ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Generali σημαίνει φροντίδα, απλότητα, καινοτομία»

Νέα διαφημιστική καμπάνια

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/12/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διαφημίσεις
A A
Generali
Share on Facebook

Με μία νέα διαφημιστική καμπάνια η Generali συστήνεται στο ευρύ κοινό, εισάγοντάς μας στον κόσμο της #Reditude (<redattitude) φιλοσοφία της.

Το νέο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας κυκλοφορεί σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος και επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει.

Διαβάστε Επίσης

Ανακοίνωση Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αποκλειστικός έλεγχος της Ευρωκλινικής από την Generali

Sep 9, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jul 23, 2025

Στην πρώτη της παγκόσμια καμπάνια, η Generali συνεργάζεται με την Dentsu, μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες παγκοσμίως, για να επικοινωνήσει, ότι «το Κόκκινο δεν είναι μόνο το χρώμα της, αλλά η στάση ζωής της!».

Η καμπάνια αναδεικνύει τα καινοτόμα στοιχεία ενός οργανισμού, που με πάνω από 180 χρόνια ιστορίας, συνεχίζει να καινοτομεί. Με πάθος και δυναμισμό η Generali στέκεται καθημερινά δίπλα σε εκατομμύρια ασφαλισμένων ανά τον κόσμο, προστατεύοντας τα όνειρά τους, αλλά και όλα όσα έχουν αξία για αυτούς, μέσα από:

  • Εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσω ενός καταρτισμένου δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων
  • Ψηφιακά εργαλεία και εξυπηρέτηση 24/7
  • Καινοτόμες υπηρεσίες ευ ζην

Το κόκκινο της Generali συμβολίζει:

  • τη φροντίδα, με την οποία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της, κατανοώντας τις ανάγκες τους
  • το δυναμισμό με τον οποίο αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις
  • την απλότητα που ενσωματώνει στις υπηρεσίες της, ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες
  • την ενσυναίσθηση με την οποία προσεγγίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται

Όπως τονίζει η καμπάνια,

“We are all about simplicity, innovation, empathy, care

We are all about you!”

To νέο βίντεο σηματοδοτεί τη δεύτερη φάση της 360° καμπάνιας της Generali, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο. Η καμπάνια θα προβάλλεται το επόμενο διάστημα  σε διαφορετικά μέσα: ραδιόφωνο, τηλεόραση, τύπο καθώς και στα social media, ανοίγοντας έτσι έναν δυναμικό διάλογο με το καταναλωτικό κοινό.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Marketing & Communication Manager της Generali τονίζει: «H νέα καμπάνια συμπυκνώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του brand μας που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε και καθορίζουν την καθημερινή μας λειτουργία. Το κόκκινο του δυναμισμού, της φροντίδας και του πάθους δεν είναι απλά το χρώμα του λογοτύπου μας, είναι η φιλοσοφία μας, που δίνει την προστιθέμενη αξία σε ό,τι κι αν κάνουμε. Χάρη σε αυτήν τη φιλοσοφία μπορούμε να διεκδικούμε το προνόμιο να είμαστε συνοδοιπόροι των πελατών μας, να δίνουμε λύσεις που τους διευκολύνουν καθημερινά και όχι απλώς μία υπόσχεση για κάλυψη σε μία δύσκολη στιγμή της ζωής τους. Αυτή είναι και η ουσία της στρατηγικής μας, να αποτελούμε Lifetime Partners των συνεργατών και των πελατών μας και η νέα καμπάνια υπογραμμίζει αυτήν μας τη δέσμευση».

Tags: Generali
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή

by Insurancedaily editorial team
Nov 25, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 24, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση αντίδραση ΔΕΙΑ στην επιστολή του Ε.Ε.Α. για αθέμιτες πρακτικές- Αναμένονται οι κυρώσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

8 θέματα στη ΓΣ του ΣΠΑΤΕ

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο “gentleman insurer” Ν. Μακρόπουλος και το σχέδιο για ένα διεθνή ασφαλιστικό όμιλο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο “gentleman insurer” Ν. Μακρόπουλος και το σχέδιο για ένα διεθνή ασφαλιστικό όμιλο

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή

    FMIA25: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας από την Κριτική Επιτροπή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ