ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επενδύσεις σε Μετοχές και Α/Κ
Παράνομες οι περισσότερες Ασφαλιστικές!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/10/2008
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η Καθημερινή της Κυριακής 19/10/08 δημοσίευσε μια κατάσταση με τα ποσοστά των Επενδύσεων των Ασφαλιστικών Εταιρειών σε Μετοχικούς Τίτλους τα οποία στην περίπτωση της Εταιρείας «Διεθνή Ένωση» έφτασε το 69% του συνόλου των Επενδύσεών της! Οι πρώτες 13 εταιρείες παρουσιάζουν ποσοστά που υπερβαίνουν το 25% των Επενδύσεών τους, ενώ η σχετική Νομοθεσία καθορίζει πολύ χαμηλότερα ποσοστά. Το γιατί συμβαίνει αυτή η παρανομία, ρωτήστε τους Υφυπουργούς Ανάπτυξης των τελευταίων 30 χρόνων!

Υποτίθεται ότι τα Αποθεματικά του Κλάδου Ζωής αφορούν Κεφάλαια υπό Διαχείριση, παρόλη την εμφάνιση των συμβολαίων τύπου Unit Linked, που απελευθέρωσαν τις Εταιρείες από τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους, μεταφέροντας των Επενδυτικό Κίνδυνο στους Ασφαλισμένους.

Διαβάστε Επίσης

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

May 8, 2025
ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος»: Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς

ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος»: Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς

May 8, 2025
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
NP Zaxos
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NP: Υψηλή φερεγγυότητα το 2024 και θετικές προοπτικές το 2025

by Insurancedaily editorial team
May 5, 2025

Comments 30

  1. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    καλα αν πουληθουν οι μετοχες τωρα η αξια τους ειναι ελαχιστη.αυτο δειχνει πως θα εχουμε τεραστια προβληματα στη συνεχεια.

    Reply
  2. eleni-glifada says:
    17 years ago

    ΑΠΟΣΤΟΛΕ ,ΘΕΛΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΟΣΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΑ, ΜΕ ΓΙΟΥΝΙΤ ΛΙΝΚ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΡΥΒΕΙ ΑΥΤΟ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΟΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕΧΡΙ 300 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΕΠΑΝΩ. ΕΛΕΟΣ ΣΤΗ ΑΣΙΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ

    Reply
  3. σταυρος του νοτου says:
    17 years ago

    quiz : ξερετε κανεναν πελατη που ειχε συναψει ασφαλιστηριο unit linked , πληρωνει 15 χρονια τωρα και τα χρηματα του εχουν θετική απόδοση ?????
    και δεύτερον : Αν το κρατήσει σε ισχύ το συμβόλαιο και πληρώνει για άλλα 20 χρόνια θα βγεί κερδισμένος ??? χαχαχα (εδω γελάνε)
    επίσης : αναζητείται ο ασφαλιστής που πουλώντας προγράμματα unit linked ενημέρωσε τουσ πελάτες για το κόστος εισόδου , διαχείρησης , αλλα και τον επενδυτικό κίνδυνο … Αν εμφανιστεί κανείς τοτε η αναζήτηση μεταφέρεται στον Μ….Α που του έδωσε τα λεφτά του …

    Reply
  4. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    ελενη παλια γινοτανε χειροτερα.δεν ημουν στην δουλεια και ηλθαν απο εθνικη και λεγαν 1000 δραχμεσ πληρωνεις χιλιες 50000 το μηνα θα παρεις συναξη.τα ξερω.επισης ασφαλιζανε πχ 100000 δρχ σθμβολαιο που περιελαμβανε οτι ειναι δυνατον εκτος αποταμιευσησ(για να παιρνουν προμηθειες)και λεγαν στους ασφαλισμενουσ πως τους κανανε αποταμιευτικα.σε 15 χρονια πια δε υπηρχε να παρει ο αλλος τιποτε.αυτοι ομως βαλανε στο χερι ετησιως την προμηθεια…

    Reply
  5. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    ΕΝΑ 15 ΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΩΜΗ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΟΝΤΟΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ.ΑΛΛΑ Ο ΤΟΤΕ ΑΣΦΛΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΕΙΧΕ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ ΤΟ 20% ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ ΑΥΤΟΣ.ΟΠΟΤΕ Ο ΠΕΛΤΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΒΓΗΚΕ.ΠΕΣΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    Reply
  6. dimitris says:
    17 years ago

    για το ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ. τι υφος ειναι αυτο; τι ειρωνεια ; εισαι ασφαλιστης; αν ναι λυπαμαι, εισαι σε λαθος επαγγελμα !!!

    Reply
  7. geogre says:
    17 years ago

    Συμφωνώ απόλυτα με τον dimitris…

    Reply
  8. Αλεξάνδρα Κ. says:
    17 years ago

    Δυστυχως για αλλη μια φορα δεν εχουμε να κανουμε με τα προιόντα αλλα με τον επαγγελματια ασφαλιστή. Σε αλλα προιοντα υπαρχουν κίνδυνοι και σε αλλα ΄΄ενα εγγυημενο αποτέλεσμα στην λήξη, που φυσικά αν σπάσει νωρίτερα υπάρχει χασούρα. Πολλες φορές αναρωτιέμαι αυτοι οι συνάδελφοι που βραβεύονται και ταξιδεύουν στους μαυρίκιους τι λένε στους πελάτες????Κε Βεργίνη ή μπαλα μας παίρνει όλους… Και είναι κρίμα..Δημήτρη και Ελενη συνφωνω μαζί σας.. Για τον Σταυρό του Νότου δεν θα πω τίποτα.

    Reply
  9. jason/athina says:
    17 years ago

    παιδια οχι ετσι ,για τον θεο ,εδω ναστε για να βγαζουμε ταπλυτα στη φορα και τα κακως κειμενα . τα καλα δεν χρειαζονται διαφημηση. δημητρη,αυτα που λεει εχουν συμβει και ακομα χειροτερα. υπαρχουν εταιρειες μεγαλες και γνωστες,γραφτηκε πως εχουν προβλημα σημερα ,που κανανε σημεια και τερατα. σπασιματα συμβολαιων,αλλαγες συνταξιοδοτικων σε γιουνιτ λινκ με κανονικη προμηθεια για να τα σπανε οι ασφαλιστες. νοσοκομειακα που ταλαξανε εις βαρος του πελατη και ασ εβγαζε η ενωση και οι συνδεσμοι ανακοινωσεις κατα,μεχρι και δισκετα εβγαλε ο γρηγορης παλ. με το να τα σπανε τα συμβολαια ., ναμαστε καλα παιδια για να λεμε τα στραβα ο καθενασ οτι ξερει,οπως το ξερει,δεν ειμαστε ολοι ιδιοι και τελιοι ετσι δεν ειναι ;

    Reply
  10. syndromitis sas says:
    17 years ago

    dia diachiristas site ke blog……….agapite filippe ,eimetha anexartitoi ke elefteroi asfalistai kai malista sindromitai sou se atomiko epipedo. leme alities pou gnorizis, gia frikta ke aidiastika pragmata ,alithies omos, alithies . nin kanis toso poly filtro ,oxi alli xounta ke sta blog ,afou se xeroume kala . exeis evros,ypsos,epifaneia .den ine gia sena afto to epipedo megali logokrisia filipe. se alithies filipe, den imaste san toys boyleytes poy den lene ……filipe anthropi tvn asfalion den exoune na fane apo kapoia terata tis agoras. exis paidia ke xeris. den imaste makakes jeroyme ti gineta ke poioi kai pos piezoune…….omos den ine ta ovola /pekounia/lefta to pan mon seri filip……..

    Reply
  11. ASFALISIKOS SYNTONISTIS says:
    17 years ago

    ΔΙΑ ΚΥΡΙΟ ΙΑΣΟΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ . ΑΥΤΟΙ ΟΙ Γ……. Π……. ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ. ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΔΙΣΚΕΤΑ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ,ΓΙΑ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ. ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ING ;ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΜΑΣΙΑ;

    Reply
  12. ΚΑΤΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ says:
    17 years ago

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΒΡΙΣΚΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΖΩΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 19 ΧΡΟΝΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.

    Reply
  13. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΦΙΛΟΙ ΑΛΛΑ…ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ …Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.ΑΣΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ.

    Reply
  14. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Το τελευταίο πράγμα για το οποίο μπορεί να κατηγορηθεί όποιος κρίνει τα έργα και της ημέρες των Ελλήνων ασφαλιστών και διαμεσολαβητών είναι η ειρωνεία του λόγου του.

    Όλη η ιστορία των ασφαλίσεων ζωής στη χώρα μας είναι μία τραγική ειρωνεία! Στις γενικές τουλάχιστον κάτι έγινε. Στήθηκε και λειτουργεί ένα Σύστημα Άμεσης Πληρωμής στον κλάδο αυτοκινήτων, δημιουργήθηκαν αρκετές μεσιτικές επιχειρήσεις, βρήκαμε προσβάσεις και χτίσαμε συνεργασίες με το εξωτερικό φέρνοντας know how και standards στη μίζερη Ελληνική πραγματικότητα. Είμαστε ακόμη πίσω βέβαια, αλλά κάτι ξεκίνησε! Στη «ζωή» όχι μόνο δεν έγινε τίποτα, αλλά οι πρωταγωνιστές του «έργου» υπέστησαν μεγάλη πλάνη…

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ!!!

    Ποιος ασφαλιστικός σύμβουλος έχει αποπληθωρίσει ποτέ κεφάλαιο λήξης?
    Όταν κάποτε ρώτησα διευθυντή εκπαίδευσης, μου απάντησε ότι δεν χρειάζεται. Για να αντιμετωπίσουμε τον πληθωρισμό, επιλέγουμε αναπροσαρμοζόμενο ασφάλιστρο!!! «Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα». Μαύρα μεσάνυχτα, γενικώς και ειδικώς, ολόκληρη η αγορά. Πάρτυ κάνανε οι αναλογιστές όλα αυτά τα χρόνια!!! Και οι διευθυντές εκπαίδευσης και πωλήσεων: «ο ασφαλισμένος στο τέλος κάτι πρέπει να παίρνει…».
    Η απάντηση: Αν πάρουμε το κεφάλαιο λήξης όλων των κλασσικών αποταμιευτικών εγγυημένου επιτοκίου της αγοράς, και φέρουμε το κεφάλαιο λήξης στην ημέρα που υπογράφεται το συμβόλαιο, με υποθετικό σταθερό πληθωρισμό 2% (που τέτοια τύχη) όλες οι εταιρίες δίνουν 1-2% στα … είκοσι χρόνια!!(το ελάχιστο τεχνικό επιτόκιο πήγε περίπατο παρέα με την προμήθεια και τα έξοδα του συμβολαίου). Αν λάβουμε υπόψη τον πραγματικό πληθωρισμό (20% κάποτε, με τεχνικό επιτόκιο 5%…), δεν υπάρχει ασφαλισμένος Έλληνας που να μην έχει χάσει χρήματα από τον κλάδο επιβίωσης…!!! Το ΠΥΜΑ μας μάρανε…

    Ποιος ασφαλιστικός σύμβουλος ξέρει ότι οι περισσότερες ΑΕΔΑΚ των ασφαλιστικών εταιριών στελεχώνονται (για λόγους κόστους) με άπειρους διαχειριστές χαρτοφυλακίων οι οποίοι αποκτούν εμπειρία στην πλάτη των Ελλήνων ασφαλισμένων? Τους παρακολουθούν κάποιοι έμπειροι χρηματιστές και φτήνουν στον κόρφο τους… Πότε γνωστοποιήθηκε στο ευρύ κοινό ανάλυση χαρτοφυλακίου? Πως ελέγχονται οι αποδώσεις που δημοσιεύονται? Κάτω από 1% στα «καταθέσεων»…? Ποιος άλλος φταίει εκτός αυτών που τα πουλάνε…? Καλά δεν υπάρχει κανένας να μπορεί να αντιληφθεί ότι με 100% προμήθεια, τα λεφτά του ασφαλισμένου δεν έχουν καμία τύχη…? Ρε άντε στο διάολο…

    Ποιος ασφαλιστικός σύμβουλος γνωρίζει ότι πουλάμε στην Ελλάδα νοσοκομειακά 20% ακριβότερα λόγω της προμήθειας (αντίστοιχου ποσοστού) που επιστρέφεται μαύρη στις τσέπες «στελεχών» που σκοπίμως έχουν επιλέξει απαράδεκτο ορισμό «νοσηλείας» ο οποίος δικαιολογεί τριήμερες εισαγωγές για εξετάσεις, προκειμένου να κερδοσκοπούν όλοι οι εμπλεκόμενοι εις βάρος του μ…α Έλληνα ασθενή, που πληρώνει τα ακριβότερα νοσήλια και τις μεγαλύτερες αμοιβές χειρουργών σε όλη την Ευρώπη?

    Πρόκειται για ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ που επισύρει παρέμβαση της …δικαιοσύνης!!!

    Reply
  15. marios laonidis says:
    17 years ago

    ING-Mετατροπες συνταξιοδοτικων σε γιουνιτ λινκ και μετατροπες νοσοκομειακων σε αλλα πολυ ακριβοτερα με αδιαφανεις,παραπλανητικες ,παρατυπες(σχεδον ολες).πολλες φορες κατα εκατονταδες χωρις υπογραφη πελατου . εντολες τησ σημερινησ διοικησεως πωλησεων για σπασιματα συμβολαιων ,δες τι εγινε με γ…. π…., σ….. ψ….., σ…. ρ…., cd οδηγιες για σπασιματα,μητιγκς με παρουσια της σ…..ρ…… που εβγαζε λογους. αυτα τα νοσηρα φαινομενα και ανθρωπους πρεπει η αγορα να αποβαλη για να παμε μπροστα ολοι και να προσφερουμε υπηρεσιες στους συνανθρωπους μας

    Reply
  16. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    γινανε πολλα δυστυχως οχι καλα πραγματα.πρεπει εμεις κυριως με την εμπειρια που αποκτησαμε να προστατεψουμε τον κοσμο και την δουλεια μας.χτες κιολας εμαθα πως εδω κυκλοφορουν “ασφαλιστες”που δινουν προγραμματα με κλειστα λεφτα και μεγαλα επιτοκια,νεαρες κοπελες κυριως.τελικα τα κανουμε ολα και τραπζες και παρατραπεζες γινομαστε.προστατεψτε τους πελατες σας απιδια

    Reply
  17. Σπύρος Κατσανός says:
    17 years ago

    Βεργίνη απο Τσουκαλάδες είσαι πσχι μου;

    Reply
  18. dimitris says:
    17 years ago

    ΣΕ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ, ΟΣΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΔΙΑΠΡΑΤΕΤΑΙ ΑΠΑΤΗ ΤΟΤΕ, Η ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ Η ΑΛΛΑΖΩ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.

    Reply
  19. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Προς dimitris,

    Υπερβάλεις και έπεσες στην περίπτωση!

    Πρώτων, είμαι μεσίτης ασφαλίσεων και δεν προέρχομαι από τη «ζωή». Δεν έχω καμία σχέση με το μπάχαλο! Αποταμιευτικά πούλησα μόνον δύο στον …εαυτό μου.

    Δεύτερον, Ειδικεύομαι στις γενικές ασφαλίσεις και τους κλάδους υγείας, μέχρι σήμερα, τους έχω δουλέψει μόνον με ξένες εταιρίες.

    Τρίτον, έχω ήδη ολοκληρώσει την εγκατάστασή μου σε άλλη χώρα καθώς υπό τις σημερινές απαράδεκτες συνθήκες, δεν βλέπω προοπτική στην Ελληνική αγορά.

    Το ερώτημα είναι πόσοι το αντιλαμβάνονται και είναι σε θέση να συμβάλουν στην αλλαγή πορείας. Απαιτείται αυστηρή αυτοκριτική, αποφασιστικότητα, δυναμισμός. Όσοι δεν ξέρουν, πρέπει να μάθουν. Όσοι ξέρουν πρέπει να δράσουν. Με ευχολόγια δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.

    Και κάτι τελευταίο σημαντικό. Όσοι επαγγελματίες δεν χρησιμοποιούν ονοματεπώνυμο, κινδυνεύουν να παρεξηγηθούν, καθώς στην αγορά μας υπάρχουν πολλοί που δεν φοράνε …παντελόνια!!!

    Reply
  20. σταυρος του νοτου says:
    17 years ago

    Τελικά διαβάζοντας τα γραφόμενα όλων σας αναρωτιέμαι σε τι διαφωνούμε? και ΝΑΙ , ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ και λατρεύω την δουλειά μου , αλλά βαρέθηκα να παίζω το παιχνίδι των εταιριών που φτιάχνουν προγράμματα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους με αποτέλεσμα να έχουμε εμείς να αντιμετωπίσουμε τους δυσαρεστημένους πελάτες , και μήν μου πείτε οτι αν κανουμε σωστή ενημέρωση τοτε ο πελάτης δεν θα τα βάλει μαζί μας … ΘΕΛΩ να βγεί ΕΝΑΣ απο εσάς και να μας πεί το όνομα του πελάτη που του έδωσε τα λεφτα του για συνταξιοδοτικό πρόγραμμα γνωρίζοντας ότι τα πρώτα 2 χρόνια τα λεφτα του χάνονται…
    Αλλα και για όλα τα προγράμματα γενικώς που υπόσχονται αποδόσεις , Μήπως ο μέσος όρος ζωης των συμβολαίων έχει ανεβεί απο τα 7 χρόνια και δεν το ξέρω? Γιατι , αν γνωρίζοντας οτι το 7 χρονια ισχύει και εξακολουθήτε να πουλάτε , γνωρίζοντας οτι πολύ πιθανά ο πελάτης θα διακοψει και θα βγεί χαμένος τοτε με συγχωρείτε αλλα τον κλέβετε κανονικά για να τσεπώσετε την προμήθεια…
    δημητρη και george μην παραμυθιάζεστε , με είκοσι επαγγελματικά χρόνια στην πλάτη , ξέρω γιατι μιλάω , και η αλήθειες πονάνε … Αν θέλετε επαγγελματική δουλεια πουλήστε ΑΣΦΑΛΕΙΑ . (πυρος – αστικη – κλπ .κλπ . ) η δουλειάμας ειναι ωραια οταν αποφεύγουμε τις κακοτοπιές.

    Reply
  21. σταυρος του νοτου says:
    17 years ago

    και κάτι ακόμα … πειτε μου σας παρακαλώ και προκαλώ , πως αντιμετωπίζετε τον πελάτη -ασφαλισμένο σας που του πουλήσατε νοσοκομειακό πρόγραμμα , και ο οποίος παρουσίασε στην συνέχεια σοβαρό πρόβλημα υγείας και έρχεται αντιμέτωπος με τις συνεχιζόμενες ανεξέλεγκτες αυξήσεις των ασφαλίστρων του νοσοκομειακου του (όχι μονο του δικού του , εννοώ αυξήσεις γενικώς που εφαρμόζουν οι εταιρίες ) φτανει λοιπόν στο σημείο να ΜΉΝ μπορεί να το συνεχίσει λόγω κόστους αλλα και να μήν μπορεί να ασφαλιστεί σε άλλη εταιρία λόγω προυπαρχουσας !!!! ΕΙΠΑΜΕ … ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ …
    και άν αυτά που γράφω για καποιους είναι ειρωνία … εγω τα λέω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ !!!!

    Reply
  22. σταυρος του νοτου says:
    17 years ago

    κον Γιώργο Σεραφειμίδη ,
    1ον . οι ενδυματολογικές επιλογές του καθενός ειναι δικό του πρόβλημα .
    2ον . Σε καιρούς πονηρούς και επικίνδυνους καλον είναι να φυλαμε τα ρούχα μας . (φούστες ή παντελόνια ή ράσα!!! 🙂 )
    3ον . συμφωνώ με τα γραφόμενά σου και επαυξάνω .

    Reply
  23. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    συμφωνω απολυτα με τον σταυρο με αυτα που γραφει πανω.απλως πρεπει και το τμημα της ζωης να αλλαξει καποια στιγμη.εδω φτανουν συναδελφοι εντος;”” να πουλανε παλι εντος”” κλειστα λεφτα.ελεος.παλια αλλοι πουλουσαν μετοχες και τρεχουν οπου βρουν παλιο πελατη τους.ασφαλιστε κινδυνους αυτη ειναι η δουλεια μας

    Reply
  24. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    ΤΣΟΥΚΑΛΑΔΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

    Reply
  25. dimitris says:
    17 years ago

    Μ΄ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΣΕ :
    1. Η ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ <> ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
    2. ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ – 16 – ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ. ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΡΕΛΛΑ;
    3. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ; ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ( ΕΠΙ ΔΡΑΧΜΩΝ ) ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΚΕΤΟΥ, ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ;
    4. ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ, ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΑΧΑΛΟ.

    Reply
  26. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    ΣΩΣΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ

    Reply
  27. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Προς dimitris

    (1). Υπάρχει τεράστια διαφορά. Όταν λέμε «ζωή» εννοούμε δύο κλάδους, θανάτου και επιβίωσης. Ο πρώτος έχει τρία αντικείμενα α)υποχρεώσεις, β)εισόδημα, γ)φόρο κληρονομιάς. Επειδή οι Έλληνες είμαστε «αθάνατοι», δεν έχουμε ασφαλιστική συνείδηση, και το ασφάλιστρα είναι πανάκριβα, έχει αναπτυχθεί μόνο το (α) από την τραπεζική ασφάλιση των δανείων (όπως γίνεται…). Στα αποταμιευτικά συμβόλαια (και στους δύο τύπους) η μόνη ασφαλιστική παροχή είναι το ΑΠΑ. Αυτά πρέπει να δουλέψουν με 5% προμήθεια για να λειτουργούν προς όφελος του ασφαλισμένου. Μέχρι σήμερα και οι δύο κλάδοι έχουν «δουλευτεί» στην αγορά λάθος εις βάρος του ασφαλισμένου. Όταν αυτό αλλάξει θα καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να βασιζόμαστε ως διαμεσολαβητές σε αυτά τα προϊόντα. Στο εξωτερικό είναι αλλιώς γιατί η ασφαλιστική ύλη είναι πολύ μεγαλύτερη. Το άλλο λάθος είναι η μη αυτονόμηση των κλάδων υγείας (ατυχημάτων, ασθενειών, ομαδικών). Είναι ξεκάθαρα κλάδοι ζημιών, απαιτούν άλλου είδους εκπαίδευση και πρέπει επιτέλους να αποσχιστούν από τη «ζωή», να βελτιωθούν τα προϊόντα της αγοράς, και να πέσει το κόστος τους. Η φιλοσοφία των ασφαλίσεων ζημιών διαφέρει πολύ έναντι των «ζωικών». Στην πρώτη περίπτωση λειτουργείς ως σύμβουλος (διαχειριστής κινδύνων), στη δεύτερη ως απλός πωλητής, πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες… Ας αφήσουμε αυτή την ειδικότητα στις τράπεζες!

    (2&3). Όσοι δουλεύετε στην επαρχία είστε ήρωες, γιατί απλά οι εταιρίες σας έχουν φτυσμένους… Σιγά – σιγά αρχίζουν και «ξυπνάνε» βγάζοντας επιδοματικά συμβόλαια μεγάλων ορίων στον κλάδο ασθενειών. Επιτέλους κατάλαβαν ότι ανάγκη ασφάλισης έχουν και όσοι εισάγονται στα δημόσια νοσοκομεία. Ο ιατρικός πληθωρισμός διεθνώς είναι 5-10% ετησίως και το θεωρούμε λογική αύξηση. Διεθνώς όμως το «παιχνίδι» ορίζεται από τις εταιρίες και όχι τα νοσοκομεία. Εδώ οι εταιρίες βγάλανε «ηλίθια» συμβόλαια που στηθήκαν πωλησιακά (όχι τεχνικά), κακόμαθαν τον ασφαλισμένο, και έδωσαν το δικαίωμα στους ιατρούς να εκμεταλλευτούν την κατάσταση. Το αποτέλεσμα, πανάκριβα συμβόλαια με ασαφείς όρους.

    (4). Τα περισσότερα προγράμματα που πουλάμε είναι για κλάματα, σε όλους τους κλάδους και στις περισσότερες εταιρίες. Γιατί συμβαίνει αυτό? Σχεδιάζονται με βάση το τι θέλει να ακούει ο πελάτης (που δεν ξέρει) και όχι βάσει των πραγματικών του αναγκών τις οποίες πρέπει να αναλύσει ο διαμεσολαβητής (που θα …έπρεπε να ξέρει!). Στο εξωτερικό τα συμβόλαια τα φτιάχνουν οι μεσίτες και οι εταιρίες τα εγκρίνουν. Εδώ πάμε ανάποδα… Επιπλέον υπάρχει σημαντική έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων ασφαλιστικής θεωρίας εντός και εκτός ασφαλιστικών εταιριών. Όσο προκλητικό και αν ακούγεται, όσοι έχουν εκπαιδευτεί σε εταιρίες ζωής, δεν γνωρίζουν τίποτα από ασφάλιση. Εναπόκειται στους ίδιους να βρουν υλικό να διαβάσουν και να αποκτήσουν εμπειρίες. Αυτό γίνεται εσκεμμένα από τις εταιρίες ζωής που μέχρι σήμερα θέλανε απλώς να στρατολογούν πωλητές. Τώρα πλέον άρχισαν να καταλαβαίνουν τις μ…ς τους! Το σημαντικότερο όλων, αν ο διαμεσολαβητής δεν γνωρίζει από διαχείριση ζημιών, «έχασε»…

    Αυτό που μπορείς να πεις για εμένα είναι ότι είμαι απόλυτος. Μπήκα σε αυτό το επάγγελμα με τις καλύτερες προϋποθέσεις (τρίτη γενιά) και είμαι ο πιο τυχερός διαμεσολαβητής της χώρας καθώς μου δόθηκαν ευκαιρίες που δεν έχουν δοθεί σε κανέναν άλλο. Σέβομαι όλους τους συναδέλφους και ιδιαίτερα όσους ξεκίνησαν με τις χειρότερες προϋποθέσεις και εξελίχθηκαν σε συνεπείς επαγγελματίες. Θεωρώ ότι κάνουμε την καλύτερη δουλειά του κόσμου υπό τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Γιατί απλά κάποιοι δίπλα μας κάνουν τις «αρπαχτές» της ζωής τους υπό τις καλύτερες συνθήκες…

    Reply
  28. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    συμφωνω.αχ αυτοι με τις αρπαχτες…

    Reply
  29. Δέσποινα Μερτινού says:
    17 years ago

    Κύριοι,
    Στην ηλεκτρονική σας ενημέρωση με ημερομηνία 20 Οκτωβρίου 2008 περιλάβατε σχόλιο με τίτλο «Επενδύσεις σε Μετοχές και Α/Κ – Παράνομες οι περισσότερες Ασφαλιστικές!», όπου επικαλείστε άρθρο της Καθημερινής της Κυριακής της 19/10/2008. Συγκεκριμένα αναφέρετε ότι 13 εταιρείες (μεταξύ των οποίων και η δική μας) παρουσιάζουν ποσοστά επενδύσεων σε μετοχικούς τίτλους που υπερβαίνουν το 25% των Επενδύσεών τους και χαρακτηρίζετε το γεγονός αυτό ως παρανομία, διότι – όπως αναληθώς ισχυρίζεστε – η σχετική Νομοθεσία καθορίζει πολύ χαμηλότερα ποσοστά.
    Δεδομένου ότι οι πιο πάνω αναληθείς ισχυρισμοί σας θίγουν τη φήμη και τη δημόσια εικόνα της εταιρείας μας, σας παρακαλούμε για την αποκατάσταση της αλήθειας να δημοσιεύσετε στην αμέσως
    επόμενη έκδοσή σας την παρούσα.
    Κανένας περιορισμός δεν υφίσταται από τη σχετική Νομοθεσία ως προς το ποσοστό των επενδύσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης που μπορεί να είναι τοποθετημένο σε Μετοχές και Αμοιβαία
    Κεφάλαια. Περιορισμός υφίσταται ως προς το ποσοστό (30% επί των αντιστοίχων αποθεμάτων ασφαλίσεων ζωής και ζημιών) μέχρι το οποίο οι επενδύσεις αυτές γίνονται δεκτές για ασφαλιστική
    τοποθέτηση (άρθρο 8, παράγραφος 6 του Ν.R. 400/1970 όπως ισχύει).
    Η διαφορά μεταξύ του ισχυρισμού σας και της διάταξης του νόμου είναι προφανής και ελπίζουμε ότι την κατανοείτε, έστω και τώρα. Με την προϋπόθεση ότι μια ασφαλιστική επιχείρηση έχει υπερεπαρκή στοιχεία ενεργητικού για την κάλυψη της ασφαλιστικής της τοποθέτησης, δεν είναι παράνομο να έχει σχετικά υψηλό ποσοστό των επενδύσεών της σε μετοχές και αμοιβαία κεφάλαια, ούτε αυτό αποτελεί αντικείμενο ελέγχου της Εποπτικής Αρχής, είτε με το σημερινό καθεστώς είτε με το μελλοντικό Solvency 2. Αυτά για τη νομική πλευρά του θέματος. Επί της ουσίας βεβαίως έχει σημασία για τι είδους μετοχές και αμοιβαία κεφάλαια πρόκειται. Σχετικά σημειώνουμε ότι για την εταιρεία μας η πραγματική έκθεση σε μετοχές και αμοιβαία κατά την ημερομηνία στην οποία αναφέρονται τα στοιχεία του άρθρου της Καθημερινής της Κυριακής (δηλαδή κατά την 30/6/2008) ήταν μόλις 9%, δεδομένου ότι το υπόλοιπο 23% αφορά τη συμμετοχή μας στις κατά 100% θυγατρικές μας εταιρείες ακινήτων, δηλαδή αντιπροσωπεύει την πραγματική σημερινή αξία του επί της λεωφόρου Κηφισιάς 42 κτιρίου μας στο Μαρούσι.

    Δέσποινα Μερτινού
    Γραμματέας Διοικητικού Συμβουλίου
    Activa Insurance

    Reply
  30. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    οπα οπα δηλαδη η καθημερινη δημοσιευσε την μιση αληθεια.δηλαδη….δηλαδη να μην πιστευουνε κανεναν εκτος της εποπτικης αρχης,οταν ανακοινωνει κατι

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
sofosbannergif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ