ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

9 φράσεις που δεν πρέπει να λέτε ποτέ στους πελάτες σας

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
10/11/2015 - Updated on 16/11/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
9 φράσεις που δεν πρέπει να λέτε ποτέ στους πελάτες σας
Share on Facebook

businessΜακάρι να υπήρχε μία μηχανή του χρόνου που θα μας επέτρεπε να τον γυρίσουμε πίσω, ακριβώς πριν τη στιγμή που είπαμε κάτι το οποίο κατέστρεψε τη σχέση μας με έναν πελάτη. Όμως δεν υπάρχει.

Μέχρι να ανακαλυφθεί, η εταιρεία marketing SlickText, παραθέτει εννέα φράσεις που… κάνουν κακό και καλό θα ήταν να μην τις χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες των πωλήσεων. Οι φράσεις αυτές αφορούσαν αρχικά τους εκπροσώπους στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, ωστόσο ισχύουν για όλο το φάσμα των πωλήσεων.

Διαβάστε Επίσης

Παύλος Κασκαρέλης Υδρόγειος

Οι 4 στρατηγικές προτεραιότητες για την Υδρόγειο

Dec 1, 2025
Αίσθημα Κόπωσης: Πότε είναι ανησυχητικό;

Αίσθημα Κόπωσης: Πότε είναι ανησυχητικό;

Dec 1, 2025

1. Μην πείτε: «Αφήστε με να το κοιτάξω»

Είναι πολύ αόριστο και μπερδεύει τον πελάτη. Αντιθέτως, παρουσιάστε ένα σαφές σχέδιο δράσης και πότε ο πελάτης μπορεί να περιμένει μία λύση.

Τι να πείτε: «Θα το ερευνήσω λίγο παραπάνω. Θα σας πάρω αύριο έως αύριο τις 3μ.μ. να σας δώσω λύση».

2. Μην πείτε: «Δυστυχώς, όχι…»

Πάντα υπάρχει καλύτερος τρόπος να πείτε όχι, από το να πείτε ένα απλό όχι. Όταν οι άνθρωποι ακούν το «όχι», αμέσως σας αγνοούν.

Τι να πείτε: «Αν και δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, ορίστε μία καλύτερη/παρόμοια επιλογή».

3. Ποτέ μην πείτε: «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό»

Πάντα υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε, ακόμη και αν αυτό είναι να ακούσετε και να καταλάβετε τον άλλο.

Τι να πείτε: «Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας. Πως μπορώ να βοηθήσω;»

4. Μην πείτε: «Να σας διορθώσω σε αυτό…»

Αυτή η φράση σας κάνει να ακούγεστε σαν να βρίσκεστε σε αμυντική στάση, κάτι που αυτόματα σας κάνει να είστε ο κακός της υπόθεσης.

Τι να πείτε: «Μάλλον δεν το έχω εξηγήσει σωστά, είναι δικό μου το λάθος!»

5. Μην πείτε: «Μάλλον υπήρξε κακή συνεννόηση»

Αυτός είναι ένας παθητικός επιθετικός τρόπος για να ρίξετε το φταίξιμο στον πελάτη. Θα κλιμακώσει την κατάσταση και δεν προσφέρει τίποτα για να λυθεί το πρόβλημα.

Τι να πείτε: «Παρεξήγησα εντελώς αυτό που μου ζητήσατε. Αφήστε με να το διορθώσω».

6. Μην πείτε: «Συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη»

Αν κάνετε ένα ειλικρινές λάθος μπορείτε να απολογηθείτε. Όμως μην το χρησιμοποιείτε συμπληρωματικά αποτελεσματική επικοινωνία. Αντίθετα, προσπαθήστε να βρείτε λύση.

Τι να πείτε: «Ζητώ συγγνώμη που έγινε αυτό, αλλά μην ανησυχείτε, θα το διορθώσουμε αμέσως».

7. Μην πείτε: «Έχω δεύτερη γραμμή, μπορείτε να περιμένετε;»

Να το αποφεύγετε αυτό όποτε μπορείτε, καθώς κάνει τον πελάτη να νιώθει ότι ο ίδιος ή το πρόβλημά του δεν έχουν σημασία για εσάς.

Τι να πείτε: «Αν δεν σας πειράζει, θα σας βάλω σε αναμονή μέχρι να βρω μία λύση».

8. Μην πείτε: «Δεν έχω ιστορικό του λογαριασμού σας»

Αυτή η δήλωση μπορεί πολύ εύκολα να κάνει την κατάσταση δέκα φορές χειρότερη.

Τι να πείτε: «Μήπως δώσατε εντολή με διαφορετικό όνομα/διεύθυνση/τηλέφωνο; Όσο ψάχνω τον λογαριασμό σας, πείτε μου πως μπορώ να σας βοηθήσω».

9. Μην πείτε: «Αυτό δεν μπορώ να το κάνω»

Αν η λύση βρίσκετε έξω από το φάσμα των αρμοδιοτήτων σας, μεταφέρετε αμέσως το τηλεφώνημα σε κάποιον ανώτερο.

Τι να πείτε: «Δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ για αυτό, αλλά ξέρω ότι ο προϊστάμενός μου ευχαρίστως θα βοηθήσει. Σας μεταφέρω αμέσως».

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Παύλος Κασκαρέλης Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4 στρατηγικές προτεραιότητες για την Υδρόγειο

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Anytime Business: Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Anytime Business: Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Σε υψηλό τριετίας η παραγωγή ασφαλίστρων 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σε υψηλό τριετίας η παραγωγή ασφαλίστρων 2025

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής με το Δ. Μαζαράκη CEO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής με το Δ. Μαζαράκη CEO

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
99 χρόνια από την ίδρυση του EEA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακοίνωση του ΕΕΑ σχετικά με το δικαίωμα συμβολαίου

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

by Insurancedaily editorial team
Nov 30, 2025
Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

by Insurancedaily editorial team
Nov 30, 2025 - Updated on Dec 1, 2025
Ο Ασφαλιστικός σου Σύμβουλος: Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Ασφαλιστικός σου Σύμβουλος: Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς 

by Insurancedaily editorial team
Nov 28, 2025 - Updated on Dec 1, 2025
220 εκατ. ευρώ “πρόσθετη” παραγωγή στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

220 εκατ. ευρώ “πρόσθετη” παραγωγή στις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 28, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Παύλος Κασκαρέλης Υδρόγειος

    Οι 4 στρατηγικές προτεραιότητες για την Υδρόγειο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αίσθημα Κόπωσης: Πότε είναι ανησυχητικό;

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αβέβαιη η μελλοντική διαθεσιμότητα των καινοτόμων φαρμάκων στην πατρίδα μας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο Ασφαλιστικός σου Σύμβουλος: Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ