Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου Διαγνωστικού κέντρου. Πώς η Affidea κερδίζει έδαφος στην αγορά


Μια από τις βασικότερες υπηρεσίες των συμβολαίων υγείας, που έχει τη μεγαλύτερη και πιο συχνή χρήση από πλευράς ασφαλισμένων είναι οι διαγνωστικές εξετάσεις. Σε κάθε συμβόλαιο υπάρχει ένα όριο εξετάσεων το οποίο οι Ασφαλισμένοι με συμμετοχή ή χωρίς έχουν το δικαίωμα να εξαντλήσουν προκειμένου να κάνουν χρήση της πρωτοβάθμιας φροντίδας τους. 

του Νίκου Μωράκη

Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, τα διαγνωστικά κέντρα είναι η προέκταση των υπηρεσιών που προσφέρουν. Γι’ αυτό και η επιλογή τους δεν είναι εύκολη υπόθεση και γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Οι συνεργάτες, πρέπει να καθρεπτίζουν την ποιότητα και τον επαγγελματισμό που οι ίδιες θέλουν να πρεσβεύουν.   

Service, χρήση προηγμένης τεχνολογίας, best practices και συνεργασία με επαγγελματίες στον τομέα της Ιατρικής είναι τα χαρακτηριστικά που κάθε Ασφαλιστική αναζητά προκειμένου να εμπιστευτεί τους Ασφαλισμένους της σε μια εταιρεία/φορέα υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας. 

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η Affidea τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται με θεαματικούς ρυθμούς στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης κερδίζοντας έδαφος είτε οργανικά είτε μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών (απορρόφηση των διαγνωστικών κέντρων του ομίλου Υγεία το 2017) εξασφαλίζοντας παράλληλα συνεργασίες με τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. 

Εθνική Ασφαλιστική, NN, Interamerican, Generali, Allianz, MetLife & Ευρωπαϊκή Πίστη είναι μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες που συνεργάζονται μαζί της.

Έχοντας προσελκύσει υψηλόβαθμα στελέχη από τον ανταγωνισμό, έχοντας αναθέσει το rebranding της σε επίπεδο ομίλου στον διεθνώς φήμης brand strategiest, Peter Economides, επενδύοντας σε εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και εγκαινιάζοντας τα τελευταία 3 χρόνια νέα εργαστήρια σχεδόν σε ολόκληρη την Ελλάδα, η Affidea κέρδισε και κερδίζει την εμπιστοσύνη τόσο των γιατρών που παραπέμπουν τους ασθενείς τους στα εργαστήριά της όσο και των ίδιων των πελατών που στο brand της αναγνωρίζουν ποιοτικές υπηρεσίες άμεσης εξυπηρέτησης.  

Δαβάστε επίσης: Εθνική Ασφαλιστική & Affidea: Προσφορά ζωής και ελπίδας στην Εθελοντική Αιμοδοσία Καλαμάτας

Όπως μας είχε δηλώσει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Θεόδωρος Καρούτζος σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Marketing”:

«Η υγεία είναι το πάθος μας και η φροντίδα των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πρωταρχικό μέλημά μας… με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, η Affidea επενδύει σε τεχνολογία αιχμής και καινοτόμες πρακτικές που βελτιώνουν τις υπηρεσίες υγείας και την ποιότητα των ασθενών στην Ελλάδα».  

Ο όμιλος Affidea, που ανήκει στην Ολλανδική εταιρεία ιδιοκτησίας του κορυφαίου Ελβετικού επενδυτικού οίκου Waypoint Capital είναι ο μεγαλύτερος φορέας παροχής ψηφιακών υπηρεσιών υγείας Διαγνωστικής Απεικόνισης και Ακτινοθεραπείας στην Ευρώπη με παρουσία σε 16 χώρες, 246 Ιατρικά κέντρα, 7.600 εργαζόμενους και 2.370 ιατρούς.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × three =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου Διαγνωστικού κέντρου. Πώς η Affidea κερδίζει έδαφος στην αγορά! https://www.insurancedaily.gr/charaktiristika-enos-petychimenoy-dia/