Δικτύωση και εξασφάλιση συστάσεων (Μέρος Δ’) - | Insurancedaily.gr
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
hdionlinebannergreek01-2728x90gif

Δικτύωση και εξασφάλιση συστάσεων
(Μέρος Δ’)

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
10/07/2009
• Marketing & Sales
1 min
Share on Facebook

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ TOY MILLION DOLLAR

Ακολουθούν κάποιες ιδέες και προτάσεις από ένα επιτυχημένο μέλος του MDRT σχετικά με τις επαγγελματικές κάρτες και τη σημασία τους στην αναζήτηση και την προσέγγιση νέων υποψήφιων πελατών:

«Θέλω να σας αναφέρω μερικές από τις τεχνικές που χρησιμοποιώ για να συναντήσω νέους υποψήφιους πελάτες, κυρίως όμως σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιώ τις επαγγελματικές μου κάρτες. Αν ρίξετε μια ματιά στην κάρτα μου, θα προσέξετε ότι είναι μικρού μεγέθους. Στη μια πλευρά είναι γραμμένο το όνομά μου, ενώ στην άλλη γράφει: “Το μέγεθος αυτής της κάρτας οφείλεται στον όγκο των εργασιών που μου δώσατε το τελευταίο διάστημα”.

Έχω επίσης μια κανονική κάρτα, όπως των περισσότερων επαγγελματιών. Η κάρτα αυτή γράφει: “Ασφάλειες Ζωής, Ασφαλιστικά Προγράμματα Υγείας” κ.λπ. Συνήθως, όταν δίνω αυτή την κάρτα σε υποψήφιους πελάτες, μόλις γυρίσω την πλάτη μου καταλήγει στον κάλαθο των αχρήστων.

Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω μια κάρτα διαφορετική. Στην μπροστινή της όψη γράφει: “Αν ψάχνετε για το καλύτερο, τηλεφωνήστε μου”. Και όταν ανοίγετε την κάρτα, ακούγεται ένα κουδούνισμα τηλεφώνου. Δεν είναι φανταστικό;

Είναι αλήθεια ότι η κάρτα αυτή στοιχίζει πολλαπλάσια σε σύγκριση με μια απλή. Όμως, φέρνει αποτελέσματα και κανείς δεν την πετάει. Τι την κάνει; Τη δείχνει στους φίλους του, σε είκοσι ή τριάντα ανθρώπους: “Ακούστε αυτή την κάρτα που μου έδωσε κάποιος Ασφαλιστής. Ακούστε! Κουδουνίζει!”. Δεν την πετάνε και αυτό έχει σημασία. Έχω επίσης μια ακόμη κάρτα που την ονομάζω “Ο Χρυσός μου Οδηγός”. Είμαι ένθερμος οπαδός της άποψης που πρεσβεύει ότι πρέπει να υπόσχεσαι πολλά και να δίνεις ακόμη περισσότερα.

Στην κάρτα αυτή, που δίνω στους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες μου, έχω όλα μου τα τηλέφωνα: τον αριθμό του γραφείου μου στην εταιρεία, του προσωπικού μου γραφείου, της γραμμής χωρίς χρέωση, της γραμμής του φωνητικού μου ταχυδρομείου, του κινητού μου, του fax και του σπιτιού μου. Όταν δίνω αυτή την κάρτα, λέω στον πελάτη μου: “Αν δεν μπορέσεις να με βρεις σε κάποιο από αυτά τα τηλέφωνα, τηλεφώνησε στο νεκροταφείο. Θα είμαι σε ένα από αυτά τα ξύλινα κουτιά”.

Ρίξτε μια ματιά στο χαρτοφύλακά μου. Μάλλον θα δείτε κάτι ασυνήθιστο. Έχω πάντα μαζί μου πολλά στυλό και μολύβια που έχουν επάνω τους χαραγμένο το όνομά μου. Πρόκειται για τεχνική προσέγγισης υποψήφιων πελατών. Όταν βλέπω κάποιον υποψήφιο πελάτη, συνήθως ρωτάει γιατί έχω τόσα πολλά στυλό και μολύβια μαζί μου. Βγάζω ένα στυλό, του το δίνω και του λέω: “Για να μου υπενθυμίζει να ζητώ συστάσεις, θα ήθελες να πάρεις το στυλό και να γράψεις το όνομα κάποιου σαν εσένα με τον οποίο θα μπορούσα να συναντηθώ και να συζητήσω;”. Όλα αυτά τα στυλό και τα μολύβια δεν είναι για τους υποψήφιους πελάτες – είναι για μένα».


Από τη σειρά βιβλίων Πωλήσεων του MDRT, Εκδόσεις MORAX, τηλ.: 210-9578130, Λεωφ. Συγγρού 236, Καλλιθέα 176 72, www.morax.gr.

sangbleupng

Διαβάστε Επίσης Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

Feb 8, 2023
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

Oct 25, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

Sep 20, 2022
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

Sep 16, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

Aug 1, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − 2 =

300x250png
g-cameragif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Πώς θα εφαρμοστεί η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων – κατοικιών

    105 shares
    Share 42 Tweet 26
  • 600 εκατ. λόγοι για να ασφαλίσεις την περιουσία σου

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Με υποκατάστημα από 1/10 η Triglav στην Ελλάδα

    84 shares
    Share 34 Tweet 21
  • MEGA Brokers: Για 8η χρονιά η μεγαλύτερη εταιρεία Ασφαλιστικών Πρακτόρων στη GROUPAMA Ασφαλιστική 

    82 shares
    Share 33 Tweet 21
  • Ασφάλιση περιουσίας: Η Ασφαλιστική αγορά προτείνει κίνητρα & επιδοτήσεις.

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist