ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/03/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»
Share on Facebook

H Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο 7ο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών».

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager,ο οποίος περιέγραψε το ταξίδι του πελάτη από την πρώτη επαφή του με την Carglass®, έως και τηναξιολόγηση της εργασίαςστο όχημά του μετά το πέρας ραντεβού.

Διαβάστε Επίσης

Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

Sep 18, 2025
Στελέχη της Carglass®  εισηγητές σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ

Στελέχη της Carglass®  εισηγητές σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ

Jul 10, 2025

Με τη διαρκή ανάπτυξη του διακαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης προσβάσιμο από όλες τις συσκευές, τη διασύνδεση των συστημάτων σε μια κοινή βάση δεδομένων για την άμεση ταυτοποίηση των πελατών, αλλά και τους άρτιαεκπαιδευμένουςAgentsστην αναγνώριση του σωστού ανταλλακτικού ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς, η Carglass® έχει καταφέρει να μετατρέπει ένα στρεσογόνο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης.

Η συνεχής εξέλιξη, η ανάπτυξη και η καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Βασικός στόχος του φετινού συνεδρίου ήταν η ανάδειξη των βασικών τάσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών για το 2021, μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies σημαντικών brandsαπό διαφορετικούς κλάδους, που θέτουν πολύ ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η Carglass® παραμένοντας πιστή στο βασικό της Σκοπό που είναι να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύσεις στα προβλήματα των ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον, παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της επιτυγχάνοντας να προσφέρει συστηματικά ολιστική εμπειρία εξατομικευμένης εξυπηρέτησης.

To συνέδριο διοργανώθηκε διαδικτυακά από την Boussias Communications και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.

Tags: Carglass
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Σε 4 πυλώνες θα κατευθυνθούν τα 68,3 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025 - Updated on Sep 18, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025 - Updated on Sep 18, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 17, 2025
businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025

    Όμιλος Eurohold: Αύξηση εσόδων κατά 22,4% στο α’  εξάμηνο του 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εθνική Ασφαλιστική: Αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ