ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing

FACES Ιφιγένεια Τσακίρη: Το πρόσωπο “κλειδί” στο marketing της Mega Brokers

"Στην εποχή του Covid-19 η διεύθυνση πωλήσεων πρέπει να εστιάσει στην ψηφιακή εποχή, που η ταχύτητα και η αμεσότητα παίζουν καθοριστικό ρόλο"

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
02/04/2021
in asfalistikomarketing
A A
FACES Ιφιγένεια Τσακίρη: Το πρόσωπο “κλειδί” στο marketing της Mega Brokers
Share on Facebook

Στο κείμενο που ακολουθεί αναδημοσιεύουμε όσα δήλωσε η Ιφιγένεια Τσακίρη , Διευθύντρια Marketing και Ανάπτυξης Δικτύων της Mega Brokers στο “FACES” του περιοδικού “am” Φεβρουαρίου 2021.

Η επαγγελματική μου πορεία στην ασφαλιστική αγορά… ξεκίνησε στις αρχές του 1998. Καθοριστικό ρόλο εν συνεχεία στον προσανατολισμό μου στην ασφαλιστική βιομηχανία έπαιξαν χαρακτηριστικά τα οποία είναι συνυφασμένα με τον Kλάδο, όπως η συνεχής εξέλιξη, η καινοτομία, αλλά και η ίδια η ουσία της ασφάλισης που λόγω της προστασίας της υγείας, της περιουσίας κ.ο.κ. καθίσταται πάντα επίκαιρη και αναγκαία για την κοινωνία και την οικονομία. Μέσα σε αυτό το πρίσμα είδα και την προσωπική μου ανέλιξη.

Διαβάστε Επίσης

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

Aug 8, 2025
Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Jul 1, 2025

Στην εποχή του Covid-19 η διεύθυνση πωλήσεων πρέπει να εστιάσει… στην ψηφιακή εποχή, που η ταχύτητα και η αμεσότητα παίζουν καθοριστικό ρόλο. H πανδημία και τα lockdown που ακολούθησαν, έδωσαν σε εταιρείες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές το χρόνο και την ευκαιρία να ενισχύσουν τις επαφές με τους πελάτες τους με διαφορετικό τρόπο, χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τα εργαλεία και τις τεχνικές προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό φάσμα που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους.

Το Marketing και οι πωλήσεις είναι δύο λέξεις που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Πιστεύω πως το τμήμα του Marketing και το τμήμα των Πωλήσεων πρέπει να συνεργάζονται στενά ώστε να δημιουργήσουν ευκαιρίες και να πετυχαίνουν κοινούς στόχους. Χρησιμοποιώντας το σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό, τα κοινωνικά δίκτυα μπορούμε να υποστηρίξουμε και να τονώσουμε σημαντικά τις προσπάθειες των πωλήσεων.

Η Mega Brokers…

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Tags: Mega Brokers
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 5, 2025
Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ το κόστος για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Η ολοκληρωμένη προστασία ζήτημα συλλογικής ευθύνης

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 
asfalistikomarketing

Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 

by Insurance Daily Author
Aug 20, 2025 - Updated on Aug 21, 2025
Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Πολύτιμες Ιστορικές Αναδρομές. Πενήντα χρόνια πίσω! (β)

    2099 shares
    Share 839 Tweet 525
  • Οι 10 κορυφαίες σε παραγωγή ασφαλιστικές εταιρείες

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ