ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Anytime της INTERAMERICAN case study στο Think We Google για τη χρήση των Conversational Ads AdLingo

Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
28/05/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η Anytime της INTERAMERICAN case study στο Think We Google για τη χρήση των Conversational Ads AdLingo
Share on Facebook

Το Τhink We Google, το επίσημο blog της Google για τους digital marketers, αναφέρει ως πρότυπο την Anytime, τη direct ασφάλιση της  Interamerican, για τη χρήση της πρωτοποριακής τεχνολογίας των Conversational Ads AdLingo, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να κάνει προσωπικό διάλογο σε online περιβάλλον:

«Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo, κάνοντας ευκολότερο το journey του χρήστη, συνομιλώντας μαζί του και αναδεικνύοντας την απλότητα της διαδικασίας ασφάλισης.

Διαβάστε Επίσης

«Όπως τα έζησαν»: Οι σεισμοί στη Σαντορίνη (video)

«Όπως τα έζησαν»: Οι σεισμοί στη Σαντορίνη (video)

Dec 9, 2025
Όπως τα Έζησαν: Οι φωτιές στη Χίο (video)

Όπως τα Έζησαν: Οι φωτιές στη Χίο (video)

Dec 2, 2025

Με τη συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, η Anytime από τον Απρίλιο του 2020 προσέγγιζε τους χρήστες στο διαδίκτυο με έναν ευχάριστο τρόπο και συνομιλούσε μαζί τους με τη μορφή ερωταποκρίσεων ή quiz, προκειμένου να πάρουν προσφορά για την ασφάλεια του αυτοκινήτου ή του σπιτιού τους.

Το chatbot εμφανιζόταν κατά την περιήγηση των χρηστών στα διάφορα sites και με αυτό τον τρόπο, η προσέγγιση γινόταν πιο φυσικά, γι’ αυτό και ήταν πολύ μεγάλη η αλληλεπίδραση με το κοινό. H τεχνολογία AdLingo έχει φέρει θετικά αποτελέσματα στην Anytime, αφού σημαντικό πλήθος ανθρώπων είχαν ανταποκριθεί και μάλιστα, τις πρώτες 45 μέρες στάλθηκαν 33.000 μηνύματα στο bot.

Η Anytime πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά και είναι δίπλα στους χρήστες με έναν ανθρώπινο, φιλικό και σύγχρονο τρόπο, προσπαθώντας να εντοπίσει τις προτιμήσεις τους και να κατανοήσει τη συμπεριφορά τους, με σκοπό να ανταποκρίνεται άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες τους».

Μπορείτε να δείτε το σχετικό άρθρο στο https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/future-of-marketing/machine-learning/are-you-talking-to-me-how-one-greek-brand-personalised-chatbot-conversations-to-drive-meaningful-engagements/

Tags: AnytimeInteramerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Ι. Σηφάκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γ. Σηφάκης Διευθυντής Marketing στην Τειρεσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 11, 2025
50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ