ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καθολική αναβάθμιση του λογισμικού συστήματος της Europ Assistance

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
17/05/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Καθολική αναβάθμιση του λογισμικού συστήματος της Europ Assistance
Share on Facebook

Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η αδιάκοπη ανάδυση εφαρμογών που συντελούν στην εξοικονόμηση χρόνου, στην ακρίβεια και στην διευκόλυνση της καθημερινότητας όλων των δομών λειτουργίας των Ασφαλιστικών εταιρειών είναι ο λόγος που η  Europ Assistance παραμένει πιστή εδώ και χρόνια στον στόχο να συμβαδίζει και να συγχρονίζεται με τις τεχνολογικές εξελίξεις.

της Διονυσίας Μέξη, Sales Manager, Sales & New Business Department, Europ Assistance (Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Απρίλιος 2023)

Διαβάστε Επίσης

Europ Assistance Greece: Αύξηση κύκλου εργασιών και ενίσχυση υποδομών το α’ εξάμηνο του 2021

Αποχωρεί από την Ελλάδα η Europ Assistance

Aug 2, 2024
Ο Γ. Πετούλης νέος CEO της Europ Assistance στην Ελλάδα

Europ Assistance: Αποχώρησε από CEO ο Γιάννης Πετούλης

Sep 1, 2022

Οι συνεχείς επενδύσεις για την αναβάθμιση των τεχνολογικών της υποδομών αποδεικνύουν την προσπάθεια για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, με γνώμονα πάντα, την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των εταιρειών πελατών της αλλά και των ασφαλισμένων της.

Μέσα στο έτος 2022 ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η καθολική αναβάθμιση του λογισμικού συστήματος της εταιρείας, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους , στους εταιρικούς πελάτες (πράκτορες – Ασφαλιστικές – Εισαγωγείς Αυτοκινήτων – κτλ) αλλά και στους τελικούς ασφαλισμένους να απολαμβάνουν ένα πλήθος νέων εφαρμογών που διευκολύνουν την καθημερινή αλληλένδετη σχέση τους και ενισχύουν το ποσοστό ανάπτυξης του ψηφιακού μετασχηματισμού της Europ Assistance.

Η μία πλευρά του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσω νέων καινοτόμων εφαρμογών αφορά τη διασύνδεση των συστημάτων της Europ Assistance με το σύστημα της εταιρείας-πελάτη είτε μέσω των Web Service υποδομών της είτε με υπερσύγχρονες πλατφόρμες τόσο για την ανταλλαγή δεδομένων παραγωγής όσο και για την ανταλλαγή δεδομένων φακέλου ζημιάς. Η εταιρεία μας είναι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένες τεχνικές λύσεις που εξασφαλίζουν για την εταιρεία-πελάτη μείωση κόστους και χρόνου διαχείρισης τόσο σε επίπεδο έκδοσης συμβολαίου όσο και σε επίπεδο επεξεργασίας στοιχείων ζημιάς, μέσω του νέου serverless λογισμικού συστήματος που υποστηρίζει τις παραπάνω εφαρμογές και εξασφαλίζει μια απόλυτα ασφαλή business continuous επιλογή.

Ταυτόχρονα ο ασφαλισμένος απολαμβάνει μια σειρά από εφαρμογές που στόχο έχουν τη διευκόλυνση και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του, τη στιγμή που βρίσκεται σε μια στρεσογόνο κατάσταση λόγω του αιφνίδιου περιστατικού, εξ αιτίας του οποίου ζητά τη βοήθειά μας. Η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το 24/7 συντονιστικό κέντρο βοήθειας της Europ Assistance, ως εναλλακτική επιλογή της τηλεφωνικής κλήσης , ο εντοπισμός του σημείου ατυχήματος με απόλυτη ακρίβεια, το στίγμα της διαδρομής του οχήματος βοηθείας και η ενημέρωση για τον ακριβή χρόνο άφιξής του, η νέα υπηρεσία απομακρυσμένης καταγραφής δήλωσης ατυχήματος – Remote Assistance ,αποτελούν μόνο ένα δείγμα από την προσπάθεια βελτίωσης του customer service και customer experience.
Αναφορικά με τη λειτουργία των εσωτερικών δομών της Europ Assistance το backoffice του τμήματος πωλήσεων έχει στη διάθεσή του μια σειρά από αυτοματισμούς ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στα δεδομένα που χρειάζεται να λαμβάνει ο συνεργάτης όπως σύνολα παραγωγής, πλήθος ασφαλισμένων , απόδοση προμηθειών. Το σπουδαιότερο είναι ότι η εταιρεία μπορεί να υποστηρίξει συστημικά οποιαδήποτε συνεργασία είτε παρέχοντας δικό της σύστημα εκδόσεων, είτε με το να συνδεθεί με το inhouse σύστημα του πελάτη ή με σύστημα τρίτου παρόχου για λογαριασμό της εταιρείας-πελάτη. Παράλληλα οι νέες τεχνικές υλοποιήσεις που αφορούν το τμήμα ζημιών της εταιρείας , εξασφαλίζουν αμεσότητα, ποιότητα και ακρίβεια των δεδομένων ζημιάς που απαιτεί η Ασφαλιστική προκειμένου η ίδια να ανταποκριθεί άμεσα στη διαχείριση του περιστατικού και στην αποζημίωση των δικαιούχων.
Η Europ Assistance χρησιμοποιεί εφαρμογές που έχουν υλοποιηθεί από εξειδικευμένο πάροχο και διαθέτει την ευελιξία να υλοποιεί integrations με οποιοδήποτε τρίτο σύστημα μέσω πολλών εναλλακτικών επιλογών.
Με μια φράση, η στρατηγική που ακολουθεί η Europ Assistance όσον αφορά τις backoffice εφαρμογές, βασίζεται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του πελατολογίου της οι οποίες ποικίλουν και διαφοροποιούνται ανάλογα με το είδος της εταιρείας πελάτη αλλά και στην συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του τελικού καταναλωτή.

Tags: Europ Assistance
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 17, 2025
Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025
Η ERGO τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον άνθρωπο και την κοινωνία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ERGO τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον άνθρωπο και την κοινωνία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 17, 2025
Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ – Τι απαντούν τα ΕΛΤΑ
Αστική Ευθύνη

Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ – Τι απαντούν τα ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025 - Updated on Nov 14, 2025
Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

    Η ΕΘΝΙΚΗ ημέρα Ασφάλισης, η lemonade και οι έπαινοι στους Αναλογιστές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ERGO τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον άνθρωπο και την κοινωνία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ