ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Ψήφος εμπιστοσύνης στο διαμεσολαβητή και όχι στις μηχανές ασφάλισης

Accenture: Μόνο 2 στους 10 καταναλωτές εμπιστεύονται μηχανές για την ασφάλισή τους

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
11/02/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Έρευνα: Ψήφος εμπιστοσύνης στο διαμεσολαβητή και όχι στις μηχανές ασφάλισης
Share on Facebook

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν την ανθρώπινη επικοινωνία στην ασφάλισή τους, ενώ ταυτόχρονα είναι πρόθυμοι να μοιραστούν δεδομένα με τις ασφαλιστικές με στόχο να έχουν χαμηλότερα ασφάλιστρα.

Αυτό δείχνει έρευνα της Accenture που έγινε σε διεθνές επίπεδο σε 47.000 καταναλωτές. Το ανθρώπινο στοιχείο συνεχίζει να έχει καθοριστικό ρόλο στην εποχή της τεχνολογίας, ωστόσο η πρόκληση για τις ασφαλιστικές είναι να τηρήσουν εκείνη την ισορροπία που θα οδηγήσει στις βέλτιστες υπηρεσίες για τους καταναλωτές.

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την μηχανή, αλλά να υποβοηθηθεί. Για αυτό και όπως αποκαλύπτεται από την έρευνα Global Insurance Consumer Study που έγινε το 2017 και εν συνεχεία το 2019 το 49% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο έναν ασφαλιστικό σύμβουλο σε ένα υποκατάστημα όταν υποβάλλουν ένα αίτημα ασφάλισης, ενώ μόνο το 12% εμπιστεύεται μια αυτοματοποιημένη ψηφιακή υπηρεσία και μόλις το 7% εμπιστεύεται ένα chatbot.

Διαβάστε Επίσης

Στο 7-10% των οχημάτων η κάλυψη για φυσικές καταστροφές

Στο 7-10% των οχημάτων η κάλυψη για φυσικές καταστροφές

Oct 10, 2023
Ποια ανασφάλιστα οχήματα είναι “πρωταθλητές” στα πρόστιμα

Ποια ανασφάλιστα οχήματα είναι “πρωταθλητές” στα πρόστιμα

Jun 30, 2023 - Updated on Jul 3, 2023

Δίνουν δεδομένα για χαμηλότερα ασφάλιστρα αν και δεν εμπιστεύονται περισσότερο τις ασφαλιστικές

Οι καταναλωτές λένε ότι είναι πιο πρόθυμοι να προσφέρουν προσωπικά δεδομένα προκειμένου να εχουν πιο εξατομικευμένες τιμές, προσφορές και εκπτώσεις.

Είναι πρόθυμοι να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες τους μόνο στην περίπτωση που θα χρησιμοποιηθούν στην τιμολόγηση.

Ειδικότερα η μελέτη δείχνει την προθυμία των καταναλωτών να κοινοποιούν δεδομένα σε αντάλλαγμα βελτιωμένη αξία σε ασφαλιστικά προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία, τη ζωή, τη μακροχρόνια περίθαλψη και την αναπηρία.

Περίπου 7 στους 10 καταναλωτές (69%) θα μοιράζονταν σημαντικά δεδομένα για την υγεία, την άσκηση και την οδήγησή τους συνήθειες σε αντάλλαγμα για χαμηλότερες τιμές, αύξηση 19% από δύο χρόνια πριν. Καθώς η αγοραία αξία της παγκόσμιας υγείας και ευεξίας αναμένεται να αυξηθεί σε 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024, ένας αυξανόμενος αριθμός ασφαλιστών είναι ταυτόχρονα ανάπτυξη ασφαλιστικών συμπεριφορών που προωθούν την ευεξία.

Σε μια εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία- για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, το ~69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια.

Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί επίσης δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας – σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019.

Κερδίζουν έδαφος οι εναλλακτικοί πάροχοι υγείας

Μπορεί οι καταναλωτές να θέλουν τον ασφαλιστή τους αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι νεότερες γενιές εξοικειώνονται που σε μεγάλο βαθμό με τους τεχνολογικούς κολοσσούς μπορούν πολύ πιο εύκολα να τους εμπιστευτούν και στην ασφάλιση. Ειδικότερα όπως φαίνεται στην έρευνα στην ετλευταία διετία έχουν αυξηθεί τα ποσοστά των καταναλωτών που θα έπαιρναν ασφάλιση από την Google ή την Amazon.

Tags: statistics2021
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ