ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Οι 16 δύσκολοι τύποι πελατών στις ασφαλίσεις

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
21/02/2018
in Marketing & Sales
A A
Οι 16 δύσκολοι τύποι πελατών στις ασφαλίσεις
Share on Facebook

Ο κάθε άνθρωπος με τον δικό του τρόπο είναι για άλλους λιγότερο και για άλλους περισσότερο δύσκολος. Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι πολύ βασικό. Δεν υπάρχουν εύκολοι άνθρωποι ή πελάτες. Το κάθε άτομο έχει τη δική του προσωπικότητα, ιδιομορφίες και ιδιοσυγκρασία. Στο χέρι μας είναι να μπορούμε να ανιχνεύουμε το είδος και το βαθμό που διαφοροποιείται η προσωπικότητα του άλλου από τη δική μας και να τη χειριστούμε ανάλογα.

του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη,

Διαβάστε Επίσης

Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

Jun 24, 2025
Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

Jun 24, 2025

Το θέμα δυστυχώς είναι ότι δεν μπορούμε πάντοτε να χειριστούμε τις ιδιομορφίες και τις αντιδράσεις των άλλων ανθρώπων, γιατί απλά, δεν ξέρουμε ποιες μπορεί να είναι. Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελέγχουμε το πώς εμείς οι ίδιοι αντιδρούμε στις πράξεις τους.

Η εύκολη λύση, όσον αφορά στο χειρισμό ενός δύσκολου ανθρώπου ή πελάτη, είναι να έρθουμε μαζί του σε ρήξη. Η δύσκολη λύση είναι να κατορθώσουμε να επικοινωνήσουμε και να συνεργαστούμε μαζί του. Η πορεία που θα πρέπει να ακολουθήσετε εξαρτάται από το τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε με το άλλο άτομο. Γι’ αυτό λοιπόν θα πρέπει πάνω απ’ όλα να μπορείτε εσείς οι ίδιοι να χειρίζεσθε σωστά τις αντιδράσεις σας στα αρνητικά συναισθήματα με τα οποία σας φορτίζουν οι λεγόμενοι «δύσκολοι άνθρωποι και πελάτες.» Ας δούμε όμως ποιοι είναι οι διαφορετικοί αυτοί τύποι των «δύσκολων».

1. Ο ΔΟΛΙΟΣ

2. Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΣ

3. Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

4. Ο ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ

5. Ο ΑΝΤΙΠΑΡΑΚΙΝΗΤΗΣ

6. Ο ΕΧΘΡΙΚΟΣ

7. Ο ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΣ

8. Ο ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟΣ

9. Ο ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΣ

10. Ο ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΣ

11. Ο ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

12. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ

13. Ο ΞΕΡΟΛΑΣ

14. Ο ΣΙΩΠΗΛΟΣ

15. Ο ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΑΣ

16. Ο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΦΙΛΙΚΟΣ

Όπως έχουν δείξει οι έρευνες, σήμερα μπορεί να επιλυθούν τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα προβλήματα επικοινωνίας που δημιουργούνται ανάμεσα στους ανθρώπους.

Ορισμένες βασικές συμβουλές στην αντιμετώπιση των πιο πάνω δύσκολων τύπων ανθρώπων και πελατών είναι οι εξής:

1. Να είστε πάντα βέβαιοι ότι το άλλο άτομο έχει καταλάβει το τι ακριβώς του έχετε πει (η σωστή ερώτηση είναι: «ΕΓΙΝΑ ΣΑΦΗΣ;» και ΟΧΙ «ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;»).

2. Να προσπαθείτε να βρίσκετε σημεία στα οποία συμφωνείτε και οι δύο.

3. Ποτέ μη χάνετε την ψυχραιμία σας. (Αυτό θα το κατορθώσετε με μερικές βαθιές αργές εισπνοές και εκπνοές πριν ή και κατά τη διάρκεια της πώλησης.)

4. Μη διακόπτετε το άλλο άτομο όταν σας μιλάει. Να θυμάστε ότι όσο περισσότερο σας μιλάει, τόσο περισσότερα πράγματα σας αποκαλύπτει για τον εαυτό του και τόσο γρηγορότερα ξεφουσκώνει ο τυχόν θυμός και οι αμφιβολίες του.

5. Δείξτε σεβασμό στη γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να έχει τη δική του γνώμη. Η δική σας υποχρέωση είναι όχι να συμφωνήσετε μαζί του, αλλά να την ακούσετε.

6. Φροντίστε να του δείχνετε ότι πραγματικά έχετε καταλάβει τα όσα σας λέει.  Πείτε του: «Καταλαβαίνω τι εννοείτε και αντιλαμβάνομαι τι είναι αυτό που σας απασχολεί πραγματικά».

*Το άρθρο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Μ. Ανδρουλιδάκη (Συγγραφέα – Αρθρογράφου, Insurance agent trainer & consulting, ex.Διευθυντή Υποκ/τος Interamerican, ex.Επίτιμου Επιθεωρητή πωλήσεων, Limra – I.L.U.) “H ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα”, εκδόσεις Παπαζήση.

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ