ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Ο ρόλος του ασφαλιστή βελτιώνεται μέσα από τα social media

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
25/09/2015 - Updated on 02/10/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ο ρόλος του ασφαλιστή βελτιώνεται μέσα από τα social media
Share on Facebook

hearSay«Τα emails πρέπει να περιορίζονται σε πέντε γραμμές». «Όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πωλήσεις είναι πιο επιτυχημένοι». «Δεν υπάρχει πλέον η έννοια της αμέριστης προσοχής».

Αυτά ήταν τα λόγια των Betsy Hubbard και Dr. Debra Jasper στο πρόσφατο συνέδριο της LIMRA, στο Σαν Φρανσίσκο που ήταν αφιερωμένο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Διαβάστε Επίσης

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

Dec 22, 2025
Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

Dec 22, 2025

Οι Hubbard και Jasper βρέθηκαν εκεί για να διδάξουν σε όλους μας πως να επικοινωνούμε πιο αποτελεσματικά σε έναν κόσμο ψηφιακών περισπασμών και λιγότερης προσοχής. Το δίδυμο… κάτι γνωρίζει για το πως κάποιος μπορεί να τραβήξει – και να κρατήσει – την προσοχή του κόσμου στο διαδίκτυο.

Jasper_-_HubbardΚαι οι δύο ήταν καθηγήτριες στο πανεπιστήμιο Ohio State ενώ ένωσαν τις δυνάμεις τους πριν από τρία χρόνια για να φτιάξουν την Mindset Digital, έναν εκπαιδευτικό οργανισμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζει στο να βοηθήσει επαγγελματίες από διάφορους κλάδους οι οποίοι θέλουν να ακουστούν τα μηνύματά τους στα social media.

Στο μεγαλύτερό του μέρος το συνέδριο εστίασε στο πως οι διαμεσολαβητές και οι σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα τα social media για να χτίσουν το όνομά τους, να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αποκτήσουν δέσμευση με το ακροατήριό τους. Και ενώ κάποιοι ήδη αξιοποιούν με επιτυχία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ομιλητές του συνεδρίου τόνισαν πως όλοι μπορούν να το κάνουν ακόμη πιο αποτελεσματικά.

Ο Chris Brogan, συγγραφέας και γκουρού του μάρκετινγκ στα social media, ρώτησε το κοινό: «Αν οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο και να σας αντικαταστήσουν, τι είναι αυτό που κάνετε και είναι αναντικατάστατο;»

Είπε, επίσης, ότι διαμεσολαβητές και σύμβουλοι θα πρέπει να θυμούνται να τροφοδοτούν υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες μέσω καναλιών των social media, αντί να προσπαθούν να τους πουλήσουν. Σημείωσε ότι οι επαγγελματίες της αγοράς θα πρέπει να εστιάσουν σε πέντε πράγματα όταν θέλουν να δεσμεύσουν το κοινό τους μέσω των social media: να είναι τολμηροί, έξυπνοι, ευχάριστοι, να προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες και να παρέχουν το αίσθημα του ανήκειν.

Έτσι και αλλιώς, είστε σε έναν κλάδο που, αντίθετα με άλλους, απαιτεί συναίσθημα και μία ικανότητα σύνδεσης με τους άλλους και ανάπτυξης στενών σχέσεων.

«Θα έλεγα στις εταιρείες σας, ότι δεν χρειάζονταν ποτέ τους συμβούλους όσο τους χρειάζονται τώρα», είπε η Clara Smith, η οποία έχει ιδρύσει την Hearsay Social. «Η προσωπική εμπιστοσύνη και σχέση που ακόμη χτίζεται περνώντας χρόνο με κάποιον, έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη αξία. Σε μία εποχή που όλοι περνούν πολύ χρόνο στο τηλέφωνο, υπάρχει τίμημα για την ανθρώπινη προσοχή.

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας; Ο ρόλος του ασφαλιστή Ζωής δεν είναι εύκολος, αλλά αναγκαίος. Είναι επίσης ένας ρόλος που μπορεί να βελτιωθεί μέσω της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Είστε σε μία δουλειά που σχετίζεται με το να βοηθάτε τον κόσμο. Να είστε περήφανοι γι’ αυτό, και να το φωνάζετε δυνατά (ή για χάρη των social media, από την σελίδα σας στο Facebook, το Twitter ή το LinkedIn).

np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
ΠΟΜΙΔΑ προς ΥΠΟΙΚ: Όχι στις εξαιρέσεις από την έκπτωση 10% του ΕΝΦΙΑ των ασφαλισμένων κατοικιών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Σε συνθήκες κανονικότητας οι ασφαλίσεις περιουσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Λύχρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ασφάλιση είναι οι άνθρωποι

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ