ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Customer Journey & Product Relevance. Οι νέοι όροι στην Ασφαλιστική βιομηχανία που θα «κρίνουν» τους leader της αγοράς

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
31/01/2019 - Updated on 29/05/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Customer Journey & Product Relevance. Οι νέοι όροι στην Ασφαλιστική βιομηχανία που θα «κρίνουν» τους leader της αγοράς
Share on Facebook

Για την τεχνολογία στην Ασφαλιστική Αγορά και το μετασχηματισμό της τα επόμενα χρόνια επέλεξε να μιλήσει ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eurolife ERB και Πρόεδρος της ΕΑΕΕ σε μια special guest ομιλία στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Insurancemarket.gr.

Του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Jul 15, 2025
Ρωτάς και σου απαντάμε: Για το νέο My Health F1rst!

Ρωτάς και σου απαντάμε: Για το νέο My Health F1rst!

Jul 7, 2025

Ο κ. Σαρρηγεωργίου γνωστός για το πάθος του και το ενδιαφέρον του στις νέες τεχνολογίες μίλησε αρχικά για τα τέσσερα βασικά σημεία στο customer journey του πελάτη όπως επίσης και για τη σημασία του customer service. Μια ασφαλιστική εταιρεία που λειτουργεί στην ουσία ως πάροχος ασφαλιστικών προγραμμάτων πρέπει να αποφασίσει και να έχει κατά νου:

  • Τι δίκτυα θα χρησιμοποιεί για να επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στον τελικό καταναλωτή
  • Την εμπειρία του καταναλωτή τη στιγμή σύναψης ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου
  • Τη σχέση που θα διατηρεί μαζί του καθ’ όλη τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
  • Πώς θα ανταποκριθεί τη στιγμή που ο ασφαλισμένος κάνει χρήση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου του

Πέρα από αυτά τα τέσσερα βασικά steps ο κ. Σαρρηγεωργίου μίλησε και για το relevance που πρέπει να έχουν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχει μια ασφαλιστική εταιρεία σε σχέση με τις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή. Να ανταποκρίνεται η εταιρεία στις πραγματικές του απαιτήσεις και όχι να του δίνει λύσεις ίδιες με αυτές που του έδινε πριν μια δεκαετία. Η εταιρεία να μπορεί να εντοπίζει τις νέες ανάγκες του κόσμου και να διαμορφώνει – έξυπνα – to the point προϊόντα. Όπως για παράδειγμα στον κλάδο του cyber insurance – μια νέα αγορά που ίσως στο μέλλον δημιουργήσει ασφαλιστικές ανάγκες όχι για τους λεγόμενους «μεγάλους πελάτες» αλλά για όλους όσους κάνουν χρήση του διαδικτύου. Οι Ασφαλιστικές να είναι εκεί ως η λύση του προβλήματος όταν ένας χάκερ κλειδώσει τον υπολογιστή ενός χρήστη ή του ζητήσει «λύτρα» για να του επιστρέψει πολύτιμα έγγραφα. Μια νέα ανάγκη που εστιάζει στον πραγματικό σκοπό της ασφαλιστικής εταιρείας που δεν είναι άλλος από το να πληρώσει μια ζημιά όταν επέλθει ο κίνδυνος.

Μια μετάβαση στις υπηρεσίες και στον τρόπο που λειτουργεί η ασφαλιστική εταιρεία, που όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος δεν είναι εύκολη και εγκυμονεί πολλούς κινδύνους.

«… τώρα πώς τα αντιμετωπίζεις όλα αυτά; Πώς από τη θέση του CEO μιας από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στη χώρα που έχεις κληρονομία, είσαι υγιής και έχεις και κερδοφορία διατηρώντας παράλληλα μια καλή ομάδα IT που μπορεί και σηκώνει μισό εκατομμύριο πελάτες – αλλάζεις σε κάτι πιο μοντέρνο, πιο γρήγορο, τεχνολογικά πιο προηγμένο συντηρώντας παράλληλα το πετυχημένο μοντέλο που σε κρατούσε στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια …»

Ένας υγιής προβληματισμός ο οποίος συνοδεύεται και με το δίλημμα του πότε, πώς και σε ποιες ακριβώς τεχνολογίες θα επενδύσει η εταιρεία προκειμένου να είναι στον παλμό των εξελίξεων αν όχι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Θέματα που απασχολούν άρδην και την ασφαλιστική διαμεσολάβηση καθώς πλέον ένας πράκτορας ή ένας μεσίτης αν θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικός θα πρέπει να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και νέες μεθόδους για να κάνει τη δουλειά του.

Ο κ. Σαρρηγεωργίου έκλεισε την ομιλία του συγχαίροντας την ομάδα της Insurancemarket.gr και τα στελέχη της για τις επιδόσεις τους τα τελευταία χρόνια, τις γνώσεις τους πάνω σε θέματα τεχνολογίας στην ασφαλιστική αγορά όπως και για τη συνεργασία τους με τη Eurolife κάνοντας παράλληλα quote ένα ρητό που του είχαν μάθει στο πανεπιστήμιο:

«Στο engineering λένε ότι κάθε δύσκολη ερώτηση έχει και μια απάντηση. Στις business το θέμα δεν είναι η απάντηση αλλά ποια είναι η ερώτηση. Βασικό για εμάς – που κάνουμε business – είναι να καταλάβουμε ποια είναι η ερώτηση και αν έχουμε τους σωστούς ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά παρά ποια απάντηση θα δώσουμε».

Tags: ERB Eurolife ΑσφαλιστικήEurolife FFHFeaturedinsurancemarket.grΣαρρηγεωργίου Αλέξανδρος
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου είναι άτυπα η φωνή της διαμεσολάβησης. Γιατί όχι και τυπικά;

by Νίκος Μωράκης
Jul 25, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεταβίβαση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου από την Allianz προς την GENERALI

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποιες ασφαλιστικές θα σηκώσουν το βάρος για τις φονικές πλημμύρες στη Γερμανία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μετά από τους καύσωνες αντιμέτωπη με πλημμύρες η Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ