ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Διαχείριση του Οργανισμού: Η Αναλυτική Σκέψη

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/12/2014 - Updated on 03/01/2017
in Marketing & Sales
A A
Έτσι θα γίνετε πιο παραγωγικοί
Share on Facebook

Η Ανάλυση ως λειτουργία εμφανίζεται παντού – από τον κόσμο των εταιρειών μέχρι τις Προσωπικές Σχέσεις. Όμως συνδέεται άρρηκτα με την Οργάνωση. Κανείς δεν μπορεί να οργανώσει κάτι χωρίς Ανάλυση, ιδιαίτερα σε μία μεγάλη Εταιρεία. Η αποτελεσματική ανάλυση προσφέρει μία κοινή γλώσσα. Επιτρέπει στους ανθρώπους να κατανοήσουν ποια είναι η κινητήρια δύναμη των προσπαθειών τους. Εξασφαλίζει μέτρα για τη μέτρηση της απόδοσης. Η ίδια η Οργανωτική Δομή είναι αναλυτική – αποτελεί το μέσο για το Διαχωρισμό της Εργασίας.

Φανταστείτε τον σύγχρονο Μάνατζερ που από το γραφείο του κοιτάζει το πλέγμα των δρόμων κάτω του και τα γραφεία των εταιρειών που στεγάζονται στα απέναντι κτίρια. Από αυτή την οπτική ο Μάνατζερ δεν μπορεί να αντιληφθεί τα άτομα ως Συστήματα Οργάνωσης, Δύναμης και Επικοινωνίας. Στρέφοντας το βλέμμα του προς το εσωτερικό του γραφείου, βλέπει τον καρπό της άοκνης εργασίας πολλών ανθρώπων πάνω σε δομές, συστήματα και τεχνικές.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Όλα αυτά αντιπροσωπεύουν τη συμβατική έννοια της Ανάλυσης: Τάξη και Αποδόμηση. Πώς μπορεί αυτός ο Μάνατζερ να ξεφύγει από την Αναλυτική Σκέψη;

Ας δούμε ένα διαφορετικό ερώτημα: Πώς θα μπορέσει ο Μάνατζερ να διεισδύσει βαθιά στην Αναλυτική Σκέψη, πέρα από την Επιφανειακή Ανάλυση, στο Ουσιαστικό Νόημα των Δομών και των Συστημάτων; Το κλειδί για ουσιαστική ανάλυση είναι να ξεπεράσει κανείς τις συμβατικές προσεγγίσεις ώστε να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί και τον αντίκτυπό της στον Οργανισμό.

Aς εξετάσουμε τρία παρεμφερή ζητήματα, ένα απλό, ένα σύνθετο, ένα πολύπλοκο. Η ναυπήγηση ενός σκάφους αναψυχής είναι σχετικά απλή – πρέπει να λυθούν προβλήματα όπως η αναλογία του εκτοπίσματος με το μήκος του σκάφους. Η ναυπήγηση ενός αεροπλανοφόρου είναι πολύ πιο σύνθετη, καθώς πρέπει να αντιμετωπιστούν η λειτουργία και ο συντονισμός κάθε είδους υποσυστημάτων και δικτύων τροφοδοσίας. Όμως, και σε αυτή την περίπτωση τα συστατικά μέρη είναι εύκολα κατανοητά και οι απαραίτητες συμπεριφορές αρκετά προβλέψιμες. Όμως η απόφαση για το αν πρέπει ή όχι να παραταχθεί αυτό το αεροπλανοφόρο σε θέση μάχης, μπορεί να είναι πραγματικά πολύπλοκη. Ποιος μπορεί να αποφασίσει με βεβαιότητα ότι αυτό είναι το σωστό, ή έστω το καλύτερο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες;

Αυτού του είδους οι αποφάσεις απαιτούν να ξεφύγει κανείς από τη Συμβατική Ανάλυση και τις Εύκολες Τεχνικές -την Επεξεργασία των Δεδομένων- και να διεισδύσει βαθύτερα στην Αναλυτική Σκέψη. Πρέπει να συνυπολογιστούν τα μη Μετρήσιμα Δεδομένα (soft data), ενώ σημαντικό ρόλο παίζουν οι Αξίες που οδηγούν σε Συγκεκριμένες Επιλογές. Η σε βάθος Ανάλυση δεν στοχεύει στην απλοποίηση των Σύνθετων Αποφάσεων, αλλά στη διατήρηση της πολυπλοκότητας και ταυτόχρονα την αποτελεσματική λειτουργία του οργανισμού. Αυτό ήταν και το δυνατό χαρτί της ρητορικής ικανότητας του Ουίνστον Τσώρτσιλ κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου. Με τις απλές του φράσεις κατόρθωνε να συλλαμβάνει και να αποδίδει την πολυπλοκότητα του πολέμου και της κατάστασης της Μεγάλης Βρετανίας.

Συχνά οι Μάνατζερ καταλήγουν σε προφανείς λύσεις εξαιτίας της Συμβατικής Αναλυτικής Σκέψης: «Το εργοστάσιο πρέπει να κλείσει», ή «πρέπει να επιταχύνουμε την ολοκλήρωση του έργου που έχει καθυστερήσει». Όμως, το ζητούμενο είναι η βαθιά Διερεύνηση. Μία προσέγγιση είναι η μελέτη των Αναλύσεων άλλων Μάνατζερ – από πού προέρχονταν, ποια Δεδομένα και ποια μοντέλα χρησιμοποιούσαν.

Αντλώντας πληροφορίες που συνήθως δεν χρησιμοποιούνται στη Συμβατική Ανάλυση, θα συνειδητοποιήσουμε τους περιορισμούς της. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι θα συνειδητοποιήσουμε τις Προκαταλήψεις που περιορίζουν τη Σκέψη μας. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να δούμε τα πράγματα διαφορετικά, να ενθαρρύνουμε τους άλλους να αλλάξουν πορεία, και να βοηθήσουμε στην Επίλυση των Προβλημάτων. Μπορεί να αναρωτηθείτε: Μιλάμε για Ανάλυση ή για Στοχασμό; Η απάντηση είναι απλή:

Mιλάμε για Στοχαστική Ανάλυση. Το πρόβλημα για πολλούς Μάνατζερ, και τις σχολές που τους εκπαιδεύουν, δεν είναι η έλλειψη της ανάλυσης αλλά η Υπερβολική Ανάλυση – ή τουλάχιστον η υπερβολική δόση Συμβατικής Ανάλυσης. 

Αυτό περιγράφει και η δημοφιλής μεταφορά του τενίστα που κοιτάζει τον πίνακα του σκορ και χάνει την μπαλιά (όπως ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ που μελετά τη Συμπεριφορά των Καταναλωτών με αποτέλεσμα να χάνει την Πώληση.) Το ζητούμενο στην Αναλυτική Σκέψη είναι να μπορεί κανείς να παρακολουθεί το σκορ και ταυτόχρονα να μη χάνει την μπάλα από τα μάτια του.

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ