ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Καλύφθηκαν και τα 30 Λεπτά Διαλείμματος ενός Ανεξάρτητου Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/06/2014 - Updated on 01/07/2014
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Διάλειμμα
Share on Facebook

ΔιάλειμμαΌπως όλοι γνωρίζουμε “αργία μήτηρ πάσης κακίας”, δηλαδή από την απραξία και την τεμπελιά προέρχονται πολλά δεινά. Αυτό σκέφθηκε και η Τράπεζα της Ελλάδος (και όχι μόνο) και με σκοπό να προστατεύσει τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές από τον κίνδυνο του…κακού, έθεσε προς διαβούλευση μια ακόμα Πράξη, με αντικείμενο “Διαχείριση αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές”.

Σε απλά ελληνικά δηλαδή, η υπό διαβούλευση Πράξη λέει τι πρέπει να κάνει ένας Διαμεσολαβητής όταν δεχθεί το παράπονο, τη δυσαρέσκεια ενός Πελάτη με την ευρεία έννοια, δηλαδή του λήπτη της ασφάλισης, του ασφαλισμένου, του δικαιούχου αποζημίωσης ακόμα και του τρίτου που ζημιώθηκε. Φυσικά, δεν μιλάμε για αναγγελία απαιτήσεων ή αιτήματα αποζημίωσης ή για απλές πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με το ασφαλιστήριο και τις καλύψεις του. Μιλάμε για… μεγαλύτερη δυσαρέσκεια!

Διαβάστε Επίσης

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Feb 23, 2015 - Updated on Mar 14, 2017
Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Feb 2, 2015 - Updated on Feb 4, 2015

Τι πρέπει να κάνει λοιπόν ο Διαμεσολαβητής όταν δεχθεί τη δυσαρέσκεια; Θα έλεγα ότι τότε είναι ήδη αργά. Γιατί σύμφωνα με την υπό διαβούλευση Πράξη, κάθε Διαμεσολαβητής, πριν προκύψει θέμα, θα πρέπει:

  • να έχει θεσπίσει εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας εγκεκριμένο από το όργανο Διοίκησης,
  • να έχει διατυπώσει εγγράφως “Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων”,
  • να  διαθέτει λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων που θα επιτρέπει την δίκαιη διερεύνησή τους

και βέβαια, μεταξύ άλλων:

  • να τηρεί Αρχείο (αλίμονο, τι είναι ένα ακόμα αρχείο…) στο οποίο θα καταχωρεί αυθημερόν (προσοχή, όχι την επομένη μέρα) τις αιτιάσεις που θα υποβάλλονται, με συγκεκριμένο ελάχιστο προβλεπόμενο περιεχόμενο του αρχείου,
  • να παραδίδει σε αυτόν που… δυσαρεστήθηκε ΑΠΟΔΕΙΞΗ (σιγά το πρόβλημα, μια απόδειξη παραπάνω…) με συγκεκριμένο περιεχόμενο,
  • να παραδίδει επίσης και αντίγραφα του φακέλου που σχηματίστηκε,
  • να τηρεί συγκεκριμένες προθεσμίες μέσα στις οποίες θα έχει ολοκληρωθεί η εξέταση της αιτίασης και θα έχει απαντήσει στον… δυσαρεστημένο,
  • να αποστέλλει στον δυσαρεστημένο (μου αρέσει καλύτερα έτσι παρά να τον λέω “αιτιώμενο”, είναι πιο συναισθηματικό!) έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση
  • να γνωστοποιεί γενικώς στο καταναλωτικό κοινό την διαδικασία που ακολουθεί και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου που έχει ορίσει για να δέχεται τους δυσαρεστημένους (τις αιτιάσεις δηλαδή)
  • να παρέχει κάθε είδους πληροφορίες ή έγγραφη ενημέρωση προς την Τράπεζα της Ελλάδος σχετικά με τις… αιτιάσεις

Εδώ που τα λέμε, αν πρόκειται για την προστασία του καταναλωτή και για την ανάδειξη των δικαιωμάτων του, χαλάλι. Ας δουλέψει λίγο περισσότερο ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ; Όλοι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές; Όχι βέβαια. Εξαιρούνται οι Συνδεδεμένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές. αν έχω καταλάβει καλά. Ας διαβάσουμε μαζί το άρθρο 3, παρ. 2 που αναφέρει συγκεκριμένα:

“Στην περίπτωση του συνδεδεμένου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, όπου ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα έχει αναλάβει την ευθύνη έναντι του αιτιώμενου για τις ενέργειες του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή κατά του οποίου στρέφεται η αιτίαση, ο εν λόγω ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν εξετάζει ο ίδιος την αιτίαση, ακόμη και αν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας κατ’ άρθρο 1α. Εντούτοις, οφείλει να ενημερώνει τον αιτιώμενο και να παραπέμπει την αιτίαση στο αρμόδιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, εφόσον είναι δυνατός ο προσδιορισμός του. Από την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου εξαιρούνται τα πιστωτικά ιδρύματα.”

Εγώ δεν κατάλαβα τι λέει, δεν κατάλαβα δηλαδή ποιός τελικά εξαιρείται. Όπως δεν κατάλαβα το “εφόσον είναι δυνατός ο προσδιορισμός του”. Ποιόν ακριβώς ψάχνουμε και δεν βρίσκουμε;

Τέλος, για να ηρεμήσουμε όλοι, κουβέντα για δυσαρεστημένους και αιτιάσεις στις απευθείας πωλήσεις των εταιρειών, στις direct που λένε και στο χωριό μου. Η πράξη 31 τουλάχιστον, υποχρέωνε τις εταιρείες να τηρούν όλα όσα προβλέπονται για τους διαμεσολαβητές, όταν προχωρούσαν σε απευθείας πωλήσεις. Εδώ τέτοια αναφορά δεν υπάρχει.

Καλημέρα σας.

Tags: Αριστείδης Παπανικόλας
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Coface Greece: 7 χρόνια στην Ελλάδα με 20% μερίδιο αγοράς & νέα γραφεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Coface Greece: 7 χρόνια στην Ελλάδα με 20% μερίδιο αγοράς & νέα γραφεία

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μέγαρο back to back, οι νικητές στα FMIA, o νέος CEO & οι αθέμιτες πρακτικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 24, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση αντίδραση ΔΕΙΑ στην επιστολή του Ε.Ε.Α. για αθέμιτες πρακτικές- Αναμένονται οι κυρώσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Coface Greece: 7 χρόνια στην Ελλάδα με 20% μερίδιο αγοράς & νέα γραφεία

    Coface Greece: 7 χρόνια στην Ελλάδα με 20% μερίδιο αγοράς & νέα γραφεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μέγαρο back to back, οι νικητές στα FMIA, o νέος CEO & οι αθέμιτες πρακτικές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ