ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Είναι καλύτερο να αγοράζεις… εμπειρίες από υλικά αγαθά

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/09/2015 - Updated on 02/10/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
experience
Share on Facebook

experience

Επειδή το τζάκποτ, κακά τα ψέματα, παραμένει άπιαστο όνειρο για τους περισσότερους, τα χρήματα που έχει ο καθένας από εμάς για «σκόρπισμα» σπάνια είναι απεριόριστα. Έχει σημασία λοιπόν να τα ξοδεύουμε έτσι ώστε να μας κάνουν μακροπρόθεσμα πιο ευτυχισμένους.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Το χρήμα μπορεί να μη φέρνει την ευτυχία, αλλά ας παραδεχτούμε ότι μας κάνει, ως ένα βαθμό, πιο ευτυχισμένους γιατί, έχοντας εξασφαλίσει τα αναγκαία, μας μένει περισσότερος χρόνος για πράγματα που μας ευχαριστούν: τις σχέσεις μας, τα χόμπι μας, τη διασκέδασή μας. Η ευτυχία όμως δεν πολλαπλασιάζεται ανάλογα με τη συσσώρευση του πλούτου. Από ένα σημείο και μετά, για να είσαι ευτυχής, έχει μεγαλύτερη σημασία πώς ξοδεύεις τα χρήματά σου, από το πόσα έχεις.

Η παγίδα είναι γνωστή: η λογική μάς υπαγορεύει να προτιμήσουμε τα υλικά αγαθά, γιατί διαρκούν περισσότερο, ενώ οι εμπειρίες, όπως η Κυριακή με τους κολλητούς στη σουίτα του γηπέδου, εξανεμίζονται με το που τελειώνουν…

Λάθος! Ο καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Cornell των ΗΠΑ, Dr. Thomas Gilovich, που μελετά εδώ και 20 χρόνια τη σχέση χρήματος κι ευτυχίας, αποφαίνεται πως «ένας από τους εχθρούς της ευτυχίας είναι η προσαρμοστικότητα. Αγοράζουμε αντικείμενα που θα μας κάνουν να νιώσουμε ευτυχισμένοι, κι αυτό μοιάζει να δουλεύει, βραχυπρόθεσμα όμως. Τα καινούργια αντικείμενα μάς φαίνονται συναρπαστικά για λίγο, αλλά σύντομα τα συνηθίζουμε και παύουν να μας δίνουν χαρά». Κατά τον Gilovich, θα είστε μακροπρόθεσμα πιο ευτυχείς αν ξοδέψτε τα λεφτά σας σε καλά εισιτήρια για τη συναυλία του Robbie Williams, παρά αν αγοράσετε το σούπερ κινητό ή την Ιταλική τσάντα που ζαχαρώνετε μήνες τώρα…

Τα αντικείμενα έχουν διάρκεια ζωής, γεγονός που, θα έλεγε κανείς, είναι θετικό. Φαίνεται όμως πως, επειδή προσαρμοζόμαστε ταχύτατα στην παρουσία νέων αντικειμένων, που γρήγορα αφομοιώνονται στην καθημερινότητά μας, οι εμπειρίες παραμένουν τελικά πιο ζωντανές, κι ας διαρκούν λίγο. Ταυτόχρονα, οι εμπειρίες αποτελούν –ευτυχώς!- πολύ σημαντικότερο κομμάτι του εαυτού μας από ότι τα αντικείμενα που μας περιστοιχίζουν, όσο συνδεδεμένοι κι αν νιώθουμε με αυτά. Δεν είμαστε, εξ άλλου, παρά το άθροισμα των εμπειριών μας!

Επιπλέον, τις εμπειρίες συνήθως τις μοιράζεσαι με άλλους: έχεις περισσότερες πιθανότητες να νιώσεις συνδεδεμένος με κάποιον που πηδήξατε μαζί από ένα αεροπλάνο, παρά με κάποιον που αγοράσατε την ίδια smart TV. Αντίστοιχα, σε συνδέουν περισσότερα με αυτόν που έχει πάει, όπως κι εσύ, στο Βερολίνο, παρά με αυτόν που φοράει τα ίδια πανάκριβα παπούτσια με σένα… Όταν μια εμπειρία τελειώσει, εντάσσεται στις αναμνήσεις, απ’ όπου μπορούμε να αντλούμε χαρά. Δεν μπαίνει στο σωρό με τα αζήτητα, που απελπισμένα ξεσκαρτάρουμε για να κάνουμε χώρο στις ντουλάπες μας…

Πηγή: ας μιλήσουμε

Tags: επιμόρφωση
np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
ΠΟΜΙΔΑ προς ΥΠΟΙΚ: Όχι στις εξαιρέσεις από την έκπτωση 10% του ΕΝΦΙΑ των ασφαλισμένων κατοικιών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Σε συνθήκες κανονικότητας οι ασφαλίσεις περιουσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Λύχρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ασφάλιση είναι οι άνθρωποι

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ