ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Google analytics VS quality of content. Τελικά τι θέλει ο αναγνώστης;

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
20/03/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Google analytics VS quality of content. Τελικά τι θέλει ο αναγνώστης;
Share on Facebook

Στα media και δη στα social media υπάρχει μια συνεχής σύγκρουση ανάμεσα στο ποιοτικό, ουσιαστικό – πολλές φορές αναλυτικό ρεπορτάζ – και στις γρήγορες, χωρίς βάθος καμία φορά κίτρινες ειδήσεις.

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Nov 21, 2024 - Updated on Nov 25, 2024
Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Nov 9, 2023 - Updated on Nov 13, 2023

Η ρουτίνα της καθημερινότητας έχει δώσει χώρο στη γρήγορη δημοσιογραφία προκειμένου οι ειδήσεις να μεταφέρονται άμεσα και ο κόσμος να παραμένει ενήμερος διαβάζοντας μόνο έναν τίτλο που τις περισσότερες φορές θα τσιμπήσει το μάτι του σκρολάροντας στα social media.

«Αποχώρησε ο τάδε». Αυτή η πληροφορία αρκεί για τους περισσότερους προκειμένου να γίνει θέμα προς συζήτηση στην επόμενη συνάντηση ή στο επόμενο πηγαδάκι σε κάποια από τις εκδηλώσεις της αγοράς. Δυστυχώς ο κόσμος εκπαιδεύεται στην επιφανειακή ενημέρωση και δεν αναζητά το ποιοτικό ρεπορτάζ. Αυτό που θέλει χρόνο για να γίνει και φυσικά ικανότητες από πλευράς δημοσιογράφου προκειμένου να βγει μια είδηση ή ένα συμπέρασμα χρήσιμο για τον αναγνώστη. Τελικά, όμως, τι θέλει ο αναγνώστης;

Η αλήθεια είναι ότι οι γρήγορες ειδήσεις με clickbait τίτλους φέρνουν τα νούμερα ενώ το αναλυτικό ρεπορτάζ δυστυχώς δεν τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας. Και φυσικά τα νούμερα μεταφράζονται σε επισκεψιμότητα τα οποία στο τέλος της ημέρας μεταφράζονται σε διαφημίσεις οι οποίες πληρώνουν έξοδα και μισθούς δημοσιογράφων. Γιατί όμως έχει «χαλάσει» ο τρόπος που ενημερωνόμαστε; Ο λόγος έγκειται στο ότι δεν έχουμε χρόνο. Κανείς. Ούτε ο δημοσιογράφος, ούτε ο αναγνώστης. Στην ταχύτητα των social media που μια είδηση αναπαράγεται σε δευτερόλεπτα ο χρήστης αποφασίζει τι θα διαβάσει από τον τίτλο που θα δει, τη φωτογραφία που θα υπάρχει και σε μερικές περιπτώσεις από το πόσο χρόνο θα του πάρει για να διαβάσει ένα άρθρο. Είναι όμως αυτά αντικειμενικά κριτήρια για να ενημερωθεί κανείς σωστά;

Εμείς πιστεύουμε ότι η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση.

Μια ισορροπία ταχύτητας και ποιότητας. Αυτό όμως θα σε εκθρονίσει από την πρώτη θέση στα νούμερα γιατί κάποιος άλλος θα επιλέξει μόνο την ταχύτητα για να ενημερώνει το κοινό του,  ενώ κάποιος άλλος, πιο αργός, ίσως να έχει καλύτερο quality of content γιατί το «ψειρίζει» περισσότερο. Τελικά όμως ο αναγνώστης τι θέλει;

Την επόμενη φορά που θα τα πούμε please let me know!

Tags: FeaturedΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”
Insurtech

Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Πόσο τονώθηκε η ζήτηση στις ασφαλίσεις κατοικιών λόγω μειωμένου ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1,3 εκατ. συμβόλαια περιουσίας είχαν οι Έλληνες το 2024

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Ατλαντική ένωση: Νέα Προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025

Comments 1

  1. Ο ταμίας says:
    7 years ago

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της δημοσκόπησης.
    Επιτέλους και μια σοβαρή ενέργεια από έναν κλαδικό εκπρόσωπο μας.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-banner4-all-safegif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συνέργεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Υγεία, προς όφελος των πολιτών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ