ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένα “μάθημα” για όλες τις ασφαλιστικές

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
02/10/2015 - Updated on 04/04/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
cloud
Share on Facebook

Πριν λίγους μήνες η Amazon λάνσαρε το κουμπί «Dash», ένα επαναστατικό gadget που… δείχνει το μέλλον. Οι χρήστες του Amazon τοποθετούν το Dash πάνω σε μία οικιακή συσκευή και αυτό συνδέεται στο διαδίκτυο μέσω Wi-Fi και… ψωνίζει.

Του Terry Golesworthy*

Διαβάστε Επίσης

9 φοβερά gadgets που δεν έχετε ξαναδεί

9 φοβερά gadgets που δεν έχετε ξαναδεί

Feb 19, 2020 - Updated on Apr 4, 2020
Τι γίνεται όταν η καριέρα ταυτίζεται με τη ζωή σου

Τι γίνεται όταν η καριέρα ταυτίζεται με τη ζωή σου

Feb 13, 2020 - Updated on Apr 4, 2020

Όταν, για παράδειγμα, μία νοικοκυρά βλέπει ότι τελειώνει ένα απορρυπαντικό, το μόνο που έχει να κάνει είναι να πατήσει το Dash και η Amazon θα ξεκινήσει άμεσα τη διαδικασία αποστολής νέου. Για κάθε μάρκα προϊόντος ο καταναλωτής προμηθεύεται διαφορετικό Dash.

Τώρα θα πείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά με τις ασφάλειες; Δεν έχουν άμεση, όμως δείχνουν την τάση, ότι οι άνθρωποι θα αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να κάνουν τις αγορές τους πιο εύκολες και γρήγορες.

Και ενώ η τεχνολογία αλλάζει τα πάντα στις καταναλωτικές συνήθειες, οι αλλαγές που έχουν σημειωθεί στο επιχειρηματικό μοντέλο των ασφαλιστικών τις τελευταίες δεκαετίες είναι λιγοστές. Είναι σαν να πιστεύει η ασφαλιστική αγορά ότι δεν μπορούν να τις «αγγίξουν» οι απαιτήσεις του κόσμου και οι αλλαγές. Κάποιος θα έλεγε, βέβαια, ότι η ασφάλεια δεν είναι εμπορικό προϊόν σαν το απορρυπαντικό. Όμως αν μπορείς να εξοικονομήσεις 15% ή και περισσότερο σε 15 λεπτά, δεν είναι και τόσο πολύπλοκο.

Τώρα είναι ίσως η ώρα να σκεφτούμε το πως οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν και να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των ασφαλιστικών.

Σύμφωνα με έρευνα της Effective Coverage, μόλις το 24% των millennials θα σκέφτονταν να αγοράσουν ασφάλεια κατοικίας από τοπικά ασφαλιστικά γραφεία. Η έρευνα συμπεραίνει ότι οι millennials είναι συνηθισμένοι στην αμεσότητα, στην πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην ατομική εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλουν να κάνουν αγορές με τον τρόπο που η ασφαλιστική αγορά θέλει να πουλάει.

Και δεν είναι μόνο οι millennials – έκθεση της PricewaterhouseCoopers αναφέρει ότι το 7% των Αμερικανών θεωρούν τους εαυτούς τους «προμηθευτές» στην ανταλλακτική κοινωνία (όπως οι εταιρείες Uber και Airbnb). Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 25% για ηλικίες άνω των 55 ετών.

Πολλές ασφαλιστικές αρνούνται πεισματικά να συμπεριλάβουν την ανταλλακτική κοινωνία στα προσωπικά συμβόλαια, όμως μήπως διώχνουμε έως και το 25% των αφοσιωμένων πελατών μας της γενιάς των baby boomers απλά και μόνο επειδή δεν είμαστε ικανοί να υποστηρίξουμε την επιθυμία, ή ανάγκη τους, να συμμετάσχουν στη νέα εποχή;

Οι καταναλωτές εκτίθενται συνεχώς σε νέα προϊόντα και νέους τρόπους αγοράς αυτών των προϊόντων και αυτό θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον ασφαλιστικό κλάδο, όπως είχε και θα συνεχίσει να έχει και σε άλλους κλάδους.

Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων κοινής χρήσης Zipcar δίνει μία πρώτη γεύση – με 8-10 δολάρια την ώρα ο πελάτης μπορεί να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο και στην τιμή περιλαμβάνονται τα καύσιμα και η ασφάλεια. Στη Μ. Βρετανία η ασφαλιστική Marmalade παρέχει καλύψεις σε νέους οδηγούς – κυρίως ηλικίας 18-24 – και προσφέρει πακέτα που περιλαμβάνουν ασφάλεια αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τηλεματική.

Στις ΗΠΑ, η General Motors έχει ήδη εκδηλώσει την πρόθεσή της να μοιραστεί δεδομένα που συλλέγει η εταιρεία OnStar για τον καθορισμό των ασφαλίστρων. Κάποια στιγμή θα πρέπει και οι dealers των αυτοκινητοβιομηχανιών να συμπεριλάβουν την ασφάλιση στις υπηρεσίες ρουτίνας.

Η πιθανότητα αποδιοργάνωσης δεν σημαίνει ότι θα μειωθεί η δραστηριότητα στο σύνολό της, αλλά συνεπάγεται ότι οι ασφαλιστικές ενδέχεται να παρέχουν «συστατικά» μίας πιο ολοκληρωμένης λύσης.

Σκεφτείτε τον κλάδο της τεχνολογίας – η χρήση περίπλοκης γλώσσας και ορολογίας είναι το χειρότερο που έχει φανταστεί ο ασφαλιστικός κλάδος, αλλά οδεύει προς την απλοποίηση για να διευρύνει την αγορά. Πάρτε σαν παράδειγμα την Apple: έχει μόλις τρία μοντέλα φορητών υπολογιστών – το MacBook, το MacBook Air και το MacBook Pro. Αυτό καθιστά την αγορά laptop πολύ εύκολη. Η Apple προσφέρει ακόμη μία γεύση του πιθανού μέλλοντος της ασφάλισης με το AppleCare (μία εκτεταμένη εγγύηση), που μοιάζει πολύ με ασφάλεια. Το 2014 εκτιμάται ότι τα έσοδα από το AppleCare έφτασαν τα 6 δις. δολάρια, με την AIG να παίνριε τη μερίδα του λέοντος. Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο μπροστά, η Apple διαθέτει με 40 δολάρια το μήνα το νέο iPhone 6S μαζί με AppleCare.

Ας επιστρέψουμε όμως στο αρχικό ερώτημα. Θα συνεχίσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν τα υφιστάμενα ασφαλιστικά προϊόντα από τα υφιστάμενα κανάλια πωλήσεων; Για κάποιο καιρό ναι, μέχρι κάποιος να παρουσιάσει μία βελτιωμένη διαδικασία. Αυτός μπορεί να είναι κάποιος που θα εισβάλλει στην ασφαλιστική αγορά, ή κάποια ασφαλιστική που θα αναζητά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Κατά συνέπεια, τι πρέπει να κάνουμε;

-Να αποδεχτούμε ότι η διατάραξη της αγοράς είναι αναπόφευκτη και η ταχύτητα της αλλαγής αυξάνεται.

-Να σκεφτούμε πρώτα απ’ όλα τις κινητές συσκευές.

-Να δημιουργήσουμε εσωτερικά ομάδες καινοτομίας και να συμπεριλάβουμε άτομα εκτός του κλάδου

-Ξεφύγετε από τα συνηθισμένα πριν το κάνουν άλλοι

-Σκεφτείτε όλο τον κύκλο – όχι μόνο πως πουλάτε ασφαλιστήρια αλλά επίσης τι πουλάτε

Η ασφάλεια είναι ένα προϊόν που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κατανοούν και σίγουρα δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν. Η ασφάλεια προσφέρει λίγα γνήσια σημεία επαφής και αυτό περιορίζει την προσήλωση στο προϊόν. Η αντίληψη ότι είναι δύσκολη η αλλαγή ασφαλιστικής εταιρείας περιορίζει τη μετακίνηση πελατών, όμως η ύπαρξη μίας απλοποιημένης διαδικασίας αγοράς μειώνει τα εμπόδια.

*Ο Terry Golesworthy είναι πρόεδρος του The Customer Respect Group και εστιάζει στις εμπειρίες των καταναλωτών στο διαδίκτυο.

Tags: WOW Gadgets!
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 13, 2025
Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurobank & Fairfax Digital: Επιτάχυνση της υιοθέτησης ΑgenticAI στον τραπεζικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Nov 12, 2025
Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία
Video

Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επτασφράγιστο μυστικό η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας στις ασφάλειες

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Το 83% επινοεί του κωδικούς του on line – Πώς θα δείτε αν σας έχουν χακάρει
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

    Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ