Συνεντεύξεις

Κ. Σαΐας & Ν. Γιαννιού: Τα ελεύθερα δίκτυα κλειδί επιτυχίας για την interasco

Κ. Σαΐας

Συνέντευξη των κ.κ. Κ. Σαΐα, Διευθύνοντος Συμβούλου, interasco Ασφαλιστική  & Ν. Γιαννιού, Sales & Marketing Manager, interasco Ασφαλιστική στο Νίκο Μωράκη

Η interasco ασφαλιστική θα μπορούσε να είναι ένα από τα case studies της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Έχει πιστούς συνεργάτες. Σταθερή πολιτική και στρατηγική στις εργασίες της και μια σταθερά ανοδική πορεία από πλευράς παραγωγής. Το προϊόν της στην υγεία εντυπωσιάζει για τις παροχές του – σε σχέση με την τιμή του – οι αποζημιώσεις είναι άμεσες χωρίς κολλήματα και οι υπηρεσίες στους λοιπούς κλάδους εξίσου ανταγωνιστικές.

Υπερβάλουμε; Εσείς θα μας πείτε. Διαβάστε τη συνέντευξη που ακολουθεί στους κ.κ. Γιαννιού & Σαΐα και γνωρίστε καλύτερα μια από τις πιο ποιοτικές ασφαλιστικές εταιρείες του κλάδου.

Διπλή Συνέντευξη Interasco Ασφαλιστική 

Τα πάντα είναι πλέον data. Έχει η interasco ενσωματώσει την ψηφιακή κουλτούρα στη λειτουργία της;

Κ.Σ.: Η interasco είναι μια εταιρεία που δεν σταματά ποτέ να βρίσκει τρόπους για να εκσυγχρονίζεται και να υλοποιεί μια σειρά από σχεδιασμούς που έχουν κύριο στόχο την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο δεν θα μπορούσε να μην έχει ήδη ενσωματώσει στις λειτουργίες της την ψηφιακή κουλτούρα. Ψηφιακή λοιπόν αντιμετώπιση σε όλο το φάσμα των εργασιών: στις προσφορές, αιτήσεις, online εκδόσεις, αποζημιώσεις, κάθε είδους επικοινωνία τόσο με το συνεργάτη όσο και με τον πελάτη παραπέμπει και προτρέπει σε ψηφιακή σχέση και συνεργασία. Στο πλαίσιο αυτών των διαρκών εξελίξεων, έχουμε ήδη προχωρήσει στον επανασχεδιασμό της εταιρικής Online εικόνας μας, δημιουργώντας εξ ολοκλήρου ένα σύγχρονο και παράλληλα λειτουργικό site, στο οποίο μπορεί ο επισκέπτης να βρει όλα όσα αναζητά σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο και την interasco, με όλα τα μέσα, desktops, laptops, tablets, mobile phones. Με αυτό τον τρόπο ο επισκέπτης συνεργάτης – πελάτης, μέσα από ένα απόλυτα ασφαλές, φιλικό και εύχρηστο προς αυτόν περιβάλλον, έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται άμεσα και να επιλέγει μέσα από μια τεράστια γκάμα το ασφαλιστικό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του. Επιπλέον η Εταιρεία μας έχοντας ήδη γίνει ενεργό μέλος στα social media (facebook, Linkedin, twitter) ενδυναμώνει και ενισχύει την αναγνωρισιμότητά της και την αξιοπιστία της προς τους συνεργάτες της, δημιουργώντας νέα εργαλεία υποστήριξης πωλήσεων που έχουν ως στόχο τη δημιουργία νέων πελατών.

Ν. ΓιαννιούΣτην πράξη ποια εργαλεία έχετε υιοθετήσει;

Ν.Γ.: Κάθε ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα «εργαλεία» τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά. Η επιβεβλημένη ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό του κλάδου μας, μας έχει οδηγήσει σε στοχευμένες ενέργειες προκειμένου να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις, πάντα με την υποστήριξη του Ομίλου Harel. Ήμασταν οι πρώτοι πριν από δυο περίπου χρόνια, όπου λανσάραμε το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών e-pos, το οποίο δίνει τη δυνατότητα εξόφλησης ασφαλιστηρίων, σε πραγματικό χρόνο, με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες σε άτοκες δόσεις, διασφαλίζοντας παράλληλα την προκαταβολική και καθημερινή ροή των αμοιβών των συνεργατών μας.

Με τη στρατηγική “Think Before you Print” όλοι οι όροι των προγραμμάτων μας, υγείας, κατοικίας & επιχείρησης, πακέτων αυτοκινήτου είναι πλέον αναρτημένοι ηλεκτρονικά και εξατομικευμένα για τον κάθε πελάτη. Προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας νέας αναβαθμισμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τους συνεργάτες μας, την «My Interasco Agent», με στόχο την απελευθέρωση του χρόνου τους και την καλύτερη παρακολούθηση όλου του φάσματος των καθημερινών τους εργασιών. Συνεχίσαμε με τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τους πελάτες μας, την «My Interasco Customer», προκειμένου να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα προϊόντα που έχουν, τις παροχές καθώς και τις αποζημιώσεις τους, να προχωρούν σε άμεση εξόφληση των οφειλών τους, να βρίσκουν άμεσα χρήσιμες πληροφορίες για συνεργαζόμενα συνεργεία, νοσοκομεία, κ.ά. Τέλος, πρόσφατα λανσάραμε το πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών μας «Ευχαριστώ», το μόνο πρόγραμμα που επιβραβεύει τη συνολική σχέση του πελάτη με την Εταιρεία μας, ανταποδίδοντας έμπρακτα το μεγάλο ευχαριστώ προς όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέγουν οφέλη, μέσα από μια πλούσια γκάμα παροχών άμεσου ενδιαφέροντός τους.

Ν. Γιαννιού: Ο διαμεσολαβητής του σήμερα καλείται να εργαστεί σε αυτό το τάχιστα εναλλασσόμενο περιβάλλον,να αντεπεξέλθει στις αλλαγές, στον εκσυγχρονισμό και τον ανταγωνισμό, με τέτοιο τρόπο ώστε να νιώθει ασφαλής, αισιόδοξος και να αποκτήσει θάρρος για την επόμενη ημέρα.

Πιστεύετε ότι υπάρχει εξοικείωση του διαμεσολαβητή με την τεχνολογία; Μέσα από ποια διαδικασία θα μπορέσει το δίκτυό σας να «εκπαιδευτεί»;

Ν.Γ.: Είναι πλέον φανερό ότι, τα πάντα γύρω μας κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά, εξελίσσονται και μεταλλάσσονται με τόσο γοργούς ρυθμούς όπου θα πρέπει όλοι μας να εναρμονιζόμαστε άμεσα μέσα από ένα πολυεπίπεδο και πολυδιάστατο σύστημα. Τα νέα δεδομένα επιβάλλεται να είναι όχι μόνον κατανοητά αλλά πολύ περισσότερο ερμηνεύσιμα χωρίς να δέχονται παραμορφώσεις. Ο διαμεσολαβητής του σήμερα καλείται να εργαστεί σε αυτό το τάχιστα εναλλασσόμενο περιβάλλον,να αντεπεξέλθει στις αλλαγές, στον εκσυγχρονισμό και τον ανταγωνισμό, με τέτοιο τρόπο ώστε να νιώθει ασφαλής, αισιόδοξος και να αποκτήσει θάρρος για την επόμενη ημέρα.

Διαβάστε επίσης: Η interasco εγκαινιάζει τη νέα ψηφιακή εποχή & επιβραβεύει τους πελάτες της

Το σίγουρο είναι ότι όσοι από τους διαμεσολαβητές διαθέτουν όραμα, αγαπούν αυτό που κάνουν και επιθυμούν διαρκώς να βελτιώνονται αλλά και να παρέχουν στους ασφαλισμένους πελάτες τους τις καλύτερες δυνατόν υπηρεσίες, προσπαθούν να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με την τεχνολογία. Για να βοηθήσουμε στην εξέλιξη των συνεργατών μας δημιουργήσαμε ένα Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πλάνο το οποίο παρουσιάζεται από εξειδικευμένα στελέχη και έχει ως βασική αρχή την άριστη εξοικείωσή τους με την τεχνολογία μέσα από ενότητες και θεματολογίες άκρως ενδιαφέρουσες, όπως τις εξελίξεις στον επιχειρηματικό κόσμο, τη χρήση ψηφιακών μέσων, την πλοήγησή τους στο αναβαθμισμένο site της interasco και γενικότερα όλες τις σύγχρονες μεθόδους οι οποίες αποτελούν το βασικό εργαλείο από το οποίο μπορούν να αντλούν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Απώτερος στόχος μας είναι οι παρευρισκόμενοι διαμεσολαβητές να εμπλουτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις τεχνολογικές γνώσεις τους και να τους δώσουμε τα κατάλληλα όπλα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις.

Ποια είναι τα οφέλη από τα εργαλεία αυτά για το διαμεσολαβητή και τον ασφαλισμένο; Οι εν λόγω εφαρμογές «κουμπώνουν» σε όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα;

Κ.Σ.: H interasco, με την ένταξή της στην ψηφιακή εποχή, δημιούργησε μια ομπρέλα από προηγμένες υπηρεσίες και εφαρμογές τις οποίες υλοποίησε προκειμένου να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της με τέτοιο τρόπο ώστε να απολαμβάνουν κοινά οφέλη τόσο οι συνεργάτες όσο και οι ασφαλισμένοι πελάτες της. Έχουμε προχωρήσει στο σχεδιασμό εφαρμογών οι οποίες υποστηρίζουν όλα τα ασφαλιστικά μας προγράμματα. Με αυτό τον τρόπο η σχέση μεταξύ διαμεσολαβητή και πελάτη έχει ως αποτέλεσμα να γίνει ακόμα πιο στενή ώστε και οι δύο μαζί να βγουν ενδυναμωμένοι μέσα από την τεχνολογική επανάσταση που έχει δημιουργηθεί στο χώρο μας και φυσικά μέσα από τα άκρως ανταγωνιστικά και καινοτόμα προϊόντα που έχουμε στη διάθεσή τους.

K. Σαΐας: Το λογισμικό θα διακόψει τις περισσότερες παραδοσιακές βιομηχανίες κατά τα επόμενα 5-10 χρόνια

Σε τι βαθμό αυτό που επιχειρείται επηρεάζεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, όπως η IDD και ο GDPR;

Ν.Γ.: Οι νέες ευρωπαϊκές οδηγίες IDD & GDPR που ισχύουν πλέον και στη χώρα μας, εισάγουν μια νέα προχωρημένη διάσταση στην έννοια της «Προστασίας του Καταναλωτή» και παράλληλα στην έννοια της επαγγελματικής ευθύνης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, όπου θα πρέπει να αναβαθμίζεται μαζί με την ποιότητα και την οργάνωση του επαγγέλματός του. Και στη βάση αυτή οι οδηγίες IDD & GDPR δίνουν μια ευκαιρία για πραγματική μεταρρύθμιση με στόχο την ανάπτυξη της ελληνικής ασφαλιστική αγοράς, επιβάλλοντας την παροχή κατάλληλων και κατανοητών υπηρεσιών μέσα από αυστηρούς κανόνες διαφάνειας οι οποίοι επιβάλλουν και επιδιώκουν την αναβάθμιση των ασφαλιστικών υπηρεσιών θέτοντας υψηλά επαγγελματικά standards και πρότυπα στους επαγγελματίες τους κλάδου και προστατεύοντας τον ασφαλισμένο πελάτη. Η interasco είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις νέες αυτές οδηγίες, σε όλα τα επίπεδα, ενισχύοντας μέσω της εκπαίδευσης το ανθρώπινο δυναμικό της και τα πληροφοριακά συστήματά της τηρώντας όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει η ευρωπαϊκή οδηγία.

Συμμετέχετε σε πλατφόρμες με συγκριτικές αναλύσεις τιμών; Είναι στη μελλοντική στόχευσή σας η δημιουργία πλατφόρμας online ασφαλίσεων;

Ν.Γ.: Είναι γεγονός ότι κινούμαστε σε ένα περιβάλλον ελεύθερης επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπου οι επαγγελματίες διαμεσολαβητές έχουν και πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα από προτάσεις ασφαλιστικών προτάσεων. Από πλευράς μας δεν φοβόμαστε τη σύγκριση, αντίθετα την επιδιώκουμε διότι πιστεύουμε ακράδαντα στα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Εταιρείας μας, τα οποία διασφαλίζουν απόλυτα την ηρεμία των συνεργατών και των ασφαλισμένων μας. Συμμετέχουμε λοιπόν σε πλατφόρμες με συγκριτικές αναλύσεις τιμών διότι ως μέλη του Ομίλου Harel συνδυάζουμε οικονομική ευρωστία, τεχνογνωσία και επιχειρηματικό πνεύμα. Διαθέτουμε εξαιρετικές προϊοντικές λύσεις σε όλο το φάσμα ασφαλίσεων ενώ προσφέρουμε αυτοματοποιημένες διαδικασίες, που μειώνουν αισθητά την πολυπλοκότητα των εργασιών μας και ταυτόχρονα διασφαλίζουν πλήρως τους συνεργάτες μας. Στρατηγικά, έχουμε επιλέξει να συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους συνεργάτες του ελεύθερου δικτύου οι οποίοι είναι και θα συνεχίσουν να είναι το μοναδικό κανάλι διανομής μας. Είναι οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας και ο ουσιαστικός σύνδεσμος που μας μεταφέρει τα μηνύματα και τον παλμό της αγοράς. Η στενή σχέση που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, αποτελεί εκτός από χαρά και τιμή, δέσμευσή μας για την χάραξη της κοινής μας πορείας τα επόμενα χρόνια. Θεωρούμε ότι δημιουργώντας online περιβάλλον στο εταιρικό μας site, για αναζήτηση προσφοράς από τον πελάτη, παραπέμποντάς τον για εξυπηρέτηση στον ασφαλιστικό του διαμεσολαβητή, μόνο όφελος θα προσδώσει.

Αξιοποιείτε τα δεδομένα σας; Κάνετε big data analytics;

Ν.Γ.: Tα big data analytics είναι ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μιας επιχείρησης. Αναφέρονται στη γνώση που μπορεί κανείς να αντλήσει από την επεξεργασία, ανάλυση και άλλες τεχνικές των δεδομένων, καθώς επίσης στον τύπο και στη φύση των δεδομένων αυτών. Επιπλέον, βοηθάει τους αναλυτές να χρησιμοποιήσουν επαρκώς τις γνώσεις που αντλούν από αυτά, την ποιότητά τους η οποία ποικίλει ανάλογα με την πηγή και επηρεάζει σημαντικά την ανάλυσή τους. Η Εταιρεία μας έχει υιοθετήσει μια ολοκληρωμένη Big Data Analysis, με ποικιλία εργαλείων για την αξιοποίηση των πληροφοριών, όπου της δίνει το πλεονέκτημα να τα διαχειρίζεται με ένα άριστο τρόπο προκειμένου να βοηθούν καθοριστικά την εκτέλεση των καθημερινών εργασιών. Εξειδικευμένο προσωπικό δύο διευθύνσεων της Εταιρείας μας πραγματοποιεί την ανάλυση ενός μεγάλου όγκου στοιχείων, συλλέγοντας διαφορετικούς τύπους από αυτά σε μικρό χρονικό διάστημα, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά και ταχύτητα. Καθώς αυτά τα εργαλεία data analytics ωριμάζουν, μας παρέχουν ουσιαστική πληροφόρηση η οποία καθορίζει τη χρησιμότητα των δεδομένων και η Εταιρεία μας βελτιώνει ραγδαία την ανταγωνιστικότητά της, μαθαίνει τις προτιμήσεις των πελατών της και βρίσκει νέους τρόπους και μεθόδους για να τους προσελκύει.

Γιατί έχετε σαν εταιρεία επενδύσει στα ελεύθερα δίκτυα;

Ν.Γ.: Είναι γεγονός ότι βασικός άξονας των σχεδιασμών μας στον τομέα των Πωλήσεων παραμένει η συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα. Διαθέτουμε αποκλειστικά συμβάσεις ανεξάρτητης συνεργασίας, γιατί πιστεύουμε ότι στη σημερινή εποχή η παροχή προστιθέμενης αξίας προς τον ασφαλισμένο προϋποθέτει την παρουσίαση εναλλακτικών λύσεων από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, λύσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες του πελάτη και όχι στους σχεδιασμούς των εταιρειών. Φιλοδοξούμε να εμπνέουμε διαρκώς τους συνεργάτες μας ότι οι λύσεις που προσφέρουμε αφενός δημιουργούν την απαραίτητη προστιθέμενη αξία και αφετέρου εξυπηρετούν πραγματικές ασφαλιστικές ανάγκες. Η δέσμευσή μας αυτή αποκτά αξία και πιστεύουμε ότι αυτό ισχύει για το σύνολο της αγοράς μας. Τα ελεύθερα δίκτυα ήταν, είναι και θα είναι το κλειδί της επιτυχίας μας, διότι μαζί τους έχουμε δημιουργήσει μια εταιρεία με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και προοπτικές έχοντας ως κύριο στόχο την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους πελάτες μας μέσα από ευέλικτες διαδικασίες , ανταγωνιστικά και πρωτοποριακά προϊόντα πάντα προς όφελος του πελάτη μας.

K. Σαΐας:  Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, με την πραγματική έννοια του ανθρώπου «σύμβουλου» στην εύρεση ασφαλιστικών αναγκών των πελατών και κάλυψή τους, θα παραμείνει αναντικατάστατος, απλά με άλλα εργαλεία και δεδομένα που θα τον οδηγήσουν νικητή στο βάθρο των εξελίξεων της τεχνολογίας, με εταιρείες συνοδοιπόρους όπως η interasco.

Η τεχνολογία θα αλλάξει ριζικά την εικόνα της ιδιωτικής ασφάλισης τόσο στην κάλυψη κινδύνων όσο και στον τρόπο που δουλεύουν οι ασφαλιστικές. Θεωρείτε ότι μελλοντικά ο διαμεσολαβητής μπορεί να αντικατασταθεί από bots και τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης;

Κ.Σ.: Από τη φύση μας οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούμε να αναγνωρίσουμε τον κίνδυνο πριν αυτός συμβεί. Έτσι δημιουργούμε προϊόντα και υπηρεσίες για τον επερχόμενο κίνδυνο και προσπαθούμε να τις κοστολογούμε σωστά. Με τον τρόπο αυτό γινόμαστε αποτελεσματικοί. Κατά την ίδια λογική πρέπει να μπορούμε να αναγνωρίζουμε και τους επερχόμενους κινδύνους στον ίδιο τον κλάδο μας σε μια αγορά διεθνοποιημένη και ανοιχτή σε όλους, χωρίς προστατευτισμούς. Ας δούμε το πλαίσιο πως έχει διαμορφωθεί διεθνώς: Το Uber είναι απλώς ένα εργαλείο λογισμικού, δεν διαθέτει αυτοκίνητα και είναι πλέον η μεγαλύτερη εταιρεία ταξί στον κόσμο. Η Airbnb είναι πλέον η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στον κόσμο, αν και δεν διαθέτει ιδιοκτησίες. H Amazon, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο του λιανικού εμπορίου αν και δεν διαθέτει ούτε ένα super market. Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ομιλία από τον επικεφαλής της Daimler Benz, Dieter Zetsche, περιέγραψε με εξαιρετικά ενδιαφέροντα τρόπο κάποιες αλλαγές που τελικώς αναμένονται και για το δικό μας χώρο. Μιλώντας εκείνος για τον κλάδο του, είπε ότι οι  ανταγωνιστές   δεν θα είναι πλέον άλλες εταιρείες αυτοκινήτων, αλλά η Tesla, η Google, η  Apple, η Amazon  και κάποιες άλλες σαν κι αυτές. Το λογισμικό θα διακόψει τις περισσότερες παραδοσιακές βιομηχανίες κατά τα επόμενα 5-10 χρόνια. Όλα αυτά που ανέφερα δεν είναι τόσο μακριά μας, έχουν ήδη αρχίσει να δηλώνουν την παρουσία τους και στην ελληνική αγορά. Και ας μην ξεχνάμε τις ηλεκτρονικές Τράπεζες που λειτουργούν ήδη ή θα λειτουργήσουν στη χώρα μας καθώς και τα αυτοκίνητα αυτο-οδήγησης που σε λίγο καιρό θα μπουν στη ζωή μας και τις αλλαγές που θα επιφέρουν στην αγορά μας. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, με την πραγματική έννοια του ανθρώπου «σύμβουλου» στην εύρεση ασφαλιστικών αναγκών των πελατών και κάλυψή τους, θα παραμείνει αναντικατάστατος, απλά με άλλα εργαλεία και δεδομένα που θα τον οδηγήσουν νικητή στο βάθρο των εξελίξεων της τεχνολογίας, με εταιρείες συνοδοιπόρους όπως η interasco.

Έχετε έναν Όμιλο που σας στηρίζει. Σε ποιο βαθμό η πολιτική σας καθορίζεται κεντρικά;

Κ. Σ.: Η ιστορία της interasco ξεκινά από το 1891, όταν ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη η προκάτοχός της. Η συνεχής και συνεπής παρουσία της Εταιρείας στη διάρκεια των 128 χρόνων στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία, την καταξιώνουν στη συνείδηση της αγοράς και της πολιτείας ως εταιρεία κύρους και αξιοπιστίας. Τον Αύγουστο του 2006 ιδρύεται η Interasco ΑΕΓΑ ως θυγατρική του Ομίλου Harel Insurance Investments and Financial Services. Η εταιρεία Harel, από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς & χρηματοοικονομικούς ομίλους στο Ισραήλ, με πάνω από €54.000.000.000 επενδεδυμένα κεφάλαια, 4.000.000 πελάτες, €1.400.000.000 ίδια κεφάλαια και παραγωγή ασφαλίστρων πάνω από €5.500.000.000 στηρίζει την interasco στην επίτευξη των στόχων της για έσοδα και κερδοφορία καθώς και την ισχυροποίηση της θέσης της στην ελληνική αγορά. Τα οφέλη που απορρέουν από την ένταξη της interasco στον Όμιλο Harel είναι ιδιαίτερα:

  • Είναι μέλος ενός ισχυρού ασφαλιστικού και χρηματοοικονομικού ομίλου
  • Αξιοποιεί τις στενές συνεργασίες του Ομίλου με κορυφαίους αντασφαλιστές
  • Αξιοποιεί την εμπειρία και τεχνογνωσία του Ομίλου τόσο σε ασφαλιστικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο πληροφοριακής υποστήριξης
  • Δημιουργεί νέα εξειδικευμένα προϊόντα

Σήμερα, η interasco είναι μια σύγχρονη και ευέλικτη εταιρεία με έμπειρο και άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό ενώ διαθέτει εξειδικευμένους συνεργάτες με ιδιαίτερη πείρα στην εξυπηρέτηση πελατών. Επιπλέον, η interasco διαθέτει ένα δίκτυο με πάνω από 1.200 έμπειρους συνεργάτες που εξυπηρετούν τους ασφαλισμένους της σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Πηγή: Ασφαλιστικό Μarketing Δεκεμβρίου 2018


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × three =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Κ. Σαΐας & Ν. Γιαννιού: Τα ελεύθερα δίκτυα κλειδί επιτυχίας για την interasco! https://www.insurancedaily.gr/k-sa%ce%90as-n-gianniou-ta-elefthera-diktya-klidi-epitychias-gia-tin-interasco/