ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις

Covid-19: Έντονη στροφή των καταναλωτών στην «Ηθική κατανάλωση»

Σύμφωνα με έρευνα της Accenture

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/05/2020
in Ειδήσεις, Μελέτες
A A
accenture
Share on Facebook

Η πανδημία του Covid-19 είναι πιθανόν να αλλάξει μόνιμα τις καταναλωτικές συμπεριφορές και να προκαλέσει διαρθρωτικές αλλαγές στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων καθώς και στο λιανεμπόριο, όπως προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας της Accenture, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 3.000 καταναλωτές από 15 χώρες και πέντε ηπείρους.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από 2 έως και 6 Απριλίου -περίοδο στην οποία πολλές χώρες είχαν επιβάλλει περιοριστικά μέτρα, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές ανέφεραν ότι αγοράζουν περισσότερα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και καθαρισμού, καθώς επίσης κονσερβοποιημένα και φρέσκα τρόφιμα συγκριτικά με δύο εβδομάδες νωρίτερα. Αντίθετα, οι καταναλωτές μείωσαν τις αγορές που αφορούσαν ηλεκτρονικά είδη, είδη μόδας και ομορφιάς.

Διαβάστε Επίσης

Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες

Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες

Aug 19, 2024
Τι δουλεύουν οι 6 ομάδες της Pandemic Re

Πανεπιστημιακή έρευνα: Η μη φυσική μετάδοση του covid προκύπτει ως ιδιαίτερα αληθοφανές σενάριο

Jul 22, 2024

Κυρίως όμως, τα στοιχεία της έρευνας καταδεικνύουν ότι πολλές από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι πιθανό να συνεχιστούν και μετά την πανδημία. Επιπλέον, η υπάρχουσα κατάσταση ωθεί τους καταναλωτές να αναλογιστούν τις επιπτώσεις των αγορών τους στην υγεία και το περιβάλλον. Ενδεικτικά:

  • Το 60% των ερωτηθέντων αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην προσωπική τους φροντίδα και ψυχική ευεξία, με περίπου έξι στους 10 καταναλωτές (57%) να δηλώνουν ότι έχουν αρχίσει να ασκούνται περισσότερο στο σπίτι.
  • Το 64% των καταναλωτών δήλωσε ότι επικεντρώνονται περισσότερο στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και πιθανότατα θα συνεχίσουν να το κάνουν και στο μέλλον.
  • Το 50% των καταναλωτών δήλωσαν ότι ψωνίζουν περισσότερο με γνώμονα τον υγιεινό τρόπο ζωής και πιθανότατα θα συνεχίσουν να το κάνουν.
  • Το 45% των καταναλωτών είπε ότι επιλέγουν να κάνουν πιο βιώσιμες (φιλικές προς το περιβάλλον) επιλογές στα ψώνια τους και πιθανότατα θα συνεχίσουν να το κάνουν και μελλοντικά.

«Η κλίμακα των αλλαγών που εντοπίστηκε στην έρευνα δείχνει σαφώς ότι πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη μεταβολή», δήλωσε ο Oliver Wright, επικεφαλής του κλάδου Καταναλωτικών Προϊόντων της Accenture σε παγκόσμιο επίπεδο. «Παρόλο που βλέπουμε αυτές τις τάσεις εδώ και αρκετό καιρό, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η κλίμακα και ο ρυθμός των μεταβολών αυτών. Πλέον σε διάστημα εβδομάδων πραγματοποιούνται αλλαγές οι οποίες -υπό άλλες συνθήκες και προϋποθέσεις- πιθανότατα θα απαιτούσαν χρόνια. Η νέα καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από την πανδημία, ξεπερνώντας τους 18 μήνες και πιθανώς για μεγάλο μέρος της τρέχουσας δεκαετίας.»

Η πανδημία επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση

Μελετώντας εκτενέστερα τα δεδομένα της έρευνας, δεν αποτελεί έκπληξη ότι η πανδημία ωθεί τους περισσότερους ανθρώπους να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές. Στην πραγματικότητα, ένας στους πέντε ερωτηθέντες που δήλωσαν ότι η πιο πρόσφατη αγορά προϊόντων από σουπερμάρκετ πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά, έκανε για πρώτη φορά ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ – για τους ηλικιωμένους καταναλωτές το αντίστοιχο ποσοστό ήταν ένας στους τρεις. Και ενώ το 32% των συναλλαγών όλων των προϊόντων και υπηρεσιών των καταναλωτών έγινε ηλεκτρονικά, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί στο 37% στο μέλλον.

«Ο επαναπροσδιορισμός των αγοραστικών προτεραιοτήτων, του τρόπου ζωής και των εργασιακών πρακτικών επιβάλλει σημαντικές αλλαγές στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου και δει του λιανεμπορίου», δήλωσε ο Jill Standish, επικεφαλής της παγκόσμιας ομάδας της Accenture για τον κλάδο του Λιανεμπορίου. «Τα σουπερμάρκετ ήταν, μέχρι πρόσφατα, ένας τομέας στον οποίο πολλοί άνθρωποι δίσταζαν να κάνουν online αγορές, αλλά η πανδημία το άλλαξε αυτό γρήγορα. Τα ευρήματα δείχνουν πώς οι άνθρωποι που δεν ήταν τόσο εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο και άλλες ψηφιακές τεχνολογίες έχουν πιεστεί να ξεπεράσουν τη διστακτικότητά τους – και αυτή η αλλαγή είναι τεράστια. Καθώς οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται, οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να είναι η εμπιστοσύνη, η συνάφεια και η ευκολία.»

Στο πλαίσιο αυτό, η εμφάνιση του Covid-19 επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση ευρύτερα. Για παράδειγμα, ο αριθμός των καταναλωτών που δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται να αγοράσουν ή να αυξήσουν τη χρήση της τεχνολογίας έχει αυξηθεί σημαντικά. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι είναι πιθανό να αυξήσουν τη χρήση ψηφιακών βοηθών με δυνατότητα φωνητικής αναγνώρισης, εφαρμογών διαδικτυακών προτάσεων, εφαρμογών self-service, έξυπνων οικιακών συσκευών και wearables.

«Η πανδημία είναι πιθανό να δημιουργήσει μια πιο βιώσιμη και υγιή εποχή κατανάλωσης τα επόμενα 10 χρόνια», δήλωσε ο Wright. «Ταυτόχρονα, είναι ένα κάλεσμα αφύπνισης για τις εταιρείες προκειμένου να διασφαλίσουν ότι έχουν την απαιτούμενη ευελιξία και την ικανότητα να είναι κοντά στους καταναλωτές και τους πελάτες τους – με μια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που συμβαδίζει με τα μεταβαλλόμενα αγοραστικά πρότυπα – όχι μόνο σήμερα, αλλά και μετά την πανδημία.»

Σχετικά με την έρευνα

Η Accenture πραγματοποίησε μια έρευνα για να διερευνήσει πώς αλλάζουν οι προτεραιότητες των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αγοραστικές αποφάσεις και τα πρότυπα συμπεριφοράς μετά τον COVID-19. Η έρευνα διεξήχθη σε 3.074 καταναλωτές σε 15 χώρες – Αυστραλία, Βραζιλία, Κίνα, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο από 2 έως 6 Απριλίου. Η Accenture σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περαιτέρω έρευνες τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Tags: Κορωνοϊός
new-cover-insurancegif

Related Posts

Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ – Τι απαντούν τα ΕΛΤΑ
Αστική Ευθύνη

Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ – Τι απαντούν τα ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025 - Updated on Nov 14, 2025
Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία
Υγεία

Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Euroins Ελλάδος Ασημένιος Χορηγός στο Συνέδριο NatCat Summit “Mitigating the Risk”

    Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ – Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ