ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξεύρεση νέων πελατών: Τηλέφωνο & door to door ή messenger & content online;

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
26/02/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Εξεύρεση νέων πελατών: Τηλέφωνο & door to door ή messenger & content online;
Share on Facebook

Η διαμεσολάβηση και εντέλει πώληση ασφαλιστικών υπηρεσιών και προγραμμάτων προϋποθέτει την εξεύρεση νέων ενδιαφερομένων προς ασφάλιση ή την ενημέρωση υφιστάμενων Ασφαλισμένων για νέες υπηρεσίες που πιθανώς έχουν ανάγκη και δεν τις γνωρίζουν.

του Νίκου Μωράκη  

Διαβάστε Επίσης

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Nov 21, 2024 - Updated on Nov 25, 2024
Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Nov 9, 2023 - Updated on Nov 13, 2023

Μέχρι πρόσφατα (όταν λέμε πρόσφατα εννοούμε τα τελευταία χρόνια) ο ασφαλιστής γνώριζε 3 αλάνθαστες τεχνικές προσέγγισης πελατολογίου. Ο πρώτος ήταν door to door, ο δεύτερος η παραδοσιακή προσέγγιση μέσω τηλεφώνου και ο τρίτος μέσω συστάσεων.  

Στατιστικά αυτές οι μέθοδοι απέδιδαν καρπούς και ήταν αν θέλετε ο δύσκολος αλλά πλέον αποδοτικός δρόμος δημιουργίας νέας παραγωγής. Και λέμε δύσκολος γιατί ένας ασφαλιστής έπρεπε στην κυριολεξία να λιώσει τις σόλες των παπουτσιών του προκειμένου να κλείσει μερικά ραντεβού ή να μαλλιάσει η γλώσσα του στο τηλέφωνο. Την τρίτη τεχνική προσέγγισης δεν την ακουμπάμε διότι πρώτον, ισχύει και δουλεύει μέχρι σήμερα και δεύτερον εξαρτάται από τον κοινωνικό περίγυρο του ασφαλισμένου και την ποιότητα της δουλειάς του.

Οι άλλες δύο όμως τεχνικές σιγοσβήνουν και πρέπει να το δεχτούμε. Ίσως το door to door να ζει ακόμα σε κάποιες πόλεις της Περιφέρειας αλλά και εκεί υπάρχει internet. Και το internet είναι αυτό που άλλαξε τις συνήθειες του κόσμου. Αναλογιστείτε πότε ήταν η τελευταία φορά που δεχθήκατε τηλέφωνο για να σας πουλήσουν κάτι ή εμφανίστηκε κάποιος στην πόρτα σας για να σας ενημερώσει σχετικά. Μόνο οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιούν ακόμα το τηλέφωνο και αυτές γιατί σας έχουν στις λίστες τους ενώ το door to door αν δεν είσαι έστω γνωστός μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και creepy.

Δηλαδή να σταματήσουμε να είμαστε κοινωνικοί; Να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε;

Σαφώς και όχι. Αυτές οι τεχνικές λειτουργούν ακόμα αλλά πλέον συμπληρωματικά. Το παιχνίδι «παίζεται» αλλιώς πλέον. Και το έδαφος στο οποίο πρέπει να δραστηριοποιήστε – χώρια των συστάσεων που είπαμε ότι είναι μια κατηγορία μόνη της – είναι το διαδίκτυο.

Content is the king.  

Όσο πιο πολύ και χρήσιμο είναι το υλικό που ανεβάζετε στο διαδίκτυο τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχετε ο ενδιαφερόμενος να έρθει από μόνος του σε εσάς. Αν δε, συνδυάσετε αυτή την ενέργεια με την παραδοσιακά κοινωνική ζωή που επιβάλλεται να έχει ένας πωλητής, τότε οι πιθανότητες να ανεβάσετε το μέσο όρο των ραντεβού σας είναι πολλές.

Προσοχή. Μιλάμε για ραντεβού, όχι για πωλήσεις. Οι πωλήσεις είναι μια τελείως διαφορετική υπόθεση που ναι, ίσως η εικόνα που έχετε προβάλει προς τον ενδιαφερόμενο βοηθήσει αλλά το πώς θα κάνετε τη δουλειά σας και τι ανάγκες θα καλύψετε είναι μια τελείως διαφορετική διαδικασία.  

Τι πρέπει να κάνετε δηλαδή στον κόσμο του διαδικτύου για να είστε active;

  • Καθαρή, up to date & responsive ιστοσελίδα. Να παίζει σε όλες τις φορητές συσκευές και όχι μόνο σε laptop ή desktop.
  • Google business. Να μπορεί να βρει κάποιος τα στοιχεία σας online όπως π.χ. τηλέφωνο, e-mail, διεύθυνση, ώρες λειτουργίας ακόμα και αξιολογήσεις από άλλους χρήστες απλά και μόνο πατώντας το όνομά σας στη μηχανή αναζήτησης.
  • Social Media pages. Είναι σημαντικό να έχετε σελίδες στα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όπως τα Facebook, Instagram, Youtube και Linkedin – τα οποία να είναι συνδεδεμένα με την ιστοσελίδα σας και ενεργά.
  • Newsletter. Θέλετε να είστε σε επαφή με τους πελάτες σας ή θέλετε να ενημερώσετε νέους και υποψήφιους πελάτες για τις υπηρεσίες σας; Το να έχετε ένα εβδομαδιαίο newsletter είναι μια πολύ καλή ιδέα.
  • Content. Τα social media διψάνε για content. Όσο πιο πετυχημένο είναι το περιεχόμενο στα social τόσα περισσότερα τα reactions και η ενίσχυση του brand σας. Μοναδικό περιεχόμενο όπως βίντεο, άρθρα, memes & gif αρχεία.
  • Google analytics. Πώς όμως μπορείτε να μετράτε όλα τα παραπάνω; Να έχετε feedback; Πόσα άτομα επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας και από ποιο κανάλι επικοινωνίας; Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή της google μπορείτε να βλέπετε την κίνηση στη σελίδα σας και από πού προήλθε, όπως επίσης αν το υλικό (content) που ανεβάζετε προσελκύει τον κόσμο και ακόμα πιο συγκεκριμένα ποιο κοινό (demographics).  
  • Διαφήμιση. Αν θέλετε να κάνετε μια διαφημιστική καμπάνια συγκεκριμένου σκοπού μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε την πληρωμένη διαφήμιση. Κοστίζει αλλά αν γίνει σωστά αξίζει. Είναι όμως δύσκολο και αν επιλέξετε να το κάνετε μόνος σας θέλει πολύ διάβασμα.  

Και όλα αυτά για να είστε active στον κόσμο του internet. Όπως καταλάβατε για να κάνει κανείς τα παραπάνω πρέπει να ασχολείται όλη μέρα. Αυτός είναι ο κόσμος του digital marketing ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει γιγαντωθεί με εταιρείες που ειδικεύονται σε αυτό να αναλαμβάνουν τα accounts πελατών τους. Άλλες εξ ολοκλήρου και άλλες κατά παραγγελία του πελάτη. Είναι όμως και ο νέος κόσμος των πωλήσεων που άμα δεν τον προσεγγίσεις έστω και λίγο θα μείνεις εκτός. Και δεν το λέμε εμείς αλλά οι αριθμοί, καθώς το 93% των αγοραστικών αποφάσεων πλέον επηρεάζονται από τα social media.

Tags: FeaturedΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ