ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Έρευνα για την επόμενη ημέρα στον εθελοντισμό από την ethelon και τη Eurolife FFH

Έρευνα ethelon και Eurolife FFH

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
16/07/2020 - Updated on 28/07/2020
in Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
A A
EurolifeFFH_ethelon_Volunteerism
Share on Facebook

H ethelon και η Eurolife FFH, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, παρουσιάζουν τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας για τον εθελοντισμό, η οποία καταγράφει και αναλύει την επόμενη ημέρα για την εθελοντική δραστηριότητα στη χώρα.

Στόχος της έρευνας είναι να αναδείξει τις τάσεις, τις συμπεριφορές και τις προοπτικές που θα καθορίσουν το μέλλον του εθελοντισμού και τους τρόπους με τους οποίους θα υλοποιούνται στο εξής τέτοιου τύπου ενέργειες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή εκπροσώπων από το διευρυμένο δίκτυο συνεργατών της ethelon, μελών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και στελεχών επιχειρήσεων, συγκεντρώνοντας πάνω από 1.200 συμμετοχές.

Το βασικό σημείο που αναδείχθηκε από την έρευνα ήταν ο εθελοντισμός εξ αποστάσεως – μια πρακτική που η πλειοψηφία των ερωτώμενων εκτιμά ότι θα διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των εθελοντικών προγραμμάτων και πρωτοβουλιών. Συγκεκριμένα, αυτό το μοντέλο εμφανίζεται ως μια νέα ευκαιρία, η οποία, παρά τις όποιες προκλήσεις δημιουργεί, έχει τη δυνατότητα να διευρύνει το θετικό αντίκτυπο του εθελοντισμού στην ελληνική κοινωνία.

Διαβάστε Επίσης

Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

May 28, 2025
Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025

May 27, 2025

Τα αποτελέσματα της έρευνας χωρίστηκαν σε τρεις υποκατηγορίες, ανάλογα με την ομάδα κοινού, στην οποία ανήκε ο ερωτώμενος. Η πρώτη ομάδα, οι εθελοντές από το δίκτυο της ethelon, δηλώνει σχεδόν πλειοψηφικά ότι θα επέλεγε τον εθελοντισμό εξ αποστάσεως, καθώς είναι ένας τρόπος να προσφέρουν από το δικό τους χώρο, για όσο χρόνο επιθυμούν. Επίσης, ο ένας στους δύο δηλώνει ότι δραστηριοποιήθηκε εθελοντικά κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης και αισθάνεται ιδιαίτερη ικανοποίηση σε ποσοστό 65%. Παράλληλα, ενώ οι σημερινές συνθήκες θέτουν περιορισμούς σε ό,τι αφορά το συνωστισμό, οι ερωτώμενοι της πρώτης ομάδας, σε ποσοστό της τάξεως του 50%, πιστεύουν πως η κατάσταση δεν θα συμβάλλει αρνητικά στο μέλλον του εθελοντισμού. Επιπροσθέτως, πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες εκτιμούν ότι στο άμεσο μέλλον θα δούμε κι άλλα εναλλακτικά μοντέλα εθελοντικής προσφοράς.

Η δεύτερη ομάδα κοινού, οι ΜΚΟ με τις οποίες έχει τακτική συνεργασία η ethelon, δηλώνει σε ποσοστό 51% ότι προτιμάει τον εθελοντισμό με φυσική παρουσία, καθώς έχει πιο άμεσα και συγκεκριμένα αποτελέσματα, ενώ θεωρεί ότι οι εξ αποστάσεως εθελοντικές δραστηριότητες χρειάζεται να οργανωθούν καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα, με τη χρήση κατάλληλων εργαλείων. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, δηλώνουν αισιόδοξοι (σε ποσοστό 55%) από τις προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής, μέσω του εθελοντισμού εξ αποστάσεως, και προβλέπουν άνθιση των εναλλακτικών τρόπων προσφοράς στο πολύ άμεσο μέλλον.

Για την τρίτη ομάδα, τα στελέχη επιχειρήσεων, η εθελοντική δραστηριότητα επηρεάστηκε σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό, καταγράφοντας μείωση από 82% σε 12% κατά τη διάρκεια της κρίσης. Παρά τη μείωση αυτή στις δραστηριότητές τους, σημειώθηκε σημαντική αύξηση στη συνδρομή τους μέσω δωρεών (57,6%). Αντίστοιχα, το ποσοστό των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν δωρεές αυξήθηκε από 13% σε 57%. Για τους ερωτώμενους της συγκεκριμένης ομάδας, ο εθελοντισμός εξ αποστάσεως θεωρήθηκε ως μια ιδιαίτερα αποτελεσματική πρακτική. Το 69% των επιχειρήσεων δηλώνει μεγάλη ικανοποίηση με αυτή τη μορφή προσφοράς. Στο ίδιο πλαίσιο, οι ερωτώμενοι απάντησαν ότι τους ενδιαφέρει η πραγματοποίηση trainings και skill building workshops, καθώς και η παροχή ψυχολογικής υποστήριξης από απόσταση. Σημαντικό είναι, επίσης, να σημειωθεί ότι και αυτή η ομάδα αναμένει αύξηση στο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές προσφοράς. Τέλος, το 61% των στελεχών δηλώνει ότι με την επιστροφή του στην καθημερινότητα, θα συνεχίσει την εθελοντική δραστηριότητα.

Η Eurolife FFH και η ethelon συνεργάζονται σταθερά, πραγματοποιώντας από κοινού δράσεις που επικεντρώνονται στην προστασία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής ανθρώπων που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Η εταιρεία δίνει αξία σε πρωτοβουλίες, όπως η συγκεκριμένη έρευνα, οι οποίες έχουν στόχο να καταγράψουν τις συνθήκες του σήμερα, ώστε να γίνει πιο ολοκληρωμένα και μεθοδικά ο σχεδιασμός των δραστηριοτήτων του αύριο.

Tags: Eurolife FFH
new-cover-insurancegif

Related Posts

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

by Insurancedaily editorial team
Jun 2, 2025
Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»

by Insurancedaily editorial team
May 30, 2025
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

ΕΑΕΕ: Πρωτοβουλία καθαρισμού του λιμανιού της Ύδρας σε συνεργασία με iSea

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
Η Groupama λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση EthosPlatinum για 2η συνεχόμενη χρονιά
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Groupama λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση EthosPlatinum για 2η συνεχόμενη χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Μια πράξη αγάπης από την Affidea: Η φιλανθρωπική παράσταση που ένωσε το κοινό για τα παιδιά που έχουν ανάγκη
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Μια πράξη αγάπης από την Affidea: Η φιλανθρωπική παράσταση που ένωσε το κοινό για τα παιδιά που έχουν ανάγκη

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

by Insurancedaily editorial team
May 9, 2025 - Updated on May 12, 2025
Το EEA αρωγός σε μία πιο «πράσινη» Αθήνα
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Το EEA αρωγός σε μία πιο «πράσινη» Αθήνα

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ