Με νέες στήλες κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό Marketing Νοεμβρίου

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING

Με κεντρικό θέμα το χώρο της υγείας και ποικίλη ύλη κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό Μarketing Νοεμβρίου 2016.

Στις σελίδες του θα βρείτε αρθρογραφία, απόψεις στελεχών της αγοράς και του ευρύτερου επιχειρείν, ρεπορτάζ αλλά και νέες στήλες όπως το 360 view, το ψηφιακό marketing, το insurance journal καθώς και το ασφαλιστικό σταυρόλεξο.

Στο τρέχον τεύχος η συντακτική ομάδα του ΑΜ σκιαγραφεί την ασφαλιστική αγορά του Βόλου και σας παραθέτει ρεπορτάζ και συνεντεύξεις από ανθρώπους της διαμεσολάβησης.

Μιλάμε για το χώρο της υγείας, τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με τους:

  • Riccardo Canevari της Novartis
  • Σωτήρη Μπερσίμη, πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ
  • Μ. Αντωνάκη και Χ. Ανδρικοπούλου από την ΕΑΕΕ
  • Γιώργο Βελιώτη, Interamerican
  • Γαβριήλ Κατσάνο, Generali
  • Δημήτριο Σταϊκόπουλο, ΑΤΕ Ασφαλιστική
  • Κατερίνα Καψάλη, Interlife
  • Βασίλη Νιάρχο, Prime Insurance
  • Σωτήρη Κλήμη, Καθηγητή στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας
  • Αντώνη Βουκλαρή, Ευρωκλινική
  • Θανάση Λοπατατζίδη

Επίσης διαβάστε:

    1. Γιατί το bancassurance ξαφνικά ενοχλεί την ασφαλιστική διαμεσολάβηση – Του Νίκου Μωράκη, Αρχισυντάκτη του ΑΜ
    2. Η ειλικρίνεια αντιμέτωπη με δυσνόητα συμβόλαια – του Γιάννη Βερμισσώ, Δημοσιογράφου & Διευθυντή του site Insurance-eea.gr
    3. Το Επαγγελματικό Ταμείο των Διαμεσολαβητών Εκκρεμεί – του Δημήτρη Κατσαγάνη
    4. Αφιέρωμα υγεία: Το μεγάλο στοίχημα του Κράτους και των Ιδιωτών
    5. Faces: Βασιλική Κωστάκη, CFO στην Groupama
    6. Μ. Κουκουριτάκης: H MetLife είναι οι άνθρωποί της
    7. Β. Παρλαμά: Για να ασφαλιστούμε θα πάμε στον ασφαλιστή

Και επειδή τα social media έχουν αλλάξει τη ζωή μας και το σύγχρονο επιχειρείν μην ξεχάσετε να διαβάσετε:

  • Πετυχημένο e-mail marketing σε 8 βήματα
  • HBR: Τι κερδίζουν οι μπράντες στα social media

Tο Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς…

οπότε μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.

Και επειδή μετράμε πολλά χρόνια στην αγορά σας προκαλούμε να τσεκάρετε τις γνώσεις σας…

με ένα ασφαλιστικό σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες Ασφαλιστικό Marketing.

Το Ασφαλιστικό Marketing είναι το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του.

Αναζητήστε το!


ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Σχολιάστε

4 × 2 =