ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

Το 19% των οικογενειακών επιχειρήσεων πέτυχε αύξηση εσόδων στον Covid-19

Έρευνα σε όλο τον κόσμο από το Successful Transgenerational Entrepreneurship Practices (STEP) Project Global Consortium και την KPMG

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
13/08/2021
in asfalistikomarketing, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
ΕΙΑΣ – ΟΠΑ: Mini MBA
Share on Facebook

Ο βασικότερος αντίκτυπος της πανδημίας στις οικογενειακές επιχειρήσεις αποτυπώθηκε στα έσοδά τους.

Βάσει των στοιχείων διεθνούς έρευνας της KPMG σε διεθνές επίπεδο μόνο το 9% των οικογενειακών επιχειρήσεων κατέγραψαν αύξηση εσόδων, στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 19% και στην Ευρώπη σε 11%.

Διαβάστε Επίσης

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Nov 21, 2024 - Updated on Nov 25, 2024
Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Oct 24, 2024

Κυρίως για εταιρείες που επωφελήθηκαν άμεσα από την αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, αλλά σε πολλές άλλες περιπτώσεις κατάφεραν να προσαρμοστούν γρήγορα και να ανοικοδομήσουν τις επιχειρήσεις τους για να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες. Η ανθεκτικότητα και η ευελιξία των οικογενειακών επιχειρήσεων έχει αποδειχθεί, για άλλη μια φορά, προς όφελός τους. Έχουν επιτύχει θετικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις, τις οικογένειες και τις τοπικές κοινωνίες, αξιοποιώντας την ανθεκτικότητά τους σε μία σειρά από ενέργειες σε επίπεδο επιχείρησης και στρατηγικής αλλά και προς την ευρύτερη κοινωνία. Αυτό το κατάφεραν με το χαρακτηριστικό πνεύμα συμμετοχικότητας και επιμονής που συναντάμε στις περισσότερες διαγενεακές οικογενειακές επιχειρήσεις.

Τα στοιχεία της παγκόσμιας έρευνας συλλέχθηκαν από τον Ιούνιο έως τον Οκτώβριο του 2020 και ακολούθησε η καταγραφή των απόψεων ηγετών οικογενειακών επιχειρήσεων, ακαδημαϊκών και συμβούλων οικογενειακών επιχειρήσεων, τον Ιανουάριο του 2021. Οι εμπειρίες και οι απόψεις από οικογενειακές επιχειρήσεις στην Αμερική, Ασία, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αποκάλυψαν έναν οδικό χάρτη, όχι μόνο για το πώς επιτυγχάνουν την επαναφορά των επιχειρήσεών τους, αλλά και για το πώς ηγούνται της παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης. Σχετικά με τα μέτρα που υιοθετήθηκαν στην Ελλάδα το 32% είχε να κάνει με τους εργαζόμενους, το 45% με τα κόστη και τις επενδύσεις, το 16% με την επιχείρηση και το 7% με τα στελέχη της επιχείρησης. Όσον αφορά τις άμεσες συνέπειες στην επιχείρηση από κρούσμα Covid-19 το 67% στη χώρα μας απαντά ότι ο φορέας δεν μπορούσε να πάει στην εργασία αλλά δούλευε από το σπίτι (37% το αντίστοιχο ποσοστό παγκοσμίως) και το 33% ότι δεν υπήρξαν συνέπειες στην επιχείρηση (53% σε παγκόσμια κλίμακα).

Αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της οικογενειακής επιχείρησης

87% των οικογενειακών επιχειρήσεων που απάντησαν στην έρευνα διοικούνται από Διευθύνοντες Συμβούλους-μέλη της οικογένειας (family CEOs), γεγονός που αντικατοπτρίζει συχνά ένα υψηλό επίπεδο συμμετοχής της οικογένειας στην καθημερινή λήψη αποφάσεων. Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό των οικογενειακών επιχειρήσεων. Σε περιόδους δραματικών αλλαγών και αναταραχών, η οικογένεια είναι συχνά πηγή μοναδικών πόρων και δυνατοτήτων. Κατά τη διάρκεια του αρχικού σοκ, διαπιστώσαμε αρκετές χρηματοοικονομικές ενέργειες αλλά και μη, που πραγματοποίησαν οι οικογένειες για να σταθεροποιήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ ταυτόχρονα έθεσαν τα θεμέλια για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης των εταιρειών τους. Για μερικές, αυτό οδήγησε σε πλήρη μετασχηματισμό των επιχειρηματικών μοντέλων λειτουργίας τους και την εισαγωγή νέων προϊόντων, συχνά με την πρόθεση να ανταποκριθεί η επιχείρηση στην ταχύτατα επιταχυνόμενη ψηφιακή εποχή. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις όμως, δεν ασχολήθηκαν μόνο με την αντιμετώπιση του αντίκτυπου του Covid-19 στις επιχειρήσεις τους, αλλά ενδιαφέρθηκαν επίσης για την ευημερία της κοινωνίας και επέκτειναν τους ορίζοντές τους για να ενσωματώσουν στην επιχειρηματική τους στρατηγική και τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και σχετικές με τη διακυβέρνηση (ESG) στρατηγικές, για την υποστήριξη ευρύτερων περιβαλλοντικών και κοινωνικών στόχων…

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

(Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 87)

Tags: KPMGΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING
new-cover-insurancegif

Related Posts

Anytime Business: Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Anytime Business: Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Σε υψηλό τριετίας η παραγωγή ασφαλίστρων 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σε υψηλό τριετίας η παραγωγή ασφαλίστρων 2025

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής με το Δ. Μαζαράκη CEO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής με το Δ. Μαζαράκη CEO

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
99 χρόνια από την ίδρυση του EEA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακοίνωση του ΕΕΑ σχετικά με το δικαίωμα συμβολαίου

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

by Insurancedaily editorial team
Nov 30, 2025
Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

by Insurancedaily editorial team
Nov 30, 2025 - Updated on Dec 1, 2025
220 εκατ. ευρώ “πρόσθετη” παραγωγή στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

220 εκατ. ευρώ “πρόσθετη” παραγωγή στις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 28, 2025
Η INTERLIFE στην 6μηνιαία αναθεώρηση Δεικτών Αγοράς Μετοχών ΧΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERLIFE στην 6μηνιαία αναθεώρηση Δεικτών Αγοράς Μετοχών ΧΑ

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 28, 2025
Πρώτο βήμα επιστροφής στην κανονικότητα, απαιτείται συνέχεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρώτο βήμα επιστροφής στην κανονικότητα, απαιτείται συνέχεια

by Insurancedaily editorial team
Nov 28, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Anytime Business: Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά

    Anytime Business: Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ανακοίνωση του ΕΕΑ σχετικά με το δικαίωμα συμβολαίου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής με το Δ. Μαζαράκη CEO

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ασφαλιστικές υπηρεσίες στην Ιαπωνία για τις επιθέσεις αρκούδων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ