ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Ψήφος εμπιστοσύνης στο διαμεσολαβητή και όχι στις μηχανές ασφάλισης

Accenture: Μόνο 2 στους 10 καταναλωτές εμπιστεύονται μηχανές για την ασφάλισή τους

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
11/02/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Έρευνα: Ψήφος εμπιστοσύνης στο διαμεσολαβητή και όχι στις μηχανές ασφάλισης
Share on Facebook

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν την ανθρώπινη επικοινωνία στην ασφάλισή τους, ενώ ταυτόχρονα είναι πρόθυμοι να μοιραστούν δεδομένα με τις ασφαλιστικές με στόχο να έχουν χαμηλότερα ασφάλιστρα.

Αυτό δείχνει έρευνα της Accenture που έγινε σε διεθνές επίπεδο σε 47.000 καταναλωτές. Το ανθρώπινο στοιχείο συνεχίζει να έχει καθοριστικό ρόλο στην εποχή της τεχνολογίας, ωστόσο η πρόκληση για τις ασφαλιστικές είναι να τηρήσουν εκείνη την ισορροπία που θα οδηγήσει στις βέλτιστες υπηρεσίες για τους καταναλωτές.

Διαβάστε Επίσης

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

Sep 17, 2025
Στο 7-10% των οχημάτων η κάλυψη για φυσικές καταστροφές

Στο 7-10% των οχημάτων η κάλυψη για φυσικές καταστροφές

Oct 10, 2023

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την μηχανή, αλλά να υποβοηθηθεί. Για αυτό και όπως αποκαλύπτεται από την έρευνα Global Insurance Consumer Study που έγινε το 2017 και εν συνεχεία το 2019 το 49% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο έναν ασφαλιστικό σύμβουλο σε ένα υποκατάστημα όταν υποβάλλουν ένα αίτημα ασφάλισης, ενώ μόνο το 12% εμπιστεύεται μια αυτοματοποιημένη ψηφιακή υπηρεσία και μόλις το 7% εμπιστεύεται ένα chatbot.

Δίνουν δεδομένα για χαμηλότερα ασφάλιστρα αν και δεν εμπιστεύονται περισσότερο τις ασφαλιστικές

Οι καταναλωτές λένε ότι είναι πιο πρόθυμοι να προσφέρουν προσωπικά δεδομένα προκειμένου να εχουν πιο εξατομικευμένες τιμές, προσφορές και εκπτώσεις.

Είναι πρόθυμοι να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες τους μόνο στην περίπτωση που θα χρησιμοποιηθούν στην τιμολόγηση.

Ειδικότερα η μελέτη δείχνει την προθυμία των καταναλωτών να κοινοποιούν δεδομένα σε αντάλλαγμα βελτιωμένη αξία σε ασφαλιστικά προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία, τη ζωή, τη μακροχρόνια περίθαλψη και την αναπηρία.

Περίπου 7 στους 10 καταναλωτές (69%) θα μοιράζονταν σημαντικά δεδομένα για την υγεία, την άσκηση και την οδήγησή τους συνήθειες σε αντάλλαγμα για χαμηλότερες τιμές, αύξηση 19% από δύο χρόνια πριν. Καθώς η αγοραία αξία της παγκόσμιας υγείας και ευεξίας αναμένεται να αυξηθεί σε 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024, ένας αυξανόμενος αριθμός ασφαλιστών είναι ταυτόχρονα ανάπτυξη ασφαλιστικών συμπεριφορών που προωθούν την ευεξία.

Σε μια εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία- για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, το ~69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια.

Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί επίσης δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας – σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019.

Κερδίζουν έδαφος οι εναλλακτικοί πάροχοι υγείας

Μπορεί οι καταναλωτές να θέλουν τον ασφαλιστή τους αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι νεότερες γενιές εξοικειώνονται που σε μεγάλο βαθμό με τους τεχνολογικούς κολοσσούς μπορούν πολύ πιο εύκολα να τους εμπιστευτούν και στην ασφάλιση. Ειδικότερα όπως φαίνεται στην έρευνα στην ετλευταία διετία έχουν αυξηθεί τα ποσοστά των καταναλωτών που θα έπαιρναν ασφάλιση από την Google ή την Amazon.

Tags: statistics2021
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Τι προβλέπει το ν/σ για τη σύσταση των Επαγγελματικών Ταμείων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 5, 2025
Τι συζητήθηκε στην ημερίδα του ΕΕΘ για την ιδιωτική ασφάλιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι συζητήθηκε στην ημερίδα του ΕΕΘ για την ιδιωτική ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

    AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τι λέει έκθεση για την πρόληψη του καρκίνου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δείτε το video από το ασφαλιστικό forum 1o Sofos Insurance Summit

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ