ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Experience. Empower. Connect

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/10/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Share on Facebook

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customerservice και την εμπειρία των πελατών.

Διαβάστε Επίσης

Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

Nov 13, 2025
Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της στα ομαδικά συμβόλαια

Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της στα ομαδικά συμβόλαια

Oct 31, 2025

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της.

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και onlineworkshops, με πρώτο το virtualbooster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η EurolifeFFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του EurolifeExperienceCenterόλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα.

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του EurolifeExperienceCenter, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της EurolifeFFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το WallofFame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emailsπελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του EurolifeExperienceCenterπου καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η EurolifeFFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία.

Συγκεκριμένα, η EurolifeFFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfastbox σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfastbox περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customerservice για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

Tags: Eurolife FFH
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025
In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025 - Updated on Nov 19, 2025
Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

    Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΕΕ – ΣΕΜΑ: Ενημερωτική εκδήλωση για την Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΦΚΑ: Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση άνω των 10 εκατομμυρίων καρτελών ενσήμων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ