ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Διαχείριση του Εγώ: Η Στοχαστική Σκέψη

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/12/2014 - Updated on 03/01/2017
in Marketing & Sales
A A
think-outside-box
Share on Facebook

Οι Μάνατζερ που συμμετέχουν σήμερα σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης συχνά ανακαλύπτουν ότι το εκπαιδευτικό πλαίσιο θυμίζει Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων. «Εδώ δεν είναι λέσχη της υψηλής κοινωνίας» τους προειδοποιούν. «Θα πρέπει να εργαστείτε σκληρά». Είναι όμως αυτό που χρειάζεται; Σίγουρα οι Μάνατζερ δεν έχουν ανάγκη από την ατμόσφαιρα μιας λέσχης της υψηλής κοινωνίας για την Προσωπική τους Ανάπτυξη, αλλά ούτε και την ατμόσφαιρα ενός κέντρου νεοσυλλέκτων. Τους αρκεί που ήδη ζουν αυτή την ατμόσφαιρα στη δουλειά τους. Εκτός αυτού, στα πραγματικά κέντρα νεοσυλλέκτων οι στρατιώτες μαθαίνουν να παρελαύνουν και να υπακούν – όχι να σκέφτονται. Αυτό που απεγνωσμένα χρειάζονται οι Μάνατζερ σήμερα είναι να σκεφτούν – να σταματήσουν, να κάνουν ένα βήμα πίσω και να στοχαστούν πάνω στις εμπειρίες τους. Στο βιβλίο του «Rules for Radicals», ο Saul Alinsky κάνει την ενδιαφέρουσα παρατήρηση ότι τα γεγονότα ή τα «συμβάντα» μεταμορφώνονται σε εμπειρίες μόνον αφού αυτός που τα βίωσε τα επεξεργαστεί νοητικά. «Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συσσωρεύουν Εμπειρίες. Περνούν από τη ζωή βιώνοντας μια σειρά συμβάντων τα οποία δεν αφομοιώνονται από το Σύστημά τους. Τα συμβάντα μετατρέπονται σε εμπειρίες όταν αφομοιώνονται, όταν κάποιος τα εξετάζει, τα συσχετίζει με Γενικά Πρότυπα και τα συνθέτει».

Ο Στοχασμός καλύπτει το χώρο ανάμεσα στην Εμπειρία και στην Ερμηνεία – το χώρο όπου ο νους πραγματοποιεί τις συνδέσεις. Φανταστείτε ότι βρίσκεστε σε μία συνάντηση και ξαφνικά κάποιος ξεσπά και αρχίζει να μιλά για τα προσωπικά του προβλήματα. Η πρώτη σας αντίδραση είναι να αγνοήσετε ή να δώσετε ένα τέλος στο ξέσπασμα – στο κάτω-κάτω δεν χρειάζεται να μάθετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην προσωπική του ζωή. Γιατί όμως να μη χρησιμοποιήσετε το συμβάν για να στοχαστείτε πάνω στη δική σας αντίδραση -ανεξάρτητα από το αν νιώσατε Αμηχανία, Θυμό ή Απογοήτευση- και έτσι να αναγνωρίσετε κάποια δικά σας Συγκρίσιμα Συναισθήματα; Με τον τρόπο αυτό η Αντίδρασή σας μπορεί να μετατραπεί σε μία Εμπειρία Αυτογνωσίας – κάτι που μπορεί να «κάνει τη διαφορά».

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Οι εταιρείες δεν χρειάζονται «ανθρώπους-καθρέφτες» – ανθρώπους που βλέπουν στα πάντα μόνον αντανακλάσεις των δικών τους συμπεριφορών. Όμως δεν χρειάζονται ούτε «ανθρώπους-παράθυρα» – αυτούς που δεν μπορούν να δουν πέρα από την εικόνα που έχουν μπροστά τους. Αυτό που χρειάζονται είναι Μάνατζερ που μπορούν να δουν και προς τις δύο κατευθύνσεις – κατά μία έννοια, ανθρώπους που στέκονται μπροστά στο παράθυρο την ώρα που αρχίζει να χαράζει: βλέπουν τη δική τους αντανάκλαση, αλλά μέσα από αυτή βλέπουν και το ξύπνημα του κόσμου. Στοχασμός είναι η στροφή προς τον εσωτερικό κόσμο ώστε στη συνέχεια να μπορείς να δεις έξω με άλλη οπτική και να συλλάβεις μία οικεία κατάσταση με διαφορετικό τρόπο – ίσως αντιληφθείς ένα Προϊόν ως Υπηρεσία ή τον πελάτη ως συνέταιρο. Μήπως αυτός είναι ο τρόπος των πραγματικά επιτυχημένων Μάνατζερ – των Andy Grove αυτού του κόσμου;

Αντίστοιχα, με τη στοχαστική σκέψη κανείς κοιτάζει πίσω για να μπορέσει να δει μπροστά. Τα Επιτυχημένα «Οράματα» δεν είναι τέλεια από την πρώτη στιγμή της σύλληψής τους. Παίρνουν σχήμα και μορφή συνθέτοντας πετραδάκι-πετραδάκι τις εμπειρίες του παρελθόντος. Με άλλα λόγια οι Μάνατζερ που διαθέτουν Στοχαστική Σκέψη αντιμετωπίζουν με σεβασμό το παρελθόν – όχι μόνον τα σημαντικά γεγονότα, τις μεγάλες επιτυχίες ή καταστροφές, αλλά και τα μικρά πράγματα, που όμως κάνουν τις εταιρείες να λειτουργούν. Σκεφτείτε για παράδειγμα τον Κόφι Ανάν και τη βαθιά του γνώση για τη λειτουργία του ΟΗΕ – μία γνώση που του επέτρεψε να στρέψει αυτόν τον πολυσύνθετο οργανισμό προς μία διαφορετική και καλύτερη κατεύθυνση. Πρέπει να εκτιμήσει κανείς το παρελθόν αν θέλει να χρησιμοποιήσει το παρόν για να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον.

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ