ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: 5 τρόποι που οι ασφαλιστές ζωής μποορούν να εκμεταλλευτούν τα κινητά

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
20/11/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ασφαλιστικές Εφαρμογές για κινητά, Ειδήσεις
A A
Έρευνα: 5 τρόποι που οι ασφαλιστές ζωής μποορούν να εκμεταλλευτούν τα κινητά
Share on Facebook

Οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής έχουν αφήσει ανεκμετάλλευτες τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα έξυπνα κινητά σύμφωνα με την έκθεση “Mobile Apps in Life Insurance: An Underutilized Channel ”, την οποία έκανε η Aite Group, εταιρεία που εξειδικεύεται στο κομμάτι της τεχνολογίας στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την έρευνα μόνο το 20% των ασφαλιστικών εταιρειών αξιοποιεί την τεχνολογία των εφαρμογών και αυτό δημιουργεί ευρύ πεδίο ευκαιριών για τις ασφαλιστικές.

Διαβάστε Επίσης

Ποιος φταίει για την αεροπορική τραγωδία AF447;

Ποιος φταίει για την αεροπορική τραγωδία AF447;

Dec 11, 2025
Ι. Σηφάκης

Ο Γ. Σηφάκης Διευθυντής Marketing στην Τειρεσίας

Dec 11, 2025

Κατά την ερευνήτρια Samantha Chow στις εξής πέντε διαδικασίες πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες:

1.Επικοινωνία: Μία εφαρμογή ανοίγει το δρόμο για επικοινωία και μέσα από ένα app Μία ασφαλιστική μπορεί να ενημερώνει τον καταναλωτή μέσω alerts, μηνυμάτων κειμένων και emails. “Η επικοινωνία μέασ από μία εφαρμογή μπορεί να είναι προσωποποιημένη. Μπορεί να σχετίζεται με γεγονόταμ οδηγικές συνμπεριφορές, δραστηριότητες, κοινωνικές συμπεριφορές, καταναλωτικές συμπεριφορές κ.α. Η επικοινωνία του μέλλοντος στηρίζεται στο να μπορεί κανείς να εντοπίζει και να χρησιμοποιεί πληροφορίες για να εξατομικεύει αυθτό που παρέχει στον πελάτη”.

2.Δέσμευση: Οια σφαλιστικές εταιρείες ζωής πάντα αναζητούν μεθόδους που θα ενισχύσουν τη δέσμευση του πελάτη. Και η απάντηση δεν είναι μόνο τα wearables και συσκευές IoT. Με μία εφαρμογή κινητού οι ασφαλιστικές μπορούν να παραμείνουν σε επαφή με τον πελάτη μέσα από ενημερώσεις για γενέθλια, ερωτήσεις για να αναπτύξουν ένα προιόν η να εξελίξουν ένα υπάρχον και υπενθυμίσεις για να ανανεώσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες.

3.Πληρωμή και μεσολάβηση: Οι ασφαλιστικές εταιρείεςμπορούν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους για ασφάλιστρα που δεν έχουν κατατεθεί μέσω εφαρμογής.

4. Διαχείριση συμβολαίου: Οι πελάτες δεν θέλουν να μιλήσουν σε εκπρόσωπο κάθε φορά που χρειάζονται κάτι. Δώστε τους τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνήσουν, “Το να μπορεί ο πελάτης μέσα από μία εφαρμογή να μπαίνει και να κάνει αλλαγές σε στοιχεία όπως η διεύθυνσή του, το διακιούχο πάιζει σηματικό ρόλο. Όχι μόνο παρέχεται μία καλή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αλλά αφήνει ελεύθερο και το χρόνο των ανθρώπων στα call center για να ασχοληθούν με πιο ουσιώδη πράγματα.

5. Εκπαίδευση: Μία εφαρμογή μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην συνεχή εκπαίδευση των ασφαλισμένων. “Σκεφτείτε ένα νεο ασφαλισμένο που έχει κάνει το πρώτο του ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον οποίο μπορείτε να παρέχετε μέσα από μία εφαρμογή υπολογιστικά εργαλεία για να αντιληφθούν τα οφέλη. Μπορείτε επίσης να στέλνετε διαφημίσεις για νέα προιόντα, ενημερωτικά Video, ερωτηματολόγια και στόχους του προγράμματος που έχει”. Πηγή: Dgital Insurance

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ποιος φταίει για την αεροπορική τραγωδία AF447;
Διεθνείς Ειδήσεις

Ποιος φταίει για την αεροπορική τραγωδία AF447;

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Ι. Σηφάκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γ. Σηφάκης Διευθυντής Marketing στην Τειρεσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Έκθεση KPMG:  Σε ανοδική τροχιά οι ασφαλιστικές & άνω των 6 δις η παραγωγή το 2025
Οικονομία - Πολιτική

Ειλικρινής διάλογος και λύση στα προβλήματα των αγροτών

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 11, 2025
50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ποιος φταίει για την αεροπορική τραγωδία AF447;

    Ποιος φταίει για την αεροπορική τραγωδία AF447;

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο Γ. Σηφάκης Διευθυντής Marketing στην Τειρεσίας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ειλικρινής διάλογος και λύση στα προβλήματα των αγροτών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έκθεση KPMG: Σε ανοδική τροχιά οι ασφαλιστικές & άνω των 6 δις η παραγωγή το 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ