ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Customer Journey & Product Relevance. Οι νέοι όροι στην Ασφαλιστική βιομηχανία που θα «κρίνουν» τους leader της αγοράς

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
31/01/2019 - Updated on 29/05/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Customer Journey & Product Relevance. Οι νέοι όροι στην Ασφαλιστική βιομηχανία που θα «κρίνουν» τους leader της αγοράς
Share on Facebook

Για την τεχνολογία στην Ασφαλιστική Αγορά και το μετασχηματισμό της τα επόμενα χρόνια επέλεξε να μιλήσει ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eurolife ERB και Πρόεδρος της ΕΑΕΕ σε μια special guest ομιλία στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Insurancemarket.gr.

Του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

Dec 22, 2025
Designia Insurance Brokers: Διάκριση στα Insurance Awards Filippos Morakis 2025

Designia Insurance Brokers: Διάκριση στα Insurance Awards Filippos Morakis 2025

Dec 22, 2025

Ο κ. Σαρρηγεωργίου γνωστός για το πάθος του και το ενδιαφέρον του στις νέες τεχνολογίες μίλησε αρχικά για τα τέσσερα βασικά σημεία στο customer journey του πελάτη όπως επίσης και για τη σημασία του customer service. Μια ασφαλιστική εταιρεία που λειτουργεί στην ουσία ως πάροχος ασφαλιστικών προγραμμάτων πρέπει να αποφασίσει και να έχει κατά νου:

  • Τι δίκτυα θα χρησιμοποιεί για να επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στον τελικό καταναλωτή
  • Την εμπειρία του καταναλωτή τη στιγμή σύναψης ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου
  • Τη σχέση που θα διατηρεί μαζί του καθ’ όλη τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
  • Πώς θα ανταποκριθεί τη στιγμή που ο ασφαλισμένος κάνει χρήση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου του

Πέρα από αυτά τα τέσσερα βασικά steps ο κ. Σαρρηγεωργίου μίλησε και για το relevance που πρέπει να έχουν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχει μια ασφαλιστική εταιρεία σε σχέση με τις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή. Να ανταποκρίνεται η εταιρεία στις πραγματικές του απαιτήσεις και όχι να του δίνει λύσεις ίδιες με αυτές που του έδινε πριν μια δεκαετία. Η εταιρεία να μπορεί να εντοπίζει τις νέες ανάγκες του κόσμου και να διαμορφώνει – έξυπνα – to the point προϊόντα. Όπως για παράδειγμα στον κλάδο του cyber insurance – μια νέα αγορά που ίσως στο μέλλον δημιουργήσει ασφαλιστικές ανάγκες όχι για τους λεγόμενους «μεγάλους πελάτες» αλλά για όλους όσους κάνουν χρήση του διαδικτύου. Οι Ασφαλιστικές να είναι εκεί ως η λύση του προβλήματος όταν ένας χάκερ κλειδώσει τον υπολογιστή ενός χρήστη ή του ζητήσει «λύτρα» για να του επιστρέψει πολύτιμα έγγραφα. Μια νέα ανάγκη που εστιάζει στον πραγματικό σκοπό της ασφαλιστικής εταιρείας που δεν είναι άλλος από το να πληρώσει μια ζημιά όταν επέλθει ο κίνδυνος.

Μια μετάβαση στις υπηρεσίες και στον τρόπο που λειτουργεί η ασφαλιστική εταιρεία, που όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος δεν είναι εύκολη και εγκυμονεί πολλούς κινδύνους.

«… τώρα πώς τα αντιμετωπίζεις όλα αυτά; Πώς από τη θέση του CEO μιας από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στη χώρα που έχεις κληρονομία, είσαι υγιής και έχεις και κερδοφορία διατηρώντας παράλληλα μια καλή ομάδα IT που μπορεί και σηκώνει μισό εκατομμύριο πελάτες – αλλάζεις σε κάτι πιο μοντέρνο, πιο γρήγορο, τεχνολογικά πιο προηγμένο συντηρώντας παράλληλα το πετυχημένο μοντέλο που σε κρατούσε στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια …»

Ένας υγιής προβληματισμός ο οποίος συνοδεύεται και με το δίλημμα του πότε, πώς και σε ποιες ακριβώς τεχνολογίες θα επενδύσει η εταιρεία προκειμένου να είναι στον παλμό των εξελίξεων αν όχι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Θέματα που απασχολούν άρδην και την ασφαλιστική διαμεσολάβηση καθώς πλέον ένας πράκτορας ή ένας μεσίτης αν θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικός θα πρέπει να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και νέες μεθόδους για να κάνει τη δουλειά του.

Ο κ. Σαρρηγεωργίου έκλεισε την ομιλία του συγχαίροντας την ομάδα της Insurancemarket.gr και τα στελέχη της για τις επιδόσεις τους τα τελευταία χρόνια, τις γνώσεις τους πάνω σε θέματα τεχνολογίας στην ασφαλιστική αγορά όπως και για τη συνεργασία τους με τη Eurolife κάνοντας παράλληλα quote ένα ρητό που του είχαν μάθει στο πανεπιστήμιο:

«Στο engineering λένε ότι κάθε δύσκολη ερώτηση έχει και μια απάντηση. Στις business το θέμα δεν είναι η απάντηση αλλά ποια είναι η ερώτηση. Βασικό για εμάς – που κάνουμε business – είναι να καταλάβουμε ποια είναι η ερώτηση και αν έχουμε τους σωστούς ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά παρά ποια απάντηση θα δώσουμε».

Tags: ERB Eurolife ΑσφαλιστικήEurolife FFHFeaturedinsurancemarket.grΣαρρηγεωργίου Αλέξανδρος
np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
contract
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ