ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

FACES- Γ. Πιτσιγαυδάκη: “More than insurance” προσέγγιση στην ασφάλιση

Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager στην Generali

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
29/10/2021
in asfalistikomarketing
A A
FACES- Γ. Πιτσιγαυδάκη: “More than insurance” προσέγγιση στην ασφάλιση
Share on Facebook

Το κείμενο που ακολουθεί είναι της κας Γεωργίας Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager στην Generali και έχει σημοσιευτεί στην ενότητα FACES του περιοδικού “am” 

O Customer Journey Manager είναι επιφορτισµένος µε… την ευθύνη κατανόησης των αναγκών των πελατών µε στόχο να βελτιώσουµε την εµπειρία τους σε όλα τα στάδια του sales funnel από την αναγνωρισιµότητα του brand (aware-ness), την εκδήλωση ενδιαφέροντος (interest), την αξιολόγηση της ασφαλιστικής πρότασης (evaluation) και την πρόθεση για αγορά (intent), µέχρι την αγορά (purchase) και το after sales service και τη διακράτησή τους (retention/repurchase). Επί της ουσίας, ο ρόλος του CJM στην Generali αφορά στην δηµιουργία ενός customer interaction roadmap, δηλαδή τη χαρτογράφηση όλων των σηµείων επαφής και της εµπερίας του πελάτη, που θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει τους στόχους της σε ό,τι αφορά τη σχέση της µε τους πελάτες και τους συνεργάτες της και την υιοθέτηση πελατοκεντρικών πολιτικών και διαδικασιών.

Διαβάστε Επίσης

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Nov 30, 2025
Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

Nov 30, 2025 - Updated on Dec 3, 2025

Συγκεκριµένα, οι εργασίες του περιλαµβάνουν την ανάλυση δεδοµένων του πελατολογίου, τη µελέτη και καταγραφή της εµπειρίας του πελάτη µε στόχο να βελτιώσουµε τυχόν pain points, να συµβάλλουµε στη διακράτηση των πελατών και στην ενδυνάµωση της σχέσης µας µαζί τους.

Με την ίδρυση αυτού του νεοσύστατου Τµήµατος προσδοκούµε να δοµήσουµε γέφυρες συνεργασίας µε όλα τα τµήµατα της εταιρείας και να ενώσουµε τις δυνάµεις µας για να παρέχουµε µία συνεχώς αναβαθµιζόµενη εµπειρία για τους πελάτες µας. Εφαρµόζοντας τις αρχές της Απλοποίησης, της Ψηφιοποίησης και της Αυτοµατοποίησης των διαδικασιών στοχεύουµε στην αναβάθµιση της συνολικής εµπειρίας του Πελάτη και του Συνεργάτη, διασφαλίζοντας έτσι τη ∆ιαφάνεια, το Ανθρώπινο Ενδιαφέρον και τη Φροντίδα σε όλα τα σηµεία επαφής τους.

Η δραστηριοποίησή µου σε αυτόν τον τοµέα… προκύπτει µέσα από την πολυετή µου εµπειρία στους τοµείς του marketing και του bancassur-ance και τη σχεδίαση στρατηγικών και προϊόντων, τόσο σε επίπεδο B2B όσο και B2C. Πιστεύω ότι η δυναµική ανάπτυξη της Generali και οι συνθήκες που διαµορφώνονται µετά την εξαγορά, µας δίνουν µια µοναδική ευκαιρία να συσφίξουµε τις σχέσεις
µας µε τους υπάρχοντες πελάτες µας αλλά και να συστηθούµε σε νέους, όχι µόνο ως µία ασφαλιστική εταιρεία µε πολύχρονη παρουσία στην αγορά, αλλά και ως µία ηγέτιδα δύναµη που µπορεί να παρέχει υπηρεσίες που προσδίδουν αξία στον πελάτη….

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια

 

Tags: Generali
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

H συνεχής ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεί στρατηγική επιλογή
asfalistikomarketing

H συνεχής ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεί στρατηγική επιλογή

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Πολλαπλές προκλήσεις στις Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού
asfalistikomarketing

Πολλαπλές προκλήσεις στις Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Οι ανθεκτικοί οργανισμοί χτίζονται από το HR
asfalistikomarketing

Οι ανθεκτικοί οργανισμοί χτίζονται από το HR

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Allianz: Έμφαση στην επανακατάρτιση και την αναβάθμιση δεξιοτήτων
asfalistikomarketing

Allianz: Έμφαση στην επανακατάρτιση και την αναβάθμιση δεξιοτήτων

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025 - Updated on Nov 20, 2025
Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό
asfalistikomarketing

Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Στρατηγικός συνεργάτης ανάπτυξης το HR
asfalistikomarketing

Στρατηγικός συνεργάτης ανάπτυξης το HR

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες
asfalistikomarketing

Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 31, 2025
Έλλειψη σε InfoSec επαγγελματίες στις μισές επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Πιστοποιήσεις και επανεκπαίδευση: Μετάβαση σε πιο δομημένες και ψηφιακές διαδικασίες

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-banner4-all-safegif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Στην πρώτη γραμμή για το RebrainGreece o Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ

    Στην πρώτη γραμμή για το RebrainGreece o Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dr. Renko Dirksen: Προσφέρουμε ασφάλιση για τον Δαυίδ όχι για τον Γολιάθ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 267 εκατ. ευρώ ασφαλιστικές αποζημιώσεις στη φονική πυρκαγιά του Χονγκ Κονγκ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 10 χρόνια πορείας για τον Πάνορμο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ