ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις

Covid-19: Έντονη στροφή των καταναλωτών στην «Ηθική κατανάλωση»

Σύμφωνα με έρευνα της Accenture

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/05/2020
in Ειδήσεις, Μελέτες
A A
accenture
Share on Facebook

Η πανδημία του Covid-19 είναι πιθανόν να αλλάξει μόνιμα τις καταναλωτικές συμπεριφορές και να προκαλέσει διαρθρωτικές αλλαγές στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων καθώς και στο λιανεμπόριο, όπως προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας της Accenture, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 3.000 καταναλωτές από 15 χώρες και πέντε ηπείρους.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από 2 έως και 6 Απριλίου -περίοδο στην οποία πολλές χώρες είχαν επιβάλλει περιοριστικά μέτρα, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές ανέφεραν ότι αγοράζουν περισσότερα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και καθαρισμού, καθώς επίσης κονσερβοποιημένα και φρέσκα τρόφιμα συγκριτικά με δύο εβδομάδες νωρίτερα. Αντίθετα, οι καταναλωτές μείωσαν τις αγορές που αφορούσαν ηλεκτρονικά είδη, είδη μόδας και ομορφιάς.

Διαβάστε Επίσης

Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες

Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες

Aug 19, 2024
Τι δουλεύουν οι 6 ομάδες της Pandemic Re

Πανεπιστημιακή έρευνα: Η μη φυσική μετάδοση του covid προκύπτει ως ιδιαίτερα αληθοφανές σενάριο

Jul 22, 2024

Κυρίως όμως, τα στοιχεία της έρευνας καταδεικνύουν ότι πολλές από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι πιθανό να συνεχιστούν και μετά την πανδημία. Επιπλέον, η υπάρχουσα κατάσταση ωθεί τους καταναλωτές να αναλογιστούν τις επιπτώσεις των αγορών τους στην υγεία και το περιβάλλον. Ενδεικτικά:

  • Το 60% των ερωτηθέντων αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην προσωπική τους φροντίδα και ψυχική ευεξία, με περίπου έξι στους 10 καταναλωτές (57%) να δηλώνουν ότι έχουν αρχίσει να ασκούνται περισσότερο στο σπίτι.
  • Το 64% των καταναλωτών δήλωσε ότι επικεντρώνονται περισσότερο στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και πιθανότατα θα συνεχίσουν να το κάνουν και στο μέλλον.
  • Το 50% των καταναλωτών δήλωσαν ότι ψωνίζουν περισσότερο με γνώμονα τον υγιεινό τρόπο ζωής και πιθανότατα θα συνεχίσουν να το κάνουν.
  • Το 45% των καταναλωτών είπε ότι επιλέγουν να κάνουν πιο βιώσιμες (φιλικές προς το περιβάλλον) επιλογές στα ψώνια τους και πιθανότατα θα συνεχίσουν να το κάνουν και μελλοντικά.

«Η κλίμακα των αλλαγών που εντοπίστηκε στην έρευνα δείχνει σαφώς ότι πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη μεταβολή», δήλωσε ο Oliver Wright, επικεφαλής του κλάδου Καταναλωτικών Προϊόντων της Accenture σε παγκόσμιο επίπεδο. «Παρόλο που βλέπουμε αυτές τις τάσεις εδώ και αρκετό καιρό, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η κλίμακα και ο ρυθμός των μεταβολών αυτών. Πλέον σε διάστημα εβδομάδων πραγματοποιούνται αλλαγές οι οποίες -υπό άλλες συνθήκες και προϋποθέσεις- πιθανότατα θα απαιτούσαν χρόνια. Η νέα καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από την πανδημία, ξεπερνώντας τους 18 μήνες και πιθανώς για μεγάλο μέρος της τρέχουσας δεκαετίας.»

Η πανδημία επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση

Μελετώντας εκτενέστερα τα δεδομένα της έρευνας, δεν αποτελεί έκπληξη ότι η πανδημία ωθεί τους περισσότερους ανθρώπους να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές. Στην πραγματικότητα, ένας στους πέντε ερωτηθέντες που δήλωσαν ότι η πιο πρόσφατη αγορά προϊόντων από σουπερμάρκετ πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά, έκανε για πρώτη φορά ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ – για τους ηλικιωμένους καταναλωτές το αντίστοιχο ποσοστό ήταν ένας στους τρεις. Και ενώ το 32% των συναλλαγών όλων των προϊόντων και υπηρεσιών των καταναλωτών έγινε ηλεκτρονικά, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί στο 37% στο μέλλον.

«Ο επαναπροσδιορισμός των αγοραστικών προτεραιοτήτων, του τρόπου ζωής και των εργασιακών πρακτικών επιβάλλει σημαντικές αλλαγές στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου και δει του λιανεμπορίου», δήλωσε ο Jill Standish, επικεφαλής της παγκόσμιας ομάδας της Accenture για τον κλάδο του Λιανεμπορίου. «Τα σουπερμάρκετ ήταν, μέχρι πρόσφατα, ένας τομέας στον οποίο πολλοί άνθρωποι δίσταζαν να κάνουν online αγορές, αλλά η πανδημία το άλλαξε αυτό γρήγορα. Τα ευρήματα δείχνουν πώς οι άνθρωποι που δεν ήταν τόσο εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο και άλλες ψηφιακές τεχνολογίες έχουν πιεστεί να ξεπεράσουν τη διστακτικότητά τους – και αυτή η αλλαγή είναι τεράστια. Καθώς οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται, οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να είναι η εμπιστοσύνη, η συνάφεια και η ευκολία.»

Στο πλαίσιο αυτό, η εμφάνιση του Covid-19 επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση ευρύτερα. Για παράδειγμα, ο αριθμός των καταναλωτών που δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται να αγοράσουν ή να αυξήσουν τη χρήση της τεχνολογίας έχει αυξηθεί σημαντικά. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι είναι πιθανό να αυξήσουν τη χρήση ψηφιακών βοηθών με δυνατότητα φωνητικής αναγνώρισης, εφαρμογών διαδικτυακών προτάσεων, εφαρμογών self-service, έξυπνων οικιακών συσκευών και wearables.

«Η πανδημία είναι πιθανό να δημιουργήσει μια πιο βιώσιμη και υγιή εποχή κατανάλωσης τα επόμενα 10 χρόνια», δήλωσε ο Wright. «Ταυτόχρονα, είναι ένα κάλεσμα αφύπνισης για τις εταιρείες προκειμένου να διασφαλίσουν ότι έχουν την απαιτούμενη ευελιξία και την ικανότητα να είναι κοντά στους καταναλωτές και τους πελάτες τους – με μια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που συμβαδίζει με τα μεταβαλλόμενα αγοραστικά πρότυπα – όχι μόνο σήμερα, αλλά και μετά την πανδημία.»

Σχετικά με την έρευνα

Η Accenture πραγματοποίησε μια έρευνα για να διερευνήσει πώς αλλάζουν οι προτεραιότητες των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αγοραστικές αποφάσεις και τα πρότυπα συμπεριφοράς μετά τον COVID-19. Η έρευνα διεξήχθη σε 3.074 καταναλωτές σε 15 χώρες – Αυστραλία, Βραζιλία, Κίνα, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο από 2 έως 6 Απριλίου. Η Accenture σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περαιτέρω έρευνες τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Tags: Κορωνοϊός
new-cover-insurancegif

Related Posts

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Παιδιά & αυτοκίνητο: Tι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ και πώς μένουν ασφαλή
Ειδήσεις

Παιδιά & αυτοκίνητο: Tι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ και πώς μένουν ασφαλή

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Tα αντίδωρα του Πολιτισμού και ο ΦΠΑ στο βιβλίο
Ειδήσεις

Tα αντίδωρα του Πολιτισμού και ο ΦΠΑ στο βιβλίο

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Κατατέθηκε το ν/σ «Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ΕΣΥ»
Υγεία

ΠΑΣΟΚ: Τροπολογία για τη διαφάνεια στις υπηρεσίες υγείας, την προστασία ασφαλισμένων και ασφαλιστικών εταιρειών 

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 9, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tα αντίδωρα του Πολιτισμού και ο ΦΠΑ στο βιβλίο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ