Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυτό θα πει NN. Δείτε το νέο τραγούδι για τους ασφαλιστές της


13006733_1001206499975131_7821143112521410567_nΈνα τραγούδι με τίτλο “Αυτό θα πει NΝ” κυκλοφορεί τα τελευταία εικοσιτετράωρα στα social media ενισχύοντας το ρυθμό και τη δυναμική εξωστρέφεια που έχει αποκτήσει η Eταιρεία από την ημέρα που άλλαξε και επίσημα το λογότυπό της.

Το νέο βίντεο, που δημιουργήθηκε για να εμπνεύσει τους ανθρώπους της NN, εκτός από τον “πιασάρικο” ρυθμό που έχει, αναδεικνύει επίσης τη στενή σχέση που έχει η Eταιρεία με τον αθλητισμό αλλά και την ομαδικότητα που επιζητά από τους ασφαλιστές της προκειμένου όπως λέει και στο τραγούδι να “κατακτήσουν κορυφές”.

 


4 Comments

4 Σχολια

  1. "Χειροκροτητής" ή ασφαλιστής;

    Apr 20, 2016 at 12:49 PM

    Οι χειρότερες αναμνήσεις μου από τότε που ήμουνα εξαρτημένος ασφαλιστής από μια μόνο (και μάλιστα “μεγάλη” και παγκόσμια) ασφαλιστική ξύπνησαν με αυτό το video… Τότε που με ήθελαν “χειροκροτητή-υπάλληλο” και όχι ανεξάρτητο-σκεπτόμενο ασφαλιστικό σύμβουλο, που μου έλεγαν πως το να μιλάω για τις αυξήσεις των ασφαλίστρων, για εξαιρέσεις και περιόδους αναμονής των συμβολαίων της εταιρείας είναι “αντιπωλησιακό”, τότε που δεν ήθελαν να ξέρω και να σκέφτομαι, αλλά να πουλάω “το όνομα” της ασφαλιστικής γιατί “είμαστε οι καλύτεροι”… Τώρα έρχονται από την συγκεκριμένη ασφαλιστική που ήμουνα στον μεσίτη που συνεργάζομαι και αντί για “χειροκροτήματα” και “μπράβο” για τα προϊόντα της εταιρείας, πέφτουν πάνω τους βροχή τα ουσιώδη ερωτήματα για τα χαρακτηριστικά του συμβολαίου και τα μειονεκτήματά του. Αφήστε που κανείς πλέον δεν μπορεί να με εκβιάσει ότι αν δεν ακολουθήσω την… “πολιτική” της εταιρείας, (πχ φέτος πουλάμε συνταξιοδοτικά – μην μας φέρεται υγείας θα κοπούν χαρτοφυλάκια!), τότε θα μου πάρουν τους πελάτες, ή να με παίρνουν κάθε μέρα τηλέφωνο για το αν πέτυχα τους στόχους και αν όχι να… δώσω εξηγήσεις – λες και με πληρώνανε αυτοί κι όχι οι πελάτες μου. Όσο για την ING συγκεκριμένα, (νυν ΝΝ), έχουν ακουστεί στον χώρο πρακτικές προσπάθειας αλλαγής παλιών συμβολαίων πελατών της με… διάφορους τρόπους, από τα λεγόμενα των συναδέλφων του ίδιου του δικτύου της και μάλιστα κατ΄εξακολούθηση, στο παρελθόν. Όσο για εμένα που έκανα το βήμα της απεξάρτησης από μια και μόνο ασφαλιστική; Ελευθερία από κάθε άποψη, επιλογής, σκέψης, άγχους… 🙂 Το agency πεθαίνει. Ευτυχώς ΚΑΙ για τους καταναλωτές… 🙂

  2. Ανώνυμη

    Apr 21, 2016 at 1:23 PM

    Join the club συνάδελφε!

  3. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ

    Apr 21, 2016 at 2:51 PM

    Ασφαλιστική εταιρία που φοβάται το ανεξάρτητο δικτύο για την προώθηση των προϊοντων της, φοβούμενη την πραγματική αξιολόγηση….
    Πουλάμε με τις κατευθύνσεις της εταιρίας, ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι έχουμε το καλύτερο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ, φαβουμε τις υπολοιπες εταιρίες νομίζοντας πως είμαστε οι πιο δυνατοί συμφωνα με τα meetings και της γραμμες απο ψηλα…
    ΦΥΣΙΚΑ καποιος ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ αναγνωριζεί τα παραπάνω και βρίσκει οτι αξίζει για τον πελάτη του.

  4. Κος Παύλος

    Apr 22, 2016 at 9:27 PM

    ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙς ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING (LR,AVON,ORIFLAME,OLYMPIC IDEA Κ.Τ.Λ).
    ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ . Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ.

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three + eight =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Αυτό θα πει NN. Δείτε το νέο τραγούδι για τους ασφαλιστές της! https://www.insurancedaily.gr/auto-tha-pei-nn-deite-to-neo-tragoudi-gia-tous-asfalistes-tis/