ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις Insurtech

Η ΑΙ φέρνει τον ασφαλισμένο κοντά στον διαμεσολαβητή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
05/03/2024
in Insurtech
A A
Η ΑΙ φέρνει τον ασφαλισμένο κοντά στον διαμεσολαβητή

Image by vecstock on Freepik

Share on Facebook

Η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην ασφαλιστική αγορά είναι κάτι που ήδη συμβαίνει, αν και όχι ακόμα σε μεγάλη κλίμακα. Αναμφίβολα η τάση όμως είναι για περαιτέρω ενσωμάτωση, που με τη σειρά της θα φέρει αλλαγές στους γνωστούς έως σήμερα τρόπους διαμόρφωσης και διάθεσης της ασφάλισης.

Του Αντώνη Γερούλη, Claims Support Team της  Hellas Direct  (Περιοδικό “am”, Φλεβάρης 2024 ) 

Η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη, όπως δείχνουν και οι έρευνες για την ολοένα μεγαλύτερη εξοικείωση του κόσμου με την τεχνολογία και τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών. Η επιλογή αυτή μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι ειδικά μετά την πανδημία και την καραντίνα, όπου από μοναδική -κάποιες φορές- λύση, έγινε τελικά η προτιμητέα λύση ακόμα και όταν οι συνθήκες έπαψαν πια να είναι περιοριστικές.

Διαβάστε Επίσης

Hellas Direct: Στη λίστα των FT με τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη

Hellas Direct: Στη λίστα των FT με τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη

Mar 5, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

Feb 21, 2025

Η ψηφιακή μετάβαση με τη σειρά της θα φέρει αλλαγές σε επιμέρους διαδικασίες εκτίμησης και ανάληψης κινδύνων, στρατηγικές τιμολόγησης, αξιολόγηση ζημιών και τελικά στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη των ασφαλισμένων.

Τεχνητή Νοημοσύνη σήμερα και αύριο

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αυτοματοποίηση διαδικασιών και συνεπώς την ταχύτερη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου, με ακρίβεια και συνέπεια. Στην Hellas Direct δοκιμάζουμε ήδη ΑΙ μοντέλα στην αξιολόγηση και κοστολόγηση ζημιών, προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας για ακόμα ταχύτερη αποζημίωση – ακόμα και real time.

Η τεχνολογία αυτή, ωστόσο – ΑΙ, μηχανική μάθηση, ανάλυση δεδομένων- έχει εφαρμογή σε πολλούς κλάδους της ασφαλιστικής αγοράς, από την τιμολόγηση και το underwriting έως τον εντοπισμό ασφαλιστικής απάτης. Με τον ακριβέστερο προσδιορισμό του κινδύνου και την ταχύτερη εκτίμηση ζημιάς, επιτυγχάνεται και γρηγορότερη επίλυση αξιώσεων. Παράλληλα, η χρήση αλγορίθμων ανάλυσης δεδομένων για τον εντοπισμό ασυνήθιστων μοτίβων διευκολύνει και κάνει ακόμα πιο ακριβή τον εντοπισμό τυχόν ασφαλιστικής απάτης. Αλγόριθμοι ανίχνευσης κινδύνου μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη ατυχημάτων, άρα στη μείωση των ασφαλιστικών αποζημιώσεων και συνεπώς και στη διαμόρφωση χαμηλότερων ασφαλίστρων.

Τεχνητή Νοημοσύνη και φυσικά δίκτυα

Η ΑΙ δεν θα φέρει αλλαγές μόνο στο κομμάτι της ασφάλισης που ήδη έχει ψηφιακή υπόσταση. Δεν αναφερόμαστε μόνο στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων online, κάτι που ήδη κινείται παράλληλα και όχι ανταγωνιστικά προς τα φυσικά δίκτυα. Η ψηφιακή μετάβαση μπορεί να φέρει τον ασφαλισμένο κοντά στον διαμεσολαβητή μέσω ακόμα περισσότερων καναλιών, καθώς η τεχνολογία δεν έρχεται να υποκαταστήσει ούτε να αντικαταστήσει την ανθρώπινη σχέση, αλλά να τη διευκολύνει. Πάντα θα υπάρχουν ασφαλισμένοι που εξυπηρετούνται με το direct κανάλι, άλλοι που επιλέγουν την πολυφωνία των aggregators κι άλλοι που μένουν σταθεροί στη διαμεσολάβηση. Άλλωστε τα φυσικά δίκτυα πωλήσεων γίνονται πλέον διαδικτυακά εισάγοντας τον ορισμό του Phygital και ενσωματώνοντας νέα τεχνολογικά μέσα σε πιο παραδοσιακές διαδικασίες. Τεχνολογία και καινοτομία αλλάζουν την ασφαλιστική αγορά φέρνοντας και νέες ιδέες στο τραπέζι. Οι άνθρωποι είναι πάντα εκείνοι που θα τις υλοποιήσουν και θα τις αξιοποιήσουν προς όφελος των ασφαλισμένων.

Ηθικές και νομικές προκλήσεις

Δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει ούτε το νέο που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη ούτε τις επιφυλάξεις που αυτό δημιουργεί, με δεδομένο πως δεν το έχουμε ακόμα δει σε μεγάλη κλίμακα. Ακόμα και η συλλογή και ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων θα μπορούσε να προβληματίσει ως προς την σωστή χρήση και προστασία των προσωπικών δεδομένων των ασφαλισμένων.

Είναι προφανής η αναγκαιότητα η ΑΙ να χρησιμοποιείται με τρόπο διαφανή και σύμφωνα με θεσπισμένους και ξεκάθαρους κανόνες. Σαφές πλαίσιο που θα λαμβάνει υπόψη τόσο τη δυναμική της τεχνολογίας αυτής όσο και τις πιθανές της αστοχίες – ειδικά μέχρι να εδραιωθεί- θα λειτουργήσει αποτελεσματικά. Η βελτιστοποίηση της εφαρμογής της περνά μέσα από την κατανόηση και την αντιμετώπιση των τεράστιων δυνατοτήτων της αλλά και των ταυτόχρονων περιορισμών της. Με τη σωστή στρατηγική, όλοι οι αυτοματισμοί της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορούν να εξελιχθούν σε πολύτιμα εργαλεία που συμπληρώνουν τον ανθρώπινο παράγοντα και αναβαθμίζουν το τελικό προϊόν και την παρεχόμενη υπηρεσία.

Tags: Hellas Direct
new-cover-insurancegif

Related Posts

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI
Insurtech

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI

by Insurancedaily editorial team
Mar 21, 2025 - Updated on Mar 26, 2025
Η Allianz Trade και η Inclusive Brains δημιουργούν πληκτρολόγιο που ελέγχεται από το μυαλό
Insurtech

Η Allianz Trade και η Inclusive Brains δημιουργούν πληκτρολόγιο που ελέγχεται από το μυαλό

by Insurancedaily editorial team
Mar 12, 2025
OSCAR: Ο ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH
Insurtech

OSCAR: Ο ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH

by Insurancedaily editorial team
Feb 6, 2025
Capsula: Πρωτοποριακό εργαλείο για την ευεξία του εργασιακού πληθυσμού από την AON
Insurtech

Capsula: Πρωτοποριακό εργαλείο για την ευεξία του εργασιακού πληθυσμού από την AON

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Λύσις: O AI βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany
Insurtech

Λύσις: O AI βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany

by Insurancedaily editorial team
Jan 30, 2025
H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL
Insurtech

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2024
Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά
Insurtech

Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Oct 18, 2024
Παρά την πτώση στις επενδύσεις fintech, ο όγκος των συναλλαγών παραμένει αισιόδοξος
Insurtech

Παρά την πτώση στις επενδύσεις fintech, ο όγκος των συναλλαγών παραμένει αισιόδοξος

by Insurancedaily editorial team
Oct 3, 2024
5 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE AWARDS 2024
Insurtech

5 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE AWARDS 2024

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ