ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

Επενδύοντας στο ταλέντο των ΝΕΩΝ

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
13/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Management
A A
Επενδύοντας στο ταλέντο των ΝΕΩΝ
Share on Facebook

business19Όταν ένα ανώτερο στέλεχος της εταιρείας UBS Americas προκάλεσε τους εκπαιδευόμενους να σχεδιάσουν μία στρατηγική περικοπής δαπανών, μία νεαρή γυναίκα πρότεινε η Εταιρεία να εγκαταστήσει λογισμικό που θέτει τον υπολογιστή σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας μετά από ένα διάστημα αδράνειας.

Της Susan Wolf Ditkoff

Διαβάστε Επίσης

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

May 8, 2025
ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος»: Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς

ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος»: Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς

May 8, 2025

Η ιδέα αυτή υπολογίστηκε ότι θα εξοικονομούσε έως και 400 χιλ. δολάρια το χρόνο για κάθε 1.000 υπολογιστές, με αποτέλεσμα να υιοθετηθεί άμεσα η ιδέα.

Η εκπαιδευόμενη, η οποία δεν κατείχε πανεπιστημιακό τίτλο, εξοικονόμησε για την Εταιρεία εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια. Όσο αξιοσημείωτο και αν είναι, δεν αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα.

Πράγματι, στις συνεντεύξεις μας για την έρευνα με τίτλο «Κάνοντας την απασχόληση των νέων δουλειά», την οποία εκπονήσαμε σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο των ΗΠΑ, ακούσαμε πολλές ιστορίες για αυξήσεις κερδών, εξοικονόμηση πόρων και απτές βελτιώσεις στο προσωπικό, που έξυπνες επιχειρήσεις καταφέρνουν αξιοποιώντας τις δυνατότητες εργαζομένων ηλικίας 16-24 ετών.

Επιχειρηματικοί ηγέτες μας είπαν ότι η πρόσληψη νεαρών υπαλλήλων δεν αποτελεί πλέον ούτε φιλανθρωπικό έργο ούτε κάτι που είναι «καλό να έχεις». Αντιθέτως, είναι κάτι που φέρνει σοβαρά οφέλη για την εταιρεία. Οι επενδύσεις σε νέους ενήλικες εργαζόμενους αποδίδει με τέσσερις σημαντικούς τρόπους.

  • Δημιουργούν μία ισχυρή γραμμή με το ταλέντο της επόμενης γενιάς της επιχείρησης.
  • Καλύπτουν ζωτικής σημασίας κενά δεξιοτήτων.
  • Αυξάνουν την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού η οποία δίνει τη δυνατότητα μεγαλύτερης σύνδεσης με τους πελάτες.
  • Πυροδοτούν την καινοτομία.

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνά μας εκπροσωπούν μία σειρά κλάδων και ποικίλουν σε μέγεθος από μικρές τοπικές εταιρείες μέχρι παγκόσμιες υπερδυνάμεις. Επιπλέον, η έρευνά μας αποκάλυψε ένα εύρος επιτυχημένων προσεγγίσεων για την πρόσληψη νέων, από εσωτερικές διαδικασίες εκπαίδευσης μέχρι συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες. Το κοινό αυτών των εταιρειών είναι ότι αναγνωρίζουν πως μία ισχυρή γραμμή παραγωγής ταλέντου είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους.

Πολλοί εργοδότες στις ΗΠΑ επιθυμούν να αναπτύξουν μία ισχυρή γραμμή ταλέντου αλλά δηλώνουν ότι δεν είναι σίγουροι από πού να ξεκινήσουν. Ακολουθούν πέντε πρακτικές προσεγγίσεις:

1. Συνδέστε τη στρατηγική απασχόλησης νέων με την επιχειρηματική σας στρατηγική και βρείτε πρωταθλητές. Η επιτυχημένη ενσωμάτωση των νέων στο εργατικό δυναμικό απαιτεί αφενός την υποστήριξη των κορυφαίων στελεχών και αφετέρου έναν καθημερινό υποστηρικτή. Το κόλπο είναι οι ηγέτες να εντοπίσουν τις επιχειρηματικές ανάγκες και να βάλουν νέους εργαζόμενους σε τομείς πραγματικής αξίας για την εταιρεία.

2. Διευρύνετε τις πηγές ταλέντου με νέους σε ηλικία υπαλλήλους. Πολλές επιχειρήσεις θέλουν να… ρίξουν μεγαλύτερα δίχτυα αλλά δεν ξέρουν πώς. Με απλά λόγια, η απάντηση είναι να πάτε εκεί που είναι οι νέοι ή να συνεργαστείτε με ειδικούς που μπορούν να βοηθήσουν. Για παράδειγμα, η State Farm έχει φτιάξει κέντρα στρατολόγησης στο Ντάλας, στην Ατλάντα και στο Φοίνιξ, περιοχές που αντανακλούν σε δημογραφικό επίπεδο, καλύτερα την πελατειακή βάση της Εταιρείας.

3. Εξετάστε εταιρικές πρακτικές που εμποδίζουν την πρόσληψη νέων. Οι επικεφαλής θα πρέπει να επανεξετάσουν τα προσόντα που είναι πραγματικά αναγκαία για κάθε θέση και να αξιολογήσουν εκ νέου τις διαδικασίες πρόσληψης που μπορεί να αποκλείουν υποψηφίους με προσόντα.

4. Δώστε προτεραιότητα στην ανάπτυξη «ήπιων» δεξιοτήτων. Πολλοί επιχειρηματικοί ηγέτες πιστεύουν ότι οι νέοι υστερούν σε «ήπιες» δεξιότητες, γεγονός που τους κάνει να μην έχουν την ομαδικότητα, τον επαγγελματισμό και την επικοινωνία που οι περισσότερες θέσεις απαιτούν. Τα καλά νέα είναι ότι οι «ήπιες» δεξιότητες μαθαίνονται.

5. Μετρήστε και βελτιώστε. Ενώ οι επιχειρήσεις στην έρευνά μας θεωρούν τους νέους υπαλλήλους σημαντικό μέρος της γραμμής παραγωγής ταλέντου, λίγες είναι αυτές που σήμερα τους ξεχωρίζουν για να παρακολουθούν τα αποτελέσματα. Όμως η καταγραφή της προόδου μπορεί να δείξει το πως μία στρατηγική πρόσληψης νέων ξεπερνά το κοινωνικό καλό και μπορεί να φτιάξει την επιχειρηματική υπόθεση των θετικών επιπτώσεων ενός τέτοιου σχεδίου.

*Η Susan Wolf Ditkoff είναι συνεργάτης της Bridgespan και συν-επικεφαλής του φιλανθρωπικού έργου της Εταιρείας. Η Willa Seldon είναι συνεργάτης στο γραφείο της Bridgespan στο San Francisco.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
sofosbannergif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ