ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση της ΔΕΙΑ για τις online Πωλήσεις Ασφαλιστικών Προγραμμάτων

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
14/06/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ), μετά από:

α) το πρόσφατο έγγραφό της προς τις Τράπεζες, σχετικά με την τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών ανάπτυξης τραπεζοασφαλιστικών εργασιών,

Διαβάστε Επίσης

Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Nov 24, 2025 - Updated on Nov 25, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

Nov 24, 2025

β) το σχέδιο Κώδικα Δεοντολογίας των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που έθεσε σε διαβούλευση και

γ) το σχέδιο Ρύθμισης θεμάτων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων σχετικά με την εμπορική τους πολιτική και την ανάπτυξη των δικτύων τους,

συνεχίζει τη θεσμική της παρέμβαση στο χώρο της διαμεσολάβησης και «αγγίζει» το θέμα των on line πωλήσεων ασφαλιστικών προγραμμάτων.

Συγκεκριμένα, με το υπ’ αρ. 854/13-6-2013 έγγραφό της, που απευθύνεται σε όλες τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, ζητά μέχρι 28-6-2013 πληροφορίες και διευκρινίσεις για το θέμα.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 24, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση αντίδραση ΔΕΙΑ στην επιστολή του Ε.Ε.Α. για αθέμιτες πρακτικές- Αναμένονται οι κυρώσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

8 θέματα στη ΓΣ του ΣΠΑΤΕ

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο “gentleman insurer” Ν. Μακρόπουλος και το σχέδιο για ένα διεθνή ασφαλιστικό όμιλο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο “gentleman insurer” Ν. Μακρόπουλος και το σχέδιο για ένα διεθνή ασφαλιστικό όμιλο

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Hoolie: Νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικιδίων
Ασφάλιση Κατοικιδίων Ειδήσεις & Νέα

Hoolie: Νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικιδίων

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025

Comments 1

  1. ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ says:
    12 years ago

    Αν και δεν γνωρίζω το υπ αριθμ 854/13-6-2013 εγγραφο που κοινοποίησε η εποπτεία ιδιωτικής ασφάλισης στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις ,σίγουρα θα κινείται στα πλαίσια της αμερόλυπτης και ουσιαστικής αντιμετώπισης της πρωτοφανούς λέλαπας που πλήτει τόσο τον χώρο μας αλλά και τον θεσμό . Φαίνεται περίεργο αλλά οι διαφημήσεις αγοράς ασφαλστικών προιόντων έγιναν περισσότερες και απο αυτές των παγωτών -λόγω εποχής- .
    Ο καταναλωτής παραπληροφορείται και αποδεικνύεται μικρός , προβληματισμένος και καχύποπτος.
    Το γνωστό και εξαιρετικά ενθουσιώδες του πράγματος είναι πως μετά απο μια διαδυκτιακή αγορά ο καταναλωτής επιστρεφει σε μεγάλο ποσοστό στον κλασσικό τρόπο αγοράς της ασφάλειας του. 
    Ο ανταγωνισμός είναι αθέμυτος και συντριπτικός υπέρ των επιχειρήσεων αυτών ,  γιατί ενω απο τον  διαμεσολαβητή  απαιτείται  προσωπική ασφάλιση αστικής ευθύνης, πως κοστολογεί την αστική ευθύνη της επιχειρησης που πατρωνάρει τέτοιου τύπου πωλήσεις ?
     πως δικαιώνεται ένας παραπλανημένος καταναλωτής ,απο ένα μηχανογραφημένο μύνημα ?
    τέλος πως μπορεί να υπάρχει τέτοια αντιμετώπιση απο τους φορείς που νομοθετούν υπερ  της ιδιωτικής ασφάλισης και να αφηνουν ανεξέλεκτα την ακόρεστη δύψα κάποιων ceo να πετύχουν στόχους με σκοπό τον αφανισμό του κλάδου ,και των ανθρώπων του .
    Τσολάκης Ηλίας
    π.γ.γραμ. sandis
    μέλος ΠΟΑΠ
     

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ