ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Video

Generali: «Κανείς δεν είναι σαν εσένα!»

Η νέα καμπάνια της Generali απευθύνεται σε ανθρώπους, «μοναδικά ξεχωριστούς» όπως εσύ και όσοι αγαπάς

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/10/2022
in Video, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διαφημίσεις
A A
Generali
Share on Facebook

Η νέα επικοινωνία του οργανισμού έρχεται να συμπληρώσει το τρίπτυχο των δύο προηγούμενων ενεργειών υπογραμμίζοντας το στοιχείο που διαφοροποιεί την Generali: την εστίαση στην ανθρώπινη μοναδικότητα και στις ξεχωριστές ανάγκες που απορρέουν από αυτή.

Με μότο «Κανείς δεν είναι σαν εσένα!» ξεκινά σήμερα 27 Οκτωβρίου η νέα καμπάνια της Generali, φωτίζοντας ουσιαστικά τον πυρήνα της στρατηγικής που διέπει το σύνολο της λειτουργίας της: την αναγνώριση της ανθρώπινης μοναδικότητας και τη συνεχή προσπάθεια του οργανισμού να δημιουργεί προσωποποιημένες ασφαλιστικές λύσεις για όσους τον εμπιστεύονται.

Διαβάστε Επίσης

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jul 23, 2025
Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

Jul 22, 2025

Πρόκειται για την πιο ώριμη επικοινωνιακή τοποθέτηση της Generali η οποία, συνεχίζοντας το κόκκινο αφηγηματικό νήμα της #Reditude (red attitude) φιλοσοφίας της, που αποτυπώθηκε στις δύο προηγούμενες διαφημιστικές ενότητες, καταργεί κάθε στερεοτυπική αντίληψη γύρω από την έννοια της ασφάλισης. Επιλέγοντας να μιλήσει για την αξία που έχει η ασφάλιση για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, η καμπάνια δίνει τον πρώτο λόγο στα «πρόσωπα» με τα καρέ να καταγράφουν ρεαλιστικά την καθημερινότητά τους αποφεύγοντας τη χρήση αόριστων ή συμβολικών εικόνων προκειμένου να περιγράψει τη σημασία της ασφάλειας στην ανθρώπινη ζωή. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύεται η αλλαγή που φέρνει η Generali ως ένας παγκόσμιος ηγετικός οργανισμός στον ασφαλιστικό χώρο μέσα από προσωποποιημένες ασφαλιστικές προτάσεις, σχεδιασμένες αποκλειστικά με βάση τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου.

Η καμπάνια, που αποτελείται συνολικά από 8 spot, μας εισάγει στην αφήγησή της μέσα από ένα πρώτο «ψηφιδωτό» video στο οποίο συναντώνται όλοι οι χαρακτήρες που θα γνωρίσουμε στη συνέχεια: η Βίκυ, ο Μιχάλης, ο Άρης, η Λένα, ο Νίκος, ο Μάριος και η Δανάη. Την αποτύπωση των μοναδικών στιγμών της ζωής καθενός ακολουθούν οι διαφορετικές αποχρώσεις του χαρακτηριστικού κόκκινου της Generali, ενώ ο μουσικός ρυθμός και οι τονικές διαφοροποιήσεις μεταφράζουν το συναίσθημα της εικόνας. Για πρώτη φορά ένας ασφαλιστικός οργανισμός μιλά με τρόπο άμεσο και απλό για όλες εκείνες τις φορές που η καθημερινότητα είναι διαχειρίσιμη αλλά και για αυτές που η δυσκολία φαντάζει ανυπέρβλητη.

Ακολουθούν τα μεμονωμένα spot στα οποία οι πρωταγωνιστές συστήνονται ξεδιπλώνοντας τα στοιχεία της μοναδικότητάς τους χωρίς περιορισμούς. Καθένας τους, παρά τις διαφορετικές απαιτήσεις της ζωής του, έχει βρει μέσα από τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και λύσεων που προσφέρει η Generali, τον συνδυασμό που του ταιριάζει, με την βοήθεια και την καθοδήγηση των συνεργατών της εταιρείας. Η αξία του ρόλου του εξειδικευμένου συμβούλου, υπογραμμίζεται με ένα ξεχωριστό τρόπο δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα της συμβουλευτικής καθοδήγησης.

Η Generali, είναι παρούσα πάντοτε με το ίδιο αίσθημα φροντίδας απέναντι στις ανθρώπινες ανάγκες, οδηγώντας με δυναμισμό τις εξελίξεις καθώς αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις. Επιδιώκει την απλότητα στις διαδικασίες της ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες για όλους, όπου και αν βρίσκονται, καλλιεργώντας συνεχώς την ενσυναίσθηση με την οποία ανταποκρίνεται στους ανθρώπους που την έχουν επιλέξει ως δια βίου συνοδοιπόρο.

Στόχος της επικοινωνίας αυτής είναι η παρουσίαση μιας νέας ασφαλιστικής προσέγγισης με οδηγό την ανθρώπινη μοναδικότητα. Η Generali που αντιλαμβάνεται τη θέση της ως Lifetime Partner των ασφαλισμένων της επιδιώκει να προσφέρει σε αυτούς κάτι πολύ περισσότερο από ασφάλιση: Ασφάλεια και Ποιότητα σε κάθε βήμα της ζωής τους με τρόπο ξεχωριστά μοναδικό και μοναδικά ξεχωριστό.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali στην Ελλάδα μιλώντας για την νέα αυτή επικοινωνία δήλωσε σχετικά:

«Η Generali υπήρξε ανέκαθεν ένας οργανισμός όπου στον πυρήνα του αξιακού του συστήματος βρίσκεται η ανθρώπινη μοναδικότητα. Αυτή η αντίληψη δεν θα μπορούσε παρά να διαπερνά το σύνολο των δραστηριοτήτων μας. Επιδίωξή μας είναι να βελτιώνουμε τη ζωή των ασφαλισμένων μας, όχι όπως νομίζουμε εμείς ότι πρέπει αλλά, με τον τρόπο που εκείνοι το έχουν ανάγκη. Γι’ αυτό και θα τολμήσω να πω ότι, η νέα αυτή καμπάνια είναι η καρδιά της πλέον σύγχρονης ασφαλιστικής προσέγγισης: κόκκινη, δυνατή, ανθρώπινη, μοναδική. Όπως ο καθένας από εμάς!».

Tags: Generali
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 7, 2025
Ανεβάζουν ταχύτητα οι ασφαλίσεις ζημιών – Στο κόκκινο οι ζωή 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανεβάζουν ταχύτητα οι ασφαλίσεις ζημιών – Στο κόκκινο οι ζωή 

by Insurancedaily editorial team
Aug 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofossummitbannergif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ