ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: 5 τρόποι που οι ασφαλιστές ζωής μποορούν να εκμεταλλευτούν τα κινητά

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
20/11/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ασφαλιστικές Εφαρμογές για κινητά, Ειδήσεις
A A
Έρευνα: 5 τρόποι που οι ασφαλιστές ζωής μποορούν να εκμεταλλευτούν τα κινητά
Share on Facebook

Οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής έχουν αφήσει ανεκμετάλλευτες τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα έξυπνα κινητά σύμφωνα με την έκθεση “Mobile Apps in Life Insurance: An Underutilized Channel ”, την οποία έκανε η Aite Group, εταιρεία που εξειδικεύεται στο κομμάτι της τεχνολογίας στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την έρευνα μόνο το 20% των ασφαλιστικών εταιρειών αξιοποιεί την τεχνολογία των εφαρμογών και αυτό δημιουργεί ευρύ πεδίο ευκαιριών για τις ασφαλιστικές.

Διαβάστε Επίσης

ΠΟΑΔ

ΠΟΑΔ: Παρουσιάζουν τους διαμεσολαβητές ως υπαίτιους για τις υπέρογκες αυξήσεις στα προγράμματα υγείας

Jul 23, 2025
Προσοχή: Hackers με «όχημα» τηλεπλατφόρμες

Ηνωμένο Βασίλειο: Σχέδιο για απαγόρευση πληρωμής λύτρων από δημόσιους φορείς σε κυβερνοεγκληματίες

Jul 23, 2025

Κατά την ερευνήτρια Samantha Chow στις εξής πέντε διαδικασίες πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες:

1.Επικοινωνία: Μία εφαρμογή ανοίγει το δρόμο για επικοινωία και μέσα από ένα app Μία ασφαλιστική μπορεί να ενημερώνει τον καταναλωτή μέσω alerts, μηνυμάτων κειμένων και emails. “Η επικοινωνία μέασ από μία εφαρμογή μπορεί να είναι προσωποποιημένη. Μπορεί να σχετίζεται με γεγονόταμ οδηγικές συνμπεριφορές, δραστηριότητες, κοινωνικές συμπεριφορές, καταναλωτικές συμπεριφορές κ.α. Η επικοινωνία του μέλλοντος στηρίζεται στο να μπορεί κανείς να εντοπίζει και να χρησιμοποιεί πληροφορίες για να εξατομικεύει αυθτό που παρέχει στον πελάτη”.

2.Δέσμευση: Οια σφαλιστικές εταιρείες ζωής πάντα αναζητούν μεθόδους που θα ενισχύσουν τη δέσμευση του πελάτη. Και η απάντηση δεν είναι μόνο τα wearables και συσκευές IoT. Με μία εφαρμογή κινητού οι ασφαλιστικές μπορούν να παραμείνουν σε επαφή με τον πελάτη μέσα από ενημερώσεις για γενέθλια, ερωτήσεις για να αναπτύξουν ένα προιόν η να εξελίξουν ένα υπάρχον και υπενθυμίσεις για να ανανεώσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες.

3.Πληρωμή και μεσολάβηση: Οι ασφαλιστικές εταιρείεςμπορούν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους για ασφάλιστρα που δεν έχουν κατατεθεί μέσω εφαρμογής.

4. Διαχείριση συμβολαίου: Οι πελάτες δεν θέλουν να μιλήσουν σε εκπρόσωπο κάθε φορά που χρειάζονται κάτι. Δώστε τους τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνήσουν, “Το να μπορεί ο πελάτης μέσα από μία εφαρμογή να μπαίνει και να κάνει αλλαγές σε στοιχεία όπως η διεύθυνσή του, το διακιούχο πάιζει σηματικό ρόλο. Όχι μόνο παρέχεται μία καλή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αλλά αφήνει ελεύθερο και το χρόνο των ανθρώπων στα call center για να ασχοληθούν με πιο ουσιώδη πράγματα.

5. Εκπαίδευση: Μία εφαρμογή μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην συνεχή εκπαίδευση των ασφαλισμένων. “Σκεφτείτε ένα νεο ασφαλισμένο που έχει κάνει το πρώτο του ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον οποίο μπορείτε να παρέχετε μέσα από μία εφαρμογή υπολογιστικά εργαλεία για να αντιληφθούν τα οφέλη. Μπορείτε επίσης να στέλνετε διαφημίσεις για νέα προιόντα, ενημερωτικά Video, ερωτηματολόγια και στόχους του προγράμματος που έχει”. Πηγή: Dgital Insurance

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Παρουσιάζουν τους διαμεσολαβητές ως υπαίτιους για τις υπέρογκες αυξήσεις στα προγράμματα υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Προσοχή: Hackers με «όχημα» τηλεπλατφόρμες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ηνωμένο Βασίλειο: Σχέδιο για απαγόρευση πληρωμής λύτρων από δημόσιους φορείς σε κυβερνοεγκληματίες

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Έρευνα: 7 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν για το περιβάλλον
Μελέτες

ICAP CRIF: Μειωμένος ο δείκτης ανεργίας

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Συνάντηση εργασίας του Προέδρου του ΕΕΑ, Γ. Χατζηθεοδοσίου με τον Περιφερειάρχη Αττικής, Ν. Χαρδαλιά
Ειδήσεις

Συνάντηση εργασίας του Προέδρου του ΕΕΑ, Γ. Χατζηθεοδοσίου με τον Περιφερειάρχη Αττικής, Ν. Χαρδαλιά

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

by Insurance Daily Author
Jul 22, 2025
Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life
Υγεία

Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό

by Νίκος Μωράκης
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ