ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Καλύφθηκαν και τα 30 Λεπτά Διαλείμματος ενός Ανεξάρτητου Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/06/2014 - Updated on 01/07/2014
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Διάλειμμα
Share on Facebook

ΔιάλειμμαΌπως όλοι γνωρίζουμε “αργία μήτηρ πάσης κακίας”, δηλαδή από την απραξία και την τεμπελιά προέρχονται πολλά δεινά. Αυτό σκέφθηκε και η Τράπεζα της Ελλάδος (και όχι μόνο) και με σκοπό να προστατεύσει τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές από τον κίνδυνο του…κακού, έθεσε προς διαβούλευση μια ακόμα Πράξη, με αντικείμενο “Διαχείριση αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές”.

Σε απλά ελληνικά δηλαδή, η υπό διαβούλευση Πράξη λέει τι πρέπει να κάνει ένας Διαμεσολαβητής όταν δεχθεί το παράπονο, τη δυσαρέσκεια ενός Πελάτη με την ευρεία έννοια, δηλαδή του λήπτη της ασφάλισης, του ασφαλισμένου, του δικαιούχου αποζημίωσης ακόμα και του τρίτου που ζημιώθηκε. Φυσικά, δεν μιλάμε για αναγγελία απαιτήσεων ή αιτήματα αποζημίωσης ή για απλές πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με το ασφαλιστήριο και τις καλύψεις του. Μιλάμε για… μεγαλύτερη δυσαρέσκεια!

Διαβάστε Επίσης

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Feb 23, 2015 - Updated on Mar 14, 2017
Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Feb 2, 2015 - Updated on Feb 4, 2015

Τι πρέπει να κάνει λοιπόν ο Διαμεσολαβητής όταν δεχθεί τη δυσαρέσκεια; Θα έλεγα ότι τότε είναι ήδη αργά. Γιατί σύμφωνα με την υπό διαβούλευση Πράξη, κάθε Διαμεσολαβητής, πριν προκύψει θέμα, θα πρέπει:

  • να έχει θεσπίσει εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας εγκεκριμένο από το όργανο Διοίκησης,
  • να έχει διατυπώσει εγγράφως “Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων”,
  • να  διαθέτει λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων που θα επιτρέπει την δίκαιη διερεύνησή τους

και βέβαια, μεταξύ άλλων:

  • να τηρεί Αρχείο (αλίμονο, τι είναι ένα ακόμα αρχείο…) στο οποίο θα καταχωρεί αυθημερόν (προσοχή, όχι την επομένη μέρα) τις αιτιάσεις που θα υποβάλλονται, με συγκεκριμένο ελάχιστο προβλεπόμενο περιεχόμενο του αρχείου,
  • να παραδίδει σε αυτόν που… δυσαρεστήθηκε ΑΠΟΔΕΙΞΗ (σιγά το πρόβλημα, μια απόδειξη παραπάνω…) με συγκεκριμένο περιεχόμενο,
  • να παραδίδει επίσης και αντίγραφα του φακέλου που σχηματίστηκε,
  • να τηρεί συγκεκριμένες προθεσμίες μέσα στις οποίες θα έχει ολοκληρωθεί η εξέταση της αιτίασης και θα έχει απαντήσει στον… δυσαρεστημένο,
  • να αποστέλλει στον δυσαρεστημένο (μου αρέσει καλύτερα έτσι παρά να τον λέω “αιτιώμενο”, είναι πιο συναισθηματικό!) έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση
  • να γνωστοποιεί γενικώς στο καταναλωτικό κοινό την διαδικασία που ακολουθεί και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου που έχει ορίσει για να δέχεται τους δυσαρεστημένους (τις αιτιάσεις δηλαδή)
  • να παρέχει κάθε είδους πληροφορίες ή έγγραφη ενημέρωση προς την Τράπεζα της Ελλάδος σχετικά με τις… αιτιάσεις

Εδώ που τα λέμε, αν πρόκειται για την προστασία του καταναλωτή και για την ανάδειξη των δικαιωμάτων του, χαλάλι. Ας δουλέψει λίγο περισσότερο ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ; Όλοι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές; Όχι βέβαια. Εξαιρούνται οι Συνδεδεμένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές. αν έχω καταλάβει καλά. Ας διαβάσουμε μαζί το άρθρο 3, παρ. 2 που αναφέρει συγκεκριμένα:

“Στην περίπτωση του συνδεδεμένου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, όπου ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα έχει αναλάβει την ευθύνη έναντι του αιτιώμενου για τις ενέργειες του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή κατά του οποίου στρέφεται η αιτίαση, ο εν λόγω ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν εξετάζει ο ίδιος την αιτίαση, ακόμη και αν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας κατ’ άρθρο 1α. Εντούτοις, οφείλει να ενημερώνει τον αιτιώμενο και να παραπέμπει την αιτίαση στο αρμόδιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, εφόσον είναι δυνατός ο προσδιορισμός του. Από την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου εξαιρούνται τα πιστωτικά ιδρύματα.”

Εγώ δεν κατάλαβα τι λέει, δεν κατάλαβα δηλαδή ποιός τελικά εξαιρείται. Όπως δεν κατάλαβα το “εφόσον είναι δυνατός ο προσδιορισμός του”. Ποιόν ακριβώς ψάχνουμε και δεν βρίσκουμε;

Τέλος, για να ηρεμήσουμε όλοι, κουβέντα για δυσαρεστημένους και αιτιάσεις στις απευθείας πωλήσεις των εταιρειών, στις direct που λένε και στο χωριό μου. Η πράξη 31 τουλάχιστον, υποχρέωνε τις εταιρείες να τηρούν όλα όσα προβλέπονται για τους διαμεσολαβητές, όταν προχωρούσαν σε απευθείας πωλήσεις. Εδώ τέτοια αναφορά δεν υπάρχει.

Καλημέρα σας.

Tags: Αριστείδης Παπανικόλας
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Γιατί αυξήθηκαν οι ναυτασφαλίσεις το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Σήμερα το ”πράσινο” φως για το νέο Επικουρικό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Συνέργεια FairLife και Affidea
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνέργεια FairLife και Affidea

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ

by Insurancedaily editorial team
Sep 2, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Πολύτιμες Ιστορικές Αναδρομές. Πενήντα χρόνια πίσω! (β)

    2099 shares
    Share 839 Tweet 525
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ