ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Anytime της INTERAMERICAN case study στο Think We Google για τη χρήση των Conversational Ads AdLingo

Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
28/05/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η Anytime της INTERAMERICAN case study στο Think We Google για τη χρήση των Conversational Ads AdLingo
Share on Facebook

Το Τhink We Google, το επίσημο blog της Google για τους digital marketers, αναφέρει ως πρότυπο την Anytime, τη direct ασφάλιση της  Interamerican, για τη χρήση της πρωτοποριακής τεχνολογίας των Conversational Ads AdLingo, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να κάνει προσωπικό διάλογο σε online περιβάλλον:

«Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo, κάνοντας ευκολότερο το journey του χρήστη, συνομιλώντας μαζί του και αναδεικνύοντας την απλότητα της διαδικασίας ασφάλισης.

Διαβάστε Επίσης

Η Interamerican στο πλευρό των ανθρώπων της «σχεδίας»

Η Interamerican στο πλευρό των ανθρώπων της «σχεδίας»

Nov 12, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

Oct 31, 2025

Με τη συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, η Anytime από τον Απρίλιο του 2020 προσέγγιζε τους χρήστες στο διαδίκτυο με έναν ευχάριστο τρόπο και συνομιλούσε μαζί τους με τη μορφή ερωταποκρίσεων ή quiz, προκειμένου να πάρουν προσφορά για την ασφάλεια του αυτοκινήτου ή του σπιτιού τους.

Το chatbot εμφανιζόταν κατά την περιήγηση των χρηστών στα διάφορα sites και με αυτό τον τρόπο, η προσέγγιση γινόταν πιο φυσικά, γι’ αυτό και ήταν πολύ μεγάλη η αλληλεπίδραση με το κοινό. H τεχνολογία AdLingo έχει φέρει θετικά αποτελέσματα στην Anytime, αφού σημαντικό πλήθος ανθρώπων είχαν ανταποκριθεί και μάλιστα, τις πρώτες 45 μέρες στάλθηκαν 33.000 μηνύματα στο bot.

Η Anytime πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά και είναι δίπλα στους χρήστες με έναν ανθρώπινο, φιλικό και σύγχρονο τρόπο, προσπαθώντας να εντοπίσει τις προτιμήσεις τους και να κατανοήσει τη συμπεριφορά τους, με σκοπό να ανταποκρίνεται άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες τους».

Μπορείτε να δείτε το σχετικό άρθρο στο https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/future-of-marketing/machine-learning/are-you-talking-to-me-how-one-greek-brand-personalised-chatbot-conversations-to-drive-meaningful-engagements/

Tags: AnytimeInteramerican
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Π. Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση ως πυλώνας προστασίας και βιωσιμότητας στον τομέα της υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση ως πυλώνας προστασίας και βιωσιμότητας στον τομέα της υγείας

by Insurancedaily editorial team
Nov 26, 2025
Ν. Χαλκιόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Ν. Χαλκιόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος στην Δύναμις

by Insurancedaily editorial team
Nov 26, 2025
Coface Greece: 7 χρόνια στην Ελλάδα με 20% μερίδιο αγοράς & νέα γραφεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Coface Greece: 7 χρόνια στην Ελλάδα με 20% μερίδιο αγοράς & νέα γραφεία

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μέγαρο back to back, οι νικητές στα FMIA, o νέος CEO & οι αθέμιτες πρακτικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 24, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση αντίδραση ΔΕΙΑ στην επιστολή του Ε.Ε.Α. για αθέμιτες πρακτικές- Αναμένονται οι κυρώσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Π. Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση ως πυλώνας προστασίας και βιωσιμότητας στον τομέα της υγείας

    Π. Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση ως πυλώνας προστασίας και βιωσιμότητας στον τομέα της υγείας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η εκδήλωση για τα 100 χρόνια του ΕΕΑ (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο Ν. Χαλκιόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος στην Δύναμις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Affidea NeuraCare φέρνει επανάσταση στις παθήσεις του εγκεφάλου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ