ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Οι Περισσότεροι Άνθρωποι είναι Εγκλωβισμένοι στην Επιβίωση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/11/2014 - Updated on 03/01/2017
in Marketing & Sales
A A
επιμόρφωση
Share on Facebook

 

του Hendre Coetzee, Global Executive Coach, Founder of the Center for Advanced Coaching, USA

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

«Οι άνθρωποι δεν ακούν αυτό που τους λες, γιατί ακούνε αυτό που λένε οι ίδιοι στους εαυτούς τους.»

Το Κοινό Όραμα είναι διαφορετικό από το Ομαδικό Όραμα. Το Ομαδικό Όραμα υφίσταται όταν υπάρχει μια γενική συμφωνία γύρω από τις βασικές αρχές ή την κατεύθυνση ενός ατόμου, ομάδας ή εταιρείας. Το Κοινό Όραμα εμπεριέχει κάτι παραπάνω, κάτι βαθύτερο. Πέρα από τη συμφωνία ως προς την κατεύθυνση, προϋποθέτει την ανάληψη προσωπικής ευθύνης. Ο όρος «κοινό» υπονοεί ότι οι εμπλεκόμενες πλευρές επέλεξαν να ενστερνιστούν το όραμα αναλαμβάνοντας προσωπική δέσμευση και όχι μόνο αναγνωρίζοντας τα πιθανά οφέλη που θα προσφέρει.

Οι CEO επικοινωνούν το όραμα της εταιρείας τους με ποικίλους τρόπους –μπροσούρες, δελτία τύπου, εσωτερικές καμπάνιες μάρκετινγκ, εταιρικά e-mail, μεγάλα συνέδρια και meeting σε όλα τα επίπεδα. Παρόλα αυτά, δεν καταφέρνουν να εξασφαλίσουν την ουσιαστική συμμετοχή των ανθρώπων τους. Όμως κάθε φορά που ένας ηγέτης επικοινωνεί ένα όραμα, έχει την ευκαιρία να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα από την απλή ενημέρωση, και να προσκαλέσει τους ανθρώπους του να εκφράσουν τη συμμετοχή και τη δέσμευσή τους.

Για να πετύχει ένας ηγέτης να δημιουργήσει ένα πραγματικά κοινό όραμα, με την έννοια της δέσμευσης, πρέπει:

1. Να επεξηγήσει τα επιχειρήματα και τα βήματα προς την τελική διαμόρφωση του υφιστάμενου οράματος:

  • Να συνδέσει το τελικό όραμα με την τρέχουσα κατάσταση.
  • Να παραθέσει τις προσωπικές δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετώπισε.
  • Να περιγράψει το Δάσος που σχεδίασε με βάση το Δέντρο.
  • Να ομολογήσει τους δισταγμούς και φόβους που μπορεί να είχε.
  • Να μεταδώσει την αξία που θα προσθέσει η συμμετοχή του κάθε ενός ατόμου ξεχωριστά.
  • Να επικοινωνήσει την προσωπική του δέσμευση να αφιερώσει στο στόχο όλες του τις δυνάμεις, τα χαρίσματα και ταλέντα.

2. Να προσκαλέσει το κοινό του να συμμετέχει ενεργά. Η συμμετοχή όλων πράγματι μπορεί να προσθέσει αξία και να είναι σημαντική. Το κοινό θα ακολουθήσει και τον ηγέτη και το όραμα. Χρειάζεται όμως ένας άνθρωπος ολοκληρωτικά αφοσιωμένος σε αυτό, να δείξει προηγουμένως το δρόμο.

Ποια είναι τα κλειδιά για να «ξεκλειδώσει» κάποιος το όραμά του;

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εγκλωβισμένοι στη διαδικασία επιβίωσής τους. Αυτό το είδος ζωής απαιτεί όλη η ενέργεια του ατόμου να διοχετεύεται προς τη συντήρηση του εαυτού του. Για να ξεμπλοκάρει κανείς, να απεγκλωβιστεί από αυτό και να ξεκλειδώσει το όραμά του, πρέπει να σκεφτεί πέρα από τον εαυτό του.

Πρέπει να σκεφτεί πέρα από το τι θα «αποκομίσει», στο τι μπορεί να προσφέρει ή να δημιουργήσει. 

Το Όραμα γεννιέται όταν κανείς ατενίζει τον κόσμο κάτω από το πρίσμα της συνεισφοράς και όχι από το πρίσμα του «δικαιώματος». Υπάρχει μια πολύ παλιά παροιμία που λέει: «Αυτός που ψάχνει να βρει τη ζωή του θα την χάσει, αλλά αυτός που έχει μάθει να την δίνει θα την βρίσκει πάντα»… Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και στις πιο μαύρες μέρες μας, η επιθυμία να προσφέρουμε αξία είναι πιο σημαντική από την ανάγκη μας να διατηρούμε τα πράγματα ως έχουν. Όταν περνάμε από δύσκολες φάσεις, έχουμε την τάση να θέλουμε να διατηρήσουμε την υπάρχουσα κατάσταση των πραγμάτων, από το να παράγουμε αξία καινοτομώντας. Έτσι μαθαίνουμε να ανεχόμαστε την απελπισία που δημιουργεί το ανεκπλήρωτο. Γινόμαστε θύματα της κουβέντας που έχουμε με τους εαυτούς μας για το πόσο δύσκολα είναι όλα τα πράγματα. Για να μπορέσουμε να ξεκλειδώσουμε το Όραμά μας, πρέπει να ξεκινήσουμε παίρνοντας μια απλή απόφαση:

Να αυξήσουμε τις προσδοκίες μας. Να μετακινηθούμε από τη θέση του παίζω «για να μη χάσω» στη θέση του παίζω «για να κερδίσω». Συνεισφέρετε. ΔΩΣΤΕ. Κάθε μεγάλη νίκη στην ιστορία γεννήθηκε μέσα από μεγάλη απελπισία που κάποιος, οραματίστηκε έναν τρόπο να την ανατρέψει. Από κάποιον δηλαδή που μέσα από την απελπισία, είδε μια ευκαιρία. Ο John F. Kennedy φύτεψε το σπόρο σε ένα ολόκληρο έθνος που είχε ανάγκη για ελπίδα μέσα στην απελπισία του, λέγοντας το περίφημο: «Μη ρωτάς τι μπορεί να κάνει η χώρα σου για σένα. Ρώτησε τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα σου».

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Comments 1

  1. ΡΟΥΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ says:
    10 years ago

    συγχαρητηρια για το άρθρο

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ