ΥΓΕΙΑ

Έρευνα και εκστρατεία ευαισθητοποίησης «ΓΙΝΕ SKINCHECKER»


Skincheckers logoΕνώ οι περιπτώσεις μελανώματος συνεχίζουν να αυξάνονται, μια νέα έρευνα αποκαλύπτει πως το 52% των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν έχει ελέγξει ποτέ τις ελιές του στο δερματολόγο.

Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη La Roche-Posay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας και εξετάζει τις διαφορετικές συμπεριφορές στον ήλιο και τη γενικότερη αντίληψη των κινδύνων που συνδέονται με την έκθεση σε αυτόν.

Η La Roche-Posay, ηγετική μάρκα δερμοκαλλυντικών, που συστήνεται από 25.000 δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζει σήμερα την εκστρατεία “ΓΙΝΕ SKIN CHECKER” μια νέα διεθνή viral εκστρατεία ευαισθητοποίησης που φιλοδοξεί να εκπαιδεύσει το κοινό να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του δέρματος.

Δείτε περισσότερα εδώ.

Γίνετε κι εσείς skinchecker εδώ

Infographics la roche 2


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight + one =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Έρευνα και εκστρατεία ευαισθητοποίησης «ΓΙΝΕ SKINCHECKER»! https://www.insurancedaily.gr/%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%ba%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%b5%cf%85%ce%b1%ce%b9%cf%83%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7/