ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Δύσκολη η Αγορά Αυτοκινήτου
στην Ελλάδα. Έκλεισαν 104 Εταιρείες!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/10/2008 - Updated on 13/03/2017
in Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Το 1970 υπήρχαν στην Ελλάδα 169 Ασφαλιστικές Εταιρείες. Το 2008 έχουν μείνει 65 περίπου. Έκλεισαν ή ανακλήθηκε η άδεια 104 Ασφαλιστικών Εταιρείων σε 38 χρόνια!
Όλοι η Αγορά γνωρίζει ότι αυτή η μοναδική πορεία μιας Ευρωπαικής Αγοράς, όπως είναι η Ασφαλιστική, οφείλεται στην Προχειρότητα των Εποπτικών Αρχών, οι οποίες φρόντιζαν να πλουτίζουν Πολιτικά και Οικονομικά και να επιτρέπουν στον κάθε φιλόδοξο Πράκτορα να φτιάξει τη δική του Ασφαλιστική Εταιρεία, χωρίς να Ελέγχουν επί της Ουσίας, αν τηρούνται οι ελάχιστες έστω προδιαγραφές του νόμου 400, ή να φροντίζουν οι αποζημιώσεις να πληρώνονται σε εύλογα χρονικά διαστήματα. Ο κάθε ένας έκανε ότι ήθελε!!

Όπως και αν το κάνουμε, ένας ιδιοκτήτης μιας Ασφαλιστικής Εταιρείας, που αυτόματα αποκτά τον τίτλο του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου, έχει Προσωπική Γραμματέα, λιμουζίνα με σωφέρ, δεν είναι μια συνηθισμένη Εργασία. Περιλαμβάνει μεγάλο κοινωνικό κύρος και ικανοποιεί τον Εγωισμό του κάθε Ανθρώπου σε πολύ μεγάλο βαθμό!

Διαβάστε Επίσης

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

May 20, 2025

Από την άλλη πλευρά, οι κρατικές Ασφαλιστικές λειτουργούσαν με Πολιτικά και Κομματικά κριτήρια, σίγουρα όχι Εταιρικά, οι Πολυεθνικές είχαν Διοικήσεις Διαχειριστικού τύπου, δεν είχαν ιδέα από Στρατηγικό Μάρκετινγκ, ή Μάρκετινγκ, όχι πως τώρα το διαθέτουν, οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες, και έτσι η Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, να δείχνει την εικόνα που έχει σήμερα.

Φτάσαμε στο σημείο ένας Πράκτορας να φτιάξει μια πορτοκαλί εταιρεία, να αναστατώσει την Αγορά, να μην διαθέτει ίχνος Αποθεμάτων, να μοιράζει τα Ασφάλιστρα των Πελατών, στους Πράκτορες, στις διαφημίσεις και στα κότερα, και στο τέλος να έχει το απύθμενο θράσος να μας παρουσιάσει έναν άγνωστο… διεθνή…. επενδυτή… μιας… άγνωστης διεθνούς εταιρείας, που δεν είχε πουθενά την έδρα της, ο οποίος μας παραμύθησε με επενδύσεις που θα κάνει της τάξεως των 5 δις ευρώ, είχε δίπλα του και μια μαριονέτα με δήθεν επώνυμο όνομα, που δεν άρθρωσε λέξη, να μας κάνει μια πρώτης τάξεως δεξίωση στη ΜΒ με σαμπάνιες, η οποία εισέπραξε το…φέσι της δεξίωσης, έτσι για να πάρει μια παράταση μερικών εβδομάδων, για να εξαφανιστεί στο τέλος και να αφήσει ζημίες σε αρκετούς Πράκτορες και στο επικουρικό ζημίες εκατομμυρίων ευρώ…

Προσέξτε τον πίνακα που παρουσιάζει τα «τρελά» στοιχεία της Ασφαλιστικής Αγοράς, (ο χαρακτηρισμός είναι του «ID») σύμφωνα με μια εξαιρετική ανάλυση που έκανε ο CEO της ΑΧΑ, Eric Kleijnen στη διάρκεια του πρόσφατου Ετήσιου Αντασφαλιστικού Συνέδριου στις Σπέτσες:

Ένας λόγος που ερμηνεύει τα «τρελά» νούμερα της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς είναι το Ελληνικό Μάνατζμεντ του Προσωπικού Πλουτισμού. Όλοι γνωρίζουμε, πως λειτουργεί σε βάρος της Εταιρικής Επιβίωσης και Ανάπτυξης και όλοι γνωρίζουμε πώς οι Εποπτικές Αρχές της χώρας, όλων των ειδών, επιτρέπουν να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση. Τουλάχιστον, μέχρι τη ίδρυση της νέας Εποπτικής Αρχής.

Η Υποαποθεματοποίηση έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, υπολογίζεται γύρω στα 113 εκατ ευρώ το χρόνο και σωρευτικά, για τη τελευταία εξαετία, 2001 – 2007 έχει φτάσει το ένα δις ευρώ περίπου.
Ένα απλό παράδειγμα υπολογισμού ενός αυτοκινητιστικού ατυχήματος είναι αρκετό.
Μόλις ανοίξει ένας φάκελος ενός αυτοκινητιστικού ατυχήματος, η εταιρεία οφείλει να προβλέψει ένα ποσό για την αποζημίωση που υποθέτει ότι θα κοστίσει αυτό το ατύχημα. Ας πούμε ότι το εκτίμησε στα 1000 ευρώ και βάζει τα χρήματα στην άκρη.

Στη συνέχεια, μόλις έλθει η πραγματογνωμοσύνη το ποσό πρέπει να προσαρμοστεί, σχεδόν πάντα προς τα πάνω. Η Εταιρεία οφείλει αμέσως να αναπροσαρμόσει το ποσό που έβαλε στην άκρη, σύμφωνα με την αξιολόγηση του πραγματογνώμονα, ο οποίος προέβλεψε η δαπάνη να φτάσει τα 1.500 ευρώ. Μετά έρχεται ο πελάτης, σου κοινοποιεί μια αγωγή και ζητάει 10.000 ευρώ! Είσαι υποχρεωμένος να προβλέψεις και αυτό το ποσό! Και όχι μόνον, όσο περνάει ο καιρός, πρέπει να προβλέπεις και τους τόκους που θα σε επιβαρύνει το δικαστήριο!

Έτσι, τουλάχιστον λειτουργούν οι Εταιρείες σε διάφορα κράτη της Ευρώπης και της Αμερικής.
Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις στην Ελλάδα, όπως υπάρχουν σε όλες τις περιπτώσεις, όμως αυτές είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Πρόκειται για τις Εταιρείες που θα επιβιώσουν κυρίως γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι ισορροπημένοι και συντηρητικοί Μάνατζερ.

Το χρέος της Πολιτείας, επομένως είναι τεράστιο γιατί φέρει ολόκληρη την Ηθική Ευθύνη του προβλήματος. Θα πρέπει να σκύψει επάνω από το πρόβλημα, γιατί είναι ο μοναδικός φορέας που μπορεί να δώσει μια βιώσιμη λύση στις δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας καθώς επίσης να διασώσει τις 30 περίπου αυτές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που αποτελούν, όπως οι ίδιοι οι Πολιτικοί τις αποκαλούν, «τη ραχοκοκαλιά της Οικονομίας του Κράτους»!

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025
Η βιωσιμότητα των μνημείων και το νέο Μουσείο στην Επίδαυρο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η βιωσιμότητα των μνημείων και το νέο Μουσείο στην Επίδαυρο 

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΤτΕ: Ο καθορισμός των τιμών από τα νοσηλευτικά ιδρύματα κομβικός για ένα υγιές σύστημα αποζημίωσης

by Insurancedaily editorial team
May 19, 2025
Φιλικός Διακανονισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απόφαση υπέρ ασφαλιστικής σε αποζημίωση 190.000 ευρώ σε οδηγό χωρίς δίπλωμα

by Insurancedaily Editorial Team
May 19, 2025 - Updated on May 20, 2025

Comments 8

  1. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ says:
    17 years ago

    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΕΤAIΡΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ
    ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙΣ
    ΝΑ ΒΑΛΕΙ 100 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ
    ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΚΟΥΜΠΑΣ.ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
    ΔΕΚΑΔΑ ΠΟΥ ΟΛΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΠΟΙΙΣΗ
    ΖΗΜΙΩΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙ ΟΥΣΙΑΣ.
    ΕΛΕΝΧΕΙΣ ΠΧ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΑΣΠΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙΣ ΝΑ
    ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ
    ΤΑΡΤΑΡΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΙΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΛΕΧΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Η
    ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ;
    ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ.
    ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.

    Reply
  2. VELIADHS says:
    17 years ago

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΜΙΑΣ
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ
    ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΕΚ.ΕΥΡΩ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ.
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
    ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ
    ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ.ΕΚΕΙ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    Reply
  3. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    η κριση βεβαια εδειξε πως και σε αλλα μεγαλα κρατη γινανε αρπαχτεσ(πχ οι μανατζερς τρωγαν τα λεφτα εταιριας στο μαλιμπου προσφατα).παντως γινανε βηματα θετικα τα τελευταια χρονια ,ισως και η μειωση των αριθμου ασφαλιστικων εδρασε .πρεπει αυτεσ να συμαζευτουν κυριως πιστευω με μειωση χαζων εξοδων και οχι μονο.γιατι και ο περιορισμοσ του αριθμου τους σε 3-5 μπορει να δημιουργησει καρτελ.που ειδικα οι ξενοι αλλο που δεν θελουν

    Reply
  4. pantaxairon says:
    17 years ago

    Βλάσφημες και Βέβηλες σκέψεις», θα σκεφθούν όσοι υπηρετούν και αποζούν έξωθεν διαπλεκτικώς.
    Θα τους κολλήσουμε οριστικώς στον τοίχο και στο μαγειρείο τους αν, τώρα και επίμονα, χρησιμοποιήσουμε τα δικά τους αφελληνιστικά εφευρήματα:

    -400 ή 500 εκ. €- λέγουν ότι λείπουν από το σύνολο (50-60) των ελληνικών ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιριών, τμήμα του χρηματοπιστωτικού τομέα. Ας περικόψουν 1 δις € από τα 28 δις €, που ήδη βρήκαν για τις 10-12 ιδιωτικές Τράπεζες και θα δουν τις ιδιωτικές ελληνικές ασφαλιστικές εταιρίες να ανταγωνίζονται τους Φράγκους, μέχρι και τους καλώς «διασωληνωμένους» Διεθνιστές, τέως «Γίγαντες»!

    Αν οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου (Άρθρο 4 του Συντάγματος), τότε ιδού η ώρα και η ευκαιρία να αποκτήσει η Ελλάδα πανίσχυρες ασφαλιστικές επιχειρήσεις της. Ποιος θα γράψει ιστορία, λοιπόν;

    Reply
  5. IPOKINITIS says:
    17 years ago

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΣΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ‘ΤΣΟΥΝΑΜΙ’ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ.ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΒ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΒΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΣΑΜΠΑΝΙΑ;

    Reply
  6. GEORGE says:
    17 years ago

    AΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΞΕΚΕΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟ 2009 ΠΙΣΤΕΥΩ , ΟΠΟΥ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ….ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ …..ΓΙΆΥΤΟ ΣΥΣΤΗΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ.
    ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ.

    Reply
  7. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Κύριοι, πιστεύω ότι σκέφτεστε σε λάθος βάση. Το πλαίσιο κανόνων που διαμορφώνεται στην Ευρώπη λειτουργεί μεν εις όφελος των μεγάλων αλλά αυτό δεν συμβαίνει εσκεμμένα. Για να μπορέσει μία ασφαλιστική εταιρεία να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει επαρκή κεφάλαια. Για να έχει επαρκή κεφάλαια, θα πρέπει να «μαζεύει» πολλά ασφάλιστρα. Όταν τα ασφάλιστρα σε μία αγορά είναι περιορισμένα, δεν πρέπει να είναι περιορισμένος και ο αριθμός των Ασφαλιστών? Δηλαδή αν έχεις ένα ταψί …μουσακά, με το οποίο μπορούν να φάνε 10, πώς θα ταΐσεις 30, 60, ή 160…? ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟ!!!!!!!!!! Για αυτό έχει τεράστια ευθύνη η πολιτεία που 30 χρόνια τώρα έδινε άδειες χωρίς έλεγχο. Ήθελα να ήξερα υπέβαλε κανένας τους «επιχειρηματικό σχέδιο» ή και αυτό θα λείπει από το φάκελο…? (σιγά μην υπάρχει φάκελος…).

    Ας έρθουμε τώρα στους ξένους… Στην Ελλάδα όλοι οι ξένοι ασφαλιστικοί όμιλοι που επένδυσαν βγήκαν ζημιωμένοι (εκτός AIG!) και αναγκάστηκαν να κάνουν σημαντικές αυξήσεις κεφαλαίων στις θυγατρικές τους. Έμαθαν το μάθημά τους και άλλαξαν τις διοικήσεις τους με επιλεγμένους νέους και καταρτισμένους Έλληνες διευθυντές, οι οποίοι έχουν καταλάβει ότι αν δεν επιβάλλουν νοικοκυριό, θα μείνουν χωρίς δουλειά! Οι εταιρίες αυτές, από πλευράς δυνατοτήτων, δεν διαφέρουν σε τίποτα από τις αμιγώς Ελληνικές…

    Αν δούμε τον πίνακα με τις πρώτες εταιρίες στη χώρα μας, οι αμιγώς Ελληνικές (πριν αρχίσει το ξεπούλημα…) είναι σαφώς μεγαλύτερες από τις ξένες. Τώρα λοιπόν που όλα αυτά τα «μεγαθήρια» είναι προβληματικά, έρχεται η πολιτεία και αναζητεί σανίδα σωτηρίας στα κεφάλαια των ξένων…! Και οι ξένοι τι θα κάνουν? Θα βάλουν τα ωραία τους κεφάλαια σε μία αγορά μπάχαλο χωρίς κανόνες? Σας φαίνονται κύριοι για κοροΐδα? (10 η αλεπού και 100 το αλεπουδάκι δεν γίνεται…). Στην Ελλάδα οι λέξεις ποιότητα και ποσότητα είναι ασύμβατες. Υπάρχουν μικρές και νοικοκυρεμένες εταιρείες οι οποίες θα επιβιώσουν (έστω και ως μεσίτες). Αυτές γιατί δεν χρειάζονται «χάρισμα» κεφαλαίων?

    Τέλος ας δούμε και τα καρτέλ. Αν οι ξένοι όμιλοι θέλουν να δημιουργήσουν καρτέλ, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να «κόψουν» την αντασφάλιση των μικρών! Με 2-3 εταιρίες δουλεύει όλη ή αγορά. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Και δεν γίνεται γιατί σήμερα υπάρχουν δύο πράγματα, το διαδίκτυο και η Ελεύθερη Παροχή Υπηρεσιών. Τελειώνω με παράδειγμα. Είμαι μεσίτης ασφαλίσεων και βρίσκω μία μεσαία Γερμανική ασφαλιστική εταιρεία (δηλαδή διπλάσια από ολόκληρη την Ελληνική αγορά…) ή οποία έχει άδεια ΕΠΥ για την Ελλάδα. Μεταφράζω το συμβόλαιο της, προσλαμβάνω διακανονιστές ζημιών, βρίσκω πραγματογνώμονες, επενδύω 15.000 σε έναν ιστοχώρο και πουλάω on-line «αυτοκίνητο» (σύγκριση προγραμμάτων εταιριών, προσφορές, προτάσεις, ανανεώσεις, όλα ηλεκτρονικά)10-20% φθηνότερα από τις εγκατεστημένες εταιρίες (Ελληνικές και ξένες) με άψογο και ελεγχόμενο service, μόνο στην Αττική, με επίσης ελεγχόμενη και επιλεγμένη παραγωγή ασφάλιστρων. Έχει και συνέχεια… Βάζω τις ζημιές μου σε «κουβά» καλύτερο των τοπικών εταιριών…, ο Γερμανός Ασφαλιστής είναι ευχαριστημένος γιατί βγάζει χωρίς να έχει επενδύσει τίποτα…και εγώ είμαι ευχαριστημένος γιατί έχω μειώσει τα λειτουργικά μου έξοδα και προσφέρω ένα ποιοτικό προϊόν όπως το θέλω (με 5.000.000 / ατύχημα και όχι 1.000.000 / άτομο …..!!!!!!).

    Καλώς ήρθατε στο 2013!!!

    Reply
  8. pantaxairon says:
    17 years ago

    αμ επος αμ εργο
    ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα
    αν δεν βρεξεις τον ποπο σου ψαρια δεν πιανεις
    Εμπρος κ. Σεραφειμιδη ενδιαφερον το bussiness plan ολοι ομως το εχουν σκεφτει καποιος να το πραγματποιησει χρειαζεται.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ