ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απόλλων: Καμπάνια «Εμείς σου παρέχουμε τα εργαλεία… εσύ ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ»

Γ. Κακαβελάκης: "Oι συνθήκες έχουν αλλάξει, οπότε πρέπει να διαφοροποιηθούμε στην επαφή μας με τον πελάτη"

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/06/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Επικεφαλής στην Ανάπτυξη Δικτύου της Απόλλων ο Γ. Κακαβελάκης
Share on Facebook

Στο κέντρο της στρατηγικής της Απόλλων όσον αφορά το δίκτυο συνεργατών εντάσσεται η συνεχής εκπαίδευση και η παροχή «εργαλείων» πώλησης.

Σε ένα περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλονται οι συνθήκες και οι ανάγκες των καταναλωτών, πρέπει και να επαναπροσδιορίζονται τα μέσα που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές στην επικοινωνία τους με τον πελάτη και την προώθηση ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Διαβάστε Επίσης

H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

Jul 31, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

Jun 30, 2025

Σε αυτό το πλαίσιο η Απόλλων δημιούργησε την καμπάνια «ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ» για να κινητροδοτήσει τους συνεργάτες της και να τους τροφοδοτήσει με εργαλεία και μέσα που μπορούν άμεσα να αξιοποιήσουν, ώστε να επιτύχουν διασταυρούμενες πωλήσεις. Η εν λόγω καμπάνια, απευθύνεται σε συνεργάτες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις εργασίες τους και να αυξήσουν το εισόδημά τους, μέσω, δοκιμασμένης με επιτυχία, μεθοδολογίας.

Για το λόγο αυτόν η Εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 80 συνεργάτες της. Βασικές θεματικές που αναπτύχθηκαν ήταν: αποτελεσματικοί τρόποι διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, ορθή διαχείριση του χρόνου και δράσεις προς το υφιστάμενο πελατολόγιο που θα οδηγήσουν σε αύξηση της διατηρησιμότητας και των πωλήσεων.

Την παρουσίαση της δράσης έκανε ο Γιάννης Κακαβελάκης, επικεφαλής του Business Development Department της Απόλλων, ο οποίος ανέφερε ότι «οι εποχές έχουν αλλάξει, οι συνθήκες έχουν αλλάξει, οπότε πρέπει να διαφοροποιηθούμε στην επαφή μας με τον πελάτη. Οι πελάτες έχουν ανακαλύψει το διαδίκτυο. Η νέα πραγματικότητα αποτυπώνεται και σε έρευνες που δείχνουν ότι το 96% των Ελλήνων χρησιμοποιούν πλέον το ίντερνετ. Ταυτόχρονα αλλάζουν οι ανάγκες όσον αφορά τη διαχείριση του κινδύνου στους καταναλωτές. Η καθημερινότητά μας ως επαγγελματίες μας εγκλωβίζει σε μία πρακτική διαχείρισης από την οποία δεν μπορούμε να περιμένουμε αύξηση εργασιών. Πρέπει να προγραμματίσουμε τη δράση μας, να την μετρήσουμε σε επίπεδο κέρδους και εν συνεχεία να δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε. Ο καθένας από εμάς είναι επιχειρηματίας του εαυτού μας».

Ανάμεσα στα εργαλεία που η Απόλλων παρέχει στους συνεργάτες της είναι και τρία video που αφορούν την ασφάλιση κατοικίας, την προστασία του εισοδήματος και τις καταθέσεις και στοχεύουν στο να ευαισθητοποιήσουν με εύληπτο τρόπο τους καταναλωτές/πελάτες για την ασφαλιστική τους προστασία και τη διασφάλισή τους μέσα από ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Tags: Απόλλων
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025 - Updated on Nov 19, 2025
Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 17, 2025
Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • H συνεχής ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεί στρατηγική επιλογή

    H συνεχής ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεί στρατηγική επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πολλαπλές προκλήσεις στις Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι ανθεκτικοί οργανισμοί χτίζονται από το HR

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Allianz: Έμφαση στην επανακατάρτιση και την αναβάθμιση δεξιοτήτων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ