ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απόλλων: Καμπάνια «Εμείς σου παρέχουμε τα εργαλεία… εσύ ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ»

Γ. Κακαβελάκης: "Oι συνθήκες έχουν αλλάξει, οπότε πρέπει να διαφοροποιηθούμε στην επαφή μας με τον πελάτη"

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/06/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Επικεφαλής στην Ανάπτυξη Δικτύου της Απόλλων ο Γ. Κακαβελάκης
Share on Facebook

Στο κέντρο της στρατηγικής της Απόλλων όσον αφορά το δίκτυο συνεργατών εντάσσεται η συνεχής εκπαίδευση και η παροχή «εργαλείων» πώλησης.

Σε ένα περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλονται οι συνθήκες και οι ανάγκες των καταναλωτών, πρέπει και να επαναπροσδιορίζονται τα μέσα που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές στην επικοινωνία τους με τον πελάτη και την προώθηση ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Διαβάστε Επίσης

H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

Jul 31, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

Jun 30, 2025

Σε αυτό το πλαίσιο η Απόλλων δημιούργησε την καμπάνια «ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ» για να κινητροδοτήσει τους συνεργάτες της και να τους τροφοδοτήσει με εργαλεία και μέσα που μπορούν άμεσα να αξιοποιήσουν, ώστε να επιτύχουν διασταυρούμενες πωλήσεις. Η εν λόγω καμπάνια, απευθύνεται σε συνεργάτες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις εργασίες τους και να αυξήσουν το εισόδημά τους, μέσω, δοκιμασμένης με επιτυχία, μεθοδολογίας.

Για το λόγο αυτόν η Εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 80 συνεργάτες της. Βασικές θεματικές που αναπτύχθηκαν ήταν: αποτελεσματικοί τρόποι διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, ορθή διαχείριση του χρόνου και δράσεις προς το υφιστάμενο πελατολόγιο που θα οδηγήσουν σε αύξηση της διατηρησιμότητας και των πωλήσεων.

Την παρουσίαση της δράσης έκανε ο Γιάννης Κακαβελάκης, επικεφαλής του Business Development Department της Απόλλων, ο οποίος ανέφερε ότι «οι εποχές έχουν αλλάξει, οι συνθήκες έχουν αλλάξει, οπότε πρέπει να διαφοροποιηθούμε στην επαφή μας με τον πελάτη. Οι πελάτες έχουν ανακαλύψει το διαδίκτυο. Η νέα πραγματικότητα αποτυπώνεται και σε έρευνες που δείχνουν ότι το 96% των Ελλήνων χρησιμοποιούν πλέον το ίντερνετ. Ταυτόχρονα αλλάζουν οι ανάγκες όσον αφορά τη διαχείριση του κινδύνου στους καταναλωτές. Η καθημερινότητά μας ως επαγγελματίες μας εγκλωβίζει σε μία πρακτική διαχείρισης από την οποία δεν μπορούμε να περιμένουμε αύξηση εργασιών. Πρέπει να προγραμματίσουμε τη δράση μας, να την μετρήσουμε σε επίπεδο κέρδους και εν συνεχεία να δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε. Ο καθένας από εμάς είναι επιχειρηματίας του εαυτού μας».

Ανάμεσα στα εργαλεία που η Απόλλων παρέχει στους συνεργάτες της είναι και τρία video που αφορούν την ασφάλιση κατοικίας, την προστασία του εισοδήματος και τις καταθέσεις και στοχεύουν στο να ευαισθητοποιήσουν με εύληπτο τρόπο τους καταναλωτές/πελάτες για την ασφαλιστική τους προστασία και τη διασφάλισή τους μέσα από ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Tags: Απόλλων
new-cover-insurancegif

Related Posts

Υποτροφίες από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υποτροφίες από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 2, 2025
Καταστροφικές δαπάνες υγείας για 1 εκατ. Έλληνες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καταστροφικές δαπάνες υγείας για 1 εκατ. Έλληνες

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 2, 2025
Ασφαλιστικές στην ΕΕ: “Παγώστε” την οδηγία για την εξυγίανση εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατάλογος των critical ICT providers σύμφωνα με τον κανονισμό DORA

by Insurancedaily Editorial Team
Dec 2, 2025
Τι αναφέρει η ΕΕ για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει η ΕΕ για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025
ΕΙΑΣ: Νέο ΔΣ με πρόεδρο τον Giuseppe Zorgno
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ρόλος της ομάδας είναι καταλυτικός

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025
Στις 29 Ιανουαρίου 2016 το 9th Insurtech Conference
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 29 Ιανουαρίου 2016 το 9th Insurtech Conference

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακοίνωση της ΠΟΑΔ για το δικαίωμα συμβολαίου

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συναντήσεις ΕΕΑ με φορείς για το δικαίωμα συμβολαίου

by Νίκος Μωράκης
Dec 2, 2025
Παύλος Κασκαρέλης Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4 στρατηγικές προτεραιότητες για την Υδρόγειο

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Μ. Θεοδωράκης – Μ. Χατζηδάκις και η απόδοση χρήσης ενός ανεκτίμητου κεφαλαίου του σύγχρονου πολιτισμού μας 

    Μ. Θεοδωράκης – Μ. Χατζηδάκις και η απόδοση χρήσης ενός ανεκτίμητου κεφαλαίου του σύγχρονου πολιτισμού μας 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δ. Νοδάρος: Αξίζει να γίνεις ασφαλιστικός διαμεσολαβητής; (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Υποτροφίες από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Καταστροφικές δαπάνες υγείας για 1 εκατ. Έλληνες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ