ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένα “μάθημα” για όλες τις ασφαλιστικές

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
02/10/2015 - Updated on 04/04/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
cloud
Share on Facebook

Πριν λίγους μήνες η Amazon λάνσαρε το κουμπί «Dash», ένα επαναστατικό gadget που… δείχνει το μέλλον. Οι χρήστες του Amazon τοποθετούν το Dash πάνω σε μία οικιακή συσκευή και αυτό συνδέεται στο διαδίκτυο μέσω Wi-Fi και… ψωνίζει.

Του Terry Golesworthy*

Διαβάστε Επίσης

9 φοβερά gadgets που δεν έχετε ξαναδεί

9 φοβερά gadgets που δεν έχετε ξαναδεί

Feb 19, 2020 - Updated on Apr 4, 2020
Τι γίνεται όταν η καριέρα ταυτίζεται με τη ζωή σου

Τι γίνεται όταν η καριέρα ταυτίζεται με τη ζωή σου

Feb 13, 2020 - Updated on Apr 4, 2020

Όταν, για παράδειγμα, μία νοικοκυρά βλέπει ότι τελειώνει ένα απορρυπαντικό, το μόνο που έχει να κάνει είναι να πατήσει το Dash και η Amazon θα ξεκινήσει άμεσα τη διαδικασία αποστολής νέου. Για κάθε μάρκα προϊόντος ο καταναλωτής προμηθεύεται διαφορετικό Dash.

Τώρα θα πείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά με τις ασφάλειες; Δεν έχουν άμεση, όμως δείχνουν την τάση, ότι οι άνθρωποι θα αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να κάνουν τις αγορές τους πιο εύκολες και γρήγορες.

Και ενώ η τεχνολογία αλλάζει τα πάντα στις καταναλωτικές συνήθειες, οι αλλαγές που έχουν σημειωθεί στο επιχειρηματικό μοντέλο των ασφαλιστικών τις τελευταίες δεκαετίες είναι λιγοστές. Είναι σαν να πιστεύει η ασφαλιστική αγορά ότι δεν μπορούν να τις «αγγίξουν» οι απαιτήσεις του κόσμου και οι αλλαγές. Κάποιος θα έλεγε, βέβαια, ότι η ασφάλεια δεν είναι εμπορικό προϊόν σαν το απορρυπαντικό. Όμως αν μπορείς να εξοικονομήσεις 15% ή και περισσότερο σε 15 λεπτά, δεν είναι και τόσο πολύπλοκο.

Τώρα είναι ίσως η ώρα να σκεφτούμε το πως οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν και να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των ασφαλιστικών.

Σύμφωνα με έρευνα της Effective Coverage, μόλις το 24% των millennials θα σκέφτονταν να αγοράσουν ασφάλεια κατοικίας από τοπικά ασφαλιστικά γραφεία. Η έρευνα συμπεραίνει ότι οι millennials είναι συνηθισμένοι στην αμεσότητα, στην πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην ατομική εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλουν να κάνουν αγορές με τον τρόπο που η ασφαλιστική αγορά θέλει να πουλάει.

Και δεν είναι μόνο οι millennials – έκθεση της PricewaterhouseCoopers αναφέρει ότι το 7% των Αμερικανών θεωρούν τους εαυτούς τους «προμηθευτές» στην ανταλλακτική κοινωνία (όπως οι εταιρείες Uber και Airbnb). Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 25% για ηλικίες άνω των 55 ετών.

Πολλές ασφαλιστικές αρνούνται πεισματικά να συμπεριλάβουν την ανταλλακτική κοινωνία στα προσωπικά συμβόλαια, όμως μήπως διώχνουμε έως και το 25% των αφοσιωμένων πελατών μας της γενιάς των baby boomers απλά και μόνο επειδή δεν είμαστε ικανοί να υποστηρίξουμε την επιθυμία, ή ανάγκη τους, να συμμετάσχουν στη νέα εποχή;

Οι καταναλωτές εκτίθενται συνεχώς σε νέα προϊόντα και νέους τρόπους αγοράς αυτών των προϊόντων και αυτό θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον ασφαλιστικό κλάδο, όπως είχε και θα συνεχίσει να έχει και σε άλλους κλάδους.

Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων κοινής χρήσης Zipcar δίνει μία πρώτη γεύση – με 8-10 δολάρια την ώρα ο πελάτης μπορεί να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο και στην τιμή περιλαμβάνονται τα καύσιμα και η ασφάλεια. Στη Μ. Βρετανία η ασφαλιστική Marmalade παρέχει καλύψεις σε νέους οδηγούς – κυρίως ηλικίας 18-24 – και προσφέρει πακέτα που περιλαμβάνουν ασφάλεια αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τηλεματική.

Στις ΗΠΑ, η General Motors έχει ήδη εκδηλώσει την πρόθεσή της να μοιραστεί δεδομένα που συλλέγει η εταιρεία OnStar για τον καθορισμό των ασφαλίστρων. Κάποια στιγμή θα πρέπει και οι dealers των αυτοκινητοβιομηχανιών να συμπεριλάβουν την ασφάλιση στις υπηρεσίες ρουτίνας.

Η πιθανότητα αποδιοργάνωσης δεν σημαίνει ότι θα μειωθεί η δραστηριότητα στο σύνολό της, αλλά συνεπάγεται ότι οι ασφαλιστικές ενδέχεται να παρέχουν «συστατικά» μίας πιο ολοκληρωμένης λύσης.

Σκεφτείτε τον κλάδο της τεχνολογίας – η χρήση περίπλοκης γλώσσας και ορολογίας είναι το χειρότερο που έχει φανταστεί ο ασφαλιστικός κλάδος, αλλά οδεύει προς την απλοποίηση για να διευρύνει την αγορά. Πάρτε σαν παράδειγμα την Apple: έχει μόλις τρία μοντέλα φορητών υπολογιστών – το MacBook, το MacBook Air και το MacBook Pro. Αυτό καθιστά την αγορά laptop πολύ εύκολη. Η Apple προσφέρει ακόμη μία γεύση του πιθανού μέλλοντος της ασφάλισης με το AppleCare (μία εκτεταμένη εγγύηση), που μοιάζει πολύ με ασφάλεια. Το 2014 εκτιμάται ότι τα έσοδα από το AppleCare έφτασαν τα 6 δις. δολάρια, με την AIG να παίνριε τη μερίδα του λέοντος. Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο μπροστά, η Apple διαθέτει με 40 δολάρια το μήνα το νέο iPhone 6S μαζί με AppleCare.

Ας επιστρέψουμε όμως στο αρχικό ερώτημα. Θα συνεχίσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν τα υφιστάμενα ασφαλιστικά προϊόντα από τα υφιστάμενα κανάλια πωλήσεων; Για κάποιο καιρό ναι, μέχρι κάποιος να παρουσιάσει μία βελτιωμένη διαδικασία. Αυτός μπορεί να είναι κάποιος που θα εισβάλλει στην ασφαλιστική αγορά, ή κάποια ασφαλιστική που θα αναζητά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Κατά συνέπεια, τι πρέπει να κάνουμε;

-Να αποδεχτούμε ότι η διατάραξη της αγοράς είναι αναπόφευκτη και η ταχύτητα της αλλαγής αυξάνεται.

-Να σκεφτούμε πρώτα απ’ όλα τις κινητές συσκευές.

-Να δημιουργήσουμε εσωτερικά ομάδες καινοτομίας και να συμπεριλάβουμε άτομα εκτός του κλάδου

-Ξεφύγετε από τα συνηθισμένα πριν το κάνουν άλλοι

-Σκεφτείτε όλο τον κύκλο – όχι μόνο πως πουλάτε ασφαλιστήρια αλλά επίσης τι πουλάτε

Η ασφάλεια είναι ένα προϊόν που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κατανοούν και σίγουρα δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν. Η ασφάλεια προσφέρει λίγα γνήσια σημεία επαφής και αυτό περιορίζει την προσήλωση στο προϊόν. Η αντίληψη ότι είναι δύσκολη η αλλαγή ασφαλιστικής εταιρείας περιορίζει τη μετακίνηση πελατών, όμως η ύπαρξη μίας απλοποιημένης διαδικασίας αγοράς μειώνει τα εμπόδια.

*Ο Terry Golesworthy είναι πρόεδρος του The Customer Respect Group και εστιάζει στις εμπειρίες των καταναλωτών στο διαδίκτυο.

Tags: WOW Gadgets!
np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

1.379 κενά πρέπει να καλυφθούν για να αποκτήσουμε επάρκεια προσωπικών ιατρών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης με εικονικές συνταγογραφήσεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Καμπανάκι για το συνταξιοδοτικό στην Ευρώπη 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καμπανάκι για το συνταξιοδοτικό στην Ευρώπη 

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Καταγραφή των ζημιών από το κύμα κακοκαιρίας «BYRON»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καταγραφή των ζημιών από το κύμα κακοκαιρίας «BYRON»

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Η δύναμη της κοινότητάς του MDRT είναι οι άνθρωποί της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η δύναμη της κοινότητάς του MDRT είναι οι άνθρωποί της

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
ΠΣΑΣ: Γιατί προβληματίζει η πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση παρέμβαση της ΔΕΕΙΑ για αθέμιτη πρακτική ζητά η ΕΑΔΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Οι χορηγοί για τα 10 χρόνια του Πάνορμου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι χορηγοί για τα 10 χρόνια του Πάνορμου

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ΙΟΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους στην οδική ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ΙΟΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους στην οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑ: Παροχή Δωρεάν “επαναπιστοποιήσεων” σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για συμπλήρωση ωρών του 2025

by Insurancedaily editorial team
Dec 4, 2025
Συνάντηση εκπροσώπων του ΣΕΥΤΠΕ και Συλλόγου Εργαζομένων Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση εκπροσώπων του ΣΕΥΤΠΕ και Συλλόγου Εργαζομένων Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-banner4-all-safegif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • 1.379 κενά πρέπει να καλυφθούν για να αποκτήσουμε επάρκεια προσωπικών ιατρών

    Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης με εικονικές συνταγογραφήσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι χορηγοί για τα 10 χρόνια του Πάνορμου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Καταγραφή των ζημιών από το κύμα κακοκαιρίας «BYRON»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ