ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι γραφικοί Ασφαλιστές του Facebook ζουν ανάμεσά μας

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
12/04/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Οι γραφικοί Ασφαλιστές του Facebook ζουν ανάμεσά μας
Share on Facebook

Όσοι διατηρείτε λογαριασμό στο Facebook σίγουρα έχετε και από έναν «φίλο» ο οποίος είναι γραφικός.  Δημοσιεύει συνήθως fake news ή άρθρα που ξεκινάνε με τον τίτλο «Δε θα πιστεύετε στα μάτια σας» είναι συνέχεια online και ευχαριστεί δημόσια όταν κάποιος αποδέχεται ένα αίτημα φιλίας του (seriously, μην το κάνετε αυτό δεν χρειάζεται).

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Όχι από τo facebook σε συνεργασία με ασφαλιστική εταιρεία

Στοιχεία 617.722 χρηστών του facebook στην Ελλάδα στα χέρια hackers

Apr 7, 2021

Φτιάχνει group με 100 + άτομα για να κοινοποιήσει μια είδηση ή ένα video (με αποτέλεσμα περισσότεροι από τους μισούς να αποχωρούν κατευθείαν από το group) και όταν ξεκινάει «κουβέντα» κάτω από μια κοινοποίηση (φωτογραφίας, βίντεο, είδησης) γίνεται επιθετικός & ειρωνεύεται. Το Facebook είναι ένας κόσμος ο οποίος έχει δώσει την ευκαιρία σε οποιονδήποτε άνθρωπο να κοινωνικοποιηθεί. Να μάθει τι συμβαίνει γύρω του και να μοιραστεί με φίλους και γνωστούς χαρούμενες αλλά και δυσάρεστες στιγμές της ζωής του. Να πει την άποψή του ανοιχτά και να δηλώσει παρόν. Όταν μάλιστα αυτή η άποψη είναι κοινή από εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρήστες τότε η δύναμή τους γίνεται μεγαλύτερη και από έκτακτη είδηση σε μεγάλης εμβέλειας κανάλι στην τηλεόραση.  Μια πραγματικά χρήσιμη και έξυπνη πλατφόρμα η οποία έβαλε στη ζωή μας τα social media.

Αυτή η ελευθερία έκφρασης όμως έχει δώσει χώρο και στους γραφικούς ή και λαϊκιστές να κουράζουν με τις αναρτήσεις τους. Και αν και υπάρχει τρόπος να τους ξεφορτωθείτε (πάτε στο κουμπί following και πατάτε unfollow ή default ή πιο απλά πάτε στο κουμπί Friends και πατάτε unfriend) εμείς θα θέλαμε σήμερα να αναφερθούμε σε μια κατηγορία χρηστών – Ασφαλιστές στο επάγγελμα – που κουράζουν με τις αναρτήσεις τους και γίνονται γραφικοί. Να τους σκιαγραφήσουμε και να σας συμβουλέψουμε τι δεν πρέπει να κάνετε στο συγκεκριμένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης για να αποφύγετε το χαρακτηρισμό «κουραστικός».

8 χρήσιμες συμβουλές για να σερφάρετε στο Facebook Like a Boss: 

  • Αποφασίστε αν θέλετε το συγκεκριμένο λογαριασμό στο Facebook για προσωπική ή επαγγελματική χρήση. Το να έχετε όνομα στο facebook π.χ. «Ασφάλειες Μωράκη» και στις φωτογραφίες σας να φαίνεστε ο ίδιος να σουβλίζεται αρνί το Πάσχα δεν περνάει το μήνυμα που θέλετε.
  • Δραστηριότητα. Αν έχετε επιλέξει ένα επαγγελματικό profile θα πρέπει να κρατάτε μια ωραία ισορροπία. Όχι «Ασφάλειες Μωράκη» αλλά Νίκος Μωράκης και στο πεδίο επαγγέλματος να αναφέρετε τη δουλειά σας «Ασφαλιστικός Πράκτορας, Μεσίτης, Συντονιστής». Να προβάλετε τη δουλειά σας αλλά διακριτικά. Ναι, να κοινοποιείτε άρθρα σχετικά με τον κλάδο σας που μπορούν να ενισχύουν τα επιχειρήματά σας αλλά όχι να «σπαμάρετε» τους «φίλους» σας με ό,τι αφορά τη δουλειά σας.
  • Κοινοποιήσεις. Ελέγχεται πάντα την πηγή του άρθρου ή του βίντεο που κοινοποιείτε στο profile σας. Πίσω από το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο έχει στηθεί ένα ολόκληρο εμπόριο «κίνησης» σε ιστοσελίδες. Όσο μεγαλύτερη η κίνηση αναγνωστών τόσο πιο πολλά τα κλικ που γίνονται, τα οποία στη συνέχεια μεταφράζονται σε αναγνώστες. Το facebook είναι η μεγαλύτερη αιτία που τα fake news έγιναν γνωστά. Μην παρασύρεστε από τους τίτλους που διαβάζεται. Λειτουργήστε έξυπνα.
  • Αποφύγετε τα κεφαλαία γράμματα. Είναι κουραστικά για τον αναγνώστη και μεταφράζεται από τρίτους σαν να «φωνάζετε» ή έχετε επιθετικό τόνο.
  • Σχόλια. Το Facebook είναι γνωστό για τις ανοιχτές συζητήσεις που γίνονται. Οι περισσότερες από αυτές όμως καταλήγουν σε κουτσομπολιό, δημόσια δικαστήρια ή ξεκατίνιασμα. Αν δεν είναι απαραίτητο μη συμμετέχετε σε τέτοιου είδους συζητήσεις. Κάποιοι ψοφάνε για “κους – κους” και θα σας προκαλέσουν δημόσια έτσι ώστε να ανοίξουν κουβέντα ενώ κάποιοι άλλοι επίτηδες λένε κάτι που θα προκαλέσει για να ξεκινήσει «πόλεμος» σχολίων. Να θυμάστε, όλοι παρακολουθούν τα πάντα και μπορεί να εκτεθείτε. Σίγουρα κάποιοι άλλοι – αυτοί που συνήθως προκαλούν – τρώνε pop corn παρακολουθώντας το show που εξελίσσεται.
  • Ψαρεύοντας πελάτες. Όχι μη στέλνετε μηνύματα σε αγνώστους στο Facebook ότι είστε επαγγελματίας χρηματοοικονομικός σύμβουλος ή διακεκριμένος Ασφαλιστικός Πράκτορας και θέλετε να βοηθήσετε ή να ενημερώσετε για τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Συγγνώμη που σας το λέω αλλά είναι ξεπερασμένο και μπορεί να γίνεστε και ενοχλητικός. Κανείς δεν θα ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, το σπίτι του ή πόσο μάλλον την υγεία του ή τη ζωή του μέσα από έναν random τύπο ή τύπισσα που γνώρισε στο Facebook. Αντιθέτως κάντε φίλους όλους τους γνωστούς σας και αργά αλλά μεθοδικά ενημερώστε τους μέσα από τις κοινοποιήσεις σας και τη δραστηριότητά σας ότι κάνετε αυτό το επάγγελμα. Αφηστε τους ίδιους να έρθουν σε εσάς. Δημοσιεύστε μια φωτογραφία από μια βράβευση σας, ανεβάστε story από το ασφαλιστικό συνέδριο που παρακολουθήσατε. Αν ο ασφαλισμένος σας συμφωνεί ανεβάστε μια φωτογραφία σας μαζί στο νοσοκομείο σχολιάζοντας ότι όλα πήγαν καλά με την επέμβαση και ότι είστε πολύ χαρούμενος που βοηθήσατε. Την αλήθεια λέτε. Μην το φοβάστε.
  • Χρόνος. Μην έχετε την εφαρμογή του facebook κατεβασμένη στο κινητό σας. Το συγκεκριμένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να γίνει εθιστικό. Ή αν δε θέλετε να το αφαιρέσετε από το κινητό σας περιορίστε το χρόνο που το χρησιμοποιείτε. Εκτός από το ότι σπαταλάτε το χρόνο σας άδικα, κινδυνεύετε να χαρακτηριστείτε από τους «φίλους» σας ότι έχετε κατασκηνώσει εκεί μέσα και ότι δεν δουλεύετε.
  • Τι σκέφτεστε; Καλό θα ήταν να μη λέτε σε όλους τι σκέφτεστε. Ή αν θέλετε να το κάνετε να μην το κάνετε συχνά. Να είστε συγκρατημένος/η καθώς όσο πιο πολύ ποστάρετε τόσο περισσότερο χάνεται η βαρύτητα των όσων λέτε. Ο κόσμος συνηθίζει στις αναρτήσεις σας και αρχίζει να αδιαφορεί για τα όσα θέλετε να μοιραστείτε στη συνέχεια.
  • extra tip για εσάς που με διαβάσετε μέχρι τέλους: Αφήστε το Facebook. Η νέα μόδα είναι το instagram. Δημιουργήστε λογαριασμό και ακολουθήστε μας στο #insurancedaily_news  
Tags: facebookFeatured
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ