Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Επιστημονικό Μάρκετινγκ»:
Έξι πολύτιμα κείμενα στο τεύχος
Οκτωβρίου 2009


Κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου 2009 του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ» με ένα «ζωντανό» μάθημα Πωλήσεων και Προσωπικής Βελτίωσης βασισμένο στον «Guru» της Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Πωλήσεων, τον Harry P. Hoopis! Ο Φίλιππος Μωράκης σκιαγραφεί ως κεντρικό θέμα στο Ε.Μ. τις Μεθόδους του Ελληνοαμερικανού Harry Hoopis, που κατόρθωσε, όχι μόνο να εξελιχθεί σε έναν από τους Μεγαλύτερους Μάνατζερ Ασφαλιστών στην Αμερική, αλλά και να «Τυποποιήσει» όλες τις Εργασίες Ανάπτυξης  Ανθρώπινου Δυναμικού Πωλήσεων σε ένα Μηχανογραφημένο Πρόγραμμα, που αναγνωρίστηκε στις ΗΠΑ από τις άλλες Εταιρείες και κάνει θραύση!

O Harry Hoopis κατάφερε έπειτα από πολλά χρόνια Άσκησης των καθηκόντων του Agency Management να φτάσει στο Σημείο να έχει καταλήξει σε Συγκεκριμένες Μεθόδους και Συστήματα, να τα έχει Δοκιμάσει, να τα έχει Τυποποιήσει και, το δυσκολότερο, να έχει Εκπαιδεύσει του δικούς του Μάνατζερ κατά Τομέα Καθηκόντων να τα εφαρμόζουν Πιστά και Αμετάκλητα, περιορίζοντας τα καθήκοντά του στην Εποπτεία και τη Στήριξη των Διευθυντών του, που είναι εξάλλου και τα καθήκοντα ενός Γενικού Διευθυντή, χωρίς να αναλώνεται ούτε για ένα λεπτό με τα δικά τους καθήκοντα! Αυτές τις εμπειρίες μετέφερε στους συμμετέχοντες στην Ημερίδα της Morax που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 11 Σεπτεμβρίου 2009 στην Αθήνα. Πάρτε στα χέρια σας το τεύχος Οκτωβρίου και ρουφήξτε το, όχι μόνο όσοι δεν μπορέσατε να τον απολαύσετε από κοντά, αλλά ακόμη κι εσείς που του σφίξατε το χέρι και πήρατε κάτι από την ενέργειά του!

Το τρέχον τεύχος, όμως, περιλαμβάνει και πέντε ακόμη Σύγχρονα Πολύτιμα Κείμενα Μάνατζμεντ, που δε θα τα βρείτε εύκολα σε ένα οποιοδήποτε άλλο περιοδικό!

Το πρώτο, όπως σας έχουμε συνηθίσει κάθε μήνα, προέρχεται από το Harvard Business Review και έχει στόχο να σας διδάξει πώς να Εξασφαλίσετε Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα σε Περιόδους Οικονομικής Ύφεσης. «Μια Οικονομική Ύφεση δημιουργεί σπάνιες Ευκαιρίες για να Υπερφαλαγγίσετε τους Ανταγωνιστές σας. Πρώτα όμως πρέπει να βάλετε Τάξη στη δική σας Εταιρεία», μας λένε οι David Rhodes και Daniel Stelter. Στο  άρθρο εξετάζεται μια άμεση αλλά μετρημένη προσέγγιση -ταυτόχρονα αμυντική και επιθετική- για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτει μια οικονομική κρίση: Πολλές εταιρείες βρίσκονται ήδη στην αναζήτηση μιας σχετικής λύσης.

Ακολούθως, ο Χρήστος Καρτάλης μέσα από το  εξαιρετικό βιβλίο του «The Performance Cockpit» συνεχίζει να μας δίνει μαθήματα «προσωπικής βελτίωσης», μιλώντας μας αυτή τη φορά για την «Απόδοση», ένα από τα σημαντικότερα και ταυτόχρονα ένα από τα δυσκολότερα Πεδία που καλούνται να Διαχειριστούν οι Εταιρείες. Πρέπει να προσδιορίσετε τους σημαντικότερους Τομείς και στη συνέχεια να δημιουργήσετε Συστήματα για τη μέτρηση της Απόδοσης κάθε τομέα, μας προτρέπει.

Ένα ακόμη μάθημα πωλήσεων βγαλμένο μέσα από την εφαρμοσμένη θεωρία είναι και αυτό που μας δίνει πολύ παραστατικά ο Κώστας Ακριβόπουλος,  Δ/ντης Εκπαίδευσης στην ΑLLIANZ Ελλάδος,  Aπόφ. Κοινωνιολογίας, Μarketing και Ινστιτούτου NLP, ο οποίος μας αναλύει την αξία του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού. Το άρθρο του έχει τίτλο «Η Νέα Επιστήμη για να Αποκτήσετε αυτά που Θέλετε!». «Μη διαβάζετε απλώς το άρθρο, μελετήστε το καλά, κάντε το βίωμά σας και υποσχόμαστε ότι θα ανοίξετε νέα κανάλια ποιοτικής επικοινωνίας με τους πελάτες σας, με τους προϊσταμένους σας, με τους φίλους σας και με όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα», είναι το μότο του έμπειρου Κώστα Ακριβόπουλου.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον παραμένει, όμως, και το άρθρο-οδηγός του Μιχάλη Σπανού, Διευθύνοντος Συμβούλου της ΣΤΟΧΑΣΙΣ Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε., για όσους στοχεύουν σε Επιδοτούμενο Πρόγραμμα! Με το ΕΣΠΑ 2007-2013 να βρίσκεται στο τρίτο έτος εφαρμογής του, ωστόσο πρώτο ουσιαστικής ενεργοποίησής του, έχουν εξαγγελθεί και προκηρυχθεί από τις αρχές του τρέχοντος έτους πολλά Επιδοτούμενα Προγράμματα, με δυνητικούς δικαιούχους από όλους τους Κλάδους της οικονομίας. Στο πλαίσιο των Προγραμμάτων αυτών, Δικαιούχοι των Επιδοτήσεων αποτελούν Υφιστάμενες Επιχειρήσεις του τομέα της Μεταποίησης, του Τουρισμού, του Εμπορίου και της Παροχής Υπηρεσιών, Ελεύθεροι Επαγγελματίες, Νέοι και Γυναίκες για δημιουργία Νέων Επιχειρήσεων καθώς και Επιχειρήσεις του Αγροτικού Τομέα και ο Μιχάλης Σπανός μας δίνει όλες τις σχετικές λεπτομέρειες, συγκεντρωμένες σε πίνακες!

Η επιμόρφωση του Ε.Μ. στο τεύχος που κυκλοφορεί ολοκληρώνεται με μια Μελέτη Περίπτωσης που έχει τίτλο «General Motors: Μήπως φταίει

το Επαγγελματικό Μάνατζμεντ για την πτώση της;». Ο John T. Landry στο Επαγγελματικό Μάνατζμεντ και η περίπτωση της General Motors αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα!

Πάνω απ’ όλα δε μην ξεχνάτε ποτέ την Προσωπική Ικανοποίηση που αντλείτε εμπλουτίζοντας τις Γνώσεις σας και βελτιώνοντας την Προσωπικότητά σας!

Ο χαρακτηρισμός του Ε.Μ. ως του «Χρήσιμου Περιοδικού» δεν είναι τυχαίος!

Ζητήστε το από την Εταιρεία σας ή στα κεντρικά περίπτερα.

Μπορείτε επίσης να γίνετε Συνδρομητής στα τηλέφωνα: 210-9578130.



Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

thirteen − seven =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
«Επιστημονικό Μάρκετινγκ»:
Έξι πολύτιμα κείμενα στο τεύχος
Οκτωβρίου 2009! https://www.insurancedaily.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%bc%ce%ac%cf%81%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba-%ce%ad%ce%be%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%bb%cf%8d%cf%84/