ΕΚΠΟΙΖΩ: Συλλογική Αγωγή για «Παράνομη» Αύξηση Ασφαλίστρων - Groupama Φοίνιξ, ΕΚΠΟΙΖΩ | Insurancedaily.gr
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
money-review-728x90gif

ΕΚΠΟΙΖΩ:
Συλλογική Αγωγή για «Παράνομη» Αύξηση Ασφαλίστρων

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
23/04/2009
• Ασφαλιστικές Ειδήσεις
1 min
Share on Facebook

Με Συλλογική Αγωγή κατά της Groupama Φοίνιξ η ΕΚΠΟΙΖΩ στρέφεται κατά του Ασφαλιστικού Κλάδου και ζητάει σαφέστερους Όρους και καλύτερη Ενημέρωση ως προς τις Πολιτικές Αναπροσαρμογής Ασφαλίστρων που εφαρμόζουν οι Ασφαλιστικές Εταιρείες. Παραθέτουμε τη σχετική Ανακοίνωση:

«Σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία και τη Νομολογία του Αρείου Πάγου, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες οφείλουν να μνημονεύουν στις Συμβάσεις τους συγκεκριμένα και εύλογα για τον Καταναλωτή Κριτήρια, με βάση τα οποία θα επιτρέπεται να αναπροσαρμόζεται κατά τη διάρκεια της Σύμβασης το Ασφάλιστρο. Την υποχρέωσή τους αυτή καταστρατηγούν σήμερα οι Ασφαλιστικές Εταιρείες, περιοριζόμενες στις Συμβάσεις τους σε εντελώς αόριστες αναφορές, που αφήνουν το δρόμο ανοιχτό για μονομερή διαμόρφωση του Ασφαλίστρου. Έτσι, οι Ασφαλισμένοι επιβαρύνονται κάθε χρόνο με σημαντικά μεγαλύτερες και συχνά πολλαπλάσιες του πληθωρισμού αυξήσεις. Ενώ συνάπτουν μια σύμβαση για Νοσοκομειακή Κάλυψη που θεωρούν ότι μπορούν να ανταποκριθούν με βάση το εισόδημά τους, στην πορεία αιφνιδιάζονται από υπέρμετρες αυξήσεις και η εξυπηρέτηση του συμβολαίου γίνεται δυσβάστακτη. Η ΕΚΠΟΙΖΩ θεωρεί ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες είναι υποχρεωμένες, σε περίπτωση που διατηρούν την εύλογη δυνατότητα Αναπροσαρμογής του Ασφαλίστρου, να ακολουθούν κριτήρια ευρέως προσβάσιμα στο Καταναλωτικό Κοινό, λ.χ., ο τιμάριθμος.

Με την παραπάνω Συλλογική Αγωγή η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητάει την απαγόρευση τέτοιων όρων, που κατά κόρον χρησιμοποιούνται από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες. Η απόφαση που εκδίδεται επί Συλλογικής Αγωγής ισχύει άλλωστε έναντι όλων των Ασφαλιστικών Εταιρειών που χρησιμοποιούν τους ίδιους καταχρηστικούς όρους. Η αγωγή θα συζητηθεί ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών την 4η Μαΐου 2009. Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους Καταναλωτές που διατηρούν Ασφαλιστήρια Συμβόλαια τόσο της Εταιρείας Groupama Φοίνιξ όσο και άλλων Ασφαλιστικών Εταιρειών να επικοινωνήσουν μαζί της προκειμένου να είναι ακόμα πιο ευρύτερος και Αποτελεσματικός ο παραπάνω Αγώνας της».


Ετικέτες: Groupama ΦοίνιξΕΚΠΟΙΖΩ
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οδηγός: Τι πρέπει να προσέξεις όταν αλλάζεις πάροχο ενέργειας

Jun 8, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πέντε θετικά “momentum” για την ασφαλιστική αγορά

Jun 8, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δ. Γαβαλάκης: H ασφάλιση επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Jun 8, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΘΝΙΚΗ: Νέα οργανωτική δομή Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing 

Jun 8, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλιση διακοπής εργασιών και απώλειας ακαθάριστων κερδών

Jun 7, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας

Jun 7, 2023

Σχόλια 12

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    14 years ago

    Καλή η κίνηση αυτή απο την ΕΚΠΟΙΖΩ, αλλά γιατί δεν επεκτείνει την αγωγή και πρός τους χειρούργους π.χ., πρός τα νοσοκομειακά ιδρύματα επίσης, πρός τούς εισαγωγείς ειδικών υλικών και άλλους γύρω απο το νοσοκομειακό κύκλωμα, για τις δυσανάλογες με τον πληθωρισμό αυξήσεις τους?
    Ετσι, για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος…

    Reply
  2. ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΓΟΡΑΣ says:
    14 years ago

    ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΤΙΚΕ ΑΥΤΟ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΤΕ Η ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΥΠΟΥΝ,ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΗ….ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΧΥΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΛΕΤΕ

    Reply
  3. nisiotis says:
    14 years ago

    Η Κα ΕΚΠΟΙΖΩ μπορει να στραφει παρακαλω κατα των αυθαιρετων και αναδρομικων σχεδων παντα αυξησεων των εισφορων στο ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ) .. Καθε φορα που αποφασιζουν αυξησεις μας ρωτουν αν εχουμε να τις πληρωσουμε???

    Reply
  4. Teo says:
    14 years ago

    @ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΓΟΡΑΣ
    Σύγχηση (και όχι σύνχηση) μάλλον υπάρχει σε αυτά που εσείς γράφετε.
    Άλλο ζήτημα οι “παρατυπίες”, “παρανομίες”, “κακοδιαχείριση” κλπ από πλευράς ορισμένων ασφαλιστικών εταιριών, και άλλο ζήτημα οι ανεξέλεγκτες και ασύδοτες αυξήσεις των αμοιβών στον χώρο της υγείας. Όσο συμμαζεμένη και να είναι από πλευράς λειτουργικών εξόδων μια εταιρία, όσο άψογη και να είναι απέναντι στους πελάτες της, οσοδήποτε αποτελεσματική και με σεβασμό και ευθύνη κι αν γίνεται η διαχείριση των χρημάτων τους, η πραγματικότητα δεν αλλάζει: μια μονοήμερη νοσηλεία για αφαίρεση πέτρας στη χολή, θα χρεώνεται 7.200ευρώ (!!!).
    Βέβαια, οι εταιρίες “λούζονται” τώρα την αφροσύνη και βιασύνη με την οποία έβγαλαν τα νοσοκομειακά προγράμματα (και κέρδισαν αρχικά από αυτά). Αλλά έτσι είναι οι επιχειρηματικοί κίνδυνοι…
    Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι μια εταιρία (οποιουδήποτε κλάδου) μπορεί να πουλάει επί μακρόν ένα προϊόν, με δεδομένη ζημιά.
    Εκτός και αμφισβητήσουμε την “οικονομία της αγοράς” και τις αρχές της, οπότε ανοίγουμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για μια άλλη οικονομία (και κοινωνία βεβαίως), την “οικονομία των αναγκών”…

    Συμφωνώ να ζητήσουμε αν θέλετε την θεσμοθέτηση και τακτική μέτρηση από κάποιον υπεύθυνο φορέα του αποκαλούμενου “ιατρικού ή νοσοκομειακού πληθωρισμού”, ώστε να υπάρχει και να μπορεί να αξιοποιηθεί ένα αντικειμενικό κριτήριο βάσει του οποίου οι αυξήσεις ασφαλίστρων θα μπορούν να κριθούν στα δικαστήρια ως “λογικές” ή μη.
    Όλα τα υπόλοιπα θεωρώ οτι είναι “πελατειακός λαϊκισμός”.

    Reply
  5. ΣΣΣΣΤ says:
    14 years ago

    Κύριοι (και Κυρίες), ειλικρινά για ένα τόσο απλό θέμα γίνεται απίστευτη φασαρία, το οποίο απλά αποδεικνύει (για μια ακόμη φορά) ότι είμαστε άξιοι της τύχης μας… το ερώτημα είναι απλό: έχει δικαίωμα η ασφαλιστική με βάση την ασφαλιστική σύμβαση να προβεί σε αύξηση ασφαλίστρων? εάν Ναι, καλά έκανε και προχώρησε. Εάν Οχι, ας πρόσεχε (και όταν έκανε την αύξηση και όταν έβγαζε το ασφαλιστήριο). Γιατί αλλιώς, ο κόσμος θα πει ‘όταν τα έπαιρνε ήταν καλά και τώρα που τα δίνει δεν της αρέσει?’ – και μεταξύ μας θα έχει δίκιο… Αλλά αυτοί που έκαναν τις χαζομάρες είναι κονομημένοι και διευθυνταράδες – αλήθεια, μήπως είναι ουσιαστικά οι ίδιοι που κάνουν κουμάντο σήμερα? γιατί δεν θυμάμαι πολλούς να μιλάγανε όταν γινόντουσαν οι χαζομάρες, κοιτάγανε όλοι το μέλι…

    Reply
  6. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    14 years ago

    Συμφωνώ απολυτα με τον συνάδελφο ΤΕΟ(και μόνον) και προτείνω τα εξής:
    Να γίνει άμεση παρέμβαση της ΕΑΕΕ μαζί με την ΕΚΠΟΙΖΩ και
    τις ΕΝΩΣΕΙΣ των καταναλωτών και των διαμεσολαβούντων προς το Υπουργείο Υγείας και τον υπουργό προσωπικά, ώστε να καθορισθούν οι δείκτες του νοσοκομειακού πληθωρισμού απο κάποιον αντικειμενικό και
    ανεξάρτητο φορέα ή να καθορισθούν κάποια αντικειμενικά κριτήρια.
    Οι φορείς υπάρχουν, οι αναλογιστές υπάρχουν,τα νοσοκομεία και οι ενώσεις τους υπάρχουν καθώς και οι αντίστοιχοι εκπροσωποί τους
    Τα δημόσια νοσοκομεία και τα ασφαλιστικά ταμεία αντιμετωπίζουν ήδη ανεξέλεγκτα κοστολόγια και διπλες τριπλές χρεώσεις απο τους προμηθευτές και τους γιατρούς και δεν έχουν υλικό για να κάνουν εγχειρήσεις επειδή χρωστάνε καποια δις ευρώ Τα ασφαλιστικά ταμεία επίσης αντιμτωπίζουν προβλημα απο ανείσπρακτες εισφορές και κακοδιαχείριση
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ και είναι ΥΠΑΡΚΤΟ Οι ασφαλιστικές εταιρίες πράγματι αντιμετωπίζουν ανεξέλεγκτες και ψεύτικές πολλές φορές χρεώσεις και τις φορτώνουν στους ασφαλισμένους γιατί δεν έχουν άλλο τρόπο να τις αντιμετωπίσουν Οι ασφαλισμένοι πελάτες μας δεν είναι σε θέση, ως άρρωστοι, να διαπραγματευθούν τα νοσήλεια και τα έξοδα της εγχείρησης επιδή μειονεκτούν έναντι των γιατρών που τους χρεώνουν πολλές φορές με διάφορα ανεξέλεγκτα έξοδα και ψεύτικες χρεώσεις
    Εάν βρεθεί λύση προστατεύουμε πρώτιστα το κοινωνικό σύνολο και τους έλληνες πολίτες απο κάποιους αρκετούς τέτοιους κυρίους που αποκαλούνται γιατροί και καταπατούν τον όρκο τους και ιδιωτικά νοσοκομεία που αυξάνουν χρόνο με το χρόνο τα κόστη με διάφορους τρόπους. Κατ επέκταση προστατεύουμε και τα ιδιωτικά συμβόλαια υγείας που έχουν με τις ασφαλιστικές εταιρίες οι ασφαλισμένοι. Δεν μπορούν κάποιοι κατα τα άλλα ευαίσθητοι φορείς να κάνουν κάποιες παρεμβάσεις στο υπουργείο? Είναι σίγουρο ότι μπορούν!!! Εκτός και αν εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα που δεν γνωρίζουμε, για να είναι κάποιοι ανεξέλεγκτοι και να βαράνε στο γάμο του καραγκιόζη εις βάρος όλων μας και εννοώ εις βάρος όλων μας ως πολίτες.Δεν σας έκανε εντύπωση πχ η μείωση της τιμής του φρέσκου γάλατος κατά 50% Τι μεσολάβησε και έγινε αυτό? Καποιοι μεγαλοπαράγοντες και φορείς σκέφθηκαν εξυπνότερα αλλά και τιμωρήθηκαν απο τους καταναλωτές
    Αυτό έγινε!!!!!

    Γιώργος Νικολάκος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων

    Reply
  7. Teo says:
    14 years ago

    @ ΣΣΣΣΤ
    Μα η πλάκα είναι οτι τα συμβόλαια της GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ (πρώην συμβόλαια της METROLIFE ΕΜΠΟΡΙΚΗ), δεν προβλέπουν κανένα περιορισμό στην αύξηση των ασφαλίστρων και κάνουν τη γνωστή γενική αναφορά “…ανάλογα με τις πληρωθείσες αποζημιώσεις κλπ κλπ”.
    Επομένως, πολύς θόρυβος για το τίποτα.
    Μόνοι ωφελημένοι, οι δικηγόροι της GROUPAMA και της ΕΚΠΟΙΖΩ.

    ΥΓ.: Μήπως είναι καλύτερη η ΑΣΠΙΣ (και οι θυγατρικές) που ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ένα 5 ή 6%, με την επιφύλαξη βέβαια του άρθρου …τάδε, το οποίο αν κάνει τον κόπο ο πελάτης και το ψάξει, θα διαπιστώσει οτι επιτρέπει την αναπροσαρμογή του ασφαλίστρου πέραν του 5 ή 6%, έως το άπειρο;;;
    Κατά τ’ άλλα, η ΕΚΠΟΙΖΩ κοιμάται ήσυχη!

    Reply
  8. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    14 years ago

    Για κάποιες παράνομες καταχρηστικές συμβάσεις, κάποιων “πολύ μεγάλων” πολυεθνικών εταιριών(ξεπουπουλιασμένων),που καλούνται να τις υπογράψουν αφελείς ασφαλιστικοί σύμβουλοι, με εκβιαστικές και φασιστικές μεθόδους των managers τους,ώστε να μεταφερθεί το χαρτοφυλάκιο τους σε κάποιες θυγατρικές μεσιτικές με αναδρομικές ημερομηνίες απο 1/2/2007, ποιοι θα καταθέσουν αγωγές?
    Γνωρίζουν σε ποιους μετόχους θα πάει ο κόπος τους? και τι προμήθειες θα πάρουν? Κατοχυρώνουν έτσι τα δικαιώματά τους έναντι του νόμου? Έχουν ρωτήσει οι αφελείς αυτοί σύμβουλοι τον δικηγόρο τους ή τον ΠΣΑΣ?
    Ο ΠΣΑΣ(ασφαλιστικοί σύμβουλοι)τι κάνει και τι κάνειο ΠΣΣΑΣ(Συντονιστές) για τους λίγους αυτούς κακούς managers?
    Γνωρίζουν αυτά τα γεγονότα οι πρόεδροι κα ΓΡΥΠΑΡΗ(ΠΣΑΣ) και κος ΔΑΥΙΔ?(ΠΣΑΑΣ). Εδώ μιλάμε για άγριο φαγοπότι και μάλιστα όχι μεταξύ ευγενών αγρίων θηρίων, όπως αρμόζει έστω σε λέοντες, αλλα μεταξύ υαινών και γυπών. Ξεφτίλα δηλαδή και λεηλασία επι πτωμάτων

    Νικολάκος Γιώργος

    Reply
  9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    14 years ago

    Μήπως δεν είναι γνωστό οτι αν κάποιος ασθενής εισαχθεί σε νοσοκομείο και δηλώσει ασφαλ. εταιρία (οποιαδήποτε), έχει μεγαλύτερες χρεώσεις?
    Η δεν είναι επίσης γνωστό, οτι αν ο ασθενής ζητήσει απόδειξη χειρούργου ισόποση του ποσού που πλήρωσε, επιβαρύνεται επιπλέον το φόρο του χειρούργου?
    Αυτά, και πόσα ακόμα, δεν τα γνωρίζει η κάθε ΕΚΠΟΙΖΩ?
    Δεν επιθυμεί να τα ακούσει κάν φαντάζομαι. Με αυτήν την “συμμορία” δεν τα βάζει… ΚΑΝΕΝΑΣ.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον ΤΕΟ στα γραφόμενά του.
    Να προσθέσω μόνο κάτι τελευταίο κλείνοντας για προβληματισμό…
    Για φανταστείτε τα πρωτότυπα τιμολόγια νοσηλείας, να προσκομίζονταν στις ασφαλιστικές εταιρίες πρώτα, και να δέχονταν τα Ταμεία την εκκαθάριση μετά την όποια αποζημίωση.
    Είπαμε…τα του Καίσαρος.

    Reply
  10. ASFALISTHS-ZORRO says:
    14 years ago

    KE NIKOLAKO GIA POIOYS SYNDESMOUS GIA POIA GRYPARH OMILEITE OTAN EPI SYNOLOY 1000 EKLEGETAI APO KAMMIA 50 PARONTES, H KA GRIPARH EINAI KALH GIA TAXIDIA,PATRIARXIA,GKOLF KAI BRABEYSEIS EKPROSVPVN ETAIREIWN….EXEIS DEI SYNDIKALISTES NA VRAVEYOYN ERGODOTES ,H KA GRIPARH….KAI KONTA H ANYPARKTH OYRA THS H KASIMATH ,POY OPWS EIPE PHGE TO KREVATI STHN BOYLH ,,,,,,ASE TOYS SYNTONISTES ANDREOY KAI OIALLOI APO LOYKA GEORGIADH,MPOYRLAKH KAI RESTA…..AYTOI BRABEYOYN TO MELOS TOY D.S TON GNVSTO TAKH H KAFE POY PHGE STH DIKH TOY SYNADELFOY TOY TAKH AMPATZIDH YPER THS ETAIREIAAS ING KAI O PANAGIOTHS A. EXASE TO DIKASTHRIO KAI TIS PROMHUEIES TOY …..AYTOI EINAI OI SYNTONISTES TOY DAYID,LOYKA (TI TON BALANE STHN EPIEA-ELEOS -ELEOS) AYTOS EINAI SYNOMILHTHS TVN ETAIREIVN ,TI SYNDIKALISTHS KAI PRASINA ALOGA ……MONO OI PRAKTORES KAI OI MESITES KANOYN KATI STHNAGORA ,OI ALLOI EINAI GIA BRASIMO…..NTROPH GIA OLOYS AYTOYS KE DAYID,GEORGIDH,,GKLIATH ,KAFE, POY ANTI NA YPERASPIZESDAI TOYW SYNTONISTES TOYS KARFVNETAI STA DIKASTHRIA TI FGINE KE GEVRGIADH/DABID/MPOYRLAKH/STEFANIDH ME TON GNVSTO SYNTONISTH THS ING ME GRAFEIO STHNKHFISIAS TON FANH TON X…TON EPONOMAZOMENO MAYRO H KONTO POY PHGE STHN DIKH TOY GIANNH MP. YPER THS ING KAI ENANTION TOY GIANNH POY EXASE TIS PROMHTHIES LOGV TOY FANH X….GIA AYTOYS TOYS SYLLOGOYS MILATE KENIKOLAKO….AYTOI EINAI SYLLOGOI ERGODOTVN EIS BAROS TVN ERGAZOMENVN ASFALISTWN

    Reply
  11. ρηγας φεραιος - says:
    14 years ago

    εαν ειναι αληθεια οσα γραφονται για ασφαλιστικους συμβουλουςκαι συντονιστες,υπαρχει ελλειμα εκπροσωπισης,πρεπει να παραιτηθουν. οσοι πανε σε δικαστηρια καικατηγορουνε τους συναδελφους τους οπως αυτοι που γραφονται απο τον ζορρο/ασφαλιστη ,εαν ειναι αληθεια πρεπει να διαγραφουν ,να μπουν στην μαυρη λιστα και τους χρειαζεται ενα γερο ξεφωνημα και ομαδικο φτυσιμο. ακους να πηγαινουν να κατηγορουνε τους συναδελφους που διεκδικουνε τις προμηθειες τους ειναι ντροπη και μεγαλη υποβαθμιση της δουλειας μας…πρεπει να εκλειψουν τετοια τραγικα φαινομενα. πρεπει αυτοι να αποβληθουν απο παντου

    Reply
  12. ΜΑΤΖΑΡΗΣ Γ. says:
    14 years ago

    Θεωρώ το λιγότερο άνανδρο και τιποτένιο κάποιοι συνάδελφοι να μέφονται άλλους με τα επωνύματά τους και αυτοί να κρύβονται πίσω απο την ανωνυμία τους.
    -Γιατί φοράτε κουκούλες οταν καταγγέλετε επώνυμα συναδέλφους;
    -Γιατί αφου είναι όπως τα λέτε, δεν τα προσυπογράφετε και επώνυμα;
    -Απο ποιούς κρύβεστε και δεν θέλετε να εκτεθείτε;
    -Μήπως απο τους συναδέλφους σας;
    -Μήπως απο τους διευθυντές σας;
    -Μήπως απο τις εταιρίες σας;
    -Μήπως τελικά φοβάστε για το εισόδημά σας μεσοπρόθεσμα;
    -Και αν είναι έτσι- που το βρίσκω λογικό εν μέρη- γιατί κάνετε τον ΖΟΡΟ και όχι την ΠΑΠΙΑ;

    Απευθύνομαι σε όλους αυτούς που πρώτα από όλα είναι άντρες και μετά συνάδελφοι.

    Με τέτοια ποιότητα κλάδου απο που να πρωτοξεκινήσει η κάθαρση και η εξυγίανση.

    Παρακολουθώ και γράφω στο site περίπου 1 χρόνο.
    Ενα πράγμα έχω και ελπίζω έχετε διαπιστώσει.
    Οι μόνες σοβαρές αναλύσεις, καταγγελίες ,διαπιστώσεις ,(με πολλές απο αυτές διαφωνώ) που αφήνουν σε όλους μας έναν προβληματισμό όταν κλείνουμε τον Η/Υ ,έχουν γίνει απο ανθρώπους του χώρου που στο τέλος γράφουν το ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥΣ.
    ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ;
    Ολοι οι άλλοι γράφουν για βγαλουν τα ποθημένα τους τον καημό τους τις ζημίες τους την ζήλεια τους και εν τέλει τη μικρονοήτητά τους ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΔΏΝΥΜΟ ΤΟΥΣ.

    ΕΧΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΠΗΤΕ ΚΑΤΙ….ΒΓΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΛΚΟ.
    ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΑΠ΄ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ……..ΜΠΡΟΣΤΑ
    ΑΝΤΕ ,…….ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × 3 =

imperial-dekrafinalgif
sofosbannergif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ποιες εταιρείες θα ασφαλίσουν το γήπεδο του Παναθηναϊκού

    103 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Πώς θα γίνει το «ματ» κατά των κατόχων ανασφάλιστων ΙΧ

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • «Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας

    39 shares
    Share 16 Tweet 10
  • ΕΘΝΙΚΗ: Νέα οργανωτική δομή Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing 

    35 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Ειδική Έκδοση: Οι μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist