ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing

Άσκηση αντοχής η πανδημική κρίση για την Ασφαλιστική Αγορά

Το αποτύπωμα του κορωνοϊού στην αγορά καταγράφει η έκθεση της Allianz “Bruised but not broken”

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
11/08/2021
in asfalistikomarketing, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
allianz-global-insurance-report-2021-bruised-but-not-broken
Share on Facebook

Το 2020 ήταν η χρονιά του… κορωνοϊού. Ο Covid-19 κατέστρεψε αμέτρητες ζωές και η παγκόσμια οικονομία βυθίστηκε στη χειρότερη ύφεση που κατεγράφη μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Σύμφωνα με την έκθεση της Allianz “Bruised but not broken” τα ακαθάριστα γραπτά ασφάλιστρα στους κλάδους Ζωής (εκτός Υγείας) και τις Γενικές Ασφάλειες μειώθηκαν κατά -2,1%, ή περίπου 80 δισ. ευρώ, φτάνοντας σε 3,730 δισ. ευρώ.

Αναδημοσίευση από το Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 87

Διαβάστε Επίσης

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Jun 26, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

Jun 24, 2025

Ο ρυθμός μείωσης της ασφαλιστικής παραγωγής ήταν σχεδόν διπλάσιος από αυτόν που παρατηρήθηκε μετά τη Μεγάλη Χρηματοοικονομική κρίση (GFC) το 2009. Η εξέλιξη, ωστόσο, ήταν καλύτερη από την αναμενόμενη, καθώς η αγορά περίμενε μείωση της τάξεως του 4% και το γεγονός ότι τα πράγματα δεν αποδείχθηκαν τόσο άσχημα αποδόθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ασφάλιση Ζημιών, που σημείωσε αύξηση 1,1%, όταν η Ζωή έφτασε στο -4,1%.

Ο παράγοντας που συνέβαλε στις αύξηση των Γενικών Ασφαλίσεων ήταν η ψηφιοποίηση. Η γρήγορη και ομαλή μετάβαση σε ψηφιακές διαδικασίες στις πωλήσεις και τις εσωτερικές διαδικασίες δεν οδήγησαν σε πάγωμα των εργασιών. Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό λειτούργησε λιγότερο καλά στον τομέα της Ζωής, ενώ από την πλευρά των πελατών καταγράφηκε και απροθυμία να προβούν σε σημαντικές ή μακροπρόθεσμες χρηματοοικονομικές δεσμεύσεις κατά τη χειρότερη οικονομική κρίση της ζωής τους.

Ωστόσο, το εύρος των αποτελεσμάτων σε αυτό το επιχειρηματικό πεδίο είναι πολύ ευρύ, δηλαδή γενικό χαρακτηριστικό του προηγούμενου έτους είναι οι διαφορές στην απόδοση μεταξύ διαφορετικών επιχειρηματικών τομέων και αγορών. Φυσικά, σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα αυτά αντανακλούν τους διαφορετικούς βαθμούς επιτυχίας στην αντιμετώπιση της ίδιας της πανδημίας. Για παράδειγμα μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ (το ποσοστό αυτό ανήλθε στο + 4,2% έναντι -2,5%) ή μεταξύ Ασίας (π.χ. Ιαπωνία) και Δυτικής Ευρώπης (+ 2,9% έναντι -5,1%). Ακόμα και οι διαφορές σε αυτές τις περιοχές είναι μεγάλες. Ενώ, λόγου χάρη, η Γερμανία εξακολουθεί να καταγράφει αύξηση στην παραγωγή της το 2020, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ελβετία κατέγραψαν διψήφιες μειώσεις. Παρόμοια εικόνα μπορεί να παρατηρηθεί στην Ασία, όπου οι περισσότερες αγορές αντιμετώπισαν σχετικά γρήγορα την πανδημία. Ωστόσο, τα ασφάλιστρα στην Ταϊβάν, για παράδειγμα, μειώθηκαν σχεδόν στο -10%, ενώ αυξήθηκαν με διψήφια νούμερα στη γειτονική Σιγκαπούρη.

Γενικά η Έκθεση δείχνει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος αποδείχθηκε ανθεκτικός στην κρίση του κορωνοϊού. Η ασφάλιση ακινήτων σημείωσε μικρή αύξηση 1,1%, ενώ οι επιχειρήσεις ζωής υποχώρησαν κατά 4,1%. Συνολικά, ωστόσο, αυτή η μείωση ήταν πιο απότομη από ό,τι το 2009 (-1,1%) μετά την οικονομική κρίση. Η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων ήταν κατά περίπου 80 δισ. ευρώ μειωμένη από ό,τι πριν από την κρίση και ανήλθε σε 3.730 δισ. ευρώ (ασφάλιση Ζωής: 2.267 δισ. ευρώ και στις Γενικές Ασφαλίσεις 1.463 δισ. ευρώ). Ωστόσο, αυτό ήταν το σχετικά πιο εύκολο μέρος της άσκησης. Η κρίση έχει αυξήσει μαζικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών και έχει δημιουργήσει νέες προσδοκίες. Για τη βιομηχανία, αυτό σημαίνει απομάκρυνση από την προϊοντική λογική και τον προσανατολισμό σε μια ολιστική προσέγγιση υπηρεσιών που εστιάζει όχι στην αποζημίωση αλλά στη διαχείριση και την πρόληψη των κινδύνων.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Tags: AllianzΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETINGΚορωνοϊός
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
oncology-center300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ