ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: 5 τρόποι που οι ασφαλιστές ζωής μποορούν να εκμεταλλευτούν τα κινητά

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
20/11/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ασφαλιστικές Εφαρμογές για κινητά, Ειδήσεις
A A
Έρευνα: 5 τρόποι που οι ασφαλιστές ζωής μποορούν να εκμεταλλευτούν τα κινητά
Share on Facebook

Οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής έχουν αφήσει ανεκμετάλλευτες τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα έξυπνα κινητά σύμφωνα με την έκθεση “Mobile Apps in Life Insurance: An Underutilized Channel ”, την οποία έκανε η Aite Group, εταιρεία που εξειδικεύεται στο κομμάτι της τεχνολογίας στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την έρευνα μόνο το 20% των ασφαλιστικών εταιρειών αξιοποιεί την τεχνολογία των εφαρμογών και αυτό δημιουργεί ευρύ πεδίο ευκαιριών για τις ασφαλιστικές.

Διαβάστε Επίσης

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Oct 21, 2025

Κατά την ερευνήτρια Samantha Chow στις εξής πέντε διαδικασίες πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες:

1.Επικοινωνία: Μία εφαρμογή ανοίγει το δρόμο για επικοινωία και μέσα από ένα app Μία ασφαλιστική μπορεί να ενημερώνει τον καταναλωτή μέσω alerts, μηνυμάτων κειμένων και emails. “Η επικοινωνία μέασ από μία εφαρμογή μπορεί να είναι προσωποποιημένη. Μπορεί να σχετίζεται με γεγονόταμ οδηγικές συνμπεριφορές, δραστηριότητες, κοινωνικές συμπεριφορές, καταναλωτικές συμπεριφορές κ.α. Η επικοινωνία του μέλλοντος στηρίζεται στο να μπορεί κανείς να εντοπίζει και να χρησιμοποιεί πληροφορίες για να εξατομικεύει αυθτό που παρέχει στον πελάτη”.

2.Δέσμευση: Οια σφαλιστικές εταιρείες ζωής πάντα αναζητούν μεθόδους που θα ενισχύσουν τη δέσμευση του πελάτη. Και η απάντηση δεν είναι μόνο τα wearables και συσκευές IoT. Με μία εφαρμογή κινητού οι ασφαλιστικές μπορούν να παραμείνουν σε επαφή με τον πελάτη μέσα από ενημερώσεις για γενέθλια, ερωτήσεις για να αναπτύξουν ένα προιόν η να εξελίξουν ένα υπάρχον και υπενθυμίσεις για να ανανεώσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες.

3.Πληρωμή και μεσολάβηση: Οι ασφαλιστικές εταιρείεςμπορούν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους για ασφάλιστρα που δεν έχουν κατατεθεί μέσω εφαρμογής.

4. Διαχείριση συμβολαίου: Οι πελάτες δεν θέλουν να μιλήσουν σε εκπρόσωπο κάθε φορά που χρειάζονται κάτι. Δώστε τους τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνήσουν, “Το να μπορεί ο πελάτης μέσα από μία εφαρμογή να μπαίνει και να κάνει αλλαγές σε στοιχεία όπως η διεύθυνσή του, το διακιούχο πάιζει σηματικό ρόλο. Όχι μόνο παρέχεται μία καλή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αλλά αφήνει ελεύθερο και το χρόνο των ανθρώπων στα call center για να ασχοληθούν με πιο ουσιώδη πράγματα.

5. Εκπαίδευση: Μία εφαρμογή μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην συνεχή εκπαίδευση των ασφαλισμένων. “Σκεφτείτε ένα νεο ασφαλισμένο που έχει κάνει το πρώτο του ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον οποίο μπορείτε να παρέχετε μέσα από μία εφαρμογή υπολογιστικά εργαλεία για να αντιληφθούν τα οφέλη. Μπορείτε επίσης να στέλνετε διαφημίσεις για νέα προιόντα, ενημερωτικά Video, ερωτηματολόγια και στόχους του προγράμματος που έχει”. Πηγή: Dgital Insurance

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Νεότερα δεδομένα στη θεραπεία όγκων του γαστρεντερικού
Υγεία

Νεότερα δεδομένα στη θεραπεία όγκων του γαστρεντερικού

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ