Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η διοίκηση του ΣΕΜΑ στο Ασφαλιστικό Marketing Μαρτίου


Οι άνθρωποι του ΣΕΜΑ μιλούν στο “Ασφαλιστικό Marketing” Μαρτίου για τις στρατηγικές ανάπτυξης στον κλάδο και το μέλλον της διαμεσολάβησης.

Οι Ι. Ξηρογιαννόπουλος, Ε. Καφφετζή, Μ. Τσιλιμπάρη, Κ. Αλφιέρης, Ν. Κόκκινος, Φ. Μυτιληναίος, Μ. Τζωρτζωρής και Β. Δράκου απαντούν σε συνολικά 24 καίρια ερωτήματα και μιλούν για τις προκλήσεις στην ιδιωτική ασφάλιση.

Αφιέρωμα: 2 χρόνια Solvency II

Με τη συμβολή της εποπτικής αρχής και τα εργαλεία του Solvency δομείται τα τελευταία χρόνια μία ασφαλιστική αγορά με ενιαία χαρακτηριστικά στην Ευρώπη που προσδίδει αυξημένη αξιοπιστία και διαφάνεια στον ασφαλισμένο.

Α. Χριστοφίλης- MetLife: Ψηφιακή στρατηγική με επίκεντρο τον πελάτη

“Η πρόκληση είναι να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία για προσβασιμότητα από παντού, ευκολία χρήσης, αλλά και πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες.”

Σ. Σικοτάκη – Απόλλων Μεσιτική: “Στροφή” στον κλάδο ζωής

“Κινηθήκαμε σε τρεις βασικούς άξονες προκειμένου να έχουμε τα παραγωγικά αποτελέσματα που θέλουμε και να δομήσουμε το δίκτυό μας με βάση τις σύγχρονες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες: α) επενδύσαμε στη δημιουργία ενός Επίλεκτου Δικτύου Συνεργατών, β) δημιουργήσαμε δομές τύπου agency αξιοποιώντας τους πόρους μας, προς όφελος των συνεργατών μας, γ) δημιουργήσαμε σύστημα in-house agency brokers. Τα αποτελέσματά μας, επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας.”

Διαμεσολάβηση: Σύντομη απόπειρα συμφιλίωσης 

Συνέντευξη του Δρ. Κ. Κρεμαλή, Ομ. Καθηγητή, Διαχειριστή Εταίρου – Δικηγόρου ΑΠ Αθηνών και Μονάχου, Προέδρου της Επιτροπής Ασφαλιστικών και Εργασιακών Θεµάτων του Ελληνο-Aµερικανικού Εµπορικού Επιµελητηρίου και της Κ. Παπαστεργίου, δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγο

“Μεταξύ των ιδιωτικών διαφορών που υποχρεωτικά υπάγονται στη διαδικασία της διαμεσολάβησης επί ποινή απαραδέκτου της συζήτησης ενός ένδικου βοηθήματος είναι και οι διαφορές που αφορούν απαιτήσεις από τη σύμβαση ασφάλισης αυτοκινήτου.”

Faces: Πόλλυ Ζησοπούλου

“Η συνεργασία μου με την ασφαλιστική αγορά… αφορά στη διαμόρφωση του πλαισίου και των επιμέρους όρων συνεργασίας του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες. Στόχος μας είναι πάντα η επέκταση της συνεργασίας με κορυφαίες, ελληνικές και ξένες εταιρείες από το χώρο της ασφάλισης, ενώ έχουμε ήδη δημιουργήσει καινοτόμα και οικονομικά, ασφαλιστικά προϊόντα, αποκλειστικής κάλυψης, ώστε ολοένα και περισσότεροι ασφαλισμένοι να έχουν πρόσβαση στις υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες του Ομίλου.”

Ν. Μωράκης: Η agenda της ασφαλιστικής αγοράς

Π. Τσούλος: Πότε θα τεθούν σε ισχύ τα ιατρικά πρωτόκολλα

Δ. Κατσαγάνης: Όλα τα κρίσιμα μέτωπα της δημόσιας ασφάλισης έως το 2021

360 View: Νέα εργαλεία στην πρόληψη και την ασφάλιση πλημμυρών

Ενημερωθείτε επίσης μέσα από τις ενότητες:

  • Διεθνή
  • EKE
  • must & tips
  • Autonews
  • Indiegogo
  • Video
  • Βιβλιοπαρουσίαση
  • Test: Πόσο διαβασμένος είστε ως ασφαλιστής;
  • Σταυρόλεξο
  • Εικόνες από τα παλιά

Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 3 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Η διοίκηση του ΣΕΜΑ στο Ασφαλιστικό Marketing Μαρτίου! https://www.insurancedaily.gr/diikisi-tou-sema-sto-asfalistiko-marketing-martiou/