ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing

Το 19% των οικογενειακών επιχειρήσεων πέτυχε αύξηση εσόδων στον Covid-19

Έρευνα σε όλο τον κόσμο από το Successful Transgenerational Entrepreneurship Practices (STEP) Project Global Consortium και την KPMG

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
13/08/2021
in asfalistikomarketing, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
ΕΙΑΣ – ΟΠΑ: Mini MBA
Share on Facebook

Ο βασικότερος αντίκτυπος της πανδημίας στις οικογενειακές επιχειρήσεις αποτυπώθηκε στα έσοδά τους.

Βάσει των στοιχείων διεθνούς έρευνας της KPMG σε διεθνές επίπεδο μόνο το 9% των οικογενειακών επιχειρήσεων κατέγραψαν αύξηση εσόδων, στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 19% και στην Ευρώπη σε 11%.

Διαβάστε Επίσης

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Nov 21, 2024 - Updated on Nov 25, 2024
Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Oct 24, 2024

Κυρίως για εταιρείες που επωφελήθηκαν άμεσα από την αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, αλλά σε πολλές άλλες περιπτώσεις κατάφεραν να προσαρμοστούν γρήγορα και να ανοικοδομήσουν τις επιχειρήσεις τους για να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες. Η ανθεκτικότητα και η ευελιξία των οικογενειακών επιχειρήσεων έχει αποδειχθεί, για άλλη μια φορά, προς όφελός τους. Έχουν επιτύχει θετικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις, τις οικογένειες και τις τοπικές κοινωνίες, αξιοποιώντας την ανθεκτικότητά τους σε μία σειρά από ενέργειες σε επίπεδο επιχείρησης και στρατηγικής αλλά και προς την ευρύτερη κοινωνία. Αυτό το κατάφεραν με το χαρακτηριστικό πνεύμα συμμετοχικότητας και επιμονής που συναντάμε στις περισσότερες διαγενεακές οικογενειακές επιχειρήσεις.

Τα στοιχεία της παγκόσμιας έρευνας συλλέχθηκαν από τον Ιούνιο έως τον Οκτώβριο του 2020 και ακολούθησε η καταγραφή των απόψεων ηγετών οικογενειακών επιχειρήσεων, ακαδημαϊκών και συμβούλων οικογενειακών επιχειρήσεων, τον Ιανουάριο του 2021. Οι εμπειρίες και οι απόψεις από οικογενειακές επιχειρήσεις στην Αμερική, Ασία, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αποκάλυψαν έναν οδικό χάρτη, όχι μόνο για το πώς επιτυγχάνουν την επαναφορά των επιχειρήσεών τους, αλλά και για το πώς ηγούνται της παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης. Σχετικά με τα μέτρα που υιοθετήθηκαν στην Ελλάδα το 32% είχε να κάνει με τους εργαζόμενους, το 45% με τα κόστη και τις επενδύσεις, το 16% με την επιχείρηση και το 7% με τα στελέχη της επιχείρησης. Όσον αφορά τις άμεσες συνέπειες στην επιχείρηση από κρούσμα Covid-19 το 67% στη χώρα μας απαντά ότι ο φορέας δεν μπορούσε να πάει στην εργασία αλλά δούλευε από το σπίτι (37% το αντίστοιχο ποσοστό παγκοσμίως) και το 33% ότι δεν υπήρξαν συνέπειες στην επιχείρηση (53% σε παγκόσμια κλίμακα).

Αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της οικογενειακής επιχείρησης

87% των οικογενειακών επιχειρήσεων που απάντησαν στην έρευνα διοικούνται από Διευθύνοντες Συμβούλους-μέλη της οικογένειας (family CEOs), γεγονός που αντικατοπτρίζει συχνά ένα υψηλό επίπεδο συμμετοχής της οικογένειας στην καθημερινή λήψη αποφάσεων. Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό των οικογενειακών επιχειρήσεων. Σε περιόδους δραματικών αλλαγών και αναταραχών, η οικογένεια είναι συχνά πηγή μοναδικών πόρων και δυνατοτήτων. Κατά τη διάρκεια του αρχικού σοκ, διαπιστώσαμε αρκετές χρηματοοικονομικές ενέργειες αλλά και μη, που πραγματοποίησαν οι οικογένειες για να σταθεροποιήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ ταυτόχρονα έθεσαν τα θεμέλια για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης των εταιρειών τους. Για μερικές, αυτό οδήγησε σε πλήρη μετασχηματισμό των επιχειρηματικών μοντέλων λειτουργίας τους και την εισαγωγή νέων προϊόντων, συχνά με την πρόθεση να ανταποκριθεί η επιχείρηση στην ταχύτατα επιταχυνόμενη ψηφιακή εποχή. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις όμως, δεν ασχολήθηκαν μόνο με την αντιμετώπιση του αντίκτυπου του Covid-19 στις επιχειρήσεις τους, αλλά ενδιαφέρθηκαν επίσης για την ευημερία της κοινωνίας και επέκτειναν τους ορίζοντές τους για να ενσωματώσουν στην επιχειρηματική τους στρατηγική και τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και σχετικές με τη διακυβέρνηση (ESG) στρατηγικές, για την υποστήριξη ευρύτερων περιβαλλοντικών και κοινωνικών στόχων…

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

(Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 87)

Tags: KPMGΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Σε 4 πυλώνες θα κατευθυνθούν τα 68,3 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025 - Updated on Sep 18, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025 - Updated on Sep 18, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 17, 2025
businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025

    Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εθνική Ασφαλιστική: Αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ