10 απλές super ιδέες για δημιουργία συστάσεων & πηγές νέων πελατολογίων  
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #Statistics2020
  • #Bestof 2020
  • #Covid-19
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
hdibuildngif

10 απλές super ιδέες για δημιουργία συστάσεων & πηγές νέων πελατολογίων  

Συμβουλές από τα μέλη του MDRT

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
03/06/2020
• Marketing & Sales
2 min
Share on Facebook

Όλοι γνωρίζουμε ότι το MDRT ήταν και παραμένει ένα «σχολείο» για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται επαγγελματικές εμπειρίες, να συμμετέχουν σε διαδραστικά workshops/seminars και να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους στο επάγγελμα μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό που τους παρέχει ο Οργανισμός. Μια κοινότητα ασφαλιστών που έχοντας σαν στόχο την επαγγελματική αριστεία, συνεργάζονται ανταλλάσσοντας γνώσεις, πρακτικές και τα «μυστικά» της δουλειάς.

Μετάφραση Βίκυ Γερασίμου, Γράφει ο Νίκος Μωράκης

Έτσι, δεν μου φάνηκε παράξενο όταν την περασμένη βδομάδα «σκρολάροντας» στο facebook έπεσα πάνω σε ένα άρθρο του MDRT με τίτλο «Απλές ιδέες για συστάσεις, αναζήτηση πελατολογίων & εξυπηρέτηση πελατών». Χωρίς εισαγωγές το κείμενο έδινε 10 συμβουλές από 9 μέλη του MDRT και έναν International speaker για το πώς μπορούν να βελτιώσουν βασικές ανάγκες και υποχρεώσεις της δουλειάς τους. Ακολουθούν τα 10 tips, όπως τα μεταφράσαμε από το κείμενο του MDRT.

«Πετάμενα» λεφτά 

Πρέπει να έχουμε την «ωριμότητα» να κρίνουμε από μόνοι μας ποιες από τις επενδύσεις που κάναμε σε εξοπλισμό, εφαρμογές και εργαλεία δούλεψαν και ποιες όχι. Αν δεν μας έχουν βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας πρέπει να παραδεχτούμε το λάθος μας, να σταματήσουμε να τα χρησιμοποιούμε και να αναζητήσουμε αυτά που θα ταιριάξουν στις πραγματικές μας ανάγκες. Ας μην «τσιγκουνευόμαστε» να επενδύσουμε ξανά μόνο και μόνο γιατί το κάναμε στο παρελθόν και δεν μας βγήκε.

Adrian George, CFP, TEP, Calgary, Alberta, Canada, 10-year member

Το σωστό το μονοπάτι 

Η Ασφάλιση – κυρίως της υγείας και της ζωής – είναι ένα κοινό ταξίδι με τους πελάτες μας. Συμπορευόμαστε μαζί τους, οπότε και η συμπεριφορά μας απέναντί τους πρέπει να είναι ανάλογη. Μια ηθική αντιμετώπιση πέρα από επαγγελματική η οποία θα διατηρηθεί στο πέρασμα του χρόνου και θα αντέξει κάθε αναποδιά ή πρόκληση.

Bryon A. Holz, CLU, ChFC, Brandon, Florida, 24-year member

Ανταγωνιστικές Συστάσεις  

Αν ένας δικός μας πελάτης, μας συστήσει σε φίλο ή γνωστό του εμείς πρέπει να τον επιβραβεύσουμε για την πρόθεσή του να μας βοηθήσει. Στην ουσία, ηθελημένα ή μη, τους προστατεύουν όταν μας προτείνουν να κάνουμε ραντεβού μαζί τους ή να τους ασφαλίσουμε. Γιατί όχι λοιπόν κάθε χρόνο να καλούμε αυτούς τους ανθρώπους σε ένα δείπνο ή κάλεσμα προκειμένου να τους ευχαριστήσουμε.

Timothy Daniel Clairmont, CFP, MSFS, Lake Oswego, Όρεγκον, 10year member

Συλλογή πληροφοριών   

Για να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε υψηλά επίπεδα εξατομικευμένης υπηρεσίας, μπορούμε κάθε φορά που γνωρίζουμε ένα νέο εν δυνάμει πελάτη να του ζητάμε να μας ενημερώσει με τις ακόλουθες πληροφορίες:

1) Οικογένεια: Πώς γνώρισαν τον/την σύζυγό τους; Ποιες είναι οι ημερομηνίες ορόσημο στη σχέση τους. Τα ενδιαφέροντα και τα επιτεύγματα των παιδιών τους & αν έχουν κατοικίδια.

2) Επάγγελμα: Πού εργάζονται; Πόσο καιρό δουλεύουν σε αυτήν τη θέση; Ποιες είναι οι επαγγελματικές τους επιτυχίες; Ποιες οι μακροπρόθεσμες προθέσεις της επιχείρησής τους και οι επαγγελματικές ή εκπαιδευτικές πιστοποιήσεις τους;

3) Ψυχαγωγία: Τι αθλήματα παίζουν και παρακολουθούν; Ποια μουσική ακούνε; Οι αγαπημένοι τους συγγραφείς; Τους αρέσουν τα ταξίδια; Υποστηρίζουν φιλανθρωπικά ιδρύματα; Έχουν χόμπι;,

4) Χρήματα: Οι οικονομικοί στόχοι τους και ο σχεδιασμός για τη συνταξιοδότησή τους.

Mark Neufeld, CFP, CIM, Βανκούβερ, Βρετανική Κολομβία, Καναδάς, 11-year member

Ο καλός ο πωλητής   

Η δουλειά του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι συμβουλευτική και πωλησιακή. Γιατί λοιπόν να μην ξεκινάμε τα ραντεβού μας με μια αφοπλιστική ειλικρίνεια; Ότι γνωρίζουμε την επιφυλακτικότητα που έχουν απέναντι σε έναν «πωλητή» και μάλιστα πολύ καλό στη δουλειά του αλλά αυτό είναι παράλληλα καλό. Γιατί; Γιατί με τα επιχειρήματά μας και την εμπειρία μας μπορούμε να τους «εκπαιδεύσουμε» να κατανοήσουν τις πραγματικές τους ανάγκες έτσι ώστε να λάβουν ορθότερη απόφαση για τους ίδιους και την οικογένειά τους.

Daniel C. Capurso, CLTC, Melville, Νέα Υόρκη, 7-year member

Επικοινωνιακά «κόλπα» 

Οι παραδοσιακές μέθοδοι επικοινωνίας με τους πελάτες μας αποτελούν βασικό εμπόδιο στη σχέση μας μαζί τους. Αν λοιπόν επικοινωνείτε ακόμα μαζί τους μέσω e-mail ή διά του παραδοσιακού τηλεφώνου μην απορείτε γιατί δεν σας απαντάνε. Στο δε e-mail κάθε μέρα βομβαρδίζονται από μηνύματα και το τηλέφωνο “its too personal” για να μας το σηκώσουν εκείνη τη στιγμή. Αν το σηκώσουν είτε θα βιάζονται είτε δεν θα είναι κατάλληλη η στιγμή. Αν μάλιστα δεν μας έχουν αποθηκευμένους στις επαφές, πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι μόνο το 5% των ατόμων θα απαντήσουν στο τηλέφωνό τους σε έναν αριθμό που δεν αναγνωρίζουν. Τι μπορούμε να κάνουμε; Στέλνουμε μήνυμα. Είτε αυτό είναι viber, messenger ή whatsapp και στέλνουμε γραπτό, ηχογραφημένο ή βιντεοσκοπημένο μήνυμα για να ενημερώσουμε τον πελάτη. Ένα επικοινωνιακό «κόλπο» καθώς και κάνουμε τη δουλειά μας και οι πελάτες μπορούν να μας απαντήσουν σε δικό τους χρόνο.

Steven Genoff, CFP, Adelaide, Νότια Αυστραλία, Αυστραλία, -5year member

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο  

Έχουμε όλοι ακούσει την έκφραση: “Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”. Στην πραγματικότητα όμως με κάποιους πελάτες ταιριάζουμε ενώ με κάποιους άλλους όχι. Στη δουλειά του Διαμεσολαβητή μετράει τόσο η ποσότητα όσο και η ποιότητα. Αν λοιπόν κρίνουμε ότι με κάποιον εν δυνάμει ασφαλισμένο δεν ταιριάζουμε, δεν τα βρίσκουμε, καλύτερα να πάρουμε την απόφαση να μη συνεργαστούμε μαζί του. Μπορούμε ακόμα και να τον παραπέμψουμε σε συνάδελφο.

Dennis Moseley-Williams, ομιλητής 2019 MDRT EDGE

Από Εργολάβος… Νοικάρης 

Ένα συνταξιοδοτικό πλάνο, ένα χαρτοφυλάκιο επενδύσεων είναι σαν να σου ανήκει μια πολυκατοικία. Ξεκινάς, παράλληλα με την επαγγελματική σου σταδιοδρομία, τα χρήματα που κερδίζεις να τα επενδύεις κάθε χρόνο στην κατασκευή της πολυκατοικίας. Κάθε χρόνο από λίγο. Όταν αποφασίζεις να συνταξιοδοτηθείς έχεις αποκτήσει μια αξιόλογη επένδυση. Έχεις χτίσει μια μεγάλη πολυκατοικία με πολλά διαμερίσματα που πλέον ήρθε η ώρα να τα νοικιάσεις. Να αυξήσεις το εισόδημά σου τώρα που έχεις συνταξιοδοτηθεί. Από εργολάβος…. Νοικάρης. Το ενδιαφέρον σου μετακαλείται από την ανάπτυξή της, στην εκμετάλλευσή της με σκοπό περισσότερα έσοδα. Ένα καλό παράδειγμα για να πούμε στους πελάτες μας όταν θέλουμε να τους προσεγγίσουμε με σκοπό ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα. Αυτό που πρέπει να προσέξουν είναι ποιον θα επιλέξουν για να «χτίσουν» παρέα την πολυκατοικία δηλαδή το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο.

Bryson Milley, CFP, CIM, Βανκούβερ, Βρετανική Κολομβία, Καναδάς, 19-year member

Time management is GOLD   

O προγραμματισμός των ραντεβού χρησιμοποιώντας online εργαλεία όπως το google calendar είναι ένας έξυπνος παραγωγικός τρόπος να οργανώσουμε τη μέρα μας. Αυτά τα εργαλεία ενημερώνουν τον πελάτη για την ώρα και το μέρος του ραντεβού όπως επίσης και εμάς σε εύλογο χρονικό διάστημα για να μην «ξεχαστούμε».

Michelle L. Bender, CFP, Germantown, Maryland, 9-year member

Σανίδα Σωτηρίας 

Κάθε φορά που οι πελάτες μας, μας λένε ότι θα ήθελαν να σταματήσουν να πληρώνουν την ασφάλισή τους μπορούμε να τους θέσουμε την παρακάτω ερώτηση και να τους παρουσιάσουμε το εξής δίλημμα ζητώντας τους πρώτα να καταγράψουν όλα τα ετήσια έξοδά τους. «Εάν έρθει η στιγμή που θα χάσετε την ικανότητά σας να κερδίζετε χρήματα λόγω ασθένειας ή αναπηρίας, ποια από αυτά τα έξοδα μπορείτε να μετατρέψετε σε πηγή εισοδήματος;» Κάνοντας μια μεγάλη παύση μπορούμε να συνεχίσουμε λέγοντας «Επειδή τα έξοδά μας θα συνεχιστούν σίγουρα όταν έρθει αυτή η ώρα, είναι καλό να έχουμε φροντίσει για ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο θα αποτελέσει τη μόνη σανίδα σωτηρίας σας».

Ysabel Victoria Obediencia Benitez, Makati, Philippines, 6-year member

Ετικέτες: bestof2020MDRT
eurocovergif

Διαβάστε Επίσης Posts

problem-solving-close-up-view-hand-business-woman-stopping-falling-blocks-table-concept-about-taking-responsibility
Marketing & Sales

Πώς να διαχειριστούμε τους κινδύνους στην επιχείρησή μας

Feb 11, 2021
digital
Marketing & Sales

Ψηφιακή Επανάσταση: Συνωμοσία, fake news, συγκρούσεις

Feb 2, 2021
Manuel Alvarez, Pixabay
Marketing & Sales

Ο ρόλος του κράτους στη μετά Covid εποχή

Jan 27, 2021
Marketing & Sales

Πιστεύετε στην επιστήμη ή όχι; Επιστήμη & Κοινωνία

Jan 13, 2021
Photo by Matt Moloney from StockSnap
Marketing & Sales

Ιεραρχική Δομή των Χωρών στη μετά Covid-19 εποχή

Jan 11, 2021
Marketing & Sales

Η Ενηλικίωση της Επιχείρησης & ο ρόλος της

Dec 29, 2020

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty − 16 =

ergo-agapisgif
sofos-new-22021gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Πώς κάμφθηκαν οι ενστάσεις για το deal της Εθνικής Ασφαλιστικής

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Δυσαρέσκεια από τις ασφαλιστικές για την αναθεώρηση της Solvency II

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Κλείνουν ευκολότερα οι πληγές όταν «αναπνέουν»;
    Μύθος ή αλήθεια;

    1420 shares
    Share 572 Tweet 353
  • Ολοκληρώθηκαν οι συζητήσεις CVC & ΕΤΕ για την Εθνική Ασφαλιστική

    26 shares
    Share 10 Tweet 7
  • Eurolife FFH και ΝΝ οι δυο εταιρείες που διακρίθηκαν στα Global Insurance Awards στην Ελλάδα

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist