ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing

Faces – Μ. Περάτη: Phygital μοντέλο στην ασφάλιση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/01/2025
in asfalistikomarketing
A A
Faces – Μ. Περάτη: Phygital μοντέλο στην ασφάλιση
Share on Facebook


Μυρτώ Περάτη, Chief Operations Officer GENERALI (Περιοδικό am Δεκεμβρίου 2024)

Στην εποχή του διαδικτύου, των Social Media και της υπερπληροφόρησης, η πελατοκεντρικότητα συνδέεται… άμεσα με την ικανότητα των εταιρειών να ακούν, να κατανοούν και να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών τους. Οι πολίτες, πλέον, έχουν στη διάθεσή τους αμέτρητες πληροφορίες και επιλογές, καθιστώντας πιο απαιτητική τη διαδικασία λήψης απόφασης που θα τους βοηθήσει ώστε να καταλήξουν σε ένα συγκεκριμένο brand. Σε αυτό το περιβάλλον, η διαφοροποίηση έγκειται όχι μόνο στο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεται, αλλά κυρίως στη συνολική εμπειρία που λαμβάνει ο κάθε ασφαλισμένος.

Διαβάστε Επίσης

Ασφάλιση για ζημιές και κλοπή σε κινητό, tablet και laptop

Ασφάλιση για ζημιές και κλοπή σε κινητό, tablet και laptop

Apr 28, 2025
Σταθερή και μακρόπνοη ηγεσία στην Generali με τον P. Donnet στο τιμόνι του ομίλου

Σταθερή και μακρόπνοη ηγεσία στην Generali με τον P. Donnet στο τιμόνι του ομίλου

Apr 25, 2025

Ως Generali, έχουμε θέσει την πελατοκεντρικότητα στο επίκεντρο κάθε λειτουργίας μας. Χρησιμοποιούμε δεδομένα και τεχνολογία για να προβλέψουμε τις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις σε πραγματικό χρόνο. Επενδύουμε συστηματικά σε καινοτόμες τεχνολογίες και ψηφιακές λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρωτοποριακή πλατφόρμα MyGenerali όπου ο ασφαλισμένος μπορεί να έχει την πλήρη ασφαλιστική του εικόνα ανά πάσα στιγμή και όπου και αν βρίσκεται. Αντίστοιχα, οι συνεχείς αναβαθμίσεις στο IVR του οργανισμού, η χρήση σύγχρονων CRM συστημάτων, η διαχείριση των κλήσεων μέσω πρωτοποριακών τεχνολογιών τηλεφωνικού κέντρου και η omnichannel προσέγγισή μας προσφέρουν στους πελάτες μας τη δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί μας όπως προτιμούν, ενώ παράλληλα διασφαλίζουμε συνεχή, έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Παράλληλα η ανάλυση των δεδομένων που σχετίζονται με το performance, μάς δίνει τη δυνατότητα να εντοπίζουμε ευκαιρίες βελτίωσης, επιτυγχάνοντας τη συνεχή εξέλιξη των υπηρεσιών μας.

Για εμάς, επομένως, η πελατοκεντρικότητα δεν είναι απλώς στρατηγική· είναι δέσμευση. Στοχεύουμε να δημιουργούμε ουσιαστική αξία για τους πελάτες μας, αναγνωρίζοντας ότι η επιτυχία μας εξαρτάται από την ικανοποίησή τους. Γι’ αυτό και επιμένουμε ότι «κάθε πελάτης, είναι προτεραιότητά μας». Σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, η Generali δεσμεύεται να είναι Lifetime Partner των ασφαλισμένων της, συνδυάζοντας την καινοτομία με τη φροντίδα.

Η ψηφιακή αναβάθμιση της Generali αποτυπώνεται στην πράξη… μέσα από τη συνεχή επένδυσή μας σε τεχνολογίες αιχμής που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών μας και βελτιώνουν τις εσωτερικές μας διαδικασίες. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον, το οποίο θα προσφέρει γρήγορη, εύκολη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη.

Εν ολίγοις, σχεδιάζουμε και αναπτύσσουμε καινοτόμες πλατφόρμες που επιτρέπουν στους ασφαλισμένους μας να διαχειρίζονται τα ασφαλιστικά τους προϊόντα online, να υποβάλουν αιτήματα αποζημίωσης ή να αποκτούν συμβουλευτική υποστήριξη με μερικά μόνο κλικ. Επιπλέον, έχουμε υιοθετήσει λύσεις τεχνητής νοημοσύνης και ανάλυσης δεδομένων (AI & Big Data), οι οποίες μας επιτρέπουν να προβλέπουμε ανάγκες, να εντοπίζουμε τάσεις και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας σε πραγματικό χρόνο.

Παράλληλα, οι ψηφιακές μας λύσεις υποστηρίζουν και τους συνεργάτες μας, προσφέροντάς τους σύγχρονα εργαλεία που απλοποιούν τη διαχείριση και ενισχύουν την άμεση εξυπηρέτηση προς τον πελάτη. Η ψηφιοποίηση για τον οργανισμό μας δεν αποτελεί απλώς μια σύγχρονη επιλογή· είναι μια απαραίτητη και επιτακτική ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό και την ουσιαστική αναβάθμιση του κλάδου – είναι ο δρόμος που μας οδηγεί στο μέλλον. Με επίκεντρο τον άνθρωπο και τη συνεχή καινοτομία, διαμορφώνουμε έναν πιο απλό, άμεσο και αποδοτικό ασφαλιστικό κόσμο.

Οι ανάγκες της εποχής διαμορφώνουν ένα phygital μοντέλο στην ασφάλιση… που συνδυάζει την ανθρώπινη επαφή (physical) με την ψηφιακή εμπειρία (digital), ανταποκρινόμενο στις προσδοκίες ενός σύγχρονου, απαιτητικού πελάτη. Ωστόσο, κατανοούμε ότι, παρά την πρόοδο της τεχνολογίας, η προσωπική σχέση και η εμπιστοσύνη παραμένουν ακρογωνιαίοι λίθοι στον ασφαλιστικό κλάδο.

Το phygital μοντέλο της Generali συνενώνει τα καλύτερα στοιχεία και των δύο κόσμων: οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε προηγμένα ψηφιακά εργαλεία για την άμεση διαχείριση των ασφαλιστικών τους αναγκών, ενώ παράλληλα διατηρούν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με εξειδικευμένους συμβούλους όταν χρειάζονται προσωπική υποστήριξη. Μέσω των σύγχρονων ψηφιακών μας εφαρμογών, προσφέρουμε ευκολία και ταχύτητα, ενώ με τα φυσικά μας δίκτυα εξασφαλίζουμε ανθρώπινη επαφή και ουσιαστική καθοδήγηση. Ο σχεδιασμός αυτός ενισχύεται από την ανάπτυξη εργαλείων που υποστηρίζουν τον πελάτη σε κάθε βήμα, είτε πρόκειται για τη δημιουργία ασφαλιστηρίου είτε για τη διεκπεραίωση και την αποζημίωση. Αντίστοιχα, όμως, και στους συνεργάτες μας προσφέρουμε τεχνολογικά εξελιγμένες πλατφόρμες και εργαλεία που τους επιτρέπουν να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στο πελατολόγιό τους. Εστιάζοντας, επίσης, στους ανθρώπους μας -που αποτελούν τον θεμέλιο λίθο της εξυπηρέτησης- δίνουμε τη δυνατότητα στοχευμένων εκπαιδεύσεων και ενδυνάμωσης, εξασφαλίζοντας ότι κάθε μέλος της ομάδας μας είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών μας με επαγγελματισμό και συνέπεια.

Ως, εκ τούτου, το phygital μέλλον της ασφάλισης είναι ήδη εδώ και η Generali πρωτοστατεί, προσφέροντας λύσεις που ισορροπούν ανάμεσα στην τεχνολογία και την ανθρώπινη εμπειρία δημιουργώντας νέα ασφαλιστικά πρότυπα που συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες.

Tags: Generali
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ