ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Μελέτες

Αυξάνεται ο δείκτης Άριστης Εμπειρία Πελάτη

Διεθνής έρευνα της KPMG International Global Customer Center of Excellence

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
29/07/2020
in Μελέτες
A A
Αυξάνεται ο δείκτης Άριστης Εμπειρία Πελάτη
Share on Facebook

Oι επιχειρήσεις έχουν βελτιωθεί σε ότι αφορά τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται, ανταποκρίνονται και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους μετά την εμφάνιση του COVID-19. Αυτό προκύπτει από διεθνή έρευνα της KPMG International (Global Customer Center of Excellence) .

Οι μάρκες των διαφόρων εταιρειών που συμμετείχαν στην παρούσα έρευνα, κατατάχθηκαν με βάση τους έξι πυλώνες που ορίζει η KPMG για την επίτευξη μιας άριστης Εμπειρίας Πελάτη: Εξατομίκευση, Ακεραιότητα, Προσδοκίες, Επίλυση, Χρόνος & Κόπος και Ενσυναίσθηση με σκοπό να εντοπιστούν οι κορυφαίες εταιρείες και μάρκες σε κάθε χώρα.

Ο πυλώνας που σημείωσε τη μεγαλύτερη θετική μεταβολή (αύξηση 4%) είναι οι Προσδοκίες. Αυτό υποδηλώνει ότι οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν επαναπροσδιοριστεί βάσει των συνεπειών της πανδημίας, κάτι που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις καταφέρνουν και ανταποκρίνονται σε αυτές, συχνά με τρόπο τέτοιο που κερδίζει τις εντυπώσεις.

Διαβάστε Επίσης

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Oct 24, 2024
300+ συμμετέχοντες στο 1o “AI & Digital Transformation Conference” της KPMG

300+ συμμετέχοντες στο 1o “AI & Digital Transformation Conference” της KPMG

Oct 17, 2024

«Ο COVID-19 έχει φέρει στο προσκήνιο καταναλωτές που είναι πιο συνετοί και επιλεκτικοί όταν λαμβάνουν αποφάσεις – πολλοί πελάτες πλέον επαναπροσδιορίζουν τις προσδοκίες τους στο πλαίσιο του COVID-19», αναφέρει ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG. «Παράγοντες όπως η μάρκα, ο σκοπός και η φήμη λαμβάνονται υπόψη κατά την λήψη αποφάσεων στον ίδιο βαθμό με την ασφάλεια, την ευκολία και την αξιοπιστία. Η ακεραιότητα και η εμπιστοσύνη αποτελούν τις λέξεις κλειδιά ενώ οι πελάτες «αγοράζουν» την ίδια την εταιρεία και όχι απλά κάτι από αυτήν».

Τα αποτελέσματα της νόσου COVID-19 συνεχίζουν να γίνονται αισθητά σε ολόκληρο τον κόσμο και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι σε θέση να προβλέπουν και να προετοιμάζονται για τις αλλαγές στις ανάγκες, τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των πελατών τους.

Οι κορυφαίες εταιρείες στη φετινή παγκόσμια έρευνα είναι άριστα προσαρμοσμένες για να ανταποκριθούν στο μέλλον στις καινούργιες και αναδυόμενες απαιτήσεις των πελατών. Πολλές είναι οι νέες επιχειρήσεις που ήδη διέθεταν κουλτούρα επίλυσης προβλημάτων και πριν την πανδημία έχοντας ταυτόχρονα επενδύσει σε ψηφιακά εργαλεία σχεδιασμένα για να διευκολύνουν τη ζωή των πελατών τους.

Βασικά ευρήματα
Τα ευρήματα βασίστηκαν σε 101.162 καταναλωτές σε 27 χώρες, οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα αξιολογώντας 2.060 μοναδικές μάρκες από διαφορετικούς κλάδους με στόχο τον εντοπισμό των αυτών που προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία πελάτη το 2020.

  • Η εμπειρία των πελατών βελτιώνεται παγκοσμίως – Συνολικά, σε 17 από τις 19 αγορές που είχαν συμπεριληφθεί στο παρελθόν παρατηρήθηκε ετήσια αύξηση στον δείκτη Άριστης Εμπειρία Πελάτη (CEE).
  • Το Κόστος και η Αξία αποτελούν πλέον καθοριστικούς παράγοντες για την αφοσίωση – σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια όπου είχαν μικρή επίδραση. Επιπλέον, οι μάρκες θεωρούνται ότι προσφέρουν καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, με τα αποτελέσματα να δείχνουν αύξηση της τάξης του 3%.
  • Όλες οι μάρκες που κατατάχθηκαν στην κορυφή της έρευνας ξεπέρασαν το μέσο όρο της αγοράς για κάθε έναν από τους έξι πυλώνες. Μάλιστα, η κορυφαία στην κατάταξη μάρκα κάθε αγοράς χαρακτηριστικά ξεπέρασε τη μέση βαθμολογία της αντίστοιχης αγοράς για κάθε πυλώνα κατά περίπου 10 με 12%.
  • Η Λιανική εκτός ειδών παντοπωλείου είναι ο κλάδος με την ισχυρότερη απόδοση στην εμπειρία πελάτη το 2020, με τις Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες να ακολουθούν.
  • Οι 12 από τις κορυφαίες εταιρείες είναι χρηματοοικονομικοί οργανισμοί. Στην πλειοψηφία τους παρέχουν παραδοσιακές υπηρεσίες, ωστόσο καμία από αυτές τις εταιρείες δεν λειτουργεί με τον «παραδοσιακό» τρόπο. Αντιθέτως επικεντρώνονται στο να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των πελατών τους με βάση δεοντολογικούς και βιώσιμους στόχους.
  • Ο κλάδος των Logistics έχει σημειώσει την μεγαλύτερη αύξηση απόδοσης το 2020 (6%), φανερώνοντας ότι οι προσδοκίες των πελατών για τις παραδόσεις έχουν μετατοπιστεί σύμφωνα με το σημερινό περιβάλλον όπου η κατ’ οίκον παράδοση είναι η νόρμα.

Hall of Fame των brands
Οι κορυφαίες επωνυμίες σε κάθε αγορά επιλέχθηκαν από τους πελάτες για την απόδοσή τους σε σχέση με τους Έξι Πυλώνες Εμπειρίας Πελάτη. Αυτές είναι οι εξής:

Αυστραλία: First Choice Liquor
Αυστρία: ÖAMTC
Βραζιλία: Sodiê Doces
Βέλγιο Argenta
Τσεχία: Air Bank
Γερμανία: Fielmann
Χονγκ Κονγκ (ΕΔΠ) Κίνα: Adidas
Ιρλανδία: Credit Union
Ιταλία: Amazon
Ιαπωνία: Tokyo Disney
Λουξεμβούργο: LALUX
Μεξικό: Marriott
Ολλανδία: ASN Bank
Νέα Ζηλανδία: Leading FS Brand
Πολωνία: iSpot
Ρουμανία: ING Bank
Ρωσία: Nike
Σιγκαπούρη: American Express
Σλοβακία: Martinus
Ισπανία: Apple Store
Σουηδία: Apotea
Ταϊβάν: Richart
Ταϊλάνδη: AIA
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Emirates
ΗΠΑ: USAA
ΗΒ: first direct
Βιετνάμ: Vietnam Airlines

Tags: KPMG
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης
Μελέτες

Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2024
ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
Μελέτες

ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 21, 2024 - Updated on Feb 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ