ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Ο υπάλληλος που δεν κάνει το κάτι παραπάνω

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
26/08/2015 - Updated on 02/10/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ο υπάλληλος που δεν κάνει το κάτι παραπάνω
Share on Facebook

lazyΣύμφωνα με τον συγγραφέα και ομιλητή Ken Blanchard, υπάρχουν δύο είδη προβλημάτων στο αποτελεσματικό management: το «δεν μπορώ να κάνω» και το «δεν κάνω».

Για το πρώτο ευθύνεται ο εποπτεύον, ενώ το δεύτερο πρέπει να το αντιμετωπίσει ο υπάλληλος. Το δύσκολο είναι να τα ξεχωρίσεις, καθώς κάθε τύπος προβλήματος απαιτεί μία διαφορετική προσέγγιση.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Τα προβλήματα «δεν κάνω» συνήθως παρατηρούνται σε μόνιμους υπαλλήλους. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς ένα τέτοιο πρόβλημα, γιατί ο υπάλληλος μπορεί να φαίνεται πολύ εργατικός. Όμως, παρά το γεγονός ότι μοιάζει να είναι απασχολημένος, δεν εκτελεί με το σωστό τρόπο τα καθήκοντά του.

Υπάρχει μία σειρά λόγων για τα «δεν κάνω» προβλήματα:

-Ο υπάλληλος είτε δεν είχε ποτέ κίνητρο είτε το έχασε στην πορεία

-Ο υπάλληλος είναι εκδικητικός, αναζητώντας εκδίκηση για κάποια προσβολή που έχει δεχτεί ή γιατί νιώθει ότι τον έχουν μειώσει (τον αγνόησαν για προαγωγή, δεν του δείχνουν σεβασμό κ.λπ.).

-Ο υπάλληλος έχει χάσει το ενδιαφέρον για την αποστολή και τους στόχους της εταιρείας.

-Ο υπάλληλος αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό προσωπικό πρόβλημα (εθισμό, διαζύγιο, πένθος)

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο υπάλληλος που δεν κάνει αυτά που πρέπει ίσως είναι δύσκολα, όμως ο εποπτεύον δεν θα πρέπει να αναλάβει τη λύση τους. Ο υπάλληλος είναι ο μόνος που μπορεί να λύσει ένα τέτοιο πρόβλημα.

Η αρχική μελέτη του Blanchard βασίστηκε στην ανατροφή παιδιών και ο προϊστάμενος που ανησυχεί για την ευημερία των υπαλλήλων του δεν απέχει πολύ από έναν γονιό.

Όπως και ο γονιός, ένας προϊστάμενος μπορεί να διστάσει να πειθαρχήσει ένα εργαζόμενο που δεν κάνει αυτά που πρέπει. Όμως όσο δεν επιβάλλεται πειθαρχία, αφενός «ξεθωριάζει» η εξουσία του προϊσταμένου και αφετέρου έχει αρνητικές συνέπειες για τον υπάλληλο.

Τα προβλήματα των υπαλλήλων είναι πάντα δύσκολα. Όμως με υπομονή και τη σωστή λήψη πληροφοριών μπορούν να επιλυθούν.

Tags: επιμόρφωση
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

by Νίκος Μωράκης
Nov 20, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 20, 2025
9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025
In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025 - Updated on Nov 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

    Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ