ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Χατζηδάκης: Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555

Επίσκεψη του Υπουργού Εργασίας στο τηλεφωνικό κέντρο 1555

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/11/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κ. Χατζηδάκης: Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555
Share on Facebook

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Τις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 στην Mediatel επισκέφθηκε σήμερα Σάββατο ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο Υπουργός ενημερώθηκε τόσο για την πορεία του έργου από την Τετάρτη και έπειτα, οπότε τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αλλά και για την λειτουργία του το Σαββατοκύριακο.

Διαβάστε Επίσης

Α. Σαρρηγεωργίου: Η πολιτεία πρέπει να αποφασίσει αν θα δώσει στην ιδιωτική ασφάλιση το ρόλο που της αναλογεί

Α. Σαρρηγεωργίου: Η πολιτεία πρέπει να αποφασίσει αν θα δώσει στην ιδιωτική ασφάλιση το ρόλο που της αναλογεί

Mar 20, 2025 - Updated on Mar 26, 2025
Κ. Χατζηδάκης: Ζωτικό γρανάζι για την εύρυθμη λειτουργία  της οικονομίας οι ασφαλιστικές

Κ. Χατζηδάκης: Ζωτικό γρανάζι για την εύρυθμη λειτουργία  της οικονομίας οι ασφαλιστικές

Mar 19, 2025

Τις τρεις προηγούμενες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.
Σήμερα Σάββατο οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά την λειτουργία του ενιαίου αριθμού του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Επιπλέον, η εκτεταμένη προβολή του από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργεί, όπως είναι αναμενόμενο, ώρες αιχμής μέσα στην ημέρα με παραπάνω κλήσεις από ό,τι συνήθως. Ωστόσο, η ροή εξομαλύνεται γρήγορα και το συντριπτικό ποσοστό των πολιτών που καλούν εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα.

«Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζόμενων, ασφαλισμένων, συνταξιούχων από το Υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555! Αυτό διαπίστωσα κατά τη σημερινή μου επίσκεψη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και πρόσθεσε «σήμερα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εργαζόμενους στο call center και να τους ευχαριστήσω για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τώρα. Χάρηκα ιδιαίτερα που και εκείνοι αντιλαμβάνονται την υπηρεσία τους, όχι σαν μια απλή, τυποποιημένη δουλειά, αλλά σαν κοινωνική προσφορά. Γιατί ουσιαστικά αυτό είναι το 1555: Κοινωνική πολιτική στην πράξη!».

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: «Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και δωρεάν για τους πολίτες. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα».

Ο μεγαλύτερος αριθμός των κλήσεων αφορά στα θέματα του ΕΦΚΑ. «Ήταν πραγματικά μία πολύ μεγάλη πρόκληση, γιατί στα ζητήματα του ΕΦΚΑ πρέπει να καλύψουμε μία πολύ μεγάλη κατηγορία πολιτών. Ωστόσο με πάρα πολύ διάβασμα, με πάρα πολλή βοήθεια από το back office και τους υπευθύνους μας, καταφέραμε μέσα σε 100 μέρες να είμαστε στην ευτυχή θέση να βοηθήσουμε αμεσότερα τον πολίτη», εξήγησε στον Υπουργό η Παναγιώτα Μακρή, team leader στην ομάδα του ΕΦΚΑ.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής στην ομάδα του ΟΑΕΔ, Σωκράτης Ασλανίδης, ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εξυπηρετώ αυτό το έργο, γιατί νιώθουμε ότι όντως βοηθάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε αυτό τον καιρό, λόγω και της πανδημίας. Οι ερωτήσεις των πολιτών αφορούν στο κομμάτι της μητρότητας, τα προγράμματα για τους ανέργους, καθώς και την τακτική επιδότηση ανεργίας. Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε όλη τη γνώση που υπάρχει στο Δημόσιο. Παρόλα αυτά και με τη στήριξη του back office μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε μεγάλο όγκο των ερωτήσεων».

Ο Υπουργός επανέλαβε πως «πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα».

Tags: Κωστής Χατζιδάκης
new-cover-insurancegif

Related Posts

Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 15, 2025
1.219 πρόστιμα σε ανασφάλιστα οχήματα τον τελευταίο μήνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο νέος ΚΟΚ: Πώς επηρεάζει τις ασφαλιστικές και ποια τα νέα πρόστιμα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 15, 2025
Ευρώπη Ασφλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Με υψηλό SCR 402,51% και εχέγγυα ισχυρής ανάπτυξης η Ευρώπη Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Η αύξηση των πειρατειών στην Ασία πλήττει τις ναυτασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4+1 λόγοι που ωθούν ανοδικά τις θαλάσσιες ασφαλίσεις

by Insurance Daily Author
Sep 12, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

    Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μείωση κόστους ασφάλισης ΙΧ κόντρα… στο ρεύμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ