ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μόνο 1 στις 4 τράπεζες έχει ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
25/07/2016 - Updated on 26/07/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
InsurTech
Share on Facebook

digital

Με αργοπορία έρχεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Διαβάστε Επίσης

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ

Nov 27, 2025
Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία

Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία

Nov 27, 2025

Σύμφωνα με έρευνα της SAP μόνο το 25% των τραπεζικών ιδρυμάτων έχει δημιουργήσει και χρησιμοποιεί μια ολιστική end-to-end στρατηγική όσον αφορά τις σχέσεις με τους πελάτες της. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 96% των τραπεζών που ερωτήθηκαν έχουν ήδη αναλάβει κάποιες πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού (DX), υπάρχει ωστόσο ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης.

Η έρευνα με τίτλο «Η ψηφιακά έτοιμη τράπεζα» πραγματοποιήθηκε από την IDC FinancialInsights με χρηματοδότηση της SAP και τη συμμετοχή 250 τραπεζών (λιανικής και επιχειρηματικής τραπεζικής) σε όλη την περιοχή ΕΜΕΑ. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός συχνά επικεντρώνεται αποκλειστικά στο frontoffice, δημιουργώντας «νησίδες καινοτομίας» που εμποδίζουν τις τράπεζες να αποκομίσουν τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού σε οργανωτικό επίπεδο. Το σημαντικότερο από αυτά τα οφέλη είναι η δυνατότητα των τραπεζών να μειώνουν το κόστος, ενώ εξακολουθούν να προσφέρουν μια βελτιστοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες.

Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Μία στις πέντε τράπεζες (21%), που συμμετείχαν στην έρευνα,διαθέτουν επικεφαλής ψηφιακό σύμβουλο (ChiefDataOfficer). Η IDC εκτιμά ότι έως το 2020, μία στις δύο τράπεζες θα διαθέτει CDO, που θα κατευθύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ολόκληρη την επιχείρηση.
  • Η έρευνα έδειξε θετική συσχέτιση ανάμεσα στην έγκαιρη ανάμειξη του ΙΤ και των ποσοστών επιτυχίας πρωτοβουλιών σχετικών με την ψηφιακή εμπειρία. Το 57% των έργων, όπου η πληροφορική ήταν αναμειγμένη στα πρώτα στάδια της πρωτοβουλίας ψηφιακού μετασχηματισμού, κρίθηκαν επιτυχημένα από τους ερωτηθέντες από την πλευρά των τραπεζών.
  • Το 40% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός παραμένει μια πρωτοβουλία του front-office με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
  • Μία στις πέντε τράπεζες δήλωσε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους περιλαμβάνει κυρίως έργα υποδομής.

“Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι τράπεζες της περιοχής της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής δημιουργούν προστιθέμενη αξία στους πελάτες τους μέσω των δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού, ωστόσο προσωπικά οραματίζομαι ένα ακόμα πιο λαμπρό μέλλον”, δήλωσε ο Laurence Leyden, GeneralManager της SAPγια τον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στην περιοχή ΕΜΕΑ. “Μέσω των μη σαφών ορίων μεταξύ των πρωτοβουλιών front-office και back-office και μίας ολιστικής προσέγγισης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, οι τράπεζες μπορούν να εξελίξουν τις υπηρεσίες τους σε σχέση με το πελατολόγιο τους, χτίζοντας συνεργασίες με μεγάλη διάρκεια.”

Ο Jerry Silva, ResearchDirectorτης IDC FinancialInsights, δήλωσε: «Για την εδραίωση του ψηφιακού μετασχηματισμού στο DNA και τη στρατηγική μιας τράπεζας, πρέπει να υπάρχει ένας θερμός υποστηρικτής – και αυτός είναι ο επικεφαλής ψηφιακός σύμβουλος. Ο ρόλος του CDO είναι ακόμα νέος και βρίσκεται σε εξελικτικό στάδιο, όμως πρέπει να επικεντρώνεται στην ευθυγράμμιση των διαφόρων τμημάτων του οργανισμού και των διαφορετικών τεχνολογικών διαδικασιών γύρω από ένα κοινό στόχο: τη μεγαλύτερη συμμετοχή και διατήρηση των πελατών».

Η μελέτη διαπίστωσε επιπλέον ότι για την επίτευξη του ψηφιακού μετασχηματισμού σε ολόκληρη την επιχείρηση, το πνεύμα συνεργασίας και η εστίαση σε ένα ψηφιακό στόχο,ανοιχτό στη χρήση analytics και ευέλικτων τεχνολογιών αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση. Ένα άλλο βασικό στοιχείο είναι η πρόθεση για συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες, όπως οι startupsτου χρηματοπιστωτικού κλάδου που χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες, οι πάροχοι τεχνολογίας, αλλά και άλλες επιχειρήσεις εκτός του χώρου των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που χαίρουν της εκτίμησης των πελατών.

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 27, 2025
Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία

by Insurancedaily editorial team
Nov 27, 2025
Allianz & Ίδρυμα Μποδοσάκη: Δίπλα στην εκπαίδευση και στους επιστήμονες του αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz & Ίδρυμα Μποδοσάκη: Δίπλα στην εκπαίδευση και στους επιστήμονες του αύριο

by Insurancedaily editorial team
Nov 27, 2025
Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς

by Insurancedaily editorial team
Nov 27, 2025
Όμιλος ΗΜΙΤΗΕΑ: Η μεγάλη συνάντηση των νοσηλευτών στη Θεσσαλονίκη
Υγεία

Όμιλος ΗΜΙΤΗΕΑ: Η μεγάλη συνάντηση των νοσηλευτών στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Nov 26, 2025
H Coface συμπληρώνει 7 χρόνια στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Coface συμπληρώνει 7 χρόνια στην Ελλάδα

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 26, 2025
Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 26, 2025
Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση εορτασμού των 100 χρόνων του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση εορτασμού των 100 χρόνων του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 26, 2025
Η ΕΑΕΕ και η UNSAR πραγματοποίησαν ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη στη Ρουμανία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΑΕΕ και η UNSAR πραγματοποίησαν ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη στη Ρουμανία

by Insurancedaily editorial team
Nov 26, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ

    Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Allianz & Ίδρυμα Μποδοσάκη: Δίπλα στην εκπαίδευση και στους επιστήμονες του αύριο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ασφάλιση αυτοκινήτου: Χρήσιμα TIPS για να είμαστε πραγματικά καλυμμένοι

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ