θέμα είναι πώς θα το κάνουμε; Πώς θα τα εφαρμόσουμε;

Ας δούμε κάποιες λεπτομέρειες που μπορούν να μας βοηθήσουν:

Η καθημερινή προπόνηση είναι αυτή που την ώρα του αγώνα κρίνει τη διαφορά.

Θα ξεκινήσουμε σχεδιάζοντας ένα σύνολο ημερήσιων στόχων.

Για να έχει επιτυχία, θα ξεκινήσουμε ανάποδα.

Ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πού θέλουμε να κυμαίνεται η περιουσία μας σε 20 χρόνια από σήμερα.

Είναι πιο εύκολο να σχεδιάσουμε το μέλλον μας, αντί να αγωνιούμε γι’ αυτό.

Παρακολουθούμε τη χρηματιστηριακή μας αξία σήμερα και προετοιμαζόμαστε για το μέλλον. Αυτό θα συμβεί εφόσον αρχίσουμε να καταγράφουμε τους στόχους μας, να επιδιώκουμε την εκπλήρωσή τους και να οδηγήσουμε το μυαλό μας να επινοήσει τον τρόπο για την επίτευξή τους, όπως είπε και ο Δημήτρης και απέκτησε μερικά εγκαύματα. Από τη στιγμή που θα καταστρώσουμε το εικοσαετές πλάνο μας, το χωρίζουμε  στη μέση και έχουμε δύο δεκαετή προγράμματα. Τα χωρίζουμε ξανά και θα πάρουμε τέσσερα πενταετή προγράμματα. Ας το κάνουμε άλλη μια φορά και τα προγράμματα τριάντα μηνών θα εμφανιστούν μπροστά μας.

Θέτουμε προσεκτικά το δωδεκάμηνο πλάνο στόχων, επιμερίζουμε σε μήνες, εβδομάδες και, τέλος, σε στόχους που αφορούν το αυριανό μας πρόγραμμα και κάθε μέρα της ερχόμενης εβδομάδας. Καταλήγοντας στο ημερήσιο πλάνο μας, θα πρέπει να το εξετάζουμε στο τέλος της ημέρας και να ελέγξουμε αν έγιναν όλα όσα είχαμε ορίσει ότι θα γίνουν. Οι περισσότεροι μέσα σας αναρωτιέστε αν αξίζει τον κόπο να το κάνω όλο αυτό, το θέμα μας εδώ δεν είναι ο κόπος, αλλά η δύναμη να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας, η πειθαρχία που καλούμαστε να αναλάβουμε για να τα πραγματοποιήσουμε και η ικανοποίηση που θα λάβουμε από την εκπλήρωσή τους.

Εάν δεν είμαστε διατεθειμένοι να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας, δεν πρόκειται να εκπληρώσουμε ούτε το 2% των στόχων μας και θα στερηθούμε το 98% των όμορφων πραγμάτων που μας επιφυλάσσει η ζωή.

Χτίζω την επιτυχία μου καθημερινά.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποκτήσω καλές καθημερινές συνήθειες, όχι απλώς να δουλεύω.

Αυτό σημαίνει σταδιακά, καθημερινά, επαναλαμβανόμενα βήματα.

Πρέπει κάθε μέρα να κάνω τη δουλειά μου παραγωγικά, δηλαδή ραντεβού με πελάτες, κάνοντας είτε πώληση είτε αποκτώντας νέες συστάσεις, τηλεφωνώντας τους και κλείνοντας νέα ραντεβού, μια απλή, ίσως η πιο απλή συνταγή.

Η συνταγή της Επιτυχίας, όπως ανέφερε και ο Νίκος.

Θυμηθείτε, επιτυχία δε σημαίνει ΜΟΝΟ βγάζω πολλά χρήματα.

Επιτυχία είναι η Αρμονία και η Ισορροπία μεταξύ Επαγγέλματος, Οικογένειας, Σωματικής και Πνευματικής Ευεξίας.

Ο πρώτος με τον δεύτερο σε έναν αγώνα είναι και οι δύο νικητές, η διαφορά τους είναι ότι ο πρώτος είναι ΠΡΩΤΟΣ, ο δεύτερος είναι ο πρώτος από τους τελευταίους.

Αποφασίζουμε εμείς αν θέλουμε να είμαστε πρώτοι ή όχι.

Ο μέσος εκπρόσωπος του ανθρώπινου είδους έχει τη δυνατότητα να κατορθώσει σχεδόν τα πάντα. Το πρόβλημα σπάνια έγκειται στην απουσία ικανοτήτων.

Η δυσκολία εντοπίζεται στο φόβο της αποτυχίας.

Όμως, η αποτυχία δεν είναι το χειρότερο αποτέλεσμα. Το χειρότερο που μπορεί να κάνει κάποιος στον εαυτό του είναι να μην προσπαθήσει.

Αν προσπαθήσουμε, μπορεί να επιτύχουμε. Αν δεν προσπαθήσουμε, έχουμε ήδη αποτύχει. Έτσι είναι και η πρωτιά, αν δεν την κυνηγήσεις, αν δεν την ονειρευτείς, δε θα την απολαύσεις ποτέ.


Το αντίδοτο στην Κρίση είναι η αύξηση των Εργασιών.

Κρίση, ποια κρίση;

Γνωρίζετε ότι το σύνολο των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων έφτασε για το 2008 τις 267.689 μονάδες;

PORSCHE

461

JAGUAR

255

MASERATI

24

FERRARI

18

BENTLEY

18

LAMBORGHINI 8

8

SAAB

848

VOLVO

2179

AUDI

6900

BMW

8153

MERCEDES

8810

Πρέπει να είμαστε πολύ περήφανοι ως Έλληνες – η Ελληνική αντιπροσωπεία της Πόρσε βραβεύτηκε πρώτη σε πωλήσεις.

Ανά κεφαλή έχουμε τα περισσότερα Cayenne στον κόσμο…

Αράχοβα, Καλάβρυτα, Καϊμακτσαλάν, δε βρίσκεις, όχι ξενοδοχείο, όχι δωμάτιο, ούτε δείγμα καταλύματος. Μπουζούκια, ταβέρνες, ουζάδικα, φαγάδικα, τσιπουράδικα, όλα γεμάτα. Τελικά, τι γίνεται; Υπάρχει Κρίση;

Προσωπική άποψη είναι ότι υπάρχει κρίση για δύο Κατηγορίες Ανθρώπων.

Η πρώτη, το 10% του πληθυσμού, που, ούτως ή άλλως, είχαν οικονομικό πρόβλημα (αλήθεια, αυτοί αποτελούν δικό μας target group;), οι οποίοι πάντα παραπονιόντουσαν για τα λεφτά «δεν έχω τώρα, έλα τον άλλο μήνα». Αλήθεια, όταν γίναμε Ασφαλιστές και παρακολουθούσαμε τα σεμινάρια Εκπαίδευσης, θυμάστε ότι μας μάθαιναν πώς να δίνουμε απαντήσεις σε συγκεκριμένες Αντιρρήσεις του Πελάτη και μία από αυτές ήταν «Δεν έχω λεφτά»; Πάντα υπήρχε και θα υπάρχει δυσκολία, ίσως αυξημένη αυτή την περίοδο. Η δεύτερη κατηγορία είναι αυτοί που πάντα ήταν Μίζεροι και Αποτυχημένοι και με την εμφάνιση της Κρίσης βρήκαν μια πολύ καλή δικαιολογία: την Κρίση!  Κλείνουμε λόγω κρίσης! Δεν Έκλεισα Συμβόλαια λόγω Κρίσης. Κρίση… Κρίση! Μεθαύριο αυτοί θα μας πουν ότι δεν πουλάνε, γιατί έχουν τόσα λεφτά οι πελάτες, που δεν έχουν ανάγκη από Ασφάλεια! Αν θέλετε, θα μπορούσαμε να προσδιορίσουμε την Κρίση σαν διόρθωση η οποία ήταν επιβεβλημένη, καθώς καθένας ζητούσε ό,τι ήθελε είτε πούλαγε κάποιο προϊόν είτε νοίκιαζε κάποιο κατάστημα. Κάθε Κρίση, όμως, προσφέρει μια Ευκαιρία. Γιατί σε κάθε νόμισμα υπάρχουν δύο όψεις.

Έχετε αντιληφθεί ότι έχει εκπτώσεις και αγοράζεις τζάμπα; Έτσι είναι η κρίση, έχει δύο όψεις, και κρύβει φοβερές ευκαιρίες για όσους… Θυμηθείτε τι είπαμε στην αρχή … «Σκεφτείτε διαφορετικά». Η Κρίση δημιουργεί Ανασφάλεια στον Πολίτη, στις Επιχειρήσεις γενικότερα. Αυτό σημαίνει επιπλέον Πωλήσεις στον κλάδο μας.

Αξιοποιήστε την Κρίση πουλώντας «Προγράμματα Αντιμετώπισης της Κρίσης», κάνοντας νέους Πελάτες και νέο Εισόδημα. Πουλάμε Νομική Προστασία Επιχειρήσεων για Πιστώσεις και Ακάλυπτες Επιταγές! Ποιος Επιχειρηματίας θα μπορούσε να αρνηθεί αυτά τα Συμβόλαια που δημιουργήθηκαν για να αντιμετωπίζουν Κρίσεις;

Εμείς οι Ασφαλιστές έχουμε μια απίθανη ευκαιρία να απογειώσουμε την καριέρα μας.

Εμείς οι Ασφαλιστές καλύπτουμε την Ανασφάλεια της Κρίσης πουλώντας Ασφάλεια.

Αντιμετώπισης της Κρίσης! Να λοιπόν ένας τρόπος να βγείτε από την Κρίση!

Α, ναι! Κλείστε την τηλεόραση!

Αναλαμβάνω την ευθύνη της επιτυχίας!

Μπορεί ο δρόμος για την κορυφή να είναι δύσκολος,  όμως το να παραμείνεις στην κορυφή είναι ακόμη δυσκολότερο. Κέρδισες το Χρυσό, έσπασες το παγκόσμιο ρεκόρ, από πού θα αντλήσεις είναι ένα νέο κίνητρο για ένα νέο ρεκόρ. Πόσο δύσκολο ακούγεται αυτό στ’ αφτιά σου! Οι Πρωταθλητές έχουμε όνειρα και δε φοβόμαστε να τα ακολουθήσουμε. Γι’ αυτό αποδίδουμε στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας.

Κάντε τη δουλειά σας με αγάπη και πάθος. Θα διαπιστώσετε πως η πίεση και η ένταση της δουλειάς σας γεμίζουν τις μπαταρίες, αντί να τις αδειάζουν, ωθώντας σας σε επίπεδα μεγάλων Επιδόσεων και Αποδόσεων. Και μιας και αναφέραμε τη λέξη «Επίδοση», ας θυμηθούμε λίγο το θέμα μας: ένα άλογο κούρσας που μπορεί να τρέξει ένα μίλι λίγα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα αξίζει τα διπλάσια. Αυτό το «λίγο περισσότερο» αποδεικνύεται ότι έχει και τη μεγαλύτερη αξία, για να καταλάβουμε γιατί λίγα δευτερόλεπτα κάνουν τη διαφορά και διπλασιάζουν την Αξία μας.

Ας προσέξουμε λίγο περισσότερο την «Αξία του Χρόνου»!


np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Comments 1

  1. watcher says:
    16 years ago

    i theoria panta kali einai stin praksi omos xalaei to glyko.
    Eyge ston stefano poly kali i paroysiasi toy.
    Apla na po ston filo Stefano oti protathlitismos xoris ntoparisma den yparxei dystyxos!!!!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ