ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Google analytics VS quality of content. Τελικά τι θέλει ο αναγνώστης;

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
20/03/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Google analytics VS quality of content. Τελικά τι θέλει ο αναγνώστης;
Share on Facebook

Στα media και δη στα social media υπάρχει μια συνεχής σύγκρουση ανάμεσα στο ποιοτικό, ουσιαστικό – πολλές φορές αναλυτικό ρεπορτάζ – και στις γρήγορες, χωρίς βάθος καμία φορά κίτρινες ειδήσεις.

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Nov 21, 2024 - Updated on Nov 25, 2024
Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Nov 9, 2023 - Updated on Nov 13, 2023

Η ρουτίνα της καθημερινότητας έχει δώσει χώρο στη γρήγορη δημοσιογραφία προκειμένου οι ειδήσεις να μεταφέρονται άμεσα και ο κόσμος να παραμένει ενήμερος διαβάζοντας μόνο έναν τίτλο που τις περισσότερες φορές θα τσιμπήσει το μάτι του σκρολάροντας στα social media.

«Αποχώρησε ο τάδε». Αυτή η πληροφορία αρκεί για τους περισσότερους προκειμένου να γίνει θέμα προς συζήτηση στην επόμενη συνάντηση ή στο επόμενο πηγαδάκι σε κάποια από τις εκδηλώσεις της αγοράς. Δυστυχώς ο κόσμος εκπαιδεύεται στην επιφανειακή ενημέρωση και δεν αναζητά το ποιοτικό ρεπορτάζ. Αυτό που θέλει χρόνο για να γίνει και φυσικά ικανότητες από πλευράς δημοσιογράφου προκειμένου να βγει μια είδηση ή ένα συμπέρασμα χρήσιμο για τον αναγνώστη. Τελικά, όμως, τι θέλει ο αναγνώστης;

Η αλήθεια είναι ότι οι γρήγορες ειδήσεις με clickbait τίτλους φέρνουν τα νούμερα ενώ το αναλυτικό ρεπορτάζ δυστυχώς δεν τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας. Και φυσικά τα νούμερα μεταφράζονται σε επισκεψιμότητα τα οποία στο τέλος της ημέρας μεταφράζονται σε διαφημίσεις οι οποίες πληρώνουν έξοδα και μισθούς δημοσιογράφων. Γιατί όμως έχει «χαλάσει» ο τρόπος που ενημερωνόμαστε; Ο λόγος έγκειται στο ότι δεν έχουμε χρόνο. Κανείς. Ούτε ο δημοσιογράφος, ούτε ο αναγνώστης. Στην ταχύτητα των social media που μια είδηση αναπαράγεται σε δευτερόλεπτα ο χρήστης αποφασίζει τι θα διαβάσει από τον τίτλο που θα δει, τη φωτογραφία που θα υπάρχει και σε μερικές περιπτώσεις από το πόσο χρόνο θα του πάρει για να διαβάσει ένα άρθρο. Είναι όμως αυτά αντικειμενικά κριτήρια για να ενημερωθεί κανείς σωστά;

Εμείς πιστεύουμε ότι η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση.

Μια ισορροπία ταχύτητας και ποιότητας. Αυτό όμως θα σε εκθρονίσει από την πρώτη θέση στα νούμερα γιατί κάποιος άλλος θα επιλέξει μόνο την ταχύτητα για να ενημερώνει το κοινό του,  ενώ κάποιος άλλος, πιο αργός, ίσως να έχει καλύτερο quality of content γιατί το «ψειρίζει» περισσότερο. Τελικά όμως ο αναγνώστης τι θέλει;

Την επόμενη φορά που θα τα πούμε please let me know!

Tags: FeaturedΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 24, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση αντίδραση ΔΕΙΑ στην επιστολή του Ε.Ε.Α. για αθέμιτες πρακτικές- Αναμένονται οι κυρώσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέες εξελίξεις στη θεραπεία του καρκίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπέρ της συμπληρωματικής ασφάλισης η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

8 θέματα στη ΓΣ του ΣΠΑΤΕ

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Ο “gentleman insurer” Ν. Μακρόπουλος και το σχέδιο για ένα διεθνή ασφαλιστικό όμιλο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο “gentleman insurer” Ν. Μακρόπουλος και το σχέδιο για ένα διεθνή ασφαλιστικό όμιλο

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025
Hoolie: Νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικιδίων
Ασφάλιση Κατοικιδίων Ειδήσεις & Νέα

Hoolie: Νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικιδίων

by Insurancedaily editorial team
Nov 24, 2025

Comments 1

  1. Ο ταμίας says:
    7 years ago

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της δημοσκόπησης.
    Επιτέλους και μια σοβαρή ενέργεια από έναν κλαδικό εκπρόσωπο μας.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    Το ΕΕΑ 100 χρόνια αρωγός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εθνική Ασφαλιστική: Η κα Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι καταναλωτές στρέφονται σε brand names με κοινωνικό αποτύπωμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ